Buy cheap website traffic
گسترش مطالب وب سایت

گسترش مطالب وب سایت

بهترین راه حل برای محتوای قدیمی شما چیست!

محتوای قدیمی را که هنوز معتبر است به روز کنید

بیایید با یک مثال شروع کنیم: در وبلاگ ما ،  مقاله ای در مورد توضیحات متا داریم  که برای به روز نگه داشتن آن نیاز به به روزرسانی مداوم دارد. ما فقط باید مطمئن شویم که آن با تمام تغییراتی که Google در نحوه مدیریت توصیفات متا ایجاد می کند ، به روز باشد. گاهی اوقات به نظر می رسد که ممکن است کمی طولانی تر باشند و گاهی اوقات  دوباره به طول قدیمی برمی گردند .

پست ما به نویسندگان و ویراستاران برای نوشتن توصیفات متا کمک می کند ، حتی اگر توصیه ها با گذشت زمان تغییر کند. اگرچه مقاله ممکن است همان چیزی باشد که ما آن را محتوای سنگ بنای اصلی می نامیم  ، اما برای مطابقت با آخرین استانداردها – دائماً باید محتوای آن به روز شود.

اگر آن را به روز کنید و دوباره آن را به روز کنید ، می توانید به راحتی از پست های قدیمی خود محتوای جدید و ارزشمندی ایجاد کنید: به قول معروف شراب قدیمی در بطری های جدید. به عنوان مثال می توانید قسمتهای قدیمی آن محتوا را با به روزرسانی جایگزین کنید ، یا می توانید سه پست وبلاگ قدیمی درباره همان موضوع را در یک پست جدید ادغام کنید . ایجاد یک کلون از پست خود با Yoast Duplicate Post ، بنابراین پیش نویس برای کار دارید ، این روند را بسیار آسان می کند. پس از پایان کار و حذف کردن یکی از پست های قدیمی ، لطفاً به یاد داشته باشید که مجدداً ریدایرکت کنید پست صفحات قدیمی به پست جدید، با استفاده از یک 301 تغییر مسیر. بعداً بیشتر در این باره

محتوای قدیمی را که

بیشتر بخوانید: مطالب خود را تازه و به روز نگه دارید »

پست ها یا صفحات بی ربط را حذف کنید

به احتمال زیاد شما در سایت خود دارای پست یا صفحات قدیمی هستید که دیگر نیازی به آنها ندارید. در امتداد یک پست وبلاگ در مورد محصولی که چندی پیش فروش خود را متوقف کرده اید و قصد فروش مجدد آن را ندارید ، فکر کنید ، اعلامیه رویدادی که مدت ها پیش رخ داده است یا صفحات قدیمی با محتوای کم یا بدون محتوای – به اصطلاح  صفحات نازک مطالب .

اینها فقط چند نمونه است ، اما من مطمئن هستم که می دانید از کدام پست ها و / یا صفحات صحبت می کنم. این محتوای قدیمی ، اکنون یا برای آینده ای قابل پیش بینی ، هیچ ارزشی ندارد. در این صورت ، یا باید به Google بگویید که این پست ها یا صفحات قدیمی را فراموش کند یا اینکه URL را هدف دیگری قرار دهید.

وقتی صحبت از حذف محتوای قدیمی می کنم ، منظورم این نیست که فقط “حذف” را فشار دهید و سپس آن را فراموش کنید. اگر این کار را انجام دهید ، محتوا ممکن است هفته ها پس از حذف در Google نشان داده شود. ممکن است URL دارای مقداری پیوند نیز باشد ، که هدر دادن آن شرم آور است.

خب چکاری باید انجام بدی؟ در اینجا دو گزینه وجود دارد:

“301 Redirect” پست قدیمی به یک پست مرتبط

هنگامی که یک URL هنوز دارای ارزش است . محتوای مفید و پست قدیمی مهم است . تولید محتوا چیست این یک سوال مهم است . به عنوان مثال ، شما تعدادی پیوند با کیفیت دارید که به آن صفحه اشاره می کنند ، می خواهید با هدایت URL به یک آدرس مرتبط ، از آن مقدار استفاده کنید. با 301 Redirect به موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان خواهید گفت که نسخه بهتر یا جدیدتری از این محتوا در جای دیگر سایت شما وجود دارد. تغییر مسیر 301 به طور خودکار افراد و Google را به این صفحه می فرستد.

بگویید شما یک پست قدیمی در مورد یک نژاد خاص سگ دارید. شما باید آن را حذف کنید ، بنابراین گام بعدی منطقی این است که آن پست را به پست جدیدتری در مورد این نژاد سگ هدایت کنید. اگر آن پست را ندارید ، پستی در مورد نزدیکترین نژاد ممکن انتخاب کنید. اگر آن پست در دسترس نیست ، می توانید آن را به صفحه دسته بندی این پست ها هدایت کنید (به عنوان مثال “نژادهای سگ”) و اگر این گزینه نیز نیست ، به صفحه اصلی هدایت شوید. به عنوان مثال ، آخرین مورد ممکن است در مورد “حیوانات خانگی” باشد. هرچند کمی آخرین چاره است ، احتمالاً گزینه های بهتری در سایت شما وجود دارد.

ایجاد تغییر مسیر 301 (به عنوان مثال در وردپرس) کار سختی نیست ، اما انجام این کار با  Yoast SEO Premium به عنوان پای ساده است. اگر هنوز آن را ندارید ، در مورد  همه موارد اضافی اطلاعات کسب کنید موجود در Yoast SEO Premium در اینجا اطلاعات کسب کنید.

محتوای قدیمی را که دئلبل

به موتورهای جستجو بگویید محتوا عمداً از بین رفته است

اگر صفحه مرتبطی در سایت شما وجود ندارد که بتوانید به آن ریدایرکت کنید ، عاقلانه است که به Google بگویید پست قدیمی شما را به طور کامل با ارائه وضعیت “410 Deleted” به Google فراموش کند. این کد وضعیت به Google و بازدید کنندگان می گوید که محتوا فقط از بین نرفته است. شما آن را با یک دلیل حذف کرده اید.به مطلب مهم ما در مورد آمار مهم seo توجه کنید و بخاید این مطلب را .

وقتی Google نتواند پستی را پیدا کند ، سرور معمولاً وضعیت “404 Not Found” را به ربات موتور جستجو بازمی گرداند. همچنین در کنسول جستجوی Google خود   برای آن صفحه خطای خزیدن 404 مشاهده خواهید کرد . در نهایت ، Google آن را حل کرده و URL به تدریج از صفحات نتیجه جستجو محو خواهد شد. اما این زمان می برد.

410 از این لحاظ قدرتمندتر است که به گوگل می گوید صفحه برای همیشه از بین رفته است ، هرگز برنمی گردد. شما آن را به عمد ، دوره حذف کرده اید. Google سریعتر از آن با 404 عمل خواهد کرد. اطلاعات مربوط به کدهای وضعیت سرور را بخوانید   اگر همه اینها برای شما مزاحم است.

به خواندن ادامه دهید: چگونه یک صفحه را به درستی از سایت خود حذف کنیم »

آیا محتوای قدیمی برای پرداختن دارید؟

تمیز کردن مطالب قدیمی باید بخشی از برنامه معمول نگهداری محتوای شما باشد. اگر پست های قدیمی خود را مرتباً مرور نکنید ، دیر یا زود با مشکل روبرو خواهید شد. شما می توانید با داشتن صفحات زیاد درمورد همین موضوع ، اطلاعات نادرستی را به بازدیدکنندگان نشان دهید یا به رتبه بندی خود صدمه بزنید ، و شانس آدم خواری کلمات کلیدی را افزایش دهید بزنید و ، که بعداً جای کار زیادی دارد. بنابراین ، پست های قدیمی خود را مرور کرده و تصمیم بگیرید که چه کاری انجام دهید: به روزرسانی ، ادغام یا حذف.

اگر برای شما دشوار است که تصمیم بگیرید چه چیزی را نگه دارید و چه چیزی را حذف کنید و آن را تغییر دهید ، این راهنمای گام به گام برای رفع انساندادی کلمه کلیدی ممکن است به شما کمک کند!

موفق باشید سایت خود را تمیز کنید. ورتبه بهتر seo را بدست بیاورید

محتوای قدیمی برای

ادامه مطلب: آیا باید مطالب قدیمی را حفظ کنید؟ »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *