Buy cheap website traffic
مکان رایگان برای تبلیغ پست های وبلاگ شما و افزایش ترافیک

مکان رایگان برای تبلیغ پست های وبلاگ شما و افزایش ترافیک

تبلیغ پست های وبلاگ شما پس از راه اندازی وبلاگ و ایجاد اولین پست های وبلاگ خود. مسئله بعدی این است که توجه شما به ترافیک محتوای شما جلب شود. یکی از راههای مهم برای افزایش بازدید وبلاگ. این است که پس از ضربه زدن به نشر ، مکان هایی را برای تبلیغ پست های وبلاگ خود پیدا کنید.

چرا؟ زیرا شما باید به همان اندازه که برای ایجاد محتوای خود زمان صرف کرده اید ، آن را تبلیغ کنید. گاهی حتی بیشتر!

اما شما از کجا شروع می کنید؟

بهترین مکان برای به اشتراک گذاشتن مطالب شما کجاست؟

چگونه محتوای خود را بدون بیش از حد اسپم و تبلیغاتی به اشتراک بگذارید؟

آیا به اشتراک گذاشتن پست وبلاگ در مکان های مختلف اشکالی ندارد؟ یا افراد بدون نیاز به انجام هرگونه اشتراک گذاری ، محتوای شما را پیدا می کنند. همانطور که مطمئناً محتوای شگفت انگیزی که ایجاد کرده اید. به دلیل کیفیت و تلاش زیادی که برای آن انجام داده اید ، به راحتی پیدا خواهید شد.

اشتباه!

این ایده که اگر چیزی شگفت انگیز بسازید ، مردم خود به خود به وجود می آیند. یک تصور اشتباه رایج است. شما باید محتوای شگفت انگیز خود را تبلیغ کنید در غیر این صورت بعید است کسی آن را پیدا کند. این حقیقت تلخ است اطلاعات بسیار زیادی در آنجا وجود دارد که حتی محتوای شگفت انگیز نیز دفن می شود. اگر وقت خود را صرف بیرون آوردن آن در حضور مردم نمی کنید.

و در این زمینه به شما کمک کند. من این فهرست عظیم 48+ مکان رایگان را برای تبلیغ پست های وبلاگ شما پس از انتشار منتشر کرده ام. بنابراین گزینه های زیادی برای شروع دارید.

برخی از این موارد سریع و ساده هستند. در حالی که برخی بیشتر از دیگران به سرمایه گذاری زمان نیاز دارند. فقط آگاه باشید تا از بسیاری از این پیوندها که ممکن است نیاز به تعامل و برقراری ارتباط در خود پلت فرم داشته باشید ، بیشترین بهره را ببرید.

بنابراین ، اجازه دهید هر یک از این مکان های مختلف را مرور کنیم تا پست های وبلاگ شما را با جزئیات بیشتری تبلیغ کنیم.

48+ مکان رایگان برای تبلیغ پست های وبلاگ شما + افزایش ترافیک

خلاصه مطلب

رسانه های اجتماعی

فیس بوک

صفحات فیس بوک

یک مکان متداول برای به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ شما ، صفحه تجاری فیس بوک شما است. صفحه کسب و کار شما متعلق به شما است و قوانین اضافی ندارد که باید نگران آن باشید. مانند گروه های فیس بوک. هر چند برای استفاده حداکثری از صفحه کسب و کار خود. شما باید تا آنجا که ممکن است تعداد زیادی لایک صفحه داشته باشید.

گروه های فیس بوک

با اشتراک گذاری در گروه های فیس بوک ، همیشه باید قوانین هیئت مدیره گروه را بررسی کنید. و سعی کنید از تبلیغات بیش از حد خودداری کنید. می توانید این کار را با اطمینان از مناسب بودن و مفید بودن پست خود انجام دهید. برای شرکت در این مطالب ، به احتمال زیاد باید محتوای دیگران را به اشتراک بگذارید.

نکته: با روزهای تبلیغاتی مراقب گروه های فیس بوک باشید!

توییتر

یکی دیگر از مکانهای متداول که می توانید آخرین پست وبلاگ خود را به آن ارسال کنید ، توییتر است.

تعداد توییت ها محدود به 280 کاراکتر است ، بنابراین مطمئن شوید که مطالب را کوتاه و شیرین نگه می دارید. این همچنین یک راه عالی برای اطلاع رسانی به سایر وبلاگ نویسان است که آنها را در پست های وبلاگ خود ذکر کرده اید. با درج نام کاربری @خود در توییت نیز.

حتی می توانید از ابزارهای رایگان مانند Buffer ، Hootsuite یا RecurPost استفاده کنید . به طور منظم پست های خود را به طور خودکار در توییتر به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر پلتفرم ها. تا زمانی که تصویر یا متن توییت خود را تغییر دهید ، چندین بار می توانید پست های وبلاگ خود را مجدداً به اشتراک بگذارید . در غیر این صورت شما ممکن است قوانین توییت تکراری اخیر آنها را زیر پا بگذارید. و تعلیق حساب شما

نکته: سعی کنید از برخی از حساب های RT برای دسترسی بیشتر استفاده کنید ، مانند این لیست ها توسط UKWordGirl یا SkinnedCartree .

Pinterest

Pinterest یک مکان عالی برای شروع هنگام شروع است. همانند بسیاری دیگر از شبکه های اجتماعی محبوب. مانند فیس بوک و توییتر. دسترسی ارگانیک پست ها را به نفع تبلیغات پولی محدود کرده اید.

مخاطبان در این پلت فرم طیف گسترده ای از طاقچه ها را شامل می شوند. بنابراین به احتمال زیاد شما می توانید طاقچه ای را پیدا کنید که محتوای شما در آن جا باشد.

