Buy cheap website traffic
بهترین پلتفرم های وبلاگ نویسی

بهترین پلتفرم های وبلاگ نویسی

انتخاب بین بهترین پلتفرم های وبلاگ نویسی در بازار برای کسانی که به تازگی با یک وبلاگ جدید شروع کرده اند دشوار است . تعداد زیادی گزینه وجود دارد که هر کدام مجموعه ای از ویژگی های نه چندان متفاوت را ارائه می دهند.

بنابراین چگونه تصمیم خود را می گیرید و پلتفرمی را انتخاب می کنید که به نظر می رسد برای شما و نیازهای خاص شما ساخته شده است؟

ما در اینجا به شما کمک خواهیم کرد!

در اینجا لیستی از بهترین پلتفرم های وبلاگ نویسی موجود امروزی، به علاوه آنچه آنها را از یکدیگر متمایز می کند، آورده شده است.

بهترین پلتفرم های وبلاگ نویسی

خلاصه مطلب

تفاوت اصلی بین بهترین پلتفرم های وبلاگ نویسی

پلتفرم های وبلاگ نویسی که در اینجا پوشش داده شده اند را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

  • خدمات انتشار وبلاگ — یک سرویس انتشار وبلاگ بستری است که در آن می توانید ثبت نام کرده و وبلاگ خود را ایجاد کنید. شما نیازی به سرور ندارید و می توانید از یک زیر دامنه موجود پلت فرم استفاده کنید
  • سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) – CMS نرم‌افزاری است که روی سرور میزبانی می‌شود، و همچنین باید به نام دامنه متصل شود. سپس، می‌توانید از توانایی‌های CMS استفاده کنید و پست‌ها و صفحات وبلاگ خود را به‌طور مشابه با Google Docs ویرایش کنید – از طریق یک رابط کاربری زیبا.

از نظر پیچیدگی، استفاده از خدمات انتشار وبلاگ ساده ترین است، اما توانایی محدودی برای سفارشی کردن ویژگی ها دارد. اگر قصد دارید یک وبلاگ رایگان ایجاد کنید، باید یکی از آنها را انتخاب کنید.

با یک CMS، امکانات بی حد و حصر است – اما هزینه نگهداری سرور و خرید دامنه را به همراه دارد.

به طور کلی، اگر سهولت استفاده اولین چیزی است که به دنبال آن هستید، احتمالاً با خدمات وبلاگ نویسی وضعیت بهتری خواهید داشت. اگر کنترل کامل و آزادی کامل در وبلاگ شما چیزی است که برای شما ارزش بیشتری قائل هستید، استفاده از CMS مسیر شماست.

لیست ما از بهترین پلتفرم های وبلاگ نویسی شامل ترکیبی از هر دو دسته است که به کاربران مختلف پاسخ می دهد.

بدون تأخیر بیشتر، این لیست ما (بدون ترتیب خاصی) است:مقایسه بهترین #پلتفرم های #وبلاگینگ امسال – در اینجا از کدام یک استفاده کنیدبرای توییت کلیک کنیدبرو به بالا

مقایسه شش تا از بهترین پلتفرم های وبلاگ نویسی

WordPress.org : وردپرس خود میزبان

نسخه خود میزبان وردپرس از شما می خواهد که یک نسخه از نرم افزار وردپرس را دانلود کرده و آن را روی سرور نصب کنید. با این حال، شرکت های میزبان برتر با مراقبت از خود نصب، این مرحله را برای شما آسان می کنند.

اگرچه، این گزینه بیشترین انعطاف را به شما می دهد، اما هزینه اضافی یک وب سرور و نام دامنه را به همراه دارد.

wordpress.org

چه کسی باید از وردپرس خود میزبان استفاده کند؟

وردپرس خود میزبان به محبوب ترین پلت فرم وب سایت در بین همه آنها تبدیل شده است، و این فقط به معنای وبلاگ ها نیست. وردپرس توسط بیش از 32 درصد از کل وب سایت های آنلاین استفاده می شود.

اگر می خواهید کنترل کاملی بر وبلاگ خود داشته باشید و بتوانید تمام جنبه های آن را شخصی سازی کنید، وردپرس راه حل عالی است.

از طرف دیگر، نمی توانید وبلاگ وردپرسی را به صورت رایگان راه اندازی کنید. برای انجام کارهای ارزان قیمت، می توانید انتظار داشته باشید سالانه حدود 60 دلار بپردازید.

داشبورد وردپرس به شکل زیر است:

داشبورد WordPress.Org: اضافه شدن انعطاف پذیری تم ها و افزونه ها

قیمتش چنده

وردپرس خود یک نرم افزار متن باز است که می توانید آن را به صورت محلی یا بر روی وب سرور دانلود و اجرا کنید. با این حال، برخی از تم ها و پلاگین ها ممکن است پرداخت شوند.

جدا از آن، می توانید یک برنامه میزبانی با قیمت حدود 4 دلار در ماه دریافت کنید. و نام دامنه در حدود 15 دلار در سال.

برای آشنایی بیشتر با نحوه راه اندازی وبلاگ با وردپرس خود میزبان (گام به گام) این مطلب را بخوانید.

آیا می توانم از یک دامنه سفارشی استفاده کنم؟

بله، هر سروری که وردپرس را روی آن میزبانی می کنید، می تواند با یک دامنه سفارشی مرتبط شود.

چه چیزی را می توانید سفارشی کنید؟

در یک کلام: همه چیز. شما می توانید طراحی، طرح و محتوای تک تک عناصر سایت را سفارشی کنید.

آیا می توانم از وبلاگم کسب درآمد کنم؟

از آنجایی که کنترل کل وبلاگ بر عهده مدیر وب است، کسب درآمد آسان است — یا از طریق یک افزونه یا با افزودن کد HTML سفارشی به موضوع.

در اینجا پنج روش قابل اعتماد برای کسب درآمد از وبلاگ آورده شده است.

نظرات نهایی در WordPress.org

وردپرس رهبر بی چون و چرای دنیای وبلاگ نویسی است. با توجه به اینکه بیش از 32 درصد از تمام سایت‌ها بر روی وردپرس اجرا می‌شوند، سخت است استدلال کنیم که اکثر مردم در صورت انتخاب وردپرس خوشحال خواهند شد. قطعا یکی از بهترین پلتفرم های وبلاگ نویسی مرتبط امروزی است.

شما همچنین ممکن است علاقه مند باشید:

بلاگر (www.blogger.com)

بلاگر یک پلت فرم انتشار وبلاگ از گوگل است.

می توانید با حساب Google خود ثبت نام کنید و از یکی از تم های پیش فرض برای شروع کار با یک blogspot.comزیر دامنه استفاده کنید.

تا چند دقیقه دیگر، وبلاگ شما باید فعال شود.

وبلاگ نویس

چه کسی باید از بلاگر استفاده کند؟

برای مبتدیانی در نظر گرفته شده است که می خواهند به سرعت و بدون هیچ زحمتی شروع کنند.

در اینجا داشبورد Blogger با آمار و گزینه های دیگر آمده است:

داشبورد بلاگر با آمار و گزینه های دیگر

قیمتش چنده

استفاده از بلاگر به عنوان یک سرویس کاملا رایگان است.

آیا می توانم از یک دامنه سفارشی استفاده کنم؟

بله، شما می توانید وبلاگ خود را به یک دامنه یا یک دامنه فرعی پیوند دهید.

چه چیزی را می توانید سفارشی کنید؟

می توانید تم ها و ویجت های سفارشی را آپلود کنید. اگر دانش HTML، CSS و جاوا اسکریپت دارید، حتی می توانید کد منبع وبلاگ خود را در بلاگر ویرایش کنید.

آیا می توانم از وبلاگم کسب درآمد کنم؟

بله، Google AdSense در سرویس Blogger تعبیه شده است و فعال سازی آن آسان است. همچنین می‌توانید خدمات تبلیغات شخص ثالث را با افزودن جاوا اسکریپت مربوطه در یک ویجت یا در کد منبع وبلاگ خود اضافه کنید.

نظرات نهایی در مورد بلاگر

Blogger یکی از بهترین پلتفرم های وبلاگ نویسی برای راه اندازی وبلاگ جدید شما است، زیرا منحنی یادگیری کوتاهی دارد و قابلیت سفارشی سازی در آینده را دارد. بنابراین، می‌توان با ویژگی‌های اولیه در بلاگر شروع کرد و در نهایت به ویژگی‌های سفارشی پیشرفته رفت و آن را به یکی از بهترین پلتفرم‌های وبلاگ‌نویسی برای مبتدیان تبدیل کرد. در اینجا مقایسه مفصلی از بلاگر و وردپرس وجود دارد، در صورتی که علاقه دارید.

متوسط ​​(medium.com)

Medium یک پلت فرم انتشار وبلاگ است که بر تجربه خواندن تمرکز دارد. این شرکت توسط ایوان ویلیامز تأسیس شد، که اتفاقاً قبل از اینکه توسط گوگل خریداری شود، Blogger را نیز بنیانگذاری کرد.

در Medium، می‌توانید پست‌های مرتبط با کاربر خود را ایجاد کنید یا یک نشریه با طرح‌بندی قابل تنظیم ایجاد کنید. USP of Medium یک ویرایشگر وبلاگ آسان برای استفاده است که بر محتوای شما تمرکز دارد.

متوسط

چه کسی باید از Medium استفاده کند؟

مانند بلاگر، برای مبتدیانی که می خواهند سریع شروع کنند در نظر گرفته شده است.

هنگامی که یک پست در Medium اضافه می کنید، رابط کاربری به این صورت است:

ویرایشگر متن متوسط ​​- اضافه کردن یک پست در رسانه

قیمتش چنده

برای ناشران، Medium رایگان است. با این حال، یک مدل اشتراک برای خوانندگان برای دریافت بهترین محتوای سفارشی وجود دارد.

آیا می توانم از یک دامنه سفارشی استفاده کنم؟

خیر، این ویژگی در نوامبر 2017 منسوخ شد. انتشارات شما فقط می‌توانند در medium.com/publication-slug میزبانی شوند .

چه چیزی را می توانید سفارشی کنید؟

برای پست‌هایی که با یک نشریه مرتبط نیستند، باید از موضوع پیش‌فرض استفاده کنید. برای انتشارات، می توانید هدر، فاویکون و طرح بندی پست های خود را سفارشی کنید. با این حال، شما واقعا نمی توانید وارد HTML برای تغییر موارد فردی شوید. این برای کسانی ایده آل است که دانشی از فناوری های وب ندارند، اما دیگران را به چیزهای بیشتری رغبت می کنند.

آیا می توانم از وبلاگم کسب درآمد کنم؟

بله، اما گزینه ها محدود هستند و اغلب تغییر می کنند. در حال حاضر تنها یک راه برای کسب درآمد وجود دارد – از طریق برنامه شریک – برنامه ای که در آن نویسندگان بسته به مشارکت خوانندگان پول دریافت می کنند.

نظرات نهایی در مورد Medium

مدیوم در کاری که انجام می‌دهد فوق‌العاده است – فرد را قادر به خواندن می‌کند. با این حال، در میان دیگر بهترین پلتفرم‌های وبلاگ نویسی، ویژگی‌ها محدود هستند و گزینه‌ای برای اتصال دامنه سفارشی یا کسب درآمد آزادانه وجود ندارد. ممکن است انتخاب شما برای یک پست یکباره باشد، اما اگر قصد دارید در دراز مدت وبلاگ نویسی کنید، احتمالاً باید پلتفرم دیگری را انتخاب کنید.

WordPress.com : وردپرس با میزبانی تجاری

یک نسخه تجاری میزبانی شده از WordPress یا WordPress.com، همانطور که عموماً به آن معروف است، یک پلت فرم انتشار وبلاگ مبتنی بر موتور وردپرس است که توسط Automattic ارائه شده است.

می‌توانید این مطلب را بخوانید تا در مورد تفاوت‌های نسخه تجاری و خود میزبانی وردپرس بیشتر بدانید.

wordpress.com

چه کسی باید از WordPress.com استفاده کند؟

یک نسخه تجاری میزبانی شده وردپرس برای مبتدیانی که هنوز آماده نیستند روی نام دامنه یا هزینه های سرور هزینه کنند، ایده آل است.

همچنین WordPress.com به سادگی به عنوان «جایگزینی زیباتر برای بلاگر» متمایز است.

در اینجا داشبورد در WordPress.com به نظر می رسد:

داشبورد WordPress.com: گزینه های محدود برای طرح رایگان

قیمتش چنده

WordPress.com سه طرح را بیش از طرح رایگان ارائه می دهد – برای شخصی با 4 دلار در ماه، Premium با 8 دلار در ماه و تجاری با 25 دلار در ماه.

طرح شخصی به شما امکان می دهد از یک دامنه سفارشی استفاده کنید، تبلیغات بومی WordPress.com را حذف می کند و پشتیبانی مشتری را ارائه می دهد. با طرح‌های بالاتر، به فضای ذخیره‌سازی بیشتر با امکانات سفارشی‌سازی بیشتر دسترسی خواهید داشت.

آیا می توانم از یک دامنه سفارشی استفاده کنم؟

بله، اما برای آن به یک برنامه پولی نیاز دارید.

چه چیزی را می توانید سفارشی کنید؟

اول از همه، می‌توانید از میان طیفی از تم‌های رایگان – طرح‌ها – انتخاب کنید که به شما کمک می‌کند ظاهری متمایز برای وبلاگ خود ایجاد کنید. همچنین می‌توانید تم خود را به روشی ابتدایی سفارشی کنید – ویجت‌ها، منوها را اضافه کنید و طرح‌بندی را تنظیم کنید.

برای اینکه از نظر سفارشی سازی کمی بیشتر شوید، باید به یک طرح پولی ارتقا دهید.

آیا می توانم از وبلاگم کسب درآمد کنم؟

اگرچه تبلیغات وردپرس نشان داده می شود، اما می توانید تبلیغات سفارشی را از طریق جاوا اسکریپت در ویجت ها اضافه کنید. با این حال، برای به دست آوردن آزادی بیشتر، باید به یک برنامه پولی ارتقا دهید.

نظرات نهایی در WordPress.com

این یک انتخاب خوب برای یک مبتدی است، با گزینه ای برای مهاجرت به یک نسخه خود میزبان وردپرس در مرحله بعد. با این حال، ویژگی‌ها در مقایسه با نسخه خود میزبان وردپرس کمی محدود هستند – که در عرض یک دقیقه بیشتر می‌شود.

Wix (www.wix.com)

Wix در درجه اول یک سازنده وب سایت است که به شما امکان می دهد یک سایت از طریق یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن مفید ایجاد کنید.

می‌توانید از میان بیش از 500 الگوی آن‌ها انتخاب کنید و سپس سایت را به‌طور دقیق تنظیم کنید تا به نظر برسد که می‌خواهید.

Wix به شما این امکان را می دهد که در عرض چند دقیقه یک وبلاگ کارساز بسازید و همچنین از میزبانی وبلاگ برای شما مراقبت می کند.

wix

چه کسی باید از Wix استفاده کند؟

اگر می خواهید یک وب سایت استاندارد بسازید، و نه به اندازه یک وبلاگ کلاسیک، Wix مناسب تر است. اگرچه یک ماژول وبلاگ نویسی در دسترس است، اما تمرکز Wix نیست.

چگونه می توانید وبلاگ خود را با Wix سفارشی کنید:

ایجاد سایت در Wix: سفارشی کردن عناصر

قیمتش چنده

رایگان، به علاوه Wix دارای برنامه های ماهانه 5.00 دلار، 11.00 دلار، 14.00 دلار، 29.00 دلار است که به ارز محلی شما تبدیل شده است. این برنامه ها از اتصال دامنه شما تا ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک کامل را شامل می شود.

آیا می توانم از یک دامنه سفارشی استفاده کنم؟

بله، اگرچه فقط در طرح‌های پولی موجود است.

چه چیزی را می توانید سفارشی کنید؟

Wix به شما این امکان را می دهد که تمام عناصر داخل سایت را بدون هیچ دانشی از فناوری های وب سفارشی کنید. این از عناصر متنی مختلف (سرصفحه، توضیحات، فهرست) تا تصاویر، مکان‌ها و فرم‌ها متغیر است. با این حال، فرآیند ویرایش کد صفحات کمی پیچیده است.

آیا می توانم از وبلاگم کسب درآمد کنم؟

بله، می‌توانید تبلیغات سفارشی را از طریق عناصر HTML در Wix اضافه کنید، اگرچه عناصر Wix مارک در طرح رایگان نیز نشان داده می‌شوند.

نظرات نهایی در مورد Wix

Wix به شما آزادی زیادی می دهد تا تخیل خود را با حداقل دانش برنامه نویسی یا بدون دانش بیان کنید. با این حال، همانطور که گفتم، وبلاگ نویسی تمرکز Wix نیست، که باعث نمی شود آن را در بین بهترین پلتفرم های وبلاگ نویسی به عنوان یک انتخاب برتر تبدیل کند. توسعه دهندگان باتجربه نیز ممکن است بخواهند به گزینه ای تغییر مکان دهند که آزادی بیشتری برای آنها فراهم کند. در اینجا نحوه مقایسه Wix با سایر سازندگان سایت است.

Ghost (ghost.org)

Ghost که توسط یک توسعه دهنده سابق وردپرس شروع شد، یک پلت فرم وبلاگ نویسی مبتنی بر جاوا اسکریپت است.

تنها هدف از ایجاد Ghost تمرکز بر وبلاگ نویسی بود. اگرچه Ghost یک نسخه با میزبانی تجاری ارائه می دهد، این پست فقط در مورد نرم افزاری صحبت می کند که می توانید در سرور خود استفاده کنید.

روح

چه کسی باید از Ghost استفاده کند؟

Ghost گزینه خوبی برای افرادی است که می خواهند یک تجربه انتشار نرم و یک رابط کاربری خوب داشته باشند. با این حال، Ghost برای راه اندازی و اجرا به مهارت های فنی قابل توجهی نیاز دارد.

هنگامی که محتوای وبلاگ خود را با Ghost ویرایش می کنید، در اینجا به نظر می رسد:

ویرایشگر متن Ghost: بر روی نوشتن تمرکز کنید

قیمتش چنده

Ghost یک نرم‌افزار متن‌باز است و بنابراین برای دانلود و اجرا به‌صورت رایگان در دسترس است (البته یافتن لینک دانلود مستقیم کار آسانی نیست – به نظر می‌رسد تنها گزینه قابل اجرا از طریق GitHub است و نه وب‌سایت رسمی Ghost). با این حال، برخی از تم ها و افزونه های پولی برای Ghost نیز وجود دارد (مانند وردپرس). در عین حال، اگر نسخه تجاری Ghost را انتخاب کنید، باید هزینه اشتراک را از 29 دلار در ماه بپردازید.

آیا می توانم از یک دامنه سفارشی استفاده کنم؟

آره. می توانید وبلاگ Ghost خود را با یک دامنه سفارشی مرتبط کنید.

چه چیزی را می توانید سفارشی کنید؟

تقریباً می توانید هر عنصری را در مورد وبلاگ خود سفارشی کنید، اگرچه پشتیبانی از Ghost از نظر تم ها و افزونه ها هنوز در مقایسه با وردپرس ضعیف است.

آیا می توانم از وبلاگم کسب درآمد کنم؟

بله، Ghost این قابلیت را دارد که کد سفارشی را برای تبلیغات به سایت شما اضافه کند.

آخرین نظرات در مورد Ghost

اگرچه وردپرس از نظر پشتیبانی و سفارشی‌سازی گزینه بهتری است، اما اگر به یک رابط کاربری نامرتب / تجربه انتشار اهمیت می‌دهد، ممکن است Ghost را ترجیح دهد.

در اینجا مقایسه عمیق تری بین Ghost، WordPress و Medium آورده شده است.برو به بالا

بهترین بسترهای وبلاگ نویسی: نتیجه گیری

ما زمینه های زیادی را در این مقایسه پوشش داده ایم، و امیدواریم این برای کسانی از شما که در حال حاضر به دنبال بهترین پلتفرم های وبلاگ نویسی هستند مفید بوده باشد.

در اینجا یک خلاصه به طور خلاصه آمده است:

  • WordPress.org – وردپرس خود میزبان – محبوب ترین پلت فرم وبلاگ نویسی از همه آنها و گزینه ای عالی برای افرادی که می خواهند کنترل کامل وب سایت/وبلاگ خود را داشته باشند.
  • بلاگر – و پلتفرم وبلاگ نویسی قدیمی برای کسانی که می خواهند فقط یک وبلاگ ابتدایی داشته باشند
  • Medium – یک پلت فرم جدید انتشار وب که به شما مخاطبی می دهد تا کار شما را بخواند، اما به شما اجازه نمی دهد که برندسازی یا سفارشی سازی زیادی با وبلاگ خود انجام دهید.
  • WordPress.com – در حال حاضر بهترین گزینه برای کسانی است که می خواهند وبلاگی را به صورت رایگان و در عین حال برای اهداف غیرتجاری راه اندازی کنند.
  • Wix – یک سازنده وب سایت پیشرفته – احتمالاً گزینه خوبی برای کسانی است که به چیزی بیش از یک وبلاگ نیاز دارند
  • Ghost – یک پلت فرم وبلاگ نویسی پیشرفته که هدف آن ارائه یک رابط کاربری واضح و تجربه انتشار عالی است. هنوز هم در بین بهترین پلتفرم های وبلاگ نویسی خیلی محبوب نیست

از کدام پلتفرم برای وبلاگ خود استفاده خواهید کرد؟ در نظرات زیر به ما اطلاع دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *