Buy cheap website traffic
شش استراتژی لینک سازی برای سئوی محلی

شش استراتژی لینک سازی برای سئوی محلی

لینک ها تاثیر زیادی در رتبه بندی و سئوی محلی دارند. اما با وجود اینکه این یک واقعیت شناخته شده است، بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک هنوز قدرت لینک سازی را دست کم می گیرند و حتی آن را انکار می کنند. حقیقت این است که لینک ها اعتبار صفحات وب و دامنه شما را مشخص می کنند – دو عاملی که گوگل در رتبه بندی صفحات در نظر می گیرد. بنابراین اگر نمی‌خواهید با رتبه‌های خود خداحافظی کنید، مطمئن شوید که زمان و تلاش خود را در ساخت لینک با کیفیت صرف می‌کنید.

هنوز مطمئن نیستید که آیا نیاز به ایجاد پیوندهای محلی دارید؟ سپس این را در نظر بگیرید: طبق آخرین تحقیقات انجام شده توسط BrightLocal، 84٪ از کارشناسان سئو فکر می کنند که ایجاد لینک یک کار ضروری برای مشتریان تجاری محلی آنها است.

screen 02منبع: BrightLocal

علاوه بر این، هر متخصص در این نظرسنجی تأیید کرد که لینک‌سازی رتبه‌بندی جستجوی محلی را افزایش می‌دهد و کارشناسان بیشتری امسال این فعالیت را «بسیار مؤثر» می‌خوانند.

اکنون که می دانید لینک سازی محلی کلید اصلی است، بیایید با استراتژی های واقعی ادامه دهیم. به هر حال، استفاده از تاکتیک های معمولی لینک بیلدینگ برای سئوی محلی نیز کاملاً اشکالی ندارد. با این حال، من پیشنهاد می کنم یک رویکرد کمی متفاوت داشته باشید.

چرا لینک بیلدینگ محلی باید متفاوت باشد

دلیل اینکه چرا سئوی محلی و به‌ویژه لینک‌سازی محلی باید کمی متفاوت انجام شود را می‌توان در یک چیز اصلی خلاصه کرد – وقتی عبارات کلیدی را با «نیت محلی» تایپ می‌کنید، مانند «فروشگاه حیوانات خانگی در نزدیکی من»، Google از یک مورد جداگانه استفاده می‌کند. الگوریتمی برای رسیدن به نتایج خاص مکان.

همانطور که گرگ گیفورد، مدیر جستجو و اجتماعی در DealerOn به وضوح بیان کرد، منبع پیوندهایی که به سایت شما اشاره می کنند می تواند کاملاً به تجارت شما بی ربط باشد – مکان چیزی است که بیشترین اهمیت را دارد. به عبارت دیگر، ابتدا پیوندهای محلی ایجاد کنید و ارتباط خود را در بین کاربران محلی افزایش دهید. پیوندهای دیگر، در سراسر کشور و صنعت هنوز مفید هستند، اما آنها بیشتر یک امتیاز هستند.

بنابراین اجازه دهید شش استراتژی قدرتمند لینک سازی را به شما معرفی کنم که به شما کمک می کند بالقوه های جدید را پیدا کنید، کسب و کار محلی خود را تقویت کنید و رتبه خود را از سقف بالاتر ببرید.

1. بک لینک های رقبای خود را کشف کنید

چه کسی جاسوسی از رقبای خود را دوست ندارد؟ نه سئوکارها فاش کردن پروفایل های بک لینک رقبای شما بهترین استراتژی ساخت لینک برای شروع است. به دو دلیل:

  1. این فرصت خوبی است تا رقابت محلی خود را کشف کنید.
  2. می توانید بک لینک هایی را پیدا کنید که قبلاً توسط رقبای شما بررسی شده است.

مجهز به SEO SpyGlass ، می توانید فوراً تمام پیوندهایی را که به سایت های رقبای خود اشاره می کنند، مشاهده کنید.چگونه:

  1. SEO SpyGlass را راه اندازی کنید، یک پروژه جدید برای سایت خود ایجاد کنید یا یک پروژه موجود را باز کنید.
screen 05
  1. پس از آن، به ماژول مقایسه دامنه بروید و روی Add Domains کلیک کنید  . در یک پنجره بازشو، وب سایت های رقبای برتر خود را وارد کرده و OK را فشار دهید .
screen 06
  1. اکنون می توانید به وضوح ببینید که سایت شما چگونه در مقابل رقابت قرار می گیرد و متوجه می شوید که چه چیزی یک رقیب خاص را از شما قوی تر می کند.
screen 07
  1. اکنون که درک واضحی از جنبه‌هایی که باید در پروفایل بک لینک خود بهبود یابند، دارید، وقت آن است که به تقاطع لینک بروید تا ببینید چه بک لینک‌هایی مشترک دارید.
  2. برای جستجوی فرصت‌های بک‌لینک جدید، کافیست دامنه‌های Prospective را در منوی کشویی سمت چپ بزنید ، و SEO SpyGlass به زودی با تعدادی وب‌سایت که به رقبای شما پیوند می‌دهند، اما هنوز به شما پیوند داده نشده‌اند، وارد می‌شود.
screen 08

2. پست های مهمان را به وب سایت های محلی ارسال کنید

نیازی به گفتن نیست که بازاریابی محتوا همچنان در حال افزایش است و به سختی قرار است به این زودی تغییر کند. اگرچه وبلاگ نویسی مهمان نیازمند زمان و تلاش است، اما قطعاً با پیوندها، دیده شدن، مخاطبان جدید و ترافیک مرتبط نتیجه خواهد داد. اما قبل از هر چیز، وبلاگ نویسی مهمان با کیفیت با جستجو برای فرصت های مرتبط شروع می شود. و با استفاده از LinkAssistant در کنار شما، این کار را می توان تقریباً در کمترین زمان ممکن انجام داد – فقط یک روش جستجو را انتخاب کنید.چگونه:

از آنجایی که ما در اینجا در مورد لینک سازی محلی صحبت می کنیم، درست است که برخی از وبلاگ های محلی را جستجو کنیم. برای انجام این کار، باید یک موتور جستجوی سفارشی راه اندازی کنیم تا این ابزار فقط وبلاگ ها را در منطقه جغرافیایی شما جمع آوری کند.

  1. برای انجام این کار، LinkAssistant را راه اندازی کنید و یک پروژه جدید برای سایت خود ایجاد کنید.
  2. به  تنظیمات  >  تنظیمات موتور جستجو بروید .
LA%20add%20custom%20location
  1. اکنون به Add Custom در کنار موتور جستجوی انتخابی خود بروید، منطقه جغرافیایی خود را در قسمت Preferred Location تایپ کنید و Apply را بزنید . پس از آن، فقط یک نام کوتاه به آن بدهید و OK را بزنید .
custom%20location

اکنون که موتور جستجوی سفارشی خود را راه اندازی کرده اید، بیایید به جمع آوری فرصت های پست مهمان برای شما بپردازیم.

سئوی محلی
  1. برای انجام این کار، به برگه جستجو برای مشتریان احتمالی بروید، ارسال مهمان را به عنوان روش جستجو انتخاب کنید و Next را بزنید .
screen 12
  1. اکنون چند عبارت کلیدی را وارد کنید که جایگاه شما را توصیف می کند. در قسمت موتور جستجو ، موتور جستجوی سفارشی خود را انتخاب کرده و Next را بزنید .
screen 13
  1. در مرحله آخر هیچ تنظیماتی را تغییر ندهید و Finish را بزنید . حالا به این ابزار زمان بدهید تا یک دسته از مشتریان جدید پست مهمان محلی را برای شما جمع آوری کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پست عالی با چند لینک به سایت خود بنویسید و آن را به ویرایشگران ارائه دهید. به هر حال، می توانید مستقیماً از LinkAssistant به مشتریان احتمالی خود ایمیل بزنید.

3. از ذکرهای غیر مرتبط استفاده کنید

متأسفانه بسیاری از مشتریانی که در مورد محصول یا خدمات شما در اینترنت صحبت می کنند، زحمت پیوند دادن به وب سایت شما را ندارند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که تعداد زیادی نام تجاری نامرتبط وجود داشته باشد که سود بسیار کمتری را برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین آنچه من پیشنهاد می‌کنم این است که اشاره‌های بدون پیوند را شناسایی کرده و آنها را به موارد مرتبط تبدیل کنید.

در آن روزگار، پیگیری نام‌های تجاری نامرتبط واقعاً سخت بود. اکنون با کمک ابزاری مانند Awario ، می‌توانید بدون زحمت اشاره‌های خود را دنبال کنید ، بخش‌بندی کنید و از مزایای بیشتری بهره ببرید.چگونه:

  1. Awario را باز کنید و با کلیک بر روی دکمه Add alert در کنار تب Mentions یک هشدار جدید ایجاد کنید.
screen 14
  1. پس از آن، باید کلمات کلیدی را وارد کنید که می‌خواهید اشاره‌ها را ردیابی کنید، و این ابزار به زودی فهرست کامل ذکرها را ارائه می‌کند.
screen 15
  1. اکنون باید آنها را مرور کنید تا مواردی را که پیوند ندارند، پیدا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با ویراستاران در تماس باشید و از آنها بخواهید که متنی را که نام تجاری شما را ذکر می کند اصلاح کنند.

بدیهی است که برای ارتباط با این افراد به آدرس ایمیل آنها نیاز دارید. اینجاست که ابزاری مانند hunter.io بسیار مفید است.

4. در فهرست راهنماهای تجاری محلی فهرست شوید

ایجاد استناد یکی دیگر از استراتژی های عالی برای جمع آوری لینک های محلی است. نقل قول های محلی کار بسیار خوبی برای کمک به کاربران برای کشف مشاغل محلی انجام می دهد. اما مهمتر از همه، آنها می توانند به طور قابل توجهی رتبه بندی موتورهای جستجوی محلی شما را افزایش دهند. برای کسانی که نمی دانند نقل قول چیست، زمانی است که نام، آدرس و شماره تلفن کسب و کار شما با هم ذکر می شود.

نقل‌قول‌ها ممکن است در فهرست‌های راهنمای کسب‌وکار محلی، وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها و پلتفرم‌های اجتماعی ظاهر شوند. با این حال، ساده ترین راه برای ایجاد استناد از طریق دایرکتوری های کسب و کار محلی است، که دقیقاً همان کاری است که اکنون می خواهیم انجام دهیم.

به عنوان یک قاعده، هر شهر دارای فهرست های کوچکی است، بنابراین یافتن دایرکتوری های مرتبط و فهرست کردن کسب و کارتان بسیار آسان است. سریع‌ترین راه برای شناسایی فهرست‌های کسب‌وکار محلی، اجرای جستجوهایی مانند:

مکان “پیوندهای توصیه شده”
مکان “سایت خود را اضافه کنید”
مکان “کسب و کار خود را اضافه کنید”
مکان * فهرست راهنمای

با این حال، همین کار را می توان با اتلاف زمان و تلاش بسیار کمتر با کمک LinkAssistant انجام داد.چگونه:

  1. LinkAssistant را باز کنید، به Search  for Prospects در گوشه سمت چپ بالا بروید، Directories را به عنوان روش جستجوی مشتری مشخص کنید و Next را بزنید .
screen 16
  1. کلمات کلیدی را وارد کنید که به بهترین شکل موقعیت شما را توصیف می کند تا ابزار فقط فهرست های مرتبط را جمع آوری کند. و فراموش نکنید که موتور جستجوی سفارشی خود را مشخص کنید تا این ابزار فقط فهرست های کسب و کار محلی را جمع آوری کند.
  2. پس از آن، به تب موتور جستجو بروید، روی جستجوی پیشرفته گوگل کلیک کنید ، مکان سفارشی خود را انتخاب کنید و Next را بزنید .
screen 17
  1. در نهایت، فقط تنظیمات را به حال خود رها کنید و Finish را بزنید .

تبریک می گویم، یک دسته کامل از فهرست های کسب و کار محلی در راه است!

5. در مورد رویدادهای محلی بنویسید

ایجاد محتوای مناسب لینک راه دیگری برای تغذیه پروفایل بک لینک شماست. با دانستن اینکه مردم همیشه علاقه مند به رویدادهایی هستند که در مناطق جغرافیایی آنها اتفاق می افتد، ممکن است به عنوان مثال به فکر اضافه کردن یک بخش “وبلاگ” به سایت خود باشید.

در آنجا می توانید اطلاعاتی درباره رویدادها یا اخبار محلی منتشر کنید. به احتمال زیاد، افرادی که به عنوان مثال به بازارهای محلی یا فروش گاراژ علاقه مند هستند، به شما لینک خواهند داد. به این ترتیب دو پرنده را با یک سنگ می‌کشید – ترافیک را به سایت خود هدایت می‌کنید و لینک‌های محلی کسب می‌کنید.

6. با تأثیرگذاران محلی ارتباط برقرار کنید

نیازی به گفتن نیست که اینفلوئنسر مارکتینگ همچنان در حال افزایش است. به گفته BrightLocal ، با ارزش ترین استراتژی برای ایجاد بک لینک محلی از طریق روابط با مشاغل و تأثیرگذاران است.

وقتی به دنبال اینفلوئنسرهای محلی در جایگاه خود هستید، ممکن است به برخی از سایت های دولتی، رسانه های خبری محلی یا فقط وبلاگ نویسان در منطقه خود فکر کنید. بهترین روش این است که آنها به جایگاه شما مرتبط باشند. اگر یک کافی‌شاپ محلی دارید، سعی کنید به برخی از سایت‌ها دسترسی داشته باشید که برای مثال رستوران‌های محلی را مرور می‌کنند. وقتی صحبت از وبلاگ نویسان شد، می توانید در ازای یک پیوند، به آنها همکاری هایی ارائه دهید – محصول یا خدمات خود را.

اما رویکرد دیگری نیز وجود دارد – هنگامی که تصمیم گرفتید با چه کسی تماس بگیرید، رویدادهایی را که ممکن است در آینده نزدیک میزبانی کنند جستجو کنید. پس از آن، در این رویداد شرکت کنید، حضوری با آنها ملاقات کنید و ببینید چگونه می توانید به یکدیگر کمک کنید.

نتایج خود را پیگیری کنید

مطمئناً لینک سازی یک فعالیت بسیار مهم است، اما توجه به پیوندهای شما به هیچ وجه از اهمیت کمتری برخوردار نیست. بنابراین، برای اینکه بدانید پیوندهای شما هنوز زنده هستند و به nofollow تبدیل نشده‌اند، باید ردیابی شوند. و هیچ ابزاری بهتر از SEO SpyGlass برای آن وجود ندارد .چگونه:

  1. SEO SpyGlass را باز کنید و یک پروژه جدید برای سایت خود ایجاد کنید.
  2. پس از آن، به نمایه Backlink > Backlinks بروید، روی سربرگ هر ستون کلیک راست کنید و ستون های وضعیت Backlink و Links back را به فضای کاری خود اضافه کنید.
screen 18
  1. هنگامی که ستون ها وجود دارند، دکمه به روز رسانی را فشار دهید و اطلاعات صفحه لینک دهنده، اطلاعات صفحه لینک شده و عوامل خطر مجازات را انتخاب کنید تا به روز شوند.
screen 19
  1. وقتی این کار تمام شد، به پیوندهایی با وضعیت های nofollow و به پیوندهایی که ریسک پنالتی بیش از 70٪ دارند توجه ویژه ای داشته باشید – این پیوندها در وهله اول باید بررسی شوند.

من به شدت توصیه می کنم انگشت خود را محکم روی نبض نگه دارید و پیشرفت لینک سازی خود را به طور منظم زیر نظر داشته باشید.

افکار نهایی

می خواهم تاکید کنم که لینک بیلدینگ به این زودی ها به جایی نمی رسد. البته ایجاد لینک ها زمان بر است، اما اگر می خواهید رتبه خود را افزایش دهید و آنها را بالا نگه دارید، لینک بیلدینگ باید به تعهد بلندمدت شما تبدیل شود.

لطفاً فراموش نکنید که از آنجایی که شما در حال انجام لینک سازی محلی هستید، بهتر است لینک هایی را که از محل شما می آیند جستجو کنید. علاوه بر این، سعی کنید پیوندهای باکیفیتی را که مربوط به جایگاه شما هستند و رشد رتبه شما طولی نمی کشد، ترجیح دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *