Buy cheap website traffic
طراحی سایت حرفه ای و تأثیر آن در بازاریابی

طراحی سایت حرفه ای و تأثیر آن در بازاریابی


مهم نیست شرکت شما چه بزرگ یا کوچک باشد ، شما به یک طراحی سایت حرفه ای نیاز دارید. اگر وب سایتی ندارید ، بدون شک بسیاری از مشتریان بالقوه خود را از دست خواهید داد. این بدان دلیل است که صرف داشتن یک وب سایت یکی از موثرترین راه ها برای ایجاد آگاهی از تجارت شما است. با این حال ، فقط داشتن یک وب سایت کافی نیست. شما می خواهید یک وب سایت طراحی شده حرفه ای داشته باشید تا از نظر فنی مناسب ، جذاب از نظر دید و کاربر پسند باشد. اگرچه ممکن است برای صرفه جویی در هزینه ، خود وب سایت تجاری خود را بسازید ، موارد زیر چند دلیل ارزش سرمایه گذاری در یک طراحی وب حرفه ای است:

سایت حرفه ای

1. ایجاد یک وب سایت منحصر به فرد

ساختن یک وب سایت از ابتدا چیزی است که شرکت های کمی منابع لازم برای انجام آن را دارند ، به این معنی که در نهایت آنها با استفاده از الگوهای اصلی وب سایت استفاده می شوند. یک سرویس طراحی وب حرفه ای قادر خواهد بود وب سایت شما را متناسب با نیازهای خاص شما شخصی سازی کند. در نتیجه ، شما قادر خواهید بود یک تجربه وب سایت تجاری منحصر به فرد به بازدیدکنندگان خود ارائه دهید که به برجسته بودن تجارت شما کمک کند. علاوه بر این ، آنها قادر به ایجاد زیبایی مداومی خواهند بود که برند شما را به درستی منعکس می کند ، در نتیجه به تقویت تلاش های تجاری شما کمک می کنند.

طراحی حرفه ای

2. از مسائل فنی جلوگیری کنید

خدمات طراحی سایت حرفه ای می دانند که چه کاری انجام می دهند. آنها دارای تجارب عظیم و تخصص فنی هستند. به این ترتیب ، وقتی آنها وب سایت هایی را توسعه می دهند ، اطمینان حاصل می کنند که هیچ مسئله فنی وجود ندارد که باعث خراب شدن وب سایت شما یا عملکرد ضعیف آن شود. حتی مسائل فنی جزئی ، مانند زمان بارگیری کند ، می تواند به تلاش های بازاریابی شما آسیب برساند. یک وب سایت کاملاً سالم از نظر فنی بر برند شما نیز تأثیر مثبت می گذارد. علاوه بر این ، یک سرویس حرفه ای می تواند وب سایت شما را از نظر مشکلات احتمالی کنترل کند و قبل از اینکه تأثیر زیادی بر بازدیدکنندگان شما بگذارد ، به آنها رسیدگی می کند.

3. اطمینان از امنیت سایت تجاری

امنیت وب سایت فوق العاده مهم است. اگر در حال گرفتن اطلاعات شخصی از بازدیدکنندگان خود مانند نام و آدرس ایمیل آنها هستید ، مسئولیت اطمینان از امنیت این داده ها بر عهده شماست. اگر صفحه تجارت الکترونیکی دارید که از طریق آن مشتریان اطلاعات کارت اعتباری خود را ارائه می دهند ، این امر حتی از اهمیت بیشتری برخوردار است. یک سرویس حرفه ای طراحی وب با استفاده از آخرین ابزارها و اقدامات امنیتی وب سایت ، از جمله پروتکل HTTPS ، وب سایت شما را ایمن نگه می دارد .

4. بهینه سازی وب سایت برای سئو

بهینه سازی وب سایت شما برای سئو (بهینه سازی موتور جستجو) موارد دیگری غیر از پرتاب چند کلمه کلیدی در محتوای شما است. یک توسعه دهنده وب سایت خوب این را می فهمد و یک معماری سایت ایجاد می کند که از SEO قوی پشتیبانی می کند. به عنوان مثال ، آنها یک نقشه سایت ایجاد می کنند که به راحتی Google را می تواند در صفحات شما جستجو کند و آنها را فهرست بندی کند. بدون داشتن یک نقشه سایت م effectiveثر ، موتورهای جستجو ممکن است هنگام جستجوی وب سایت شما صفحات را از دست بدهند ، این بدان معنی است که آنها در SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) رتبه بندی نمی شوند. علاوه بر این ، استفاده صحیح از کلمات کلیدی در URL ها ، پیوند داخلی موثر و فقدان مشکلات فنی ، همگی در سئوی خوب کمک می کنند.

مقاله مشابه: 6 اصل طراحی وب برای افزایش تبدیل ها

5. وب سایت خود را به روز کنید

فناوری جدید بطور مداوم در حال ظهور است ، مخصوصاً وقتی صحبت از وب سایتها می شود. یک وب سایت کاملاً جدید فقط در عرض یک سال می تواند منسوخ شود. یک سرویس طراحی وب حرفه ای می تواند وب سایت شما را به روز نگه دارد و ویژگی های جدیدی را که می تواند تجربه وب سایت را با گذشت زمان بهبود بخشد ، پیاده سازی کند. به عنوان مثال ، چندی پیش نبود که چت بات ها برای اولین بار ساخته شدند و اکنون وجود یک وب سایت برای یک وب سایت غیرمعمول نیست. تلاش برای افزودن ویژگی های جدید به وب سایت خود به تنهایی بسیار دشوار است و می تواند باعث ایجاد مشکل در قسمت های دیگر سایت شما شود ، به همین دلیل بهتر است به یک متخصص اجازه دهید این کار را برای شما انجام دهد.

6. صرفه جویی در وقت

مدت زمان ایجاد یک وب سایت را نمی توان بیش از حد بیان کرد. چه در حال ساخت یک وب سایت برای تکمیل یا پیاده سازی یک طراحی مبتنی بر رشد باشید ، انجام این کار به زمان قابل توجهی نیاز دارد. ناگفته نماند که وب سایت نیز باید به طور منظم کنترل و به روز شود. با اجازه دادن به یک سرویس طراحی وب حرفه ای که از وب سایت شما مراقبت می کند ، می توانید وقت خود را بر رشد شغل اصلی خود متمرکز کنید.

آیا طراحی سایت حرفه ای بر نتایج بازاریابی تأثیر می گذارد

بسیاری از طراحان به اهمیت طراحی چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ محتوایی بر نتایج بازاریابی واقف هستند اما موضوع طراحی سایت بسیار جدی تر از آن است که برخی فکر می کنند چرا که طراحی وب سایت حرفه ای خوب و مناسب تأثیر بسزایی در برندسازی و بازاریابی دارد.

از عوامل تاثیرگذار بر سایت حرفه ای در بازاریابی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

نخستین تأثیر طراحی سایت حرفه ای(تأثیر اولیه)

نخستین چیزی که کاربر با مشاهده سایت شما به آن دست پیدا می کند از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که اولین تأثیر مخاطب با سایت شما چیزی است که به عیان آن را مشاهده می کند. در این میان باید توجه داشته باشید که نوع رنگ و تصاویر استفاده شده در وب سایتتان چه پیامی را به مخاطب منتقل می کند، آیا ارتباط منسجم و سازمان یافته واضحی بین بخش های مختلف سایتتان وجود دارد یا خیر بدون نظم و غیرمعقول است؟ نخستین نگاه کاربر به وب سایت تان و پیامی که از آن دریافت می کند در واقع ارتباطاتی را شکل می دهد؛ به این صورت که اگر کاربر از وب سایت تجاری شما خوشش بیاید به آن سر می زند در غیر این صورت وب سایت شما را برای همیشه ترک می کند به همین دلیل توصیه می شود که طراحی خوب و حرفه ای داشته باشید تا مخاطبان در آینده نیز به وب سایت شما سر بزنند.

طراحی سایت حرفه ای

7. پس انداز کنید وطراحی حرفه ای انجام دهید

بسیاری از شرکت ها تلاش می کنند وب سایت های خود را به تنهایی بسازند زیرا فکر می کنند از این طریق می توانند پس انداز کنند. با این وجود ، در دراز مدت احتمال زیان دهی آنها بیشتر است. طراحی وب به مهارتهای مختلف زیادی احتیاج دارد ، به این معنی که شما مجبورید کارمندان بیشتری را بپذیرید. از آنجا که اجرای یک وب سایت یک استراتژی طولانی مدت است ، این کارمندان باید دائمی باشند. خدمات برون سپاری به یک سرویس طراحی سایت حرفه ای مقرون به صرفه تر است.

در نهایت ، وب سایت شما بازتابی از تجارت شما است. اگر کیفیت آن پایین باشد یا غیرحرفه ای به نظر برسد ، مشتریان بالقوه کیفیت محصولات یا خدمات شما را حدس می زنند. با این حساب ارزش سرمایه گذاری در یک طراحی وب حرفه ای را دارد.

تأثیر پایدار یا دلایل بازدید

کاربران پس از بازدید یا نگاه نخست به دنبال دلیلی برای ادامه روند بازدید خود و مطالعه برند، سایت و شرکت شما هستند. برای اینکار شما باید دلایل منطقی و زیادی را در وب سایتتان مد نظر بگیرید و دقیقاً آن چیزی را طراحی کنید که معرف و مخصوص برندتان باشد.

توصیه ما به شما استفاده از ویژگی های تصویری منحصر به فرد است که روشی آسان برای جذب مخاطب به شمار می رود. تصویری مناسب و گویا از صفحه خانگی تأثیر بسزایی در جذب مخاطب دارد که البته نباید از سایر صفحات و ابزار وب غافل شد. شما به هنگام طراحی سایت باید به گونه ای به موضوع بیندیشید که احتمال دارد درصد قابل توجهی از کاربران شما از طرق دیگر غیر صفحه خانگی تان وارد وب سایت شما شوند و به بازید سایت شما بپردازند.

برانگیختن حس وفاداری در کاربر

پس از آنکه کاربر را جذب وب سایت خود نمودید نکته مهم ایجاد حس وفاداری کاربر نسبت به برند و سایت تان است که در این زمینه طراحی وب سایت شما باید به گونه ای باشد که مخاطب را تشویق به بازدید مجدد از آن کند و در نتیجه آن را به مشتری وفادار تبدیل کند.

برای دستیابی به این هدف استفاده از پالت رنگی تاثیرگذار در کنار لوگوی عالی، گزینه های خوانا مربوط به نوع پالت و مواردی دیگر می تواند موثر واقع شود.

بهتر است سعی نمایید تا بین کاربر و طراحی سایت ارتباط دو سویه ای برقرار کنید تا کاربر به حفظ آن تمایل داشته باشد، پس از ایجاد ارتباط دو سویه ارتباطی پایدار ما بین کلمات، تصاویر و کاربر ایجاد کنید تا زمانیکه کاربر به سایت شما مراجعه و مطالب آن را می خواند به این بیندیشد که دارد مطالب خود را می خواند.

طراحی متناسب با شهرت

طراحی وب سایت متناسب با یکپارچگی، تداوم، نظم به کاربر کمک می کند تا سریعتر شما را پیدا کند، به عنوان مثال مخاطبان در هر کجای دنیا که باشند می توانند قوص طلایی رنگ متعلق به برند مک دولاند را بشناسند بنابراین باید طراحی را در نظر بگیرید و آن را پیاده سازی کنید که به بهترین شکل بتوانید این ایده را عملیاتی کنید.

فراموش نکنید که باید برای تبلیغ کالا ووب سایت خود برنامه داشته باشید میتوانید مقاله ما را درمورد تبلیغ کردن و چطوری رشد کنیم؟ را بخوانید /

با استفاده از یک سبک، پالت، پالت صدا و رنگ، پیام متمایز و … می توانید این کار را به بهترین نحوه انجام دهید به همین دلیل باید لوگو شما واضح و در عین حال آمیخته با طراحی تان باشد. استفاده از لوگوی تصویری بسیار خوب که کاربر نداند طراح آن چه کسی است و بیانگر چه مفهوم و مطلبی است هیچ معنا و مفهومی برای مخاطب نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *