Buy cheap website traffic
بک لینک رایگان: چگونه 1000+ بک لینک آنلاین با کیفیت بالا به صورت رایگان دریافت کنید

بک لینک رایگان: چگونه 1000+ بک لینک آنلاین با کیفیت بالا به صورت رایگان دریافت کنید

بک لینک رایگان: چگونه 1000+ بک لینک آنلاین با کیفیت بالا به صورت رایگان دریافت کنید.

موتورهای جستجو درصد زیادی از ترافیک وب را تولید می کنند. با این حال، هر زمان که جستجو انجام شود، این پلتفرم‌ها مجموعه عظیمی از متغیرها را هنگام محاسبه موقعیت‌های رتبه‌بندی در نظر می‌گیرند.

اطمینان از اینکه این متغیرها شانس موفقیت شما را افزایش می‌دهند بسیار مهم است، اما تأیید اینکه فقط سایت‌های با کیفیت به محتوای شما پیوند می‌دهند، می‌تواند تلاش شما را کاهش دهد یا شکست دهد. خوشبختانه، می توانید تکنیک های مختلفی را برای کمک به جمع آوری بک لینک های رایگان از منابع معتبر پیاده سازی کنید.

بک لینک ها برای مدتی یک متغیر ضروری بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بوده اند.

اگرچه الگوریتم‌های دقیقی که موتورهای جستجو برای محاسبه موقعیت‌ها استفاده می‌کنند عمومی نیستند، می‌دانیم که Google و سایر پلتفرم‌های جستجوی پیشرو، سایت‌هایی را که به صفحات شما پیوند می‌دهند، ارزیابی می‌کنند تا مشخص کنند محتوای شما چقدر رتبه‌بندی می‌کند.

اما پیدا کردن وب‌سایت‌های مناسب برای پیوند دادن به محتوای شما همیشه آسان نیست، حتی اگر همیشه مواد با کیفیت بالا تولید کنید.

در این مقاله، ما به تعریف بک لینک می پردازیم و اهمیت به دست آوردن صفحات مناسب برای لینک دادن به سایت شما را مورد بحث قرار می دهیم.

علاوه بر این، نکاتی را در مورد دریافت بک لینک رایگان و بهترین پلتفرم‌ها را برای کمک به تلاش‌های ایجاد لینک بررسی می‌کنیم.

خلاصه مطلب

بک لینک چیست؟

قبل از غواصی عمیق تر، مهم است که یک بک لینک را تعریف کنید و توضیح دهید که چرا اینها بر تلاش های بازاریابی آنلاین شما تأثیر می گذارد. در ساده ترین شکل آن، یک بک لینک زمانی ایجاد می شود که صفحه ای حاوی یک لینک باشد که کاربران را به محتوایی که در یک سایت خارجی قرار دارد می برد.

وب سایتی که حاوی پیوند است، دامنه ارجاع نامیده می شود، در حالی که سایتی که ترافیک دریافت کرده است، صفحه یا URL هدف نامیده می شود. بک لینک ها را می توان لینک های ورودی یا لینک های ورودی نیز نامید، اما این اصطلاحات به همان سناریویی که در بالا توضیح داده شد اشاره دارد.

وقتی گوگل و سایر پلتفرم‌ها یک وب‌سایت را ارزیابی می‌کنند، محتوا، معماری و نمایه بک لینک آن را تجزیه و تحلیل می‌کنند. نمایه بک لینک به لیست لینک هایی اشاره دارد که ترافیک را به یک صفحه خاص ارسال می کنند.

به عنوان مثال، صفحاتی که تعداد زیادی لینک ورودی از منابع با کیفیت بالا دارند، دارای بک لینک با کیفیت هستند. اگر سایتی بک لینک های زیادی نداشته باشد یا فقط از سایت های بی کیفیت بازدید کننده داشته باشد، پروفایل بک لینک ضعیفی دارد که باید بهبود یابد.

ده ها ابزار وجود دارد که می توانید از آنها برای شناسایی سایت هایی که به محتوای شما لینک می دهند استفاده کنید، که برخی از آنها رایگان هستند.

به یاد داشته باشید، اگر قصد دارید با یک پلتفرم بک لینک رایگان خودکار کار کنید، مطمئن شوید که توسط ارائه دهندگان قابل اعتماد توسعه داده شده است.

خواندن مفیدتر: 

چرا بک لینک ها مهم هستند؟

دیجیتال مارکتینگ به یکی از محبوب ترین انواع تبلیغات تبدیل شده است.

همانطور که گفته شد، بسیاری از صاحبان مشاغل و بازاریابان مبتدی صرفاً بر روی محتوا تمرکز می کنند بدون در نظر گرفتن عناصر فنی که بر رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر می گذارد.

به همین دلیل است که بسیاری از شرکت‌ها برای به دست آوردن نتایج خوب از استراتژی بازاریابی سئو خود تلاش می‌کنند. محتوا همیشه پادشاه است و خواهد بود، اما شما همچنین باید روی بهبود بخش‌های فنی سایت خود، به ویژه بک لینک‌های خود تمرکز کنید.

بررسی و بهبود بک لینک سایت شما می تواند تاثیر زیادی در رتبه بندی شما داشته باشد. این بدان معناست که اگر بتوانید بدون هیچ هزینه‌ای بک لینک‌های باکیفیت پیدا کنید، بقیه تلاش‌های بازاریابی خود را تقویت می‌کنید و در عین حال منابع خود را برای بخش‌های دیگر کمپین خود ذخیره می‌کنید.

برخی از مزایای بهبود بک لینک عبارتند از:

رتبه بندی سئو بالاتر

مهمترین مزیت بهبود بک لینک این است که این عمل سئوی شما را تقویت می کند.

اگر بر روی لینک سازی تمرکز کنید، که مراحلی است که برای جمع آوری بک لینک های بیشتر و افزایش رتبه بندی ارگانیک خود انجام می دهید، هر زمان که جستجوی مرتبط انجام شود، صفحات شما به تدریج موقعیت های بالاتری کسب می کنند.

لینک بیلدینگ تاثیر مثبتی بر سئو دارد زیرا گوگل فرض می کند که وب سایت ها از نظر موضوع و کیفیت به پلتفرم هایی با محتوای مشابه لینک می دهند.

به عنوان مثال، اگر یک فروشگاه آنلاین دارید که از نایک و برندهای مشابه بک لینک دریافت می کند، گوگل به شما رتبه های بسیار بالاتری را پاداش می دهد.

با این حال، به یاد داشته باشید که برعکس آن نیز صادق است.

بنابراین، اگر تعداد زیادی بک لینک از دامنه های ارجاع دهنده با کیفیت پایین دریافت می کنید، سایت شما برای شکستن صفحه اول، حتی با وجود سیستم تولید محتوای مناسب، با مشکل مواجه خواهد شد.

ترافیک ارجاع بیشتر به سایت شما

یکی از کم ارزش ترین مزایای داشتن بک لینک های عالی این است که می توانند میزان ترافیک ارجاعی را که به سایت شما می رود به میزان قابل توجهی افزایش دهند. سایت هایی با رتبه دامنه بالا تمایل به جذب تعداد زیادی بازدید کننده دارند.

حتی اگر درصد کمی از این کاربران بر روی بک لینکی کلیک کنند که آنها را به سایت شما می برد، به راحتی می توانید تعداد کاربرانی را که به طور منظم دریافت می کنید دو یا سه برابر کنید. بهترین بخش دریافت ترافیک ارجاع زیادی از سایت های معتبر این است که که این بازدیدکنندگان اغلب بسیار درگیر هستند، که تبدیل آنها به سرنخ را آسان‌تر می‌کند.

به یاد داشته باشید، کاربران دائماً به دنبال راه حل های آنلاین هستند. اگر موفق به دریافت بک لینک از یک پلت فرم مربوطه شوید، احتمال بیشتری وجود دارد که با بازدیدکنندگانی روبرو شوید که فعالانه علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد صنعت شما و استخدام شرکت شما هستند.

افزایش دید و اعتبار برند

ساختن یک نمایه لینک بیلدینگ بهتر می تواند به سایت شما رتبه بهتری بدهد که به معنای واقعی کلمه باعث می شود برند شما بیشتر دیده شود.

بک لینک رایگان

مصرف کنندگان عادت دارند شرکت ها را از صفحه اول گوگل انتخاب کنند زیرا می دانند غول جستجو نتایج را بر اساس ارتباط و کیفیت ارائه می دهد. اگر سایت شما جزو اولین نتایج باشد، مصرف کنندگان متوجه شما می شوند و بیشتر احساس می کنند که سایت شما را بررسی کنند و محتوای شما را ارزیابی کنند.متغیرهایی که بر رتبه سئوی شما تأثیر می گذارند، همگی به روشی به هم مرتبط هستند. موقعیت های سئو بهتر و دید بهتر، میزان ترافیکی که از پلتفرم های جستجو دریافت می کنید را افزایش می دهد.

تا زمانی که محتوای فوق العاده با کیفیت و جذاب تولید می کنید، تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان نیز معیارهای اعتبار سایت شما را افزایش می دهند. .

که به نوبه خود شما را به گزینه جذاب تری برای مشتریان بالقوه خود تبدیل می کند.

به کاربران اجازه دهید تا محتوای شما را کشف کنند

در Fannit، ما معمولاً محتوای عالی را که دید ضعیفی دارد با یک بیلبورد زیبا در بیابان مقایسه می‌کنیم. صرف نظر از اینکه محتوای شما چقدر خوب است، اگر یافتن آن را برای مخاطب هدف خود آسان نکنید، نتایج مورد نظر شما را ایجاد نخواهد کرد.

خبر خوب این است که لینک بیلدینگ یافتن محتوای شما را برای مخاطبان شما آسان می کند، با این فرض که بقیه استراتژی سئو شما درست است.

هنگامی که مصرف کنندگان نیاز به یافتن اطلاعات یا ردیابی یک شرکت جدید دارند، اکنون یک جستجوی آنلاین انجام می دهند.

با به دست آوردن بک لینک های با کیفیت، رتبه سایت خود را بهبود می بخشید و به کاربران اجازه می دهید با یک جستجوی ساده شما را پیدا کنند.

به علاوه، با فرض اینکه سایت های مرتبط به وب سایت شما بک لینک می فرستند، احتمال زیادی وجود دارد که این کاربران به محتوای شما علاقه زیادی داشته باشند.

توضیح مفهوم پشت لینک ها

شکی نیست که دریافت بک لینک های با کیفیت به صورت رایگان می تواند تاثیر زیادی بر هر کمپین بازاریابی دیجیتال داشته باشد.

با این حال، درک پیشینه و مفهوم پشت لینک بیلدینگ در واقع می تواند فرآیند را بسیار ساده تر کند.

برای برخی، ایده ایجاد پیوندهای با کیفیت بالا مستقیماً از طبیعت می آید، جایی که مهم ترین نقاط مورد علاقه اغلب بیشترین تعداد تعامل را تجربه می کنند.

به عنوان مثال، رودخانه ای در جنگل.

اگر این توانایی را داشتیم که یک جنگل را از بالا بررسی کنیم و ببینیم که بیشترین اقدام در کجا رخ می دهد، در کناره های رودخانه بود. حیواناتی که برای نوشیدن آب و تغذیه از منابع آن به رودخانه دسترسی دارند، «پیوندهایی» ایجاد می‌کنند که همه موجودات زنده در این اکوسیستم را به هم متصل می‌کنند. بنابراین، محتوا، ساختار سئو و بک لینک های یک شرکت باید برای تبدیل وب سایت آن به رودخانه ای که دیگران به آن سرازیر می شوند، کار کنند.

تعریف یک بک لینک با کیفیت بالا

برای یک بازاریاب بی تجربه، دریافت 1000 بک لینک رایگان بهتر از خالص کردن تنها 10 لینک بدون هزینه به نظر می رسد.

اما همه بک لینک ها تاثیر یکسانی ندارند.

بک لینک های خوب از پلتفرم های معتبری می آیند که دارای رتبه دامنه بالایی هستند، بنابراین تاثیر مثبتی بر سئو دارند. با این حال، لینک های ضعیف در واقع می توانند رتبه سئوی بدی به سایت شما بدهند و دید شما را در موتورهای جستجو مختل کنند.

همه وب سایت ها متفاوت هستند، بنابراین تعریف یک بک لینک خوب بسته به پلتفرم شما متفاوت خواهد بود. به طور خلاصه، اگر دامنه های ارجاع دهنده دارای رتبه بالاتری نسبت به وب سایت شما هستند، می توان فرض کرد که این ها بک لینک های خوبی هستند.

اما، به خاطر داشته باشید که می‌خواهید سئوی شما در طول زمان بهبود یابد، بنابراین آنچه اکنون یک بک لینک خوب را تشکیل می‌دهد ممکن است بعداً تأثیر منفی بگذارد.

به همین دلیل است که استفاده از چک کننده بک لینک و ارزیابی استراتژی ساخت لینک خود به صورت دوره ای بسیار مهم است.

backlinks 23123

ترجیح گوگل: دریافت بک لینک به روش ارگانیک

گوگل پلتفرم جستجوی پیشرو در جهان است و هدف اصلی آن ارائه بهترین نتایج هر بار که کاربر درخواستی را انجام می دهد، است.

غول جستجو در واقع وب سایت ها را از خرید، مبادله یا به دست آوردن بک لینک از طریق روش های پولی برای جلوگیری از دستکاری منع می کند.

در حالی که ثابت شده است که وبلاگ نویسی مهمان گاه به گاه برای بسیاری از شرکت ها موثر است، موتور جستجو به جای آن ایده کسب بک لینک های ارگانیک به وب سایت شما را ترویج می کند.

بک لینک های ارگانیک زمانی ایجاد می شوند که اشخاص ثالث محتوای شما را در حین انجام تحقیق پیدا کنند و بدون هیچ گونه تأثیر قبلی به سایت شما پیوند دهند.

در واقع، بک لینک های ارگانیک بهترین نوع لینک هایی هستند که می توانید برای سایت خود دریافت کنید، زیرا آنها بیشترین کاربران را جذب می کنند و در عین حال سایر معیارهای سئوی شما را نیز تقویت می کنند.

فقط به یاد داشته باشید، اگر می خواهید با استفاده از این روش بک لینک های رایگان ایجاد کنید، باید تمرکز زیادی روی توسعه محتوا داشته باشید.

آیا بک لینک های رایگان قابل اعتماد هستند؟

نه تنها بک لینک های رایگان قابل اعتماد هستند، بلکه پلتفرم های جستجو کاملاً دوست دارند که یک وب سایت دارای تعداد زیادی لینک بدون پرداخت با کیفیت باشد.

و حتی اگر ممکن است با چند لینک ناخواسته مواجه شوید، تولید محتوای عالی به خودی خود یک راه عالی برای کار بر روی پروفایل بک لینک شما و در عین حال افزایش سئوی وب سایت شما است.

همانطور که قبلا ذکر کردیم، همه لینک ها یکسان نیستند.

اگر تعداد قابل توجهی از لینک های بد را جمع آوری می کنید، همیشه می توانید از ابزارهای بک لینک مانند کنسول جستجوی گوگل برای رد کردن این بک لینک ها و کاهش تأثیر منفی آنها استفاده کنید.

به عنوان یک قاعده کلی، شما باید از دریافت لینک های خود از یک تولید کننده بک لینک رایگان اجتناب کنید زیرا اینها معمولاً به جای کیفیت بر کمیت تمرکز دارند.

دریافت یک بک لینک رایگان از یک دامنه ارجاع کننده معتبر بسیار بهتر از دریافت ده ها لینک از سایت هایی با رتبه بندی ضعیف دامنه است.

نحوه دریافت بک لینک رایگان

اکنون که در مورد تعریف، اهمیت و مفهوم پشت لینک بیلدینگ بحث کردیم، بیایید نگاهی به مراحلی که باید برای دریافت بک لینک های با کیفیت بالا و رایگان انجام دهید، بیاندازیم.

تکنیک های زیادی وجود دارد که می توانید برای افزایش تعداد بک لینک ها به سایت خود به صورت رایگان پیاده سازی کنید.

اینها از پیشنهادات سئو گرفته تا تماس با صاحبان سایت دیگر را شامل می شود، اما مهم است که رقبای پیشرو را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید آنها بک لینک های خود را از کجا دریافت می کنند.

کسب و کار شما منحصر به فرد است، بنابراین باید یک رویکرد مناسب ایجاد کنید تا به شما کمک کند از بک لینک های خود و طرح کلی بهینه سازی موتور جستجو نهایت استفاده را ببرید.

علاوه بر موارد فوق، باید یک ابزار بررسی کننده بک لینک قابل اعتماد نیز پیدا کنید و نحوه استفاده صحیح از ویژگی های آن را بیاموزید.

free backlinks 2

این به شما کمک می کند تا عملکرد سایت خود را نظارت کنید و اگر ابزارهای سئو و بک لینک دیگر را پیاده سازی کنید، در واقع می توانید انواع فرآیندها را خودکار کنید و تنها زمانی که نیاز به انجام یک عمل به صورت دستی دارید، مطلع شوید.

بیایید نگاهی به برخی از بهترین راه ها برای دریافت بک لینک رایگان به وب سایت خود بیندازیم.

تولید محتوای با کیفیت

اگرچه داشتن یک استراتژی ساخت لینک ضروری است، اما تولید محتوای با کیفیت بهترین راه برای دریافت بک لینک رایگان است.

بنابراین، صاحبان وب‌سایت‌هایی که یک برنامه بازاریابی محتوایی و سئوی منسجم ایجاد می‌کنند، تمایل دارند پروفایل‌های بک لینک بهتری داشته باشند، حتی اگر لزوماً استراتژی اختصاصی نداشته باشند.

کلید ارائه محتوای باکیفیت این است که مخاطبان خود را مطالعه کنید، رقبای پیشرو را بررسی کنید و تعیین کنید که چه قطعاتی بیشترین ارزش را خواهند داشت.

به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که مشکلی وجود دارد که مخاطبان شما دائماً با آن مواجه هستند و همچنین یکی از موضوعاتی است که رقبای پیشرو در محتوای خود پوشش می دهند، قطعاً باید مطالب خود را در مورد این موضوع توسعه دهید.

با در نظر گرفتن موارد فوق، همیشه روی ایجاد یک استراتژی لینک سازی کار کنید که با بقیه استراتژی بازاریابی محتوای شما هماهنگ باشد.

ساختار پیوند داخلی خود را مرور کنید

وقتی شرکت‌ها درباره نحوه ایجاد بک لینک رایگان به صورت آنلاین تحقیق می‌کنند، فراموش می‌کنند که ساختار لینک داخلی نیز بر استراتژی ساخت لینک کلی آنها تأثیر می‌گذارد.

پیوندهای داخلی بر تجربه کاربر و همچنین روشی که موتورهای جستجو وب سایت شما را تجزیه می کنند تأثیر می گذارد.

تا زمانی که لینک‌های بین‌سایتی مناسب را در اختیار داشته باشید، مخاطبان شما می‌توانند محتوای شما را مرور کنند و به راحتی به سایر اطلاعات مرتبط دسترسی پیدا کنند.

در یک سناریوی ایده آل، برخی از این کاربران حتی فرم های تماس شما را پر می کنند و در مورد خدمات شما سوال می پرسند.

علاوه بر موارد فوق، موتورهای جستجو از نرم افزارهای ساده ای به نام خزنده برای خواندن مطالب شما استفاده می کنند و روی هر لینک در هر صفحه وب سایت شما کلیک می کنند.

با پیاده سازی لینک های داخلی و استفاده از انکر تکست مناسب در هر یک از آنها، می توانید نحوه تجزیه و تحلیل خزنده ها را بهبود بخشید.

در حالی که این دو ممکن است مستقیماً بک لینک بیشتری برای شما به ارمغان آورند، بر سئو و کیفیت محتوای شما تأثیر می گذارند. این می تواند منجر به رتبه بندی سئو بالاتر، دید بهتر و از همه بهتر، بک لینک های ارگانیک تر شود.

برای سایت های با کیفیت دیگر پست های مهمان بنویسید

حتی اگر گوگل از نظر فنی شرکت ها را از انجام این کار منع می کند، نوشتن پست مهمان برای سایت های با کیفیت در صنعت شما یک راه عالی برای دریافت بک لینک رایگان است.

گوگل و سایر موتورهای جستجو برای شناسایی این عمل، مبادلات بیش از حد بک لینک را زیر نظر دارند.

خبر خوب این است که شما می توانید با نوشتن تنها یک پست برای هر مهمان احتمالی، از شناسایی جلوگیری کنید.

به طور مشابه، باید از جستجوی فرصت های وبلاگ نویسی مهمان فقط برای دریافت بک لینک اجتناب کنید. نوشتن یک وبلاگ مهمان فرصتی عالی برای افزایش نمایش و جلب توجه مخاطبان جدید است.

اما، شما باید منابعی را برای نوشتن وبلاگی که در سایت شما ظاهر نمی شود، سرمایه گذاری کنید. بنابراین، شما باید یک پلتفرم مهمان بالقوه پیدا کنید که در صنعت شما نیز باشد.

فقط از کار با رقبا خودداری کنید زیرا تضاد منافع، دستیابی به نتایج مناسب را دشوار می کند.

ترفند هارو

اگر به دنبال دریافت بک لینک رایگان برای ساخت لینک وب سایت از پلتفرم های خبری معتبر هستید، Help A Reporter Out (HARO) یکی از بهترین مکان ها برای یافتن این فرصت ها است.

به زبان ساده، HARO ابزاری است که خبرنگاران برای ردیابی منابع خوب بدون صرف ساعت‌ها برای انجام تحقیق از آن استفاده می‌کنند.

پس از ثبت نام به عنوان یک منبع در HARO، شرکت ها چند ایمیل در هفته دریافت می کنند که حاوی خلاصه مقالاتی است که خبرنگاران برای آنها به اطلاعات نیاز دارند.

چه سودی برای صاحبان وب سایت دارد؟ اگر اطلاعاتی دارید که گزارشگر بتواند از آن به عنوان منبع استفاده کند، یک بک لینک رایگان دریافت خواهید کرد.

و بهترین بخش این است که اینها گاهی اوقات از پلتفرم های منطقه ای، ملی یا حتی بین المللی می آیند.

نیازی به گفتن نیست که دریافت بک لینک از یک کانال خبری ملی می تواند تاثیر زیادی از نظر سئو و دید کلی داشته باشد که ترفند HARO را به گزینه ای جذاب برای به دست آوردن بک لینک رایگان تبدیل می کند.

پیشنهاد اینکه یک گواهی دهنده باشید

چه در حال اداره یک تجارت آجر و ملات یا یک شرکت کاملا دیجیتالی باشید، این احتمال وجود دارد که برای ارائه محصول خود به بسیاری از ارائه دهندگان مختلف اعتماد کنید.

اگر با پلتفرم‌های معروفی کار می‌کنید که به طور خاص به صنعت شما خدمات می‌دهند، می‌توانید فعالانه پیشنهاد دهید که به یک گواهی تبدیل شوید و در ازای دریافت یک بک لینک رایگان، تجربه خود را با ارائه‌دهندگان پیشرو به اشتراک بگذارید.

قبل از ارائه پیشنهاد برای تبدیل شدن به یک گواهی، مطمئن شوید که ارائه دهنده شما قطعاً یک بک لینک به وب سایت شما ارسال می کند.

می توانید صفحه توصیفات شرکت را بررسی کنید و ببینید که آیا آنها پیوندهایی به صفحات مشتری دارند و چه نوع متن لنگر در آنها وجود دارد.

برای بررسی وبلاگ ها تماس بگیرید

اگر در حال تحقیق در مورد نحوه ایجاد بک لینک به سایت خود به صورت رایگان هستید، تماس با یک سایت بررسی ممکن است اولین چیزی نباشد که به ذهنتان خطور می کند.

به هر حال، برخی از سایت‌های بررسی اغلب از شرکت‌ها درخواست می‌کنند تا در مورد راه‌حل‌هایشان بنویسند، بنابراین به‌عنوان لینک‌های برگشتی پولی به حساب می‌آیند تا لینک‌های رایگان.

با این حال، همه پیوندهایی که در یک سایت بررسی ظاهر می شوند پولی دریافت نمی کنند، به خصوص اگر مقاله فهرستی باشد که شامل چندین پلتفرم باشد.

اگر کسب‌وکار نسبتاً جدیدی یا ناشناخته دارید و احساس می‌کنید که صاحبان سایت‌های بررسی می‌خواهند شرکت شما را ارزیابی کنند، می‌توانید با پلتفرم‌های پیشرو تماس بگیرید و آنها را در مورد نام تجاری خود مطلع کنید.

تبدیل نام شرکت به پیوند

تبدیل نام های شرکت به لینک یکی از بهترین راه ها برای ایجاد بک لینک رایگان برای سایت شما است.

این فرآیند به عنوان بازیابی پیوند نیز شناخته می شود و این عمل بر جستجوی وب برای یافتن مواردی تمرکز دارد که کاربران از شرکت، محصولات یا خدمات شما نام برده اند، اما پیوندی به وب سایت شما اضافه نکرده اند.

هنگامی که این موارد را شناسایی کردید، می‌توانید با مالک وب‌سایت یا وبلاگ تماس بگیرید تا بپرسید آیا می‌توان پیوندی به محتوای موجود اضافه کرد یا خیر.

این تکنیک همیشه کار نمی کند، اما تا زمانی که قبلاً محتوای کافی منتشر کرده باشید، باید بتوانید چند لینک خوب دریافت کنید.

پلتفرم‌ها و فهرست‌های محلی را مرور کنید

پلتفرم‌های بررسی و سایت‌های فهرست محلی برای کمک به مشتریان ایجاد شده‌اند، اما اینها همچنین جایگزین‌های عالی برای دریافت بک لینک رایگان با کیفیت بالا برای وب‌سایت شما هستند.

بسیاری از سایت‌های بررسی پیشرو دارای معیارهای معتبر هستند، بنابراین اطمینان از داشتن یک نمایه در این پلتفرم‌ها با پیوند به وب‌سایت خود می‌تواند منجر به یک بک لینک رایگان عالی شود.

به عنوان یک امتیاز اضافه، داشتن اطلاعات به روز در سایت های بررسی و استفاده از لنگرهای مناسب برای بک لینک های قرار داده شده در این پلتفرم ها نیز می تواند سئوی محلی و سئوی کلی وب سایت شما را تقویت کند.

در مصاحبه ها ظاهر شوید

اگرچه نسل‌های جوان به گوش دادن به پادکست‌ها معروف هستند، محتوای صوتی در واقع یک جایگزین محبوب برای بسیاری از مصرف‌کنندگان است.

علاوه بر نشان دادن دانش خود، یافتن فرصت های مصاحبه نیز یکی از بهترین تکنیک های بک لینک رایگان است که می توانید از آن استفاده کنید.

این امر به ویژه در صورتی صادق است که مصاحبه بر روی یک پلتفرم معروف منتشر شود که هر ماه تعداد قابل توجهی بازدیدکننده دارد.

قبل از پذیرش هر مصاحبه، به یاد داشته باشید که بپرسید محتوا در کجا و در چه قالبی منتشر می شود.

همچنین باید از ابزارهای بک لینک استفاده کنید تا معیارهای پلتفرم انتشار را بررسی کنید و مطمئن شوید که این معیارها بهتر از آمار وب سایت شما هستند.

پمپ کردن محتوا از طریق رسانه های اجتماعی

تاثیر رسانه های اجتماعی بر سئو یکی از موضوعات مورد بحث در دنیای بازاریابی محتوا است.

اما، نمی توان این واقعیت را انکار کرد که رسانه های اجتماعی می توانند به طور تصاعدی دسترسی محتوای شما را افزایش دهند و در عین حال تأثیر مثبتی بر ایجاد لینک شما داشته باشند.

به یاد داشته باشید، برای دریافت بک لینک های رایگان با کیفیت از رسانه های اجتماعی، باید زمان قابل توجهی را صرف پرورش گروه بزرگی از فالوورها کنید.

گفته می شود، اگر برای ایجاد یک برنامه مناسب و به اشتراک گذاری تعداد زیادی لینک در رسانه های اجتماعی وقت بگذارید، شانس بیشتری برای دریافت بک لینک طبیعی خواهید داشت.

تجزیه و تحلیل رقبا

شروع یک کمپین از صفر نیاز به آزمایش های زیادی دارد، بنابراین یافتن ترکیب مناسب می تواند مدتی طول بکشد.

برای کاهش منحنی یادگیری، باید از ابزارهای تحلیل بازاریابی استفاده کنید تا ببینید رهبران صنعت چه می‌کنند و تکنیک‌های مشابهی را پیاده‌سازی کنید.

ابزارهای مختلفی برای تجزیه و تحلیل بازاریابی وجود دارد که می توانید از آنها برای تجزیه و تحلیل URL فقط با استفاده از نام دامنه استفاده کنید، اما ما در ادامه این مقاله به معتبرترین ارائه دهندگان ابزار SEO خواهیم پرداخت.

فقط به خاطر داشته باشید که شما نمی خواهید هر کاری را که رقبای خود انجام می دهند تقلید کنید.

به عنوان مثال، استفاده از همان ابزار بک لینک خوب است، اما باید از استفاده از یک تولید کننده بک لینک رایگان اجتناب کنید، حتی اگر می بینید که برندهای پیشرو از آنها استفاده می کنند تا تعداد لینک هایی که به سایت هایشان اشاره می کنند افزایش دهند.

منابع غنی رسانه ای را توسعه و به اشتراک بگذارید

خواه B2C یا B2B باشند، مصرف‌کنندگان منابع رسانه‌ای غنی را دوست دارند که به آنها کمک می‌کند مشکلات رایج را حل کنند و حجم زیادی از داده‌ها را در بخش‌های قابل فهم ارائه کنند.

به عنوان مثال، اینفوگرافیک، فیلم های آموزشی و انواع محتوای مشابه.

هدف اصلی محتوای شما نباید تنها دریافت بک لینک باشد، بلکه باید الزامات کیفیت محتوای خود را نیز در نظر داشته باشید.

به عبارت دیگر، ویدئوها و انواع دیگر مطالبی را توسعه دهید که دارای ارزش واقعی هستند و به مشکلاتی که مشتریان شما به طور منظم با آن‌ها مواجه هستند، رسیدگی کنید.

از ارتباطات و مشتریان حرفه ای درباره فرصت های بک لینک بپرسید

ضرب‌المثلی وجود دارد که می‌گوید «اگر نپرسی نمی‌توانی دریافت کنی» و این مفهوم در ساخت لینک صادق است.

پایگاه مشتری شما یکی از بهترین مکان ها برای جستجوی فرصت های پیوند است، به خصوص اگر خدمات B2B را به سایر شرکت های صنعت خود ارائه دهید.

مانند سایر فرصت های وبلاگ نویسی مهمان، شما همچنین باید هر بار که یکی از مشتریان شما موافقت می کند، یک پست وبلاگ بنویسید.

اما، آن پست وبلاگ می تواند تأثیر عمیقی بر داده های بک لینک وب سایت شما داشته باشد، به خصوص اگر مشتری که وبلاگ شما را منتشر کرده است معیارهای سایت فوق العاده ای داشته باشد.

بهینه سازی محتوا برای افزایش عملکرد مواد موجود

توسعه محتوا کار سختی است، بنابراین این عمل نشان دهنده سرمایه گذاری قابل توجهی است.

برای به حداکثر رساندن تأثیر محتوایی که در حال حاضر دارید، باید مطالب جدیدی ایجاد کنید و آنها را برای تقویت قطعات موجود بهینه کنید.

به عنوان مثال، اگر یک صفحه مسئول هدایت بیشتر ترافیک وب سایت شما است، باید مطالب پشتیبانی مانند ویدیوهای YouTube ایجاد کنید یا به سؤالات مرتبط در سیستم عامل هایی مانند Quora پاسخ دهید.

مطمئن شوید که پیوندی به محتوای اصلی که می‌خواهید تبلیغ کنید اضافه کنید، سپس این مطالب جدید را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

این باعث ایجاد نوعی اثر موج دار می شود که فرصت های بیشتری را ایجاد می کند و در عین حال محبوبیت بک لینک و معیارهای کیفیت را نیز بهبود می بخشد.

مصاحبه با رهبران صنعت

ما این واقعیت را برجسته کرده‌ایم که حضور در یک مصاحبه می‌تواند به شما در ایجاد پیوندهای عالی کمک کند.

free backlinks 3

با این حال، توجه به این نکته مهم است که سازماندهی رویداد و انجام مصاحبه تأثیر مشابهی دارد.

احتمال زیادی وجود دارد که فرد مصاحبه شونده مقاله ای برای تبلیغ مصاحبه ایجاد کند و آن را در پلتفرم تجاری خود پست کند.

و در این موارد، مقاله قطعا شامل یک بک لینک رایگان به سایت شما می شود.

اگر می خواهید رویداد را تعاملی کنید و دامنه دسترسی خود را تا حد امکان گسترش دهید، می توانید یک مصاحبه زنده انجام دهید و سپس ضبط را در صفحه ای در سایت خود ارسال کنید.

فهرستی از منابع برای صنعت خود ایجاد کنید

ایجاد یک استراتژی بک لینک رایگان به خلاقیت زیادی نیاز دارد.

بر اساس تجربه ما، ایجاد محتوا در مورد ارائه دهندگان و فروشندگان مورد علاقه شما راهی موثر برای افزایش بک لینک و بهبود اعتبار وب سایت شما است.

فرقی نمی کند که بخواهید یک ابزار سئو را رتبه بندی کنید، یک ارائه دهنده محصولات وارداتی را بررسی کنید یا حتی حسابداران محلی را که در کسب و کار شما تخصص دارند فهرست کنید.

تا زمانی که پست وبلاگ شما اطلاعات واضحی در مورد ارائه دهندگان خدمات در صنعت شما ارائه می دهد، به عنوان یک منبع ارزشمند و مرتبط توسط گوگل و سایر پلتفرم های جستجو در نظر گرفته می شود.

10 ابزاری که به شما کمک می کند بک لینک های رایگان با کیفیت بالا به دست آورید

استفاده از ابزاری برای تولید بک لینک به صورت خودکار ایده خوبی نیست زیرا کنترل سایت هایی را که به محتوای شما لینک می دهند از دست می دهید.

اما، این بدان معنا نیست که شما باید از همه ارائه دهندگان ابزار بک لینک اجتناب کنید.

بیایید نگاهی به برخی از بهترین ابزارهایی بیندازیم که به شما در شناسایی لینک های شکسته که به وب سایت شما و سایر فرصت های بک لینک اشاره می کنند کمک می کند.

Ubersuggest

Ubersuggest یک ابزار سئوی رایگان است که حجم عظیمی از اطلاعات از جمله بک لینک های برندهای پیشرو را در اختیار شما قرار می دهد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که با حساب Google خود وارد شوید و آدرس وب سایتی را که می خواهید آنالیز کنید وارد کنید.

این ابزار سایت را تجزیه و تحلیل می کند و اطلاعات مربوط به بک لینک ها، جایی که آنها از کجا آمده اند، به کدام صفحات اشاره می کنند و اینکه آیا پیوند از یک تصویر یا متن می آید یا خیر، در میان جزئیات دیگر را نشان می دهد.

به طور خلاصه، Ubersuggest ابزاری عالی برای شرکت‌هایی است که بودجه کمی دارند، اما می‌خواهند روی بهبود بک لینک‌های خود کار کنند.

نه تنها این، بلکه اگر می‌خواهید URL خود را تجزیه و تحلیل کنید، لینک‌های شکسته را تعمیر کنید، و رتبه‌بندی گوگل را بدون اضافه کردن هزینه دیگری به بودجه خود بهبود بخشید، جایگزین بسیار خوبی است.

پیوندهای من را بررسی کنید

Check My Links یک برنامه افزودنی Google Chrome است، بنابراین یکی از مؤثرترین و آسان‌ترین ابزارهایی است که در اختیار دارید.

همانطور که ممکن است در این پست متوجه شده باشید، بک لینک ها ارزشمند هستند! اما، طبیعی است که سایت های خارجی لینک های شکسته داشته باشند، به این معنی که احتمالا درصدی از بک لینک های خود را به این پدیده از دست خواهید داد.

خوشبختانه، Check My Links می تواند به شما کمک کند تا ببینید کدام سایت های خارجی لینک های شکسته ای دارند که به URL شما اشاره می کنند.

سپس می توانید با صاحبان سایت شخص ثالث تماس بگیرید، آنها را در مورد هر پیوند شکسته مطلع کنید و احتمالاً پیوندی را که قبلاً گم کرده بودید بازیابی کنید.

و، این پلتفرم همچنین رایگان است، به این معنی که برای مشاغلی که انعطاف پذیری بودجه کمی دارند، ایده آل است.

لینک ساز شکسته

اگر استفاده از Check My Links برای یافتن هر لینک شکسته یک سایت در یک زمان بسیار ناخوشایند است، همیشه می توانید Broken Link Builder را انتخاب کنید.

این پلتفرم به‌جای انجام ارزیابی‌های فردی، کل وب را به یکباره جست‌وجو می‌کند و به شما امکان می‌دهد تمام پیوندهای ورودی که دارای خطا هستند را مشاهده کنید.

همانند Check My Links، این پلتفرم می تواند به شما کمک کند پیوندهایی را که نیاز به تعمیر دارند شناسایی کنید، اما باید از طریق خود با صاحب وب سایت تماس بگیرید.

توجه به این نکته مهم است که وقتی با صاحب وب سایت تماس می گیرید، باید پیوندی را ارائه دهید که جایگزین هایپرلینک خراب شده باشد. بنابراین، باید مطمئن شوید که محتوای دیگری دارید که همان موضوع را پوشش می دهد.

ContentBird

مانند Ubersuggest، ContentBird یک ابزار تخصصی نیست، بلکه یک راه حل همه کاره است که دارای ویژگی تجزیه و تحلیل فوق العاده بک لینک است.

این پلتفرم اطلاعات زیادی در مورد تکنیک های لینک سازی رقبا از جمله لنگرها، URL های ارجاع دهنده، رتبه الکسا ارجاع داده و تاریخ اضافه شدن هر بک لینک را ارائه می دهد.

به خاطر داشته باشید که ContentBird یک راه حل پولی است، بنابراین باید بخشی از بودجه خود را برای سرمایه گذاری در این پلتفرم کنار بگذارید.

علاوه بر این، قبل از اینکه بدانید چگونه از آن به درستی استفاده کنید، باید به پلتفرم عادت کنید، بنابراین قبل از انتخاب این ابزار تجزیه و تحلیل وب سایت، منحنی یادگیری و مدت زمانی را که تقریباً برای شما صرف می شود، در نظر بگیرید.

Pitchbox

حتی اگر اکثر شرکت ها مزایای بک لینک را از نظر رتبه بندی گوگل و جستجو می بینند، لینک بیلدینگ در واقع می تواند به شما کمک کند مشتریان بیشتری جذب کنید.

Pitchbox ابزار نهایی برای جستجوی پیوند و دسترسی است که گام‌های مهمی در فرآیند تولید سرنخ است.

این پلتفرم انواع فرآیندها را خودکار می کند و پیشنهاداتی را برای فرصت های بالقوه بک لینک ارائه می دهد.

Pitchbox نتایج جستجو را بر اساس پارامترهایی که می توانید به صورت دستی ویرایش کنید سفارشی می کند.

علاوه بر این، این پلتفرم همچنین اطلاعات تماس برای هر پیوند احتمالی و همچنین یک ویژگی پیگیری خودکار را ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید بدون بررسی مداوم برای پاسخ، از فرصت‌های ارتباطی خود مطلع باشید.

وایت اسپارک

هر صاحب شرکتی این را نمی‌داند، اما کسب رتبه‌بندی جستجوی خوب نیازمند رویکردی منحصربه‌فرد برای وب‌سایت‌هایی است که مخاطبان محلی را هدف قرار می‌دهند.

زمانی که جستجوی کاربر حاوی عبارات مکان باشد، گوگل از الگوریتم کمی متفاوت برای تعیین رتبه بندی صفحه نتایج جستجوی گوگل استفاده می کند.

Whitespark ابزار فوق العاده ای است که به شما امکان می دهد احتمالات بک لینک بالقوه را به طور خاص برای SEO محلی شناسایی کنید.

این پلتفرم به شما امکان می‌دهد تا سایت‌های بررسی، پلتفرم‌های ارسال مهمان، دایرکتوری‌ها، سازمان‌های حرفه‌ای، سازمان‌های غیردولتی، سایت‌های اهدایی و فرصت‌های مشابه را در صنعت خود ببینید.

علاوه بر این، به شما امکان می دهد بهترین پلتفرم ها را برای استناد به نام، آدرس و شماره تلفن (NAP) شناسایی کنید.

علاوه بر تعداد بک لینک‌ها، این پلتفرم همچنین کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که داده‌های NAP شما در مرتبط‌ترین پلتفرم‌ها به‌روزرسانی و سازگار است.

اما، حتی اگر می توان از آن در مقیاس بزرگتر استفاده کرد، این پلت فرم به طور خاص برای کمپین های محلی طراحی شده است.

نظارت بر بک لینک ها

مانیتور بک لینک‌ها ویژگی‌های سنتی موجود در ابزار پیوند بیلدینگ را با ویژگی‌های نوآورانه ترکیب می‌کند که به شما کمک می‌کند از رقبا جلوتر بمانید.

این ابزار اطلاعاتی را در مورد هر بک لینک جدیدی که به سایت خود اضافه می کنید ارائه می دهد.

free backlinks 4

در عین حال، اطلاعات مربوط به رتبه بندی کلمات کلیدی، سرعت سایت و سایر معیارهای عملکرد هر صفحه را نیز نمایش می دهد.

با در نظر گرفتن موارد فوق، مهم است که توجه داشته باشید که مانیتور بک لینک ها به عنوان یک ابزار هوشمند بازاریابی طراحی شده است.

این بدان معنی است که شما می توانید (و باید) بک لینک های رقیب خود را نیز زیر نظر داشته باشید و بفهمید که این صاحبان وب سایت برای بهبود لینک سازی خود چه می کنند.

برخی از متغیرهایی که می توانید در این پلتفرم ردیابی کنید عبارتند از:

  • رتبه Moz
  • متن های لنگر استفاده شده است
  • وضعیت پیوند
  • سهام اجتماعی
  • میزبان های IP

لینکستانت

اگرچه می توانید بک لینک ها را از طریق روش های مختلف به دست آورید، بهترین راه برای افزایش حجم لینک های با کیفیت از طریق روش های ارگانیک است.

اما، شما هنوز باید تعداد بک لینک هایی که دارید و پلتفرم هایی که این نوع بازدیدکنندگان را به سایت شما می فرستند را پیگیری کنید.

Linkstant برای ارسال اعلان‌ها و به‌روزرسانی شما در مورد هر بک لینک جدیدی که به سایت خود می‌گیرید طراحی شده است.

لینکودی

Linkody بسیار شبیه Linkstant است به این معنا که نظارت بر بک لینک را برای سایت شما و همچنین پلتفرم های رقبا فراهم می کند.

علاوه بر تجزیه و تحلیل آنچه که رقبای شما انجام می دهند، می توانید اعلان هایی را تنظیم کنید که هر زمان که مارک های پیشرو بک لینک جدیدی دریافت کردند، به شما اطلاع می دهند. با لینکودی، می توانید ببینید:

  • تعداد بک لینک ها برای هر رقیب را ببینید
  • دقیقاً بدانید که هر بک لینک و دامنه ارجاع دهنده چه زمانی اضافه شده است
  • رتبه بندی اقتدار دامنه توسط Moz
  • متن های لنگر
  • آدرس IP و سایر جزئیات فنی

BuzzStream

BuzzStream به جای تمرکز بر جنبه فنی بک لینک ها، پلتفرمی است که برای ساده سازی فرآیند واقعی دریافت لینک های جدید به سایت شما طراحی شده است.

به زبان ساده، BuzzStream به شما این امکان را می دهد که تمام تلاش های ایجاد لینک وب سایت خود را پیگیری کنید و به شما یادآوری می کند که اقداماتی را انجام دهید که به افزایش شانس شما برای دریافت بک لینک رایگان کمک می کند.

بررسی بک لینک ها در سایت شما

نظارت دقیق بر رقابت ضروری است، اما همچنین باید عملکرد بک لینک های وب سایت خود را پیگیری کنید تا از پیشرفت خود اطمینان حاصل کنید.

بنابراین، شما باید یک پلت فرم تجزیه و تحلیل بک لینک قابل اعتماد داشته باشید که به شما امکان می دهد ببینید لینک های ارجاع دهنده از کجا می آیند.

ده‌ها و نه صدها گزینه وجود دارد، بنابراین باید در مورد گزینه‌های مختلف تحقیق کنید و گزینه‌ای را پیدا کنید که متناسب با نیازهای شما و همچنین بودجه شما باشد.

در تجربه ما، بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل بک لینک که می توانید برای نظارت بر وب سایت خود استفاده کنید عبارتند از:

SEO SpyGlass

SEO SpyGlass یک ابزار جامع است که فراتر از بک لینک است.

این گزینه عالی برای صاحبان وب‌سایت‌هایی است که انعطاف‌پذیری بودجه دارند و می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن پیشرفت‌هایی انجام دهند که بر رتبه‌بندی گوگل تأثیر بگذارد.

از نظر بک لینک، این پلتفرم به شما امکان می دهد بک لینک های وب سایت خود را بر اساس پارامترهایی مانند:

  • صفحات مرتبط
  • متن لنگر
  • ویژگی پیوند
  • معیارهای اعتبار
  • ریسک پنالتی و خیلی بیشتر

کنسول جستجوی گوگل

کنسول جستجوی گوگل یک ابزار رایگان است که توسط این غول فناوری توسعه یافته است تا به مدیران وب سایت کمک کند تا عملکرد سایت هایشان را در پلتفرم های جستجو پیگیری کنند.

این ابزار رایگان سئو و بک لینک به شما امکان می دهد ببینید کدام سایت ها بازدیدکنندگان را به سمت شما می فرستند.

بک لینک رایگان

با این حال، به خاطر داشته باشید که گوگل یک فیلتر را در کنسول جستجو پیاده سازی می کند، بنابراین شما نمی توانید تک تک لینک های سایت خود را ببینید.

این بدان معناست که شما نمی توانید از این پلتفرم برای گرفتن هر لینک بی کیفیتی که به سایت شما اشاره می کند استفاده کنید.

سئوبیلیتی

اگر به دنبال یک ابزار دوگانه هستید که بتواند به شما در نظارت بر بک لینک های خود و همچنین داده های بک لینک رقبا کمک کند، Seobility ممکن است بهترین جایگزین باشد.

این ابزار دو طرفه بدون هیچ هزینه ای نیز در دسترس است، اما توجه داشته باشید که تعداد بک لینک هایی که می توانید در طرح رایگان مشاهده کنید محدودیتی دارد.

AHREFS

AHREFS نیازی به معرفی ندارد زیرا یکی از بهترین ابزارهای هوشمند بازاریابی کلی است.

ویژگی تجزیه و تحلیل وب سایت این پلتفرم حجم عظیمی از اطلاعات را نشان می دهد، از جمله تمام بک لینک هایی که به یک وب سایت اشاره می کنند.

به زبان ساده، AHREFS دارای ویژگی های مشابه هر پلتفرم پیشرو دیگری است، اما به خاطر داشته باشید که قیمت بالای آن به این معنی است که برای همه مشاغل مناسب نیست.

پیوندهای DoFollow در مقابل NoFollow

چند سال پیش، لینک بیلدینگ به جای لینک‌هایی با تگ‌های nofollow، به دنبال دریافت بک لینک رایگان بود که دارای ویژگی dofollow هستند.

اصطلاحات “dofollow” و “nofollow” برچسب هایی بودند که شرکت ها برای تعریف ویژگی پیوند استفاده می کردند.

اگر صاحب وب‌سایتی بخواهد بدون تأثیر بر سئو، پیوندی به محتوای خود اضافه کند، این شخص می‌تواند یک تگ nofollow داشته باشد که به پلتفرم‌های جستجو می‌گوید URL مقصد را نبرند.

با این حال، در پایان سال 2019 گوگل اعلام کرد که فرآیندهای خزیدن و تحلیل بک لینک خود را تغییر داده است.

با توجه به موتور جستجو، خزنده ها اکنون به تنهایی تعیین می کنند که چه زمانی یک پیوند را بر اساس رتبه دامنه مقصد و سایر متغیرها دنبال کنند.

بنابراین، دیگر نیازی به افزودن پیوندهای dofollow یا nofollow نیست، اما تعجب نکنید که رقبا همچنان در تلاش هستند تا از این تکنیک برای تأثیرگذاری بر پروفایل های پیوندی خود استفاده کنند.

آیا می خواهید برای سایت خود بک لینک دریافت کنید؟ با Fannit امروز تماس بگیرید

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد دریافت بک لینک به سایت خود هستید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات لینک سازی ما با ما تماس بگیرید و تیم ما خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *