Buy cheap website traffic
روشهای افزایش فالوورها اینستاگرام

روشهای افزایش فالوورها اینستاگرام

اگر برای خود صفحه اینستاگرام دارید و از تعداد فالوورها و لایک های خود راضی نیستید میتوانید با خواندن این مقاله مشکلتان را حل کنید . در این راه باید برند اختصاصی خودتان را بسازید. این کار بیشتر از آنکه سخت باشد، به هوش و خلاقیت زیادی نیاز دارد. درست است که نمی‌توان به سادگی گذشته حساب‌های کاربری شخصی و تجاری را گسترش داد؛ اما نکات و ترفند‌هایی هم وجود دارد. یکی از راه‌ها، استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام است. اما توصیه می‌کنیم از این روش استفاده نکنید. زیرا اینستاگرام چنین راهکارهایی را نمی‌پسندد.

خلاصه مطلب

چگونه فالوور خود را افزایش دهیم | 23 روش برای افزایش ممبرهای اینستاگرام

۱- سری ویدیو‌های IGTV درست کنید؟

تعداد برندهایی که ویدیوهای IGTV درست می‌کنند و به اشتراک می‌گذارند، رو به افزایش است. خلاقیت و در واقع جذب فالوور این برندها، با وجود این ویدیوها بیشتر می‌شود. پس چه اشکالی دارد که شما هم از این راه برای افزایش کاربران خود بهره بگیرید. جان یوشایی، مدیر بازاریابی محصولات IGTV می‌گوید که اینستاگرام در حال ساخت مقصدی کاملا مشخص برای قابلیت IGTV است.
این قابلیت روز به روز آپدیت می‌شود و تا مدتی بعد می‌توان به عنوان یک browser از آن استفاده کرد. تا به حال افراد زیادی از این موقعیت استفاده کرده‌اند. پیش‌بینی می‌شود که ظرفیت و قابلیت IGTV بیشتر و بیشتر شود. همانطور که علاقه‌مندان می‌توانند در شبکه Netflix به سرچ بپردازند، این امکان برای IGTV نیز فراهم می‌شود. پس از این پلتفرم برای ساخت ویدیوهای سریالی و افزایش بازدیدکننده استفاده کنید.

راه های افزایش فالوور اینستاگرام ریوند

جان پیشنهاد می‌دهد که از تم و استایل خاصی استفاده کنید تا بیننده‌ها منتظر ویدیوهای جذاب بعدی باشند. سعی کنید ویدیوهای خود را با موضوع یکسان و به صورت هفتگی منتشر کنید. حتما یک نقشه و استراتژی درست برای سریال‌های خود داشته باشید. نگران بودجه هم نباشید. می‌توانید با هزینه کم، خلاقیت و استفاده از برنامه‌هایی نظیر LumaFusion و InShot ویدیوهای خود را زیباتر کنید.

۲- افزایش فالوور اینستاگرام : با میکرو اینفلوئنسرها کار کنید؟

یکی دیگر از راه‌های افزایش فالوور، استفاده از اینفلوئنسرها است. به جای استفاده از برنامه‌های فالوورگیر اینستاگرام از این راه استفاده کنید. این روش برای توسعه بسیاری از برندها تاثیرگذار بوده‌است. تحقیقات نشان می‌دهد که این افراد تاثیر به سزایی در رشد برندها داشته‌اند. همکاری دائمی با میکرواینفلوئنسرها می‌تواند بسیار عالی عمل کند.

۳- افزایش فالوور اینستاگرام : کپشن‌های طولانی برای پست‌های خود بنویسید؟

اگر دوست دارید افراد را وارد فضای خود بکنید، باید خود را بیشتر معرفی کنید و اعتماد آن‌ها را به دست بیاورید. قبلا اینستاگرام فضایی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر زیبا و تجاری بود. اما حال بهتر است که از کپشن‌های طولانی برای پست‌ها استفاده شود. تحقیقات نشان می‌دهد که طول کپشن‌ پست‌های اینستاگرامی در سال ۲۰۱۶ دوبرابر قبل شده‌است.

۴- سعی کنید در پیشنهادهای اکانت‌های مشابه اینستاگرام ظاهر شوید

این روش یک قابلیت عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام است. زمانی که شما از یک پروفایل دیدن می‌کنید، اینستاگرام به صورت خودکار لیستی تحت عنوان Suggested for you پیشنهاد می‌دهد. این افراد براساس سلیقه و علاقه‌مندی‌های شما پیشنهاد می‌شود. بنابراین امکان افزایش فالوور از این طریق زیاد است. مثلا اگر شما چند برند محصولات ورزشی را فالو کرده باشید، در قسمت پیشنهادها، تعداد دیگری پیج مرتبط با این موضوع به شما پیشنهاد می‌شود.
الگوریتم اینستاگرام به گونه‌ای است که به صورت خودبه‌خودی این حساب‌ها را برای ما مناسب می‌داند. بیو اینستاگرام شما هم تاثیر زیادی در این لیست پیشنهادی دارد. قرار گرفتن در این لیست، یک برگ برنده‌ برای شما است. اما هیچ راه مطمئنی برای قرار گرفتن در این لیست وجود ندارد. متاسفانه باید به شانس و اقبال خود متوسل شوید. اما در ادامه راه‌هایی برای افزایش شانس شما ارائه می‌دهیم:

۱- در نام اینستاگرام خود از کلمات کلیدی استفاده کنید. به طور مثال نام کاربری خود را کاملا شخصی (نام خودتان یا هر اسم دیگری) انتخاب کنید. اما برای اسم صفحه خود از کسب و کار یا برندتان استفاده کنید. در بیو نیز توضیحاتی در مورد کار و تجارت خودتان بنویسید.
۲- با برندها و مشاغل مهم همکاری کنید. برای این کار با برندهای بزرگ در ارتباط باشید و زیر پست‌هایشان کامنت بگذارید. این کار شانس دیده شدن شما را افزایش می‌دهد.

۵- افزایش فالوورها اینستاگرام : با پروفایل اینستاگرام شبیه خانه خود برخورد کنید

توجه شما به پروفایلتان، باعث می‌شود که افراد بیشتری را جذب کنید. پست‌هایتان را به گونه‌ای انتخاب و منتشر کنید که افراد مجبور شوند شما را فالو کنند. نمای پروفایل شما نشان می‌دهد که کاربران می‌خواهند شما را فالو کنند یا خیر؟ بنابراین از بیوی جذاب استفاده کنید. افراد به بیو، استوری‌های هایلایت و پست‌ها توجه می‌کنند. مطمئن شوید که این موارد مناسب هستند.

فالوورها

تصاویر جذابی برای پروفایل، پست‌ها و کاور هایلایت‌هایتان انتخاب کنید. در حال حاضر هر حساب اینستاگرامی، از صفحه‌های شخصی تا برندهای کوچک و بزرگ درصدد هستند که پروفایل و پیج خود را زیباتر کنند. سعی کنید از این قافله عقب نمانید. البته تنها زیبایی مهم نیست. اینکه شما کاملا با هدف برند و مارکت خود هماهنگ باشید، مهم‌تر است.
یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرام پیشنهاد می‌دهد که از ۹_۱۲ دسته‌بندی مختلف برای گذاشتن پست استفاده کنید. در این صورت خودتان می‌توانید از تنوع آن‌ها استفاده کنید. همچنین بازدیدکننندگان بیشتر جذب صفحه شما خواهند شد. البته موارد دیگری مانند استوری‌ها و ویدیوهای IGTV هم به زیبایی بیشتر صفحه شما کمک می‌کنند. همچنین می‌توانید از راه‌کارهای زیر استفاده کنید:

۱- از افکت‌ها و ادیت‌های جذاب و رنگارنگ برای تصاویر خود استفاده کنید.
۲- از الگوهای جالب برای ساخت استوری اینستاگرام بهره ببرید. بدین منظور از برنامه‌های Canva، Unfold و … استفاده کنید.
۳- برندتان را در استوری‌های هایلایت صفحه خود معرفی کنید.

ربات افزایش فالوور اینستاگرام ریوند

۶- چگونه فالوور زیاد کنیم رایگان : بیشتر از ویدیو استفاده کنید

ویدیوها و به خصوص پلتفرم IGTV که در قبل بیان شد، آینده روشنی در اینستاگرام خواهد داشت. البته هم‌اکنون این ویدیوها می‌توانند جذابیت زیادی برای مخاطب داشته باشند. از محتواهای خوب و متناسب با فیلد خود برای جذب مخاطب استفاده کنید. باور کنید که ویدیوها باعث بیشتر شدن بازدید و در نتیجه جذب فالوور خواهند شد. اگر ویدیوی IGTV شما در بخش اکسپلورر نمایش داده شود، ۴ برابر فضای بیشتری نسبت به سایر پست‌ها خواهد گرفت. بنابراین بیشتر دیده می‌شوید. با این تفاسیر سعی کنید بیش از قبل از ویدیوها استفاده کنید.

۷- افزایش فالوور اینستاگرام : بیشتر از عکس سلفی استفاده کنید

جای هیچ شکی نیست که اینستاگرام محیطی اجتماعی است و افراد می‌خواهند لحظه‌هایشان را با هم شریک شوند. حتی اگر یک برند شخصی یا بزرگ دارید، سعی کنید خود را صمیمی و قابل اعتماد نشان دهید. با نشان دادن خود واقعی و برندتان، می‌توانید فالوورهای بیشتری جذب کنید. جالب است بدانید که به طور متوسط تصاویر پرتره یا سلفی‌ها ۳۸ درصد بیشتر از سایر پست‌ها لایک می‌خورند. یکی دیگر از راه‌های عالی برای صحبت با مخاطبین و معرفی برندتان، فیلم‌برداری است.
می‌توانید در ویدیو صحبت کنید یا پشت صحنه کار خود را نشان دهید. تحقیقات نشان می‌دهد که مخاطبین به همان اندازه که دوست دارند در مورد کار و تجارت شما بدانند، تماشای پشت صحنه و اتفاقات آن هم برایشان جالب است. از افراد تیم بخواهید که به این صورت با مخاطبین در تماس باشند. این تماس جذابیت زیادی برای مخاطب دارد.

۸- تبلیغ پست‌های اینستاگرامتان را در سایر شبکه‌های اجتماعی خود بکنید

یکی دیگر از راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام، فکر کردن به حضور در سایر پلتفرم‌ها است. حتما از سایر کانال‌های بازاریابی مانند وب‌سایت، خبرنامه ایمیل، توییتر، فیسبوک، یوتیوب و پینترست استفاده کنید. به طور متقابل تبلیغ صفحه و برند خود را در شبکه‌های مختلف انجام دهید. البته تبلیغ را از صفحه‌ای که قدمت بیشتری دارد شروع کنید. به طور مثال ابتدا در فیسبوک و اینستاگرام برای سایر شبکه‌های خود تبلیغ کنید. به نکته‌های زیر در مورد نحوه تبلیغ در اینستاگرام توجه کنید:

۱- صفحه اینستاگرام خود را با وب‌سایت خود ادغام کنید. این کار باعث افزایش فالوور در اینستاگرام می‌شود.
۲- از مخاطبان خود بخواهید که برای دریافت اطلاعات بیشتر، از فلان شبکه اجتماعی شما دیدن کنند. مثلا می‌توانید عنوان کنید که کالکشن جدید شما در صفحه یوتیوب وجود دارد و مخاطبین می‌توانند از آن دیدن کنند. آدرس را حتما ذکر کنید.
۳- حساب کاربری اینستاگرام را به کمپین‌های بازاریابی ایمیل خودتان وصل کنید. این روش، یکی از راه های افزایش فالوور اینستاگرام است.

۹- از فیلترهای شخصی متناسب با برند خود برای استوری استفاده کنید

زمانی که قصد دارید استوری بسازید، روند و استایل مخصوص به خود را داشته باشید. می‌توانید از فیلترهای مختلف یا سایر قابلیت‌های این فضا استفاده کنید. حتما به یاد دارید که اولین فیلترهای گربه و خرگوش اسنپ چت چقدر معروف شد و افراد زیادی از آن استفاده می‌کردند. این موضوع باعث شده‌است که هم‌اکنون هزاران فیلتر از این دست وجود داشته باشد. همچنین می‌توانید از فیلترهای رنگی و تغییر افکت‌ها استفاده کنید.
با توجه به موقعیت زمانی و مکانی خود، از فیلترهای متنوع بهره ببرید. در این مورد خلاقیت داشته باشید و از فیلترها به صورت هدف‌دار استفاده کنید. جالب است بدانید که فیلترها به فروش بیشتر در اینستاگرام هم کمک می‌کنند. می‌توانید از فیلترهای شخصی یا برند خود هم استفاده کنید. اگر از این روش استفاده کنید، سایرین هم می‌توانند از فیلتر شما استفاده کنند. در این صورت شما معروف‌تر می‌شوید. اما در این روش افزایش فالوور اینستاگرام به نکاتی توجه داشته باشید:

۱- فیلتر شما قابلیت به اشتراک‌گذاشتن را داشته باشد. در این صورت برند شما بیشتر دیده می‌شود.
۲- فیلتر شما شامل رنگ و تصاویری از برند خودتان باشد. این موضوع باعث توسعه و گسترش برند شما می‌شود.

۱۰- با برندهای معتبر همکاری و مشارکت داشته باشید

همکاری و مشارکت، یکی دیگر از راه‌ های افزایش فالوور اینستاگرام است. این کار باعث می‌شود شما به افراد جدیدتری معرفی شوید. اگر مخاطبین پیج‌های بزرگ با روند و نوع فعالیت شما ارتباط برقرار کنند، احتمال دارد که شما را فالو کنند. به علاوه نیازی نیست که از کمپین‌های بازاریابی با هزینه بالا استفاده کنید.
جس روفوس، بنیانگذار Collabosaurus (نوعی ابزار بازاریابی) می‌گوید که همکاری با برندهای قدرتمند فوق‌العاده مفید است. اگر به صورت متقابل همکاری کنید، بدون هیچ هزینه‌ای دسترسی افراد به شما افزایش می‌یابد. این کار ۲۵ برابر ارزان‌تر از دیجیتال مارکتینگ است. جالب اینجا است که ۲ برند با موضوعات کاملا متفاوت نیز می‌توانند همکاری داشته باشند و از این طریق فالوور زیادی جذب کنند.

۱۱- از یک هشتگ مخصوص به خود برای برندسازی استفاده کنید

هشتگ و برندسازی با هشتگ، یکی از راه‌های عالی برای توسعه کسب و کار و افزایش فالوور اینستاگرام است. طبق تحقیقات انجام شده، ۷۰ درصد از هشتگ‌هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرند، مربوط به کسب و کارها هستند. از هشتگ منحصربه‌فرد کسب و کار خود استفاده کنید. این هشتگ می‌تواند نام برند، شرکت یا کمپین شما باشد.
می‌توانید هشتگ اختصاصی خود را نداشته باشید، اما از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید. می‌توان از هشتگ برندها استفاده کرد و به این صورت بازدید پست‌ها را افزایش داد. در این صورت امکان به اشتراک‌گذاری پست شما توسط سایرین افزایش می‌یابد. در واقع هشتگ یک منبع تغذیه اینستاگرامی است.

۱۲- الگوهای رفتاری بسازید که توسط مخاطبین شما پیروی و مشهور شود

ساختن الگوهای رفتاری مخصوص شما، می‌تواند راهی دیگر برای افزایش فالوور اینستاگرام باشد. دیده‌ها و شنیده‌ها حاکی از آن است که الگوهای رفتاری هوشمندانه تاثیر زیادی در جذب طرفدار دارد. این الگوها ممکن است قالب فرهنگی یا تنها طنز داشته باشند. همچنین می‌توانند یک متن، تصویر، گیف یا ویدیو باشند. برندهایی با میلیون‌ها کاربر هستند که از این الگوها برای ساخت پست و استوری استفاده می‌کنند.
اما استفاده از این مورد باید به گونه‌ای هوشمندانه انجام شود تا زیبایی صفحه شما را تحت تاثیر قرار ندهد. این روش را جایگزین برنامه‌های فالور بگیر اینستاگرام کنید. در این مقاله با روش‌های آموزش افزایش فالوور اینستاگرام آشنا شدید. از این راه‌ها برای جذب مخاطب بیشتر بهره بگیرید. در صورتی که خواهان افزایش فوری فالوور بودید، از برنامه افزایش فالوور اینستاگرام رایگان یا روش خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش می‌توانید استفاده کنید. اما روش‌های ارائه شده توسط ما بهتر و کاربردی‌تر هستند. زیرا کمک می‌کنند که مخاطبان واقعی داشته باشید.

فالوور

13.مسابقات اینستاگرامی راه اندازی کنید

برگذاری مسابقات اینستاگرامی یکی از بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام است که امروزه خیلی از پیج های معروف و همچنین پیج های ناشناخته در اینستاگرام از این روش استفاده می کنند.

سعی کنید در طراحی مسابقات خلاقیت به خرج دهید و از هدایای ترغیب کننده و با ارزش برای برندگان مسابقه استفاده کنید. هرچه جوایز برندگان ارزشمند تر باشد مسلما افراد بیشتری ترغیب می شوند تا در مسابقه شما شرکت کنند.

مسابقات زیادی با موضوعات مختلف با توجه به حوزه کاری خود می توانید در اینستاگرام راه اندازی کنید. ولی چیزی که مهم است سعی کنید حتما شرکت کنندگان در مسابقه را دعوت به انجام دادن کاری کنید. مثلا از شرکت کنندگان بخواهید 5 نفر از دوستانشان را به مسابقه دعوت کنند و حتما از آن ها بخواهید مثلا 2 نفر از دعوت شوندگان باید پیج را حتما فالو کنند تا در مسابقه شرکت داده شوید.

همانطور که متوجه شدید مسابقات اینستاگرامی باعث افزایش فالوور سریع پیج تان می شود. پس حتما سعی کنید هر چند وقت یک بار مسابقاتی را در پیج اینستاگرام خود راه اندازی کنید.

14.از وب سایت تان برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید

اگر وب سایت داشته باشید ایده های خیلی خوبی برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام تان وجود دارد. وب سایتی که هر روز دارای بازدید کنندگان جدیدی است بهترین مکان برای تبلیغ پیج اینستاگرام تان است.

یکی از ایده هایی که می توانید از آن در سایت تان استفاده کنید قرار دادن بنر اینستاگرام تان در زیر تمام پست ها است. با این کار شانس بیشتری برای جذب فالوورهای جدید دارید. چون مطمئنا افراد زیادی ممکن است از مقالات شما از طریق گوگل آشنا شوند و در این صورت با دیدن بنر اینستاگرام شما که باید جذاب هم باشد ترغیب می شوند تا حداقل یک بار از پیج اینستاگرام شما دیدن کنند.

سعی کنید حتما در صفحه درباره ما و تماس با ما سایت تان آدرس اینستاگرام تان را به عنوان یکی از راه های ارتباطی قرار دهید. چرا که این دو صفحه در هر سایتی جزء پر بازدیدترین صفحات سایت محسوب می شوند.

اینستاگرام

هر از گاهی سعی کنید از طریق خبرنامه ایمیلی سایت تان کاربرانتان را دعوت به فالو کردن پیج اینستاگرام تان کنید. همیشه یک پیشنهاد ویژه و رد نشدنی لازم است تا به دعوت به اقدام شما پاسخ مثبت دهند. پس حتما پیشنهاد ویژه ای برای کاربرانتان در نظر داشته باشید.

شاید خیلی از اعضای سایت شما تا الان اینستاگرام تان را دنبال نکرده اند. با قرار دادن اینستاگرام خود در امضای ایمیل های ارسالی تان می توانید اینستاگرام خود را به آن ها به عنوان یکی از راه های ارتباطی معرفی کنید. همچنین در صورت فوروارد شدن ایمیل ها توسط اعضای تان ممکن است افراد بیشتری با اینستاگرام شما آشنا شوند.

15.در پیج های مرتبط تبلیغ کنید

یکی از بهترین روش های برای بالا بردن فالوور واقعی اینستاگرام این است که در پیج های مرتبط با حوزه کاری تان تبلیغ کنید. در این روش ابتدا باید پیج های مرتبط با حوزه کاری تان را از طریق جست و جو بر اساس عنوان کاری یا هشتگ های مرتبط پیدا کنید و بعد از بررسی آن ها و مناسب دیدن وضعیت، برای تبلیغات با آن ها وارد مذاکره شوید.

سعی کنید در پیج های مرتبطی که تا الان تبلیغات زیادی انجام نداده اند تبلیغ کنید. در این صورت تبلیغات شما اثربخش تر خواهد بود. برای اینکه بدانید تبلیغات در اینستاگرام چگونه است و چه اصول و قواعدی دارد پیشنهاد می کنم مقاله “تبلیغات در اینستاگرام چگونه انجام می شود؟” را حتما بخوانید.

16.از تگ لوکیشن حتما استفاده کنید

اگر می خواهید پست های شما توسط افراد بیشتری دیده شود پیشنهاد می کنم حتما از تگ لوکیشین استفاده کنید. چون اینستاگرام این قابلیت را دارد که پست های مرتبط را به افرادی که در آن منطقه حضور دارند نشان دهد. این کار به طرز عجیبی باعث افزایش دنبال کنندگان شما در اینستاگرام می شود.

17.تولید محتوای مستمر داشته باشید

یکی از مهمترین عوامل رشد پیج های اینستاگرامی تداوم در تولید محتواست. با بررسی تعداد زیادی از پیج های اینستاگرامی که در حوزه های مختلف فعالیت می کنند به این نتیجه رسیدم که تولید محتوای مستمر باعث افزایش فالوور اینستاگرام در بلند مدت می شود. اینکه به اینستاگرام ثابت کنید فعال هستید و فالوورهاتون همیشه منتظر انتشار محتوای شما هستند بسیار مهم است.

طبق الگوریتم جدید اینستاگرام اگر فعالیت شما در اینستاگرام مستمر باشد تعداد ریچ روزانه شما روز به روز بیشتر می شود و همین باعث می شود پست های شما بیشتر دیده شود. این مسئله به طور مستقیم روی دیده شدن پست های شما در اکسپلور اینستاگرام هم تاثیر گذار است.

سعی کنید حداقل روزانه یک پست در اینستاگرام خود منتشر کنید. تقویم محتوایی داشته باشید و طبق اصولی که خودتان برنامه ریزی کردید پست های متنوع منتشر کنید. البته این قضیه به حوزه فعالیت و رقبای شما نیز مربوط می شود. اما به طور کلی این روزها اکثر پیج های در حال رشد، روزانه حداقل یک پست را منتشر می کنند.

18.محتوای سرگرم کننده تولید کنید

خیلی از افرادی که در اینستاگرام حضور دارند به دنبال سرگرم شدن هستند. در هر حوزه ای که فعالیت می کنید میتوانید پست های سرگرم کننده منتشر کنید. در انتشار پست های سرگرم کننده زیاده روی نکنید و سعی کنید از موضوع اصلی کاری تون فاصله نگیرید. اگر بتوانید پست های سرگرم کننده تولید کنید به نحوی که نظر مخاطبان تان را جلب کند مطمئن باشید آن ها نیز تمایل دارند تا پست شما را برای دوستان شان دایرکت کنند. همین موضوع باعث می شود فالوورهای شما به مرور زمان بیشتر شود.

19.سوالات چالشی بپرسید

پرسیدن سوالات چالشی هم مسقیما به افزایش فالوورهایتان کمک می کند. در بسیاری از مواقع واکنش مخاطبان تان نسبت به پست های چالشی نسبت به دیگر پست هایتان بیشتر خواهد بود. اگر مثلا از آن ها بپرسید “دوست دارید به 10 سال قبل برگردید یا همین حالا 100 میلیون پول داشته باشید؟” مسلما افراد زیادی نسبت به پست شما واکنش نشان می دهند و نظرشان را برای شما کامنت می کنند.

20.استوری های پرسشی 

گذاشتن استوری های پرسشی در اینستاگرام یکی از بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام است. البته به طور غیر مستقیم! زمانی که شما استوری های پرسشی میذارید این کار باعث افزایش تعامل کاربران با پیج تان می شود. در واقع آن ها را وادار می کنید تا به پرسش شما جواب دهند و این تعامل به مرور زمان باعث می شود استوری های شما جلوتر از بقیه استوری ها قرار بگیرد و همین موجب بیشتر دیده شدن استوری های شما می شود.

اگر در استوری های خود سوالات چالشی هم بپرسید باعث می شود استوری های شما بیشتر پخش شوند و در نهایت بیشتر دیده شوند. مسلما هرچه استوری های شما بیشتر دیده شود فالوورهای شما هم بیشتر خواهند شد.

21.استفاده از هشتگ و منشن در استوری 

سعی کنید در استوری های خود از هشتگ های مرتبط و منشن کردن افراد استفاده کنید. این کار باعث می شود استوری های شما بیشتر دیده شودند. به عنوان مثال اگر در استوری خود یکی از فعالان حوزه کاری تان را منشن کنید باعث می شود به پیج شما بیاید و شما را فالو کند. اگر فالو کند چون حوزه کاریش مرتبط با کار شماست ممکن است در لیست پیشنهادهای او قرار گیرید و همین موضوع باعث می شود فالوور های شما به مرور زمان افزایش پیدا کند.

22.لایو های آموزشی و پرسش و پاسخ

برگذاری لایو های آموزشی و پرسش و پاسخ مستقیما باعث بالا رفتن فالوورهای پیج اینستاگرام تان می شود. مردم عاشق یادگیری هستند و اگر شما لایو های آموزشی یا پرسش و پاسخ بذارید مطمئن باشید شما را به افراد زیادی معرفی می کنند. اینستاگرام هم به لایو هایی که تعداد افراد آنلاین در آن زیاد باشند توجه ویژه ای دارد.

لایوهای آموزشی اینستاگرام

اکثرا برای فروش دوره های آموزشی گران قیمت لایو های آموزشی و پرسش و پاسخ زیادی گذاشته می شود که این کار علاوه بر افزایش فالوور باعث افزایش فروش شما هم خواهد شد.

23.انتشار پست های ویدیویی در آپارات و یوتیوب 

سعی کنید پست های ویدیویی خود به خصوص ویدیوهای بلندتر که در IGTV اینستاگرام تان منتشر می کنید را برای بیشتر دیده شدن در آپارات و یوتیوب هم منتشر کنید. این کار مستقیما به بالا بردن فالوورهای پیج تان کمک می کند. بهتر است بگویم از هر شبکه ویدیو محور که می شناسید برای آپلود ویدیوهای خود استفاده کنید.

6 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *