Buy cheap website traffic
راهنمای اعطای نماد اعتماد الکترونیکی‎ در طراحی سایت

راهنمای اعطای نماد اعتماد الکترونیکی‎ در طراحی سایت

راهنمای اعطای نماد اعتماد الکترونیکی‎ به شما کمک می‌کند در مدت زمانی کوتاه برای طراحی سایت فروشگاهی خود ای نماد دریافت کرده و سپس با اتصال درگاه بانکی به آن، به فروش اینترنتی کالا و دریافت وجه به صورت آنلاین بپردازید. اما بد نیست در ابتدا کمی با ای نماد آشنا شده و سپس راهنمای اعطای نماد اعتماد الکترونیکی‎ را بررسی کنیم. اصلا چرا چنین نمادی وجود دارد و ضرورت دریافت آن به منظور دریافت درگاه بانکی چیست؟ چه فلسفه‌ای پشت تعریف ای نماد خوابیده است؟

نماد اعتماد الکترونیک

بعد از این که تعداد کاربران اینترنت زیاد شد، رفته رفته زمینه برای ظاهر شدن کلاهبرداران اینترنتی نیز فراهم شد. آن‌ها به راحتی برای خود وب سایت هایی فروشگاهی طراحی کرده و با قرار دادن کالاهایی غیر واقعی وجوهی را از مردم دریافت می‌کردند، بدون این که خبری از ارائه کالا و یا خدمتی خاص باشد. به همین دلیل ضرورت وجود قوانینی محدود کننده به منظور اعظای درگاه بانکی پدید آمد. به این ترتیب هر وب سایتی نخواهد توانست یک درگاه بانکی داشته باشد.

راهنمای اعطای نماد اعتماد الکترونیک‎

اما پیش از همه باید دو قانون بسیار مهم را بدانید: کدام وب سایت‌ ها می‌توانند ای نماد دریافت کنند و در صورت استفاده از ای نماد در وب سایت خود به صورت عادی چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

راهنمای اعطای نماد اعتماد الکترونیکی‎

پاسخ سوال اول گره گشای راهنمای اعطای نماد اعتماد الکترونیکی‎ است. تنها وب سایت هایی که درون خود کالاهایی به فروش رسانده و دارای فرآیند خرید اینترنتی و سفارش گذاری آنلاین هستند می‌توانند برای دریافت ای نماد اقدام کنند. پس حتی وب سایت هایی که درون خود کالاهایی را به نمایش می‌گذارند اما در آن‌ها امکان ثبت سفارش وجود ندارند مشمول دریافت ای نماد نیستند.

مقاله پیشنهادی: با شرایط دریافت نماد اعتماد الکترونیکی آشنا شوید

اما پاسخ سوال دوم بسیار اهمیت دارد. وقتی یک وب سایت با دنبال روی از راهنمای اعطای نماد اعتماد الکترونیکی‎ ای نماد را دریافت کرد، یک کد اچ تی ام ال به آن ارائه می‌شود که باید کد را درون بخشی از وب سایت (پایین‌ ترین قسمت) قرار دهد. وقتی کاربران بر روی این نماد کلیک می‌کنند، صفحه‌ای کوچک در وب سایت ای نماد باز شده و اطلاعات مربوط به آن وب سایت نمایش داده می‌شود.

راهنمای اعطای نماد اعتماد الکترونیکی‎

اما اگر وب سایتی، تنها عکس مربوط به نماد اعتماد را درون وب سایت خود قرار بدهد، در صورت مشاهده به عنوان یک جاعل احکام دولتی با آن برخورد خواهد شد. پس در صورت بی توجهی و استفاده از این عکس به صورت سهوی ممکن است خود را به مشکل بیندازید.لیست فروشگاه های اینترنتی دارای نماد الکترونیکی‎بخوانید

مقاله پیشنهادی: با سامانه جدید نماد اعتماد‎ آشنا شوید

اعتماد

نخستین گام به منظور دریافت نماد اعتماد الکترونیکی مراجعه به آدرس https://enamad.ir/Panel است. سپس باید مراحل زیر را طی کنید. فراموش نکنید دریافت این نماد فرآیندی زمانبر بوده و بعد از بررسی، لیستی بلند بالا در پنل به شما نمایش داده می‌شود که باید یک به یک موارد آن را برطرف کنید.

راهنمای اعطای نماد اعتماد الکترونیکی‎
  • ۱) ثبت نام در وب سایت
  • ۲) تکمیل اطلاعات شامل احراز اطلاعات هویتی
  • ۳) اضافه کردن کسب و کار
  • ۴) دریافت تاییدیه فنی
  • ۵) احراز صحت اطلاعات کسب و کار که شامل احراز آدرس محل فعالیت، شماره تماس کسب و کار اینترنتی و احراز آدرس پست الکترونیکی است
  • ۶) پر کردن فرم نظرسنجی
  • ۷) بررسی کردن چک لیست الزامات نماد اعتماد الکترونیکی (در اینجا باید رفته رفته مواردی را که درخواست شده، درون وب سایت فروشگاهی خود رعایت کرده و مشکلات را برطرف کنید. این راهنمای اعطای نماد اعتماد الکترونیکی‎ بسیار کاربردی است، چون به صورت موردی مشکلات را اعلام می‌کند. بعد از برطرف کردن مجددا درخواست را ثبت می‌کنید)
  • ۸) بررسی مدارک فیزیکی
  • ۹) اعطای نماد
  • ۱۰) درج کد مجوز بر روی وب سایت فروشگاهی
اعتماد

صاحبان وب سایت های فروشگاهی زیادی به طور روزانه در تماس تلفنی خود با اینتن اعلام می‌کنند به راهنمای اعطای نماد اعتماد الکترونیکی‎ نیاز داشته و دریافت ای نماد برای آن‌ها تبدیل به فرآیندی سخت شده است. آن‌ها اغلب از مواردی که در پنل کاربری وب سایت به آن‌ها به منظور برطرف کردن اعلام می‌شود اطلاعی ندارد. اینتن در صورت طراحی سایت فروشگاهی برای یک کسب و کار، این موارد را برای آن‌ها برطرف کرده و یا به مالک برای برطرف کردن پیش نیازهای دریافت ای نماد کمک می‌کند.

اما این شرکت مفتخر است تاکنون حتی به وب سایت هایی که توسط دیگر افراد و شرکت ها طراحی شده‌اند راهنمای اعطای نماد اعتماد الکترونیکی‎ ارائه کرده است. کافی است با اینتن تماس بگیرید تا مشاوران ما اطلاعات بیشتری درباره نحوه دریافت ای نماد در اختیارتان قرار بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *