Buy cheap website traffic
cpardaz

خدمات سئو و بهینه سازی سایت

تشخیص اینکه مشتریان شما چگونه کسب و کار شما را جستجو می کنند این کار یکی ازخدمات سئو  است که باید از لحاظ فنی چک شود. با تحلیل و آنالیز رقیبان و صنف کاری شما کلمه کلیدی مناسب به درستی انتخاب می شود.

اصطلاحات مورد استفاده افراد برای جستجوی آنچه شما ارائه می دهید، به عنوان کلمه کلیدی شناخته می شوند.بدست آوردن کلمه کلیدی مناسب جزو یکی ازویژگی های تیم  خدمات seo تیم جهان سایت می باشد.

هنگامی که کلیدواژه هایی را که افراد برای یافتن محصولات یا خدمات مشابه شما استفاده می کنند شناسایی شد، باید آنها در سایت قرار داده شود.

سئو تضمینی 

 

این روش شاید در ظاهر کاری راحت و آسان می باشد اما گوگل توانایی خود را در درک موضوع یک صفحه بهبود بخشیده است شما فقط با قرار دادن کلمه کلیدی خود در سایت بدون در نظر گرفت الگوریتم های سئو کاری از پیش نمی برید و حتی ممکن است که نتیجه معکوس بگیرید.

محتوا بخش بسیار مهمی از وب سایت شماست، اما این تنها یک فاکتور در صفحه است که بر وب سایت شما تأثیر می گذارد. ممکن است شما شنیده اید یا گفته شده است “فقط مطالب زیادی بنویسید”.محتوای عالی قطعا یک عنصر حیاتی برای ساختن یک وب سایت است که سایت شما را به یک سایت ایده آل تبدیل می کند، اما تنها چیزی نیست که شما باید انجام دهید.

Page optimization

بهینه سازی صفحات

انالیز رقبا 1

آنالیز رقبا

سلامت سایت

سلامت سایت

لینک سازی

لینک سازی

ارسال گزارش ماهانه

ارسال گزارش ماهانه

بازاریابی-محتوایی

بازاریابی محتوا

خدمات سئو سایت به چه عواملی بسته دارد؟ چه کسی تعرفه سئو سایت را تعیین می کند؟

 

تعرفه سئو سازی یا تعرفه بهینه سازی سایت به عوامل زیادی بستگی دارد. در  پیاده سازی سئو از یکسری تکنیک استفاده می شود. به کار بردن این تکنیک ها هر کدام نیازمند آموزش و وقت زیادی است و مسلما نمی تواند توسط یک نفر انجام گردد. سایت های بزرگ برای بهینه سازی رتبه خود در گوگل، دارای یک تیم متخصص در این زمینه هستند.

اگر بخواهیم تعریف مختصری از سئو بیان کنیم، میتوان گفت که سئو شامل تکنیک هایی برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو. سئو به دو بخش سئو داخلی و خارجی تقسیم بندی می گردد.

سئو داخلی بیشتر به ساختار و لینک درونی سایت می پردازد ولی سئو خارجی بیشتر به ارتباطات خارجی سایت با دیگر عوامل می پردازد. هرکدام بسته به کاربردشان می توانند باعث افزایش رتبه سایت گردند اما سوالی که همیشه برای صاحبان کسب و کار و حتی خود شرکت ها مطرح می شود این است که تعرفه سئو سایت چگونه تعیین می شود.

تعرفه سئو سایت توسط چه کسی تعیین می شود؟

تعرفه سئو سایت دارای قرارداد ثبت شده ای در هیچ سازمانی نیست و هر شرکتی بسته به خدماتی که می دهد تعرفه سئو را تعیین می کند. 

از آنجا که رقابت در دنیای اینترنت شدید می باشد، همه شرکت ها سعی می کنند که تعرفه سئو خود را کمی پایین تر از حد معمول ارائه دهند تا بتوانند با دیگران رقابت کنند.

 

سئو کم هزینه ترین راه حل و بی شک روشی ثابت شده و نهایی برای تمامی وب سایتها میباشد که نهایتا فروش و رتبه شما را افزایش خواهد داد
بررسی طول کلمه کلیدی

تاثیر محتوای ارزشمند بر سئو سایت

بی شک شما هر لحظه که اطلاعات یا محصول و یا هر چیزی را در گوگل جستجو میکنید به دنبال بهترین نتیجه و بهترین محتوا در مورد آن کلمه سرچ شده هستید ، گوگل هم همینطور …

موتورهای جستجو بخصوص گوگل، وب سایتهایی را ارزشمند میداند که محتوای بکر و مفید دارند از این رو محتوا سازی بر اساس الگوریتم های گوگل سئو سایت شما را به طرز غیر قابل باوری بالا خواهد برد طوریکه شما از نتایج بدست آمده شگفت زده خواهید شد.

تیم محتوا ساز مقالاتی را بر اساس اصول سئو برای وب سایت شما تولید میکند که بهترین امتیازات را از الگوریتم های گوگل دریافت میکنید.

سئو سازی و بهینه سازی سایت

همه کسانی که سایتی دارند ،برای ارائه کسب و کار خود چه به صورت سایتهای شرکتی چه به صورت سایت فروشگاهی، روش سئو و بهینه سازی وب سایت آنها یکی نیست و هر مدل کسب و کار و هر کلمه کلیدی بطور منحصر بفرد سئو میشود. سئو و بهینه سازی وب سایت و کلمات کلیدی روشی بسیار خلاقانه برای تبدیل حداکثری نرخ مشتریان بالقوه هر خدمات یا محصولی به مشتری بالفعل میباشد که با توجه به اینکه مشتری خود به دنبال محصول و خدمات شما میباشد نرخ تبدیل مشتری بالفعل به پول بسیار بالاست طوریکه از هر 10 مشتری که در سایت خدمات و محصولات سئو شده شما را میبینند حداقل 4 نفر از شما خرید خواهند کرد و این در بازاریابی اینترنتی به معنای شاهکار فروش تحت وب میباشد.

تعرفه سئو سایت به چه عواملی بستگی دارد؟

همانطور که گفت نمی توان به تعرفه سئو را کاملا دقیق بیان کرد و قیمت آن به صورت بسته ای بیان می شود که در هر بسته خدمات خاصی ارائه می شود.اما به در حالت کلی تعرفه سئو به عوامل زیر بستگی دارد.

  • تعداد کلمات کلیدی که قرار است در صفحه اول گوگل قرار بگیرد.
  • بررسی سئو سایت 
  • بهینه سازی کدهای داخلی ( متاتگ ها، ساختاربندی، تگ های عنوان و غیره)
  • معرفی به موتورهای جستجو و ثبت سایت در دایرکتوری ها
  • ایجاد بلاگ 
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی
  • دریافت گواهینامه های مربوطه
  • انجام فعالیت هایی مانند نقشه سایت، فشرده سازی فایل ها، کاهش سرعت بارگذاری و غیره که باعث افزایش رتبه سایت می شوند
  • انجام تبلیغات اینترنتی در سایت پربازدید
  • دریافت بک لینک 

این ها خدمات کلی در تعیین تعرفه سئو هستند.

آیا تعرفه سئو تضمین صددرصدی بهبود رتبه سایت است؟

هم می توان گفت بله هم می توان گفت خیر. باید گفت که هزینه برای تبلیغات به معنای هدر دادن سرمایه و پول نیست، بلکه یک نوع سرمایه گذاری است که باعث می شود مشتریان زیادی به سمت کسب وکار شما بیایند و از این رو میزان فروش شما بیشتر می گردد. 

تعرفه سئو هم به همین معنا می باشد، شما ممکن است در اول کار پول زیادی را صرف این مساله کنید ولی مطمئن باشید که اگر به صورت اصولی فعالیت کنید، نتیجه ای که برای شما خواهد داشت خیلی بیشتر از چیزی است که قبلا در آن مورد فکر می کردید.

برای دانستن دقیق تعرفه سئو باید چکار کنم؟

برای دانستن دقیق تعرفه سئو، تنها کافی است که با شرکت سئوکار تماس بگیرید. مشاوران ما در هر لحظه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند تا به شما در خصوص سئوسایتتان و تعرفه سئو آن مشاوره بدهند.