برای شروع ارسال ، باید یک حساب تجاری Pinterest رایگان ایجاد کنید. و برای بهینه ترین استفاده از این پلتفرم ، تصاویر بهینه شده Pinterest ایجاد کنید. اندازه این تصاویر معمولاً یا 600 * 900 پیکسل است یا هر چیزی که نسبت 2: 3 داشته باشد.

شما همچنین باید در حالت ایده آل ، پین های خود را در پست های وبلاگ خود قرار دهید . و توضیحات Pinterest را نیز ایجاد کنید. در حالی که Pinterest روی تصاویر شما تمرکز می کند. توصیف کلمات کلیدی قوی با هشتگ نیز مهم است.

بنابراین ، مطمئن شوید که از استراتژی Pinterest استفاده کرده اید. در غیر اینصورت ، با این پلتفرم پیچیده به جایی نخواهید رسید.

0b48e76693617297d8026811f421b0b89b7819dd

کشتن پین های خود را با این اشتباهات Pinterest متوقف کنید …

برای خبرنامه های ما ثبت نام کنید و (بعنوان پاداش) اقدامات لازم را برای رفع این 61 اشتباه رایج Pinterest که باعث از بین رفتن ترافیک شما می شوند ، دریافت کنید:

ما به اندازه شما از اسپم متنفر هستیم + حریم خصوصی خود را جدی بگیرید. لغو اشتراک در هر زمان. برای اطلاعات بیشتر به شرایط و خط مشی های رازداری مراجعه کنید.
همین حالا کیت تعمیر را برای من ارسال کنید!

به طور کلی ، چندین مکان در Pinterest وجود دارد. که می توانید پست های وبلاگ خود را به اشتراک بگذارید:

تابلوهای اختصاصی موضوع شما

شروع با تخته های شخصی به ساختن مشخصات شما و راه اندازی توپ کمک می کند. اخیراً میزان تابلوهای شخصی افزایش یافته است. استفاده بیش از حد از تخته های گروهی

هیئت مدیره گروه های مرتبط و کلیدواژه

هنگامی که به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ خود در هیئت مدیره شخصی خود رسیدید. زمان آن فرا رسیده است که به دنبال تابلوهای گروهی باشید تا حتی بیشتر در معرض دید قرار بگیرید. در حالی که هیئت مدیره های گروه در حال کاهش است. هنگامی که آنها به درستی انجام شوند ، هنوز منبع ارزشمندی برای ترافیک هستند. بنابراین ، با استفاده از این روش ها به دنبال تابلوهای گروهی باشید . و به دنبال تخته هایی باشید که کلمات کلیدی مناسب در نام و شرح آنها وجود داشته باشد. که به خوبی در طاقچه شما مناسب است.

قبایل Tailwind

در حالی که هنوز Pinterest مربوط است. قبایل Tailwind در واقع خارج از سکو ساخته شده اند. با این وجود ، آنها هنوز برای رانندگی ترافیک بسیار قدرتمند هستند. و قرار گرفتن در معرض دید خود را در خود Pinterest افزایش دهید. و چه بهتر این است که Tailwind Tribes برای کمک هزینه اولیه 30 ارسال در ماه رایگان است. اگر می خواهید بیش از آن ارسال کنید ، باید در یکی از برنامه های آنها مشترک شوید.

نوت بوک صورتی و طلایی روشن با رول های رنگارنگ نوار واشی

اینستاگرام

مشابه Pinterest ، باید برای هر پست وبلاگ خود عکس ایجاد کنید. سپس می توانید تصویر را به عنوان استوری اینستاگرام ارسال کرده و به پست وبلاگ خود پیوند دهید.

هشتگ ها برای یافتن مطالب شما بسیار مهم هستند. با اشتراک Tailwind ، می توانید به راحتی روی هشتگ های محبوب تحقیق کنید. و حتی پست های خود را زودتر برنامه ریزی کنید. که یک ویژگی بسیار منحصر به فرد و جستجو شده است که به تازگی در دسترس بوده است.

نقطه ضعف اصلی استوری های اینستاگرام این است که آنها فقط 24 ساعت دوام می آورند. هر نوع پست دیگری در اینستاگرام به غیر از مواردی که در پروفایل شما وجود دارد ، پیوندهای جداگانه دریافت نمی کند.

لینکدین

تمرکز بر طاقچه های LinkedIn بر تجارت ، فناوری و بازاریابی است.

مقالات LinkedIn را به نمایه خود اضافه کنید

یکی از مکان هایی که می توانید پست های وبلاگ خود را در LinkedIn تبلیغ کنید ، اشتراک گذاری مجدد پست های وبلاگ خود در فید پروفایل خود است. به عنوان مقالات اتحادیه LinkedIn. و ممکن است متوجه شوید که کاربران LinkedIn تمایل بیشتری به عضویت در این پست های وبلاگ از طریق LinkedIn دارند. در مقایسه با لیست ایمیل. از آنجا که همه چیز در بستر خود است.

گروه های LinkedIn

یکی دیگر از مکانهایی که می توانید پست های وبلاگ خود را در LinkedIn تبلیغ کنید. این است که گروه های LinkedIn مربوط به محتوای خود را پیدا کنید. جایی که می توانید پیوندهای خود را به اشتراک بگذارید. مانند همیشه قوانین گروه را در نظر داشته باشید. و این کارهایی فراتر از رها کردن پیوندهای خود انجام می دهید. همانطور که باید به گروه و بحث های آن کمک کنید.

یوتیوب

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که پست وبلاگ خود را به یک ویدئو تبدیل کنید؟ همانطور که می توانید آن ویدئو را با تعداد زیادی از کاربران در YouTube به اشتراک بگذارید. و اگر به زحمت ایجاد ویدیوی یوتیوب روی آوردید. شما حتی می توانید ویدئو را به یک فیلم بومی فیس بوک نیز تبدیل کنید. به طور موثر دو پرنده را با یک سنگ بکشید.

مگر اینکه در حال حاضر برای پست های وبلاگ خود فیلم ایجاد کنید. این ممکن است برای هر پست وبلاگ به مقدار قابل توجهی کار اضافی نیاز داشته باشد. اما با وجود این ، باز هم ارزش تامل دارد.

Tumblr

یک مکان شگفت انگیز که شاید فکرش را هم نمی کردید. آیا می توانید پست های خود را به Tumblr اضافه کنید. فقط به خاطر داشته باشید که این جوامع معمولاً موضوعات را ترجیح می دهند. که بیشتر زندگی روزمره و بسیار بصری هستند. مانند فیلم ، بازی ، غذا و آثار هنری.

اگر تصمیم دارید پست های خود را به Tumblr ارسال کنید ، حتماً برچسب های مربوطه را نیز اضافه کنید. یک عنوان و حتی یک تصویر می تواند به جلوه بیشتر پست وبلاگ شما کمک کند.

ایمگور

Imgur پلتفرم دیگری است که ممکن است بسیار با تصاویر ارتباط برقرار کنید. بیشتر از پست های وبلاگ. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید راهی هوشمندانه برای به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ خود در اینجا پیدا کنید.

برای شروع ، شما نیاز به یک تصویر برای ارسال به عنوان فوکوس دارید. سپس می توانید آن را در Imgur بارگذاری کرده و پیوند خود را در انتهای پست اضافه کنید. به طور کلی ، این برای تصاویر اصلی یا GIF هایی که مربوط به پست وبلاگ شما هستند ، بهترین کار را می کند.

اسنپ ​​چت

این برنامه تلفن هوشمند نسبتاً جدید است و راهی متفاوت برای شما برای ارسال پست های وبلاگ به جهان است. فقط به خاطر داشته باشید که این پلت فرم بر تعاملات اجتماعی تمرکز می کند. و مخاطبان SnapChat نسبتاً جوان هستند و 90٪ کاربران بین 13 تا 24 سال سن دارند .

دیگو

مکانی برای خوانندگان برای جمع آوری ، ذخیره و یادداشت ایده ها. به سادگی گروه های مرتبط با محتوای خود را پیدا کرده و در عین افزودن برچسب ، پست های خود را ارسال کنید.

Bebeee

گروه های BeBee معروف به Hives می توانند مکان مناسبی برای به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ شما باشند. به خصوص اگر محتوای شما مربوط به تجارت است. به سادگی پیوند خود را به عنوان Buzz به کندوهای مربوطه اضافه کنید تا افراد بتوانند آن را پیدا کنند.

مکانهای رایگان برای تبلیغ وبلاگ شما سربرگ پوشه زن با موبایل و لیوان

مکانهایی برای به اشتراک گذاشتن پست وبلاگ خود پس از ضربه زدن به نشراتی که در سیستم های رای گیری و امتیاز کار می کنند

در اینجا مکان هایی برای تبلیغ پست های وبلاگ شما وجود دارد که ممکن است به کارهای بیشتری نیاز داشته باشند. همانطور که آنها روی نوعی اعتبار ، امتیاز یا سیستم رای گیری کار می کنند.

معمولاً ، این به معنی خواندن ، اظهارنظر و به اشتراک گذاری کارهای دیگران است. قبل از اینکه بتوانید خود را تبلیغ کنید. اما این روابط متقابل اغلب می تواند به خوبی کار کند. وقتی پاسخگو و قابل اندازه گیری باشند.

تریبرر

Triberr مکانی برای همکاری با سایر وبلاگ نویسان برای به اشتراک گذاشتن مطالب شما است. این امر مستلزم این است که با اشتراک گذاری محتوای دیگران در مکان هایی مانند توییتر ، با این پلت فرم درگیر شوید. قبل از اینکه محتوا به اشتراک گذاشته شود.

اما به طور کلی ، شما به هر حال باید مطالب دیگران را به اشتراک بگذارید. از آنجا که تنظیم محتوا می تواند به افزایش محتوای شما کمک کند. و خود را به عنوان منبع اطلاعاتی برای طاقچه خود معرفی کنید.

محتوای ویروسی زنبور عسل (وزوز محتوای ویروسی قبلی)

محتوای ویروسی زنبور عسل نیز مفهومی مشابه Triberr دارد. می توانید از شبکه های بزرگ سهام اجتماعی بیشتری بدست آورید. مانند فیس بوک ، توییتر ، Pinterest و موارد دیگر در این پلت فرم.

برای کسب امتیاز قبل از اشتراک گذاری محتوای خود ، ابتدا باید محتوای دیگران را به اشتراک بگذارید. که باعث می شود برای همه کاربران متقابلاً مفید باشد.

هنگامی که محتوای خود را ارسال می کنید ، می توانید 1-3 دسته و 1-2 هشتگ را انتخاب کنید تا میزان نمایش محتوای شما بیشتر شود.

Empire.kred

این گزینه دیگری است که بر روی ساختار شبیه اعتبار کار می کند. با تعامل با سایر وبلاگ نویسان می توانید اعتبار کسب کنید. که می توانید از آن برای سرمایه گذاری در نمایه دیگر وبلاگ نویسان یا تبلیغ محتوای خود استفاده کنید.

مزایای این پلت فرم با سایر گزینه های اینجا کمی متفاوت است. اما به طور کلی ، شما باید از این که پست های وبلاگ خود را در حضور افراد دیگر قرار دهید ، سود ببرید. اما همچنین به شما در ایجاد ارتباط با سایر وبلاگ نویسان در طاقچه خود کمک می کند.

Kingged.com

جامعه ای از وبلاگ نویسان از طاقچه های مختلف. هر محتوایی که ارسال کنید نیز بر اساس میزان پسندیدن “King” رتبه بندی می شود. با کینگ بیشتر دوست دارد شما را بیشتر در معرض دید قرار دهد.

اظهار نظر نیز بخش بزرگی از این پلتفرم است. در این صورت اگر در پست های دیگر وبلاگ نویسان نظرات باکیفیتی ارائه دهید. که مربوط به طاقچه شماست. آنها احتمالاً با اظهار نظر در مورد محتوای خود این را برمی گردانند.

BizSugar

در BizSugar می توانید پست های خود را در رابطه با مشاغل کوچک ، وبلاگ نویسی ، کارآفرینی و بازاریابی ارسال کنید زیرا این طاقچه ها در اینجا رایج است.

ارسال پست ها می تواند تنها به 1 پیوند در 24 ساعت محدود شود. بنابراین باید به تدریج به این پلتفرم نزدیک شوید. همچنین ، هنگام ارسال پست های خود ، مطمئن شوید که در دسته ای که شما انتخاب کرده اید قرار می گیرند.

هرگونه پست ارسالی که مورد تأیید قرار گیرد ، بر اساس میزان دریافت شکر رتبه بندی می شود. اما محتوایی که ارسال می کنید لازم نیست فقط محتوای نوشته شده باشد. همانطور که BizSugar ویدئوها را نیز می پذیرد!

6c81249b5e567aea9c0b05a67da1041352067257

چک لیست رایگان 57 اشتباهات وردپرس را دریافت کنید

برای خبرنامه های ما ثبت نام کنید و (به عنوان پاداش) این چک لیست PDF جامع بسته 11 صفحه ای رایگان را بارگیری کنید. شامل مراحل عملی برای کمک به شما در حل 57 اشتباه در تغییر بازی که ممکن است در حال حاضر مرتکب شوید ، که به وبلاگ وردپرس شما آسیب می رساند:

ما به اندازه شما از اسپم متنفر هستیم + حریم خصوصی خود را جدی بگیرید. لغو اشتراک در هر زمان. برای اطلاعات بیشتر به شرایط و خط مشی های رازداری مراجعه کنید.هم اکنون لیست چک رایگان من را ارسال کنید!

AmplifyBlog

یکی دیگر از مکانهای متعدد برای تبلیغ پست های وبلاگ شما. در AmplifyBlog قرار دارد. شما می توانید مطالب خود را در اینجا ارسال کنید تا به آن رای مثبت یا منفی داده شود.

این وب سایت دو دیدگاه متفاوت برای محتوای ارسال شده دارد. یکی با جدیدترین مقالاتی که بدون در نظر گرفتن آرا نمایش داده می شود. و خوراک اصلی خانه با بهترین محتوا پر شده است. با بالاترین میزان رای مثبت و مشارکت.

حد نصاب

هدف شما در Quora پاسخ به سالات است. در حالت ایده آل ، مواردی که محتوای شما می تواند به ارائه پاسخ کمک کند. پاسخ های شما باید شامل یک پاسخ مختصر با پیوند شما باشد. یا در مورد موضوع خود بسط دهید. یا ارائه شواهد.

نکته: مراقب س questionsالات با پاسخ کم و دید بالا باشید.

Reddit

یکی دیگر از مکان های متعدد برای تبلیغ پست های وبلاگ شما Reddit است. اما من اکیداً توصیه می کنم هنگام اشتراک گذاری با Reddit مراقب باشید.

چرا؟ زیرا جوامع Reddit هرزنامه تبلیغاتی را دوست ندارند.

بنابراین شما باید به نحوی مفید به جامعه کمک کنید. و فقط زمانی پیوندهای خود را وارد کنید که واقعاً نیاز به توضیح بیشتر در مورد موضوعی است که می خواهید به آن اشاره کنید. فکر نکنید اگر تمام چیزی که ارسال می کنید یک نظر با پیوندهای شما باشد ، می توانید کسی را فریب دهید. همانطور که تمام سابقه ارسال شما برای سایر کاربران قابل مشاهده است. بنابراین مطمئن شوید که هرزنامه ارسال نمی کنید و مشارکت های معناداری ارائه می دهید تا متوجه شوید.

شما باید زمان خود را صرف مشارکت و مشارکت در فرعی های مربوطه کنید. حتی قبل از شروع به اشتراک گذاری پیوندهای خود. هنگامی که پیوند یا پست خود را اضافه می کنید ، ممکن است رای مثبت داده شود یا نشود.

آمینو

Amino یک پلت فرم نسبتاً جدید با جامعه تلفن همراه عظیم است. از موضوعات و موضوعات فرعی متعدد ساخته شده است. خیلی شبیه Reddit. سعی کنید به مطالب وبلاگ خود به انجمن های مرتبط بپیوندید. برای بحث ، س questionsال بپرسید و پست های مربوط به وبلاگ را به اشتراک بگذارید.

DoSplash

یکی از مکانهایی که می توانید پست وبلاگ خود را پس از ضربه زدن به نشر به اشتراک بگذارید ، DoSplash است. در حالی که ثبت نام ممکن است کمی زمان ببرد زیرا یک فرآیند دستی است.

پس از ثبت نام هرگونه پست وبلاگی که ارسال می کنید در این بستر رای بالا یا پایین داده می شود. که بر میزان ترافیکی که احتمالاً می توانید از آن دریافت کنید تأثیر می گذارد.

بلوکوب

می توانید مقالاتی را در Blokube ارسال کنید. که به یک فید ارسال و بسته به upvotes ترویج تنها . به این معنی که مفیدترین محتوا به بالا منتقل می شود.

وبلاگ شرکت کنید

مشابه Blokube. پست خود را به یک دسته ارسال کنید و ببینید آیا رای کافی برای قبول شدن دارد. بسته به میزان رأی دادن به محتوای شما ، ممکن است نتایج ترافیک کم یا زیاد را در اینجا پیدا کنید. رای گیری در وبلاگ Engage دارای دو رای مخالف و بالا است.

توجه: در زمان نگارش هر دو Blog Engage و Blokube به نظر نمی رسد که HTTPS یا SSL به درستی تنظیم شده باشند. بنابراین در وارد کردن مواردی مانند گذرواژه دقت کنید.

بازتوییت آسان (بارگذاری آهسته URL)

اگر از Twitter برای ترافیک استفاده می کنید. سپس می توانید از وب سایتی به نام Easy Retweet استفاده کنید. که به شما امکان می دهد محتوای افراد دیگر را برای اعتبار جیر جیر کنید. سپس می توانید از این اعتبارات برای بازنشر مجدد پست های وبلاگ خود و بازدید از وبلاگ خود استفاده کنید.

به طور پیش فرض ، حساب های جدید با 200 اعتبار رایگان شروع می شود تا به شما در شروع کار کمک کند.

دفترچه یادداشت صورتی روشن با اهداف و یک دفترچه یادداشت سفید برای فهرست انگیزه ها

نشانه گذاری اجتماعی مکان هایی برای اشتراک گذاری وبلاگ خود پس از ضربه زدن به انتشار

میکس (قبلا StumbleUpon)

Mix در ژوئن 2018 جایگزین StumbleUpon شد. بنابراین این پلتفرم جدید هنوز کاملاً جدید است و ممکن است مزایای قبلی را ارائه ندهد. اما هنوز هم ارزش این کار را دارد زیرا ارسال آخرین پست های وبلاگ خود در اینجا سریع و آسان است.

تلنگر

با ارسال پست های وبلاگ خود به Flipboard. از آنها می توان در میان سایر مطالبی که در آنجا وجود دارد برای ایجاد مجلات یا تابلوی ایده های گروهی استفاده کرد. حتی می توانید با دیگر وبلاگ نویسان در این پلت فرم همکاری کنید.

مانند بسیاری از سیستم عامل های دیگر که در اینجا ذکر شده است تا اطمینان حاصل کنید که برخی از مطالب دیگران را نیز به اشتراک می گذارید. برای جلوگیری از ظاهر ناخواسته و تعلیق حساب خود. برخی از پیشنهادات استفاده از قانون 80/20 است.

فلیکر

فلیکر دارای تمرکز بر روی تصویر است ، مانند Imgur ، Pinterest و Instagram. اگرچه می توانید پیوندهایی به توضیحات هر تصویر نیز اضافه کنید. می توانید تصاویر یا حتی اینفوگرافیک را برای دیگران به اشتراک بگذارید تا در اینجا به اشتراک گذاشته شود.

فهرست مقالات

اطمینان حاصل کنید که فقط پست های خود را به فهرست راهنمای با کیفیت اضافه کنید ، در غیر این صورت ممکن است شما را در سئو گوگل دچار مشکل کند. اکثر این موارد به زمان زیادی نیاز ندارند. زیرا آنها فقط نیاز به ارسال پیوندها یا خوراک RSS شما دارند.

Scoop.it

می توانید پست های خود را ارسال کنید. همچنین یک فید از محتوای خود و سایر محتوای سرپرستی ایجاد کنید که برای مخاطبان شما مفید خواهد بود.

AllTop

می توانید پست های وبلاگ خود را به طور خودکار با استفاده از خوراک RSS خود به این بستر ارسال کنید. هیچ تنظیم دیگری لازم نیست. برای ارسال پیوندهای خود ، باید تأیید شوید. بنابراین مطمئن شوید محتوای شما از کیفیت بالایی برخوردار است و آن را در دسته بندی مناسب قرار می دهید.

وبلاگ

راه اندازی و خودکار کردن آن آسان است ، مشابه AllTop. برای کارکردن این کار ، باید یک قطعه کد به وبلاگ خود اضافه کنید. سپس هر بار که یک پست جدید منتشر می کنید ، با استفاده از خوراک RSS خود به BlogLovin ‘ارسال می شود.

به صورت خوراکی

یکی دیگر از بسترهای خوراک RSS که می توانید برای به اشتراک گذاشتن پست وبلاگ خود پس از ضربه زدن به انتشار استفاده کنید Feedly است. پس از راه اندازی ، پست های شما به طور خودکار به دسته هایی که تنظیم کرده اید ارسال می شود.

اخبار گوگل

اگر محتوای زیادی تولید می کنید که می تواند به عنوان جدید برای طاقچه شما طبقه بندی شود. سپس ارسال وب سایت خود در اینجا می تواند مفید باشد. با توجه به اینکه یک فهرست Google است ، مانند افزودن Google Ads به وبلاگ شما. برخی از الزامات فنی دقیق وجود دارد. و برای افزودن آثار ارسالی خود باید تأیید شوید. توصیه می شود محتوای وبلاگ شما به شرح زیر باشد:

  • منحصر بفرد
  • ایده آل چند نویسنده
  • مرتباً به روز می شود (روزانه فکر کنید)
  • + طاقچه متمرکز
مکانهای رایگان برای تبلیغ پست های وبلاگ شما عنوان سربرگ لیوان ثابت و عینک

انتشار مکان های بستر برای تبلیغ پست های وبلاگ شما

این مکان ها برای به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ شما معمولاً به کمی زمان و استراتژی نیاز دارد. همانطور که گاهی اوقات ممکن است لازم باشد محتوای موجود خود را در قالب دیگری قرار دهید. یا محتوای اضافی منتشر کنید که به وبلاگ شما باز می گردد.

متوسط

به جای ارسال فقط یک پیوند به وبلاگ خود ، مدیوم به کمی کار بیشتر نیاز دارد. شما باید یا پست های وبلاگ خود را مجدداً منتشر کنید ، و یک نوع پست کوتاه وبلاگ ایجاد کنید. این مربوط به یک پست در وبلاگ اصلی شما است. یا یک مورد دلخواه شخصی ، تکه ای از پست وبلاگ خود ایجاد کنید. آنها همچنین می توانند از ویژگی واردات خود استفاده کنند.

می توانید حداکثر 5 برچسب مربوطه به هر پست وبلاگی که ارسال می کنید اضافه کنید. و باید اطمینان حاصل کنید که چندین پیوند را برای خوانندگان به وبلاگ شما وارد کنید.

SlideShare

در مرحله بعد ، SlideShare شامل استفاده مجدد از برخی از محتوای موجود شما می شود. با تبدیل پست های وبلاگ خود به نمایش اسلاید.

می توانید این کار را با جمع بندی نکات برجسته محتوای خود در قالب اسلاید انجام دهید. در حالی که این ممکن است نیاز به کار اضافی داشته باشد. به احتمال زیاد این کار کمتر از نوشتن یک پست جدید در وبلاگ است. و هنوز هم می تواند تعداد زیادی ترافیک جدید بالقوه ایجاد کند.

خوب ، شما حتی می توانید از نمایش اسلاید خود برای ایجاد یک ویدیو برای سیستم عامل های دیگر استفاده کنید و دو پرنده را با یک سنگ بکشید. به خصوص ، اگر بازاریابی ویدئویی واقعاً کار شما نیست.

هکرهای رشد

هکرهای رشد مکان دیگری برای تبلیغ پست وبلاگ شما است. که می توانید از آن برای بازنشر مطالب خود استفاده کنید. و همچنین اضافه کردن پیوند ، توضیحات کوتاه و 1-3 برچسب.

برای محتوای مربوط به تجارت ، طراحی ، وبلاگ نویسی ، رسانه های اجتماعی ، SEO و بازاریابی عالی است. همچنین ، می توانید پیوندهای رسانه های اجتماعی خود را برای نمایان شدن بیشتر به نمایه خود اضافه کنید.

مراقب باشید که این پلتفرم را اسپم نکنید تا حساب شما غیرفعال نشود. بنابراین اگر تعداد زیادی پست وبلاگ دارید می خواهید اضافه کنید. سعی کنید آنها را پخش کنید.

پاندا بی حوصله

در Bored Panda می توانید پست ها را مجدداً منتشر کنید یا قسمت هایی از آن را به اشتراک بگذارید و سپس به وبلاگ اصلی خود پیوند دهید.

این پلتفرم برای محتوای مربوط به موارد زیر محبوب است:

  • ویدیو
  • هنر و عکاسی
  • حیوانات
  • مسافرت رفتن
  • فیلم و تلویزیون
  • شوخ طبعی
  • DIY
  • + بیشتر

Postach.io

Postach.io می تواند برای تبلیغ پست های وبلاگ شما استفاده شود اما ابتدا به حساب Evernote نیاز دارد.

هنگامی که یک حساب Evernote ایجاد می کنید و وبلاگ رایگان Postach.io خود را راه اندازی می کنید. سپس می توانید این دو را به هم متصل کنید. پس از اتصال می توانید به سادگی پست های وبلاگ خود را با Evernote کلیپ کنید. و آنها را با برچسب مورد نیاز منتشر شده برچسب گذاری کنید. به علاوه سایر موارد مرتبط. به طوری که این کلیپ در وبلاگ Postach.io شما منتشر می شود.

EZineArticles

مانند بسیاری از گزینه های دیگر در این بخش. EZineArticles نیاز به نوشتن برخی مطالب مرتبط دیگر دارد. سپس می توانید با استفاده از جعبه منابع در انتهای هر پست به وبلاگ خود لینک دهید.

علاوه بر این ، می توانید خوراک RSS خود را به پلت فرم متصل کنید تا پست های وبلاگ خود را نیز اضافه کنید.

مکان های رایگان برای تبلیغ پست های وبلاگ شما سربرگ لاله های رنگارنگ و کیف دستی سفید

سایتهای خاص طاقچه

در اینجا برخی از مکان ها برای تبلیغ پست های وبلاگ شما که دارای طعم خاصی هستند ، آورده شده است. بسته به موضوعات وبلاگ شما ممکن است نتوانید از آنها استفاده کنید یا نتوانید.

ManageWP.org

هر چیزی که مربوط به بستر وردپرس است را می توانید در اینجا به اشتراک بگذارید. اما هر چیزی را که اضافه کنید توسط کاربران رای مثبت یا منفی داده می شود.

طراحی شناور

شما می توانید هر چیزی را که مربوط به طراحی است در این صفحه بحث ارائه دهید. شامل ایده های طراحی ، مقالات و ابزار.

DZone

مکانی برای بحث و تبادل محتوای برنامه نویسی و توسعه وب.

اسلشدوت

یکی دیگر از مکانهای متمرکز بر فناوری برای به اشتراک گذاشتن پیوندهای شما. این شبیه DZone است.

الو

این انجمن بیشتر بر روی هنر و طاقچه های طراحی متمرکز است. اما همیشه می توانید انواع دیگر محتوا را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند.

سایر مکان ها می توانید جدیدترین پست وبلاگ خود را به اشتراک بگذارید

تا کنون ما بیشتر وب سایت های خاصی را که می توانید برای تبلیغ پست های وبلاگ خود استفاده کنید ، پوشش داده ایم. خوب ، در اینجا چند ایده اضافی وجود دارد. که در گروههای بالا کاملاً مناسب نیست.

از منابع وبلاگ خود استفاده کنید

وقتی به دنبال راه های رایگان برای به اشتراک گذاشتن آخرین پست وبلاگ خود هستید. چرا به وبلاگ خود نگاه نمی کنید؟ به نظر می رسد یک پیشنهاد عجیب است. اما احتمالاً شما در حال حاضر مقداری ترافیک به وبلاگ خود هدایت کرده اید. پس چرا از بهینه سازی وبلاگ خود برای تبلیغ بیشتر مطالب خود ، حداکثر استفاده را ببرید.

به عنوان مثال ، شما باید مطمئن شوید که:

پست های وبلاگ خود را با امضای ایمیل خود تبلیغ کنید

آیا برای آدرس ایمیل وبلاگ خود یک تنظیم حرفه ای امضای ایمیل دارید؟ یا به طور کلی آدرس های ایمیل خود را دریافت کنید. اگر نه ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که یک مورد ایجاد کرده و از آن برای افزودن پیوند وبلاگ خود به امضا استفاده کنید.

سپس هر بار که ایمیل می زنید ، محتوای خود را نیز تبلیغ می کنید!

از ایمیل های خبرنامه خود برای مشترکین خود برای تبلیغ آخرین پست های وبلاگ خود استفاده کنید

اگر شما یک وبلاگ را اداره می کنید ، ممکن است اهمیت توسعه یک لیست ایمیل را شنیده باشید. MailerLite مکانی رایگان است که اگر هنوز لیست خود را دریافت نکرده اید می توانید شروع کنید.

در هر صورت ، اینطور فکر کنید. وقتی یک خبرنامه ایمیل ارسال می کنید ، چرا پیوند کوتاهی به آخرین پست وبلاگ خود اضافه نکنید؟

سایر مکان های انجمن برای تبلیغ پست های وبلاگ شما

اگر بخشی از انجمن های مرتبط با طاقچه خود هستید ، می توانید همان رویکردی را که در Reddit انجام می دهید ، اتخاذ کنید. با مشارکت در بحثهای ارزشمند همچنین ممکن است این فرصت را پیدا کنید که پیوندهای پست وبلاگ خود را به عنوان مرجع مفید یا پاسخ به سال اضافه کنید.

ارسال نظر در وبلاگ

اظهار نظر در مورد سایر پست های وبلاگ همیشه می تواند راهی عالی برای ایجاد روابط باشد. و با وبلاگ نویسان دیگر همکاری کنید. تا زمانی که این کار به صورت معنی دار و متفکرانه انجام شود. (نکته: معمولاً کمی بیشتر از “پست عالی!” مانند پرسیدن س ،الات ، تشریح موضوعات و افزودن به بحث. معمولاً همان چیزی است که شما باید آن را هدف بگیرید.

اما یک جنبه نادیده گرفته شده این است که اغلب هنگام ایجاد نمایه یک نظر دهنده از شما یک وب سایت درخواست می شود. این بهترین فرصت برای افزودن پیوند وبلاگ شما است!

به طور خاص ، وبلاگ هایی که از سیستم اظهارنظر CommentLuv استفاده می کنند. به شما امکان می دهد آخرین پست وبلاگ خود را به انتهای نظر خود اضافه کنید.

برای کمک به ارتقای پست های وبلاگ خود در جمع بندی ها شرکت کنید

گاهی اوقات ممکن است با وبلاگ نویسان مواجه شوید که به دنبال مشارکت کنندگان برای ارسال پیوندهای خود هستند. به طوری که وبلاگ نویس می تواند آنها را به پست جمع بندی شده خود اضافه کند.

با قرار دادن مطالب خود در این نوع پست ها. به وبلاگ خود یک بک لینک ارزشمند خواهید داد که نه تنها برای افزایش ترافیک خوب است. اما همچنین برای SEO شما ، تا زمانی که پست وبلاگ جمع آوری شده مربوط باشد.

نکته: یک راه خوب برای یافتن جمع بندی این است که به دنبال گروه های جمع آوری شده در فیس بوک یا استفاده از جستجوی Google باشید.

جعبه سفید با گیاه گلدانی کوچک و مداد در برابر زمینه و سطح سفید

از این مکان ها برای تبلیغ وبلاگ خود که دیگر فعال نیستند خودداری کنید

در حالی که در حال تحقیق برای مکانهایی برای تبلیغ پست های وبلاگ هستید. تعداد زیادی از آنها با من برخورد کردند که دیگر کار نمی کنند. اینها را برای روشن شدن در اینجا قرار دادم.

Google+ اخیراً بسته شد و دیگر در سال 2019 در دسترس نیست.

Storify دیگر موجود نیست.

Inbound.org در حال حاضر با Growth.org جایگزین شده است . اما وب سایت جدید هنوز به طور کامل منتشر نشده است.

در حالی که Yahoo Answers هنوز در دسترس است. این پلتفرم که شبیه Quora به نظر می رسد دیگر جایی نیست که بتوانید پست های وبلاگ خود را تبلیغ کنید. هرگونه پیوند خروجی که با پاسخ های خود وارد می کنید حذف می شود.

کلینک دیگر آثار ارسالی را نمی پذیرد و اکنون فقط یک وبلاگ است. از آنجا که جامعه برای نگهداری بسیار زیاد شد و 20 مارس 2018 بسته شد.

خوشمزه ای که قبلاً با نام Del.icio.us شناخته می شد دیگر در دسترس نیست. همانطور که در ژوئن 2017 هنگامی که پلت فرم توسط Pinboard خریداری شد ، متوقف شد.

در حالی که Digg.com (قبلاً به عنوان Digg It شناخته می شد) هنوز قابل استفاده است ، در حال حاضر در زمان نگارش این مقاله است. برخی از هشدارهای امنیتی جدی را در مرورگرم مطرح می کنم. بنابراین من آن را در اینجا فهرست کرده ام تا مشکل حل شود. من امنیت را بسیار جدی می گیرم.

Technorati وب سایت اشتراک گذاری لینک که بر فناوری تمرکز دارد دیگر وجود ندارد. و به نظر می رسد در حال حاضر به یک شرکت تبلیغاتی هدایت می شود.

زنی روی ملافه سفید با لپ تاپ و بالش صورتی نشسته است

این 48+ مکان را برای تبلیغ پست های وبلاگ خود پس از انتشار منتشر کنید

اولا ، مکانهای زیادی برای تبلیغ پست های وبلاگ شما در اینجا وجود دارد! بنابراین احساس نکنید که باید بروید و همه آنها را همین حالا انجام دهید. همچنین نباید احساس کنید که نیاز دارید همه پست های وبلاگ خود را در همه مکان های یکسان به اشتراک بگذارید.

برخی از مکان های ذکر شده در اینجا دارای طاقچه خاصی هستند. بنابراین مطمئن شوید که محتوای خود را فقط در صورت مرتبط بودن با این مکان ها به اشتراک می گذارید.

آنچه من پیشنهاد می کنم این است که شما کار را کوچک و آسان شروع کنید. چندین مکان برای تبلیغ پست های وبلاگ شما وجود دارد. که به زمان و تلاش زیادی نیاز ندارد. مانند مواردی که از فید RSS شما استفاده می شود. برای مثال مانند BlogLovin ‘.

سپس می توانید به تدریج به پلت فرم های بیشتری برای به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ خود دسترسی پیدا کنید.

مسافت پیموده شده شما ممکن است با این مکان ها متفاوت باشد تا پست های وبلاگ شما را تبلیغ کند

هر وبلاگ متفاوت است. بسته به طاقچه ، سبک و موارد دیگر شما. به احتمال زیاد محتوای شما در پلتفرم های مختلف نتایج بهتری می گیرد.

بنابراین ، نتایج خود را آزمایش و بررسی کنید! برای مشاهده نتایج ، ماهانه Google Analytics خود را بررسی کنید. و پیگیری مدت زمانی که در این سیستم عامل ها صرف می کنید. می تواند اندازه گیری دقیقی از اینکه کدامیک از این مکان ها را برای تبلیغ پست های وبلاگ خود انجام دهید ، ارائه دهد. آیا بهترین زمان را برای سرمایه گذاری وقت و تلاش خود به ارمغان می آورید!

مکانهای تبلیغ پست های وبلاگ شما می تواند بسیار متفاوت باشد

اگرچه این لیست بسیار بزرگ است. احتمالاً این یک لیست 100 exhaust جامع نیست. گزینه های بیشتری وجود دارد که ممکن است آنها را از دست داده باشم. و برخی از ایده ها وجود دارد که من آنها را عمداً کنار گذاشته ام زیرا به نظر نمی رسید که مناسب باشند. بنابراین اگر به چیزی برخورد کردید که در اینجا ذکر نشده است. این بدان معنا نیست که نمی تواند به عنوان یکی از مکان های متعدد برای تبلیغ پست های وبلاگ شما مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین ، بسیاری از این نوع سایت ها می توانند به طور مکرر تغییر کنند. موارد جدید همیشه ظاهر می شوند. و افراد مسن تر می توانند کار خود را متوقف کنند. بنابراین اگر مواردی را دیدید که کار طولانی ندارند ، با خیال راحت به من اطلاع دهید تا بتوانم آن را به روز کنم. در حالی که من سعی خواهم کرد این فهرست را برای بیش از 48 مکان به روز نگه دارم تا پست های وبلاگ شما تبلیغ شود. آیا وب سایت های زیادی برای پیگیری وجود دارد!

Google محتوای تکراری را دوست ندارد

در نهایت ، به محتوای تکراری توجه کنید. گوگل محتوای تکراری را دوست ندارد و اگر مراقب نباشید ، می تواند به SEO شما آسیب برساند. من در مورد محتوای تکراری برای Google حساب نمی کنم. بنابراین قبل از انتشار مجدد یک پست وبلاگ کامل در هر یک از این سیستم عامل ها ، تحقیقات خود را انجام دهید.

بنابراین ، آیا قبلاً یکی از این مکان ها را برای تبلیغ پست های وبلاگ خود امتحان کرده اید؟ آیا در این لیست مواردی پیدا کرده اید که من آنها را از دست داده باشم؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!

اگر این پست وبلاگ را مفید دانستید ، لطفاً چند ثانیه وقت بگذارید تا آن را در شبکه اجتماعی مورد علاقه خود به اشتراک بگذارید!

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *