Buy cheap website traffic
17 راه  آسان برای سرعت بخشیدن به عملکرد سایت وردپرس شما

17 راه آسان برای سرعت بخشیدن به عملکرد سایت وردپرس شما

سرعت بخشیدن به عملکرد سایت

آیا به دنبال روش هایی برای بارگذاری سریعتر وب سایت وردپرس خود هستید؟

افزایش سرعت سایت باعث بهبود تجربه کلی کاربر ، افزایش بازدید وب سایت و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شما می شود.

در این مقاله ، هک های آسان برای سرعت بخشیدن به عملکرد سایت وردپرس را به شما نشان خواهیم داد. بیا شروع کنیم…

خلاصه مطلب

چرا سایت وردپرس را تسریع می کنیم؟

اگر وب سایت شما در عرض چند ثانیه بارگیری شود ، می تواند تا حد زیادی روی تبدیل شما و تجربه کلی کاربر تأثیر بگذارد.MonsterInsights بهترین افزونه WordPress Analytics است. رایگان دریافت کنید!

به این دلیل که مطالعات نشان می دهد تاخیر 1 ثانیه ای در زمان بارگیری صفحه می تواند تقریباً 7٪ از تبدیل ها را کاهش دهد. و اگر بارگیری بیش از 3 ثانیه طول بکشد 53٪ از بازدید کنندگان وب سایت را ترک می کنند.

معنی این امر این است که داشتن یک وب سایت آهسته می تواند بازدید کنندگان شما را ناامید کند و شما یک پنجره کوچک خواهید داشت تا آنها را متقاعد کنید که در وب سایت شما بمانند و محصولات یا خدمات شما را خریداری کنند.

علاوه بر این ، سرعت بخشیدن به وب سایت برای رتبه بندی موتور جستجو نیز مهم است. Google از ماه مه 2021 شروع به استفاده از سرعت وب سایت شما به عنوان یک عامل رتبه بندی می کند و از آن برای اندازه گیری نوع تجربه کاربران شما در وب سایت شما استفاده می کند.

بنابراین ، از کجا می دانید سرعت وب سایت وردپرس شما سریع است یا کند؟

چگونه سرعت وب سایت وردپرس خود را بررسی کنیم

ساده ترین راه برای بررسی سرعت وب سایت وردپرس شما از طریق MonsterInsights است . این یک گزارش سرعت سایت را در داخل داشبورد وردپرس نشان می دهد ، بنابراین لازم نیست که وب سایت را ترک کنید تا عملکرد آن را بررسی کنید.

MonsterInsights بهترین پلاگین وردپرس Google Analytics است و همچنین به تنظیم تجزیه و تحلیل بدون ویرایش کد کمک می کند. این همه ماجرا نیست ، فقط با چند کلیک می توانید از پلاگین برای افزودن ویژگی های پیشرفته ردیابی مانند ردیابی تجارت الکترونیکی ، بارگیری فایل ها ، تبدیل فرم و موارد دیگر استفاده کنید.

پلاگین وردپرس monsterinsights

برای شروع ، MonsterInsights را در وب سایت وردپرس خود بارگیری و نصب کنید. بعد ، Google Analytics را با استفاده از جادوگر راه اندازی به وردپرس متصل کنید. برای جزئیات بیشتر ، به آموزش ما در مورد نحوه افزودن Google Analytics به سایت وردپرس خود مراجعه کنید .

پس از فعال شدن افزونه ، به Insights »Reports » Speed ​​Site بروید . در این گزارش نمره کلی زمان بارگیری وب سایت خود برای دسک تاپ و موبایل را مشاهده خواهید کرد.

گزارش سرعت سایت

علاوه بر این ، این گزارش همچنین سایر معیارها را برای سرعت بخشیدن به وب سایت وردپرس شما ، همراه با یک هدف و چگونگی بهبود هر معیار برای سریعتر بارگذاری وب سایت شما ، نشان می دهد.

توصیه های سرعت سایت

در اینجا تجزیه و تحلیل هر معیار در گزارش وجود دارد:

  • زمان پاسخ سرور – وقت آن است که سرور به درخواست داده پاسخ دهد و وب سایت را بارگیری کند.
  • اولین رنگ محتوایی – این معیار زمان بارگیری عناصر بصری در وب سایت شما ، مانند تصاویر ، قلم ها و موضوع را اندازه گیری می کند.
  • Time to Interactive – اختلاف زمانی بین وب سایت ابتدا شروع به بارگیری می کند و زمانی که دیگر برای کاربر بارگیری نمی شود.
  • زمان مسدود کردن کل – می توانید از این برای اندازه گیری مدت زمانی که افراد می توانند با وب سایت شما تعامل داشته باشند استفاده کنید.

اکنون که با نحوه بررسی سرعت وب سایت وردپرس آشنا شدید ، بیایید برخی از هک ها را بررسی کنیم تا زمان بارگذاری را بهبود ببخشیم.

سرعت بخشیدن به عملکرد سایت

چگونه سایت وردپرس خود را سرعت بخشیم؟

سرعت وب سایت وردپرس شما به عوامل زیادی بستگی دارد. این می تواند شامل میزبانی وب سایت شما ، افزونه های مورد استفاده شما ، تصاویر ، نحوه راه اندازی سایت شما ، اسکریپت های خارجی و موارد دیگر باشد.

اما با این هک ها می توانید عملکرد را بهبود بخشیده و وب سایت وردپرس خود را تسریع کنید. بیایید درست در ve شیرجه برویم

1. نوع درست میزبانی وردپرس را انتخاب کنید

میزبانی وب یکی از م keyلفه های اصلی موفقیت وب سایت وردپرس شماست. این جایی است که تمام پرونده ها و محتوای وب سایت شما ذخیره می شود. و استفاده از نوع مناسب میزبانی می تواند سرعت و سرعت وب سایت شما را افزایش دهد.

بهترین خدمات میزبانی وردپرس مشترک مانند Bluehost یا SiteGround اطمینان از اینکه شما بهترین عملکرد را دارید و سرعت وب سایت سریع است.

اما نکته منفی استفاده از میزبانی مشترک این است که شما از منابع سرور مشابه سایر وب سایت ها استفاده می کنید. این بدان معنی است که اگر وب سایت های دیگر بازدید زیادی داشته باشند ، بیش از شما به این منابع احتیاج دارند. در نتیجه ، ممکن است بر سرعت وب سایت وردپرس شما تأثیر بگذارد.

یک راه حل برای تغییر این مسئله برای رفتن به میزبانی مدیریت شده وردپرس . شما می توانید منابع سرور را بر اساس نیاز خود دریافت کنید و آنها با وب سایت های دیگر به اشتراک گذاشته نمی شوند.

میزبانی مدیریت شده همچنین مزایایی مانند به روزرسانی خودکار ، پشتیبان گیری ، ویژگی های امنیتی پیشرفته و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

2. برای بهبود زمان پاسخ از یک افزونه ذخیره سازی استفاده کنید

هک بعدی ما برای شما استفاده از یک افزونه caching برای وب سایت وردپرس شما است. این زمان بارگذاری وب سایت شما را کاهش می دهد و زمان پاسخ سرور را بهبود می بخشد.

بنابراین ، چگونه کار می کند؟

هر بار که بازدید کننده وب سایت شما را در یک مرورگر باز می کند ، وردپرس این داده ها را از پایگاه داده دریافت می کند و برای تولید صفحه وب مجبور است چندین مرحله را اجرا کند. این می تواند هنگامی که بسیاری از افراد به طور همزمان به سایت شما مراجعه می کنند ، سرعت وب سایت شما را کم کند.

اما یک پلاگین caching این مسئله را حل می کند. حافظه پنهان به طور موقت اطلاعات متقاضی اغلب را ذخیره می کند و سرعت وب سایت شما را سرعت می بخشد.

نحوه ذخیره سازی چگونه کار می کند

افزونه caching پس از بارگذاری اولین صفحه وب را کپی کرده و نسخه cached را به کاربر نشان می دهد که وب سایت شما را باز کنند. این به وردپرس اجازه می دهد تا مراحل زیادی را پشت سر بگذارد و نیازی به تولید هر صفحه از ابتدا نیست.

حال ، اگر به دنبال گزینه حق بیمه هستید ، توصیه می کنیم از WP Rocket استفاده کنید زیرا این نرم افزار کاربر پسند است ، به شما امکان می دهد وب سایت خود را با یک کلیک بلافاصله حافظه پنهان کنید و سایر ویژگی ها را برای سرعت بخشیدن به وب سایت وردپرس ارائه می دهد.

از طرف دیگر ، می توانید افزونه WP Super Cache را نیز امتحان کنید. برای یافتن بهترین افزونه های ذخیره سازی وردپرس ، این مقاله را بررسی کنید .

سرویس های مختلف میزبانی وردپرس نیز راه حل های ذخیره را ارائه می دهند. و اگر از سرویس میزبانی مدیریت شده استفاده می کنید ، دیگر نیازی به بارگیری پلاگین به صورت جداگانه نیست ، زیرا ویژگی ذخیره سازی به طور پیش فرض داخلی است و فعال است.

3. بهینه سازی تصاویر با استفاده از یک ابزار فشرده سازی

داشتن تصاویر بزرگ نیز می تواند تأثیر بسزایی در سرعت وب سایت وردپرس شما داشته باشد. شکی نیست که تصاویر برای ارائه یک تجربه کاربری دلپذیر مهم هستند ، اما اگر به درستی بهینه نشوند می توانند سرعت سایت شما را کم کنند.

وقتی از تلفن خود عکس می گیرید یا از تصویر سهام استفاده می کنید و آنها را مستقیماً در وب سایت خود بارگذاری می کنید ، حجم فایل تصویر بسیار زیاد خواهد بود. این به این معنی است که هنگام بازدید بازدید کننده از صفحه وب ، بارگیری آن بیشتر طول می کشد.

برای بهینه سازی تصاویر خود ، می توانید از ابزارهای مختلف فشرده سازی تصویر استفاده کنید. به عنوان مثال ، TinyPNG ابزاری رایگان است که تصاویر PNG و JPEG را فشرده می کند.

فقط تصاویر را بارگذاری کنید ، و ابزار اندازه آن را کاهش می دهد. اگر احساس می کنید که اندازه هنوز بزرگ است ، تصویر فشرده شده را دوباره در ابزار بارگیری کنید.

با استفاده از ابزار فشرده سازی تصاویر ، تصاویر را بهینه کنید

روش دیگر برای بهینه سازی تصاویر وردپرس استفاده از نرم افزار ویرایش عکس است.

می توانید ابعاد تصویر را تغییر دهید ، لایه ها را بردارید تا تصویر سبک شود و تصویر را در قالب های مختلف فایل (مانند PNG یا JPEG) صادر کنید تا اندازه تصویر بیشتر کاهش یابد.

4. سرعت بارگذاری وب سایت خود را با CDN افزایش دهید

با استفاده از شبکه تحویل محتوا یا CDN ، می توانید وب سایت وردپرس را سرعت بخشیده و از بارگیری آن در یک لحظه برای بازدیدکنندگان ، بدون توجه به اینکه در کجا قرار دارند ، مطمئن شوید.

موقعیت سرور میزبانی وب و موقعیت بازدید کننده می تواند بر سرعت وب سایت شما تأثیر بگذارد.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم یک بازدید کننده واقع در نیوزیلند از وب سایت شما بازدید می کند ، اما وب سایت شما بر روی سروری که در ایالات متحده است میزبانی می شود. بازدیدکننده در مقایسه با شخصی که در ایالات متحده مستقر است ، زمان بارگیری آهسته ای را تجربه خواهد کرد.

اما یک سرویس CDN برای وردپرس این مسئله را حل می کند. این یک شبکه از سرورها است که در مکان های مختلفی قرار دارد و محتوای ثابت وب سایت های شما مانند تصاویر ، قلم ها و صفحه های سبک را ذخیره می کند.

هنگامی که یک کاربر درخواست مشاهده وب سایت شما را دارد ، CDN محتوای پنهان شده را از نزدیکترین سرور تحویل می دهد و وب سایت شما را بدون تأخیر بارگیری می کند.

cdn چگونه کار می کند

برای جزئیات بیشتر ، می توانید به راهنمای ما در مورد نحوه بهبود سرعت بارگذاری وب سایت وردپرس با استفاده از CDN مراجعه کنید .

5. اطمینان حاصل کنید که سایت وردپرس شما به روز شده است

همچنین با اطمینان از استفاده از آخرین نسخه وردپرس ، سرعت وب سایت شما نیز می تواند بهبود یابد. این مسئله به اندازه به روزرسانی افزونه ها و موضوعات شما اهمیت دارد.

به روز نگه داشتن وردپرس ویژگی های جدیدی اضافه می کند ، اشکالات را برطرف می کند و امنیت را در برابر مشکلات امنیتی برطرف می کند که می تواند سایت شما را فاش کند و منجر به ضعف زمان بارگذاری شود.

برای بررسی آخرین نسخه ، وارد سایت WordPress خود شوید و به Dashboard »Updates بروید . می توانید به روزرسانی های جدید را بررسی کرده و در وب سایت خود نصب کنید.

وردپرس را به روز نگه دارید

برای جزئیات بیشتر ، به این راهنما در مورد نحوه به روزرسانی ایمن وردپرس مراجعه کنید .

6. از موضوعی استفاده کنید که زمان بارگذاری سریع را تضمین می کند

در مورد سرعت بخشیدن به سایت وردپرس ، مهم است که موضوعی را انتخاب کنید که برای ارائه عملکرد سریع بهینه شده باشد. بسیاری از تم های وردپرس از نظر بصری خیره کننده هستند ، اما کدگذاری آنها ضعیف است و می تواند تأثیر عمده ای در زمان بارگذاری شما داشته باشد.

برای انتخاب تم مناسب برای وب سایت خود ، توصیه می کنیم یکی از موضوعات ساده و تمیز را انتخاب کنید.

بهترین کار این است که از هرگونه مضمونی که دارای انیمیشن های فراوان ، طرح های پیچیده ، طراحی پر زرق و برق و سایر ویژگی های مفید نیست ، خودداری کنید. معمولاً چنین مضامین می توانند سرعت وب سایت شما را کم کنند.

یک مکان خوب برای شروع بازدید از فروشگاه های قالب تم وردپرس مانند Astra Theme ، Themify و CSSIgniter است. این فروشگاه های مورد اعتماد هستند که تم هایی را ارائه می دهند که برای سرعت بهینه شده اند.

برای جزئیات بیشتر می توانید مقاله ما را در مورد محبوب ترین و بهترین تم های وردپرس بررسی کنید.

7. از استفاده از تعداد زیادی قلم سفارشی خودداری کنید

همانند مضامین ، قلم ها نیز می توانند نقش بسزایی در افزایش سریع وب سایت وردپرس شما داشته باشند. داشتن قلم هایی که سریع رندر می شوند می توانند تجربه وب سایت شما را بهبود بخشند ، زیرا کاربران مجبور نیستند منتظر بارگذاری عناصر بصری باشند

اما استفاده از تعداد زیادی فونت سفارشی می تواند سرعت وب سایت شما را کم کند. به همین دلیل توصیه می کنیم برای وب سایت خود یک فونت انتخاب کنید و از آن در کل طراحی خود استفاده کنید. با این کار زمان بارگیری هر قلم سفارشی کاهش می یابد و یک تجربه کاربری سریع ارائه می شود.

شما می توانید فونت های سفارشی برتر و رایگان را در وب سایت هایی مانند Google Fonts پیدا کنید. این راهنما را در مورد نحوه افزودن فونتهای سفارشی در وردپرس مرور کنید .

8- افزونه هایی را که استفاده نمی کنید غیرفعال کنید

داشتن افزونه های زیادی که از آنها استفاده نمی کنید می تواند فایلهای ناخواسته ناخواسته را به سرور خود اضافه کند.

آزاد سازی فضا می تواند به سرور کمک کند تا از منابع خود به طور موثرتری استفاده کند و سرعت وب سایت را بهبود بخشد. همچنین به کاهش اندازه پشتیبان گیری کمک می کند و بار زیادی را بر روی سرور وارد نمی کند.

با رفتن به قسمت مدیریت وردپرس خود می توانید افزونه ها را غیرفعال کرده و سپس روی افزونه ها کلیک کنید . در مرحله بعدی ، به پایین به هر افزونه ای که دیگر نیازی نیست بروید و روی دکمه Deactivate کلیک کنید.

پلاگینهای استفاده نشده را غیرفعال کنید

9. از افزونه های سریع وردپرس استفاده کنید

علاوه بر حذف پلاگین های غیرفعال ، اگر از افزونه هایی سریع و سریع استفاده نکنید که سرعت وب سایت شما را کم نمی کند نیز به شما کمک می کند. بسیاری از پلاگین ها به خوبی کدگذاری نشده اند و هنگام استفاده از آنها نفخ شکم شما ایجاد می شود.

برای اینکه بفهمید آیا افزونه سرعت وب سایت شما را کم می کند ، قبل از نصب یک افزونه ، سرعت وب سایت وردپرس خود را انجام دهید.

پس از آن ، افزونه را بارگیری و فعال کنید و دوباره بررسی سرعت کنید. اگر متوجه افت امتیاز شوید ، به این معنی است که این افزونه عملکرد وب سایت شما را به خطر می اندازد.

ما لیستی از بهترین افزونه های وردپرس در بازار را گردآوری کرده ایم . بدون نگرانی از سرعت کم وب سایت می توانید از هر یک از آنها برای نیازهای شغلی خود استفاده کنید.

10. Rave-Blocking JavaScript و CSS را برطرف کنید

رندر مسدود کردن جاوا اسکریپت و CSS پرونده هایی هستند که وب سایت شما را از نمایش صفحات وب و سایر عناصری که کاربران می توانند قبل از بارگذاری این پرونده ها با آنها ارتباط برقرار کنند ، متوقف می کند.

از آنجا که هر افزونه و قالب وردپرس این پرونده ها را به قسمت جلوی وب سایت شما اضافه می کند ، می توانند سرعت وب سایت شما را کاهش دهند و از بارگیری صحیح یک صفحه جلوگیری کنند.

یک راه سریع برای رفع انسداد رندر استفاده از افزونه WP Rocket WordPress است. این ویژگی برای بهینه سازی سایت شما برای JavaScript و CSS ارائه می دهد. با این حال ، به یاد داشته باشید که این گزینه ها به طور پیش فرض فعال نیستند زیرا بر ظاهر وب سایت شما تأثیر می گذارند.

با رفتن به Settings »WP Rocket می توانید گزینه ها را فعال کنید و سپس روی برگه File Optimization کلیک کنید. اکنون به بخش CSS Files و JavaScript Files بروید و همه گزینه ها را برای دستیابی به حداکثر عملکرد فعال کنید.

رفع انسداد رندر

می توانید این راهنمای کامل را در مورد چگونگی رفع جاوا اسکریپت و CSS مسدودکننده رندر در وردپرس مرور کنید .

11. پایگاه داده وردپرس خود را بهینه کنید

استراتژی بعدی ما برای بهبود سرعت بارگذاری وب سایت با بهینه سازی پایگاه داده وردپرس شما است.

با گذشت سالها ، پایگاه داده شما از اهمیت بیشتری برخوردار است که دیگر نیازی به آن نیست. می توانید این داده های ناخواسته را از پایگاه داده حذف کرده و عملکرد سایت خود را بهبود ببخشید.

ساده ترین راه برای تمیز کردن پایگاه داده استفاده از افزونه WP-Sweep WordPress است. این یک افزونه رایگان است و شما می توانید برچسب های استفاده نشده ، پست های حذف شده ، ویرایش ها ، پیش نویس های خودکار و موارد دیگر را تمیز کنید.

پایگاه داده وردپرس تمیز

این راهنما را در مورد نحوه تمیز کردن پایگاه داده وردپرس خود بررسی کنید .

12. فیلم و صدا را مستقیماً در وردپرس بارگذاری نکنید

یک روش خوب که برای سرعت بخشیدن به وب سایت وردپرس باید دنبال کنید این است که هرگز مستقیماً فایلهای صوتی و تصویری را بارگذاری نکنید.

دلیل این امر این است که میزبانی از پرونده های صوتی و تصویری در سرور شما پهنای باند زیادی را می گیرد و باعث کاهش سرعت وب سایت می شود. همچنین اندازه پشتیبان گیری از وب سایت را افزایش می دهد ، که می تواند عملکرد وب سایت را بیشتر کاهش دهد.

یک راه حل ساده برای این مسئله جاسازی همه پرونده های رسانه ای در پست های وبلاگ و صفحات فرود شما است. سیستم عامل های محبوب جریان مانند YouTube ، Vimeo و DailyMotion کدهای جاسازی شده برای همه فیلم های خود را ارائه می دهند.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که کد را کپی کرده و در وب سایت خود وارد کنید. وردپرس یک ویژگی تعبیه شده داخلی دارد که بدون نیاز به میزبانی فایل سرور ، فایل رسانه را به محتوای شما اضافه می کند. با استفاده از یک بلوک تعبیه شده ، URL هر فیلم یا فایل صوتی را وارد کنید.

یک بلوک تعبیه شده اضافه کنید

پس از وارد کردن پیوند به پرونده رسانه خود ، روی دکمه Embed کلیک کنید و وردپرس فیلم یا صدا را در وب سایت شما نمایش می دهد.

برای سرعت بخشیدن به وردپرس ، فیلم را تعبیه کنید

13. مقالات طولانی را به چند صفحه تقسیم کنید

یکی دیگر از روش های محبوب برای سرعت بخشیدن به وب سایت وردپرس شما تقسیم پست های بزرگ وبلاگ و بخش نظرات به چندین صفحه است.

پست های طولانی را به صفحه تقسیم کنید

داشتن مقالات فوق العاده مفصل و طولانی برای تأمین نیازهای بازدید کننده و افزایش شانس شما برای رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو بسیار مناسب است .

اما ، اگر حاوی تصاویر ، فیلم ها و سایر پرونده های رسانه ای زیادی باشد ، بارگیری آن زمان زیادی طول می کشد. این می تواند بر سرعت بارگذاری کلی وب سایت و عملکرد آن تأثیر بگذارد.

تقسیم محتوای طولانی به چندین صفحه زمان بارگیری را بهبود می بخشد و تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد زیرا افراد می توانند به راحتی محتوای شما را هضم کنند.

برای تقسیم محتوای خود ، هر پست یا صفحه ای را ویرایش کنید و سپس یک بلوک Page Break اضافه کنید .

بلوک شکست صفحه را اضافه کنید

اگر از ویرایشگر کلاسیک استفاده می کنید ، برچسب <! –– nextpage ––> را در نمای متن که می خواهید مقاله را بشکنید اضافه کنید. همچنین می توانید از کلیدهای Alt + Shift + P صفحه کلید خود برای افزودن وقفه در صفحه استفاده کنید.

14. بخش نظرات را به چند صفحه تقسیم کنید

از طرف دیگر ، داشتن بسیاری از نظرات برای نشان دادن اثبات اجتماعی و یافتن نیازهای بازدید کنندگان شما بسیار مناسب است. اما بارگیری بسیاری از نظرات در یک صفحه می تواند سرعت وب سایت شما را کند کند.

می توانید با تقسیم نظرات به چندین صفحه ، راه حل خود را حل کنید.

برای انجام این کار ، به Settings »Discussion رفته و سپس به بخش سایر تنظیمات نظر بروید . پس از آن ، کادری را که می گوید شکستن نظرات به صفحات ، علامت بزنید.

نظرات را به صفحه تبدیل کنید

15. از گزیده های صفحه اصلی و بایگانی استفاده کنید

علاوه بر تقسیم پست ها و نظرات وبلاگ خود به چندین صفحه ، راه دیگری برای سرعت بخشیدن به وب سایت وردپرس شما نشان دادن گزیده هایی در صفحه اصلی و صفحات بایگانی است.

از گزیده ها در صفحه اصلی استفاده کنید

به طور پیش فرض ، وردپرس مقالات کامل را در صفحه اصلی و بایگانی شما نمایش می دهد. از آنجا که کل پست وبلاگ را یک باره بارگیری می کند ، بارگیری وب سایت شما زمان زیادی را می برد.

مشکل دیگر در نمایش کامل پست های وبلاگ در صفحه اصلی این است که مردم نیازی به بازدید از مقاله واقعی شما نخواهند داشت. در نتیجه ، بازدید از صفحه و زمان صرف شده در صفحه کاهش می یابد.

برای بهبود سرعت و عملکرد وب سایت خود ، می توانید گزیده هایی را به جای مقالات کامل در صفحه اصلی و بایگانی نشان دهید.

می توانید این کار را با رفتن به تنظیمات »خواندن انجام دهید و سپس گزینه” برای هر پست را در یک فید تغییر دهید ، به ” خلاصه” وارد کنید .

گزیده تنظیمات در وردپرس

16. افزونه پشتیبان گیری را در زمان کم ترافیک اجرا کنید

در وب سایت وردپرس شما ، وظایف زیادی وجود دارد که در پشتیبان گیری اجرا می شوند. پشتیبان گیری از منابع سرور زیادی استفاده می کند و این واقعاً می تواند به عملکرد وب سایت شما آسیب برساند.

از آنجا که می تواند سرعت وب سایت شما را کم کند ، می توانید در زمان کم بازدید ، نسخه پشتیبان تهیه کنید. به این ترتیب ، بازدید کنندگان شما در عملکرد احساس افت نمی کنند و اطلاعات مهم شما ایمن باقی می مانند.

به عنوان مثال ، به جای اجرای نسخه پشتیبان تهیه هر روز در ساعات پرترافیک ، می توانید برنامه ریزی کنید که آنها در روزهای خاص و در یک زمان خاص اجرا شوند تا از سرعت بالای وب سایت اطمینان حاصل کنید.

17. برای بهبود سرعت وب سایت از Lazy Load استفاده کنید

Lazy load برای وب سایت هایی که تصاویر ، فیلم ها ، گالری عکس ها ، نظرات و سایر پرونده های رسانه ای موجود در محتوای آنها بسیار مناسب است.

آنچه انجام می دهد این است که به جای بارگیری همزمان همه تصاویر و فیلم ها ، فقط فایلهایی را که در صفحه بازدید کننده قابل مشاهده هستند بارگیری می کند.

بنابراین ، هنگامی که یک کاربر به پایین صفحه می رود ، تصاویر و سایر پرونده های رسانه ای را که در منطقه مشاهده مرورگر قابل مشاهده هستند بارگیری می کند.

برای تنظیم بارگذاری تنبل در وردپرس ، می توانید Lazy Load by WP Rocket را بارگذاری کنید . این یک افزونه رایگان است و فقط با چند کلیک می توانید زمان بارگذاری صفحه را بهبود ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *