Buy cheap website traffic
نتایج غنی برای محصولات با داده های ساختاریافته

نتایج غنی برای محصولات با داده های ساختاریافته

اطلاعات در نتایج غنی فقط به طور جادویی ظاهر نمی شوند. شما باید داده ها را اضافه کنید تا به Google فرصت دهید آنها را به نتایج اضافه کند. حتی در این صورت ، اگر داده های شما قابل مشاهده باشد یا خیر ، به Google بستگی دارد. Google از داده های ساخت یافته برای ساختن قطعه های غنی در نتایج جستجو استفاده می کند.

نشانه گذاری برای داده های ساختاریافته از ابتکاری باز به نام Schema.org گرفته شده است . چندین موتور جستجو این قالب داده را توسعه می دهند تا بتوانند به طور مداوم داده های مطمئن را تفسیر کنند. شما می توانید انواع موارد مانند اطلاعات محصول ، رتبه بندی و بررسی ها یا اطلاعات مربوط به مشاغل محلی خود را اضافه کنید.

برای اجرای داده های ساخت یافته ، باید به موتورهای جستجو علامت گذاری صحیح را ارائه دهید. Microdata ، RDFa و JSON-LD مهمترین فناوریهای مورد استفاده برای کار با دادههای ساخت یافته هستند. JSON-LD یک قالب داده سبک است که خواندن آن برای انسان و ماشین آسان است و این روزها مورد پسند Google است. بعلاوه ، Bing – یک بدنام مشهور JSON-LD – روی باند واگن JSON-LD پرید.

نتایج غنی
یک نتیجه غنی برای باس Fender Precision در sweetwater.com

Yoast SEO و Schema

Yoast SEO به طور خودکار داده های ساخت یافته را به اطلاعات ضروری سایت ، مقالات ، نویسندگان و موارد دیگر اضافه می کند. علاوه بر این ، می توانید قطعه خاصی از طرحواره را که این صفحه خاص را به بهترین وجه توصیف می کند انتخاب کنید – یعنی می توانید بگویید که صفحه تماس شما واقعاً یک صفحه تماس است. می توانید این کار را در تب Schema از Yoast SEO ، درست در نوار کناری یا در جعبه متا انجام دهید. آخرین و نه مهمترین ، توسعه دهندگان حتی می توانند آن را همانطور که در مستندات طرح Yoast SEO توضیح داده شده است ، گسترش دهند .

برای محصولات ، ما می توانیم به شما کمک کنیم Google گواهی قطعه های غنی از فروشگاه آنلاین WooCommerce شما را در نتایج جستجو نشان دهد. افزونه WooCommerce SEO ما به طور خودکار داده های ساخت یافته را به لیست محصولات شما اضافه می کند تا مطمئن شود Google می تواند این موارد را به درستی انتخاب کند. 

در جستجوی تصاویر تلفن همراه نیز کار می کند

افزودن داده های ساختاریافته طرحواره به محصولات شما باعث می شود تا در نتایج جستجوی منظم و جستجوی تصویر برجسته شوند. Google برچسب محصول را به تصاویر محصول شما اضافه می کند ، به جستجوگران کمک می کند تا آنها را از سایر لیست ها متمایز کند. خواهید دید که برخی از خرده فروشان حتی دارای برچسب سبز موجود در انبار هستند که نشان می دهد محصول در تصویر زیر آماده ارسال است. عالی ، درسته؟

برای درج در جستجوی تصویر ، Google به دو ویژگی نیاز دارد. برای لیست های تصویری غنی ، باید نام ، تصویر ، قیمت و قیمت مشخصات ارز را در آن وارد کنید. اگر می خواهید اطلاعات محصول شما در لیست موارد مرتبط نشان داده شود ، باید همه موارد فوق را به همراه ویژگی در دسترس بودن نیز درج کنید.

با داده های ساخت یافته برای محصولات ، می توانید محصولات برجسته شده حتی در جستجوی تصاویر را دریافت کنید ، همانطور که در اینجا نشان داده شده است
هنگام جستجوی تصاویر یک محصول در تلفن هوشمند خود ، متوجه خواهید شد که چندین عکس دارای برچسب هستند – این تصاویر توسط productداده های ساخت یافته ساخته می شوند

نتایج غنی برای یک محصول نمونه

دو نوع اطلاعات محصول وجود دارد که می توانید در نتایج جستجو نشان دهید. یک صفحه محصول یک محصول را  توصیف می کند ، در حالی که یک صفحه کل خرید  لیستی را با یک محصول واحد و فروشندگان مختلفی که آن محصول را ارائه می دهند توصیف می کند.

صفحه فرود شما باید شامل یک Productنوع Schema.org باشد. این محصولی است که می فروشید. همچنین باید شامل یک Offerنوع تو در تو باشد. این نوع نحوه فروش محصول را توصیف می کند. این شامل شرایط ، قیمت ، در دسترس بودن و موارد دیگر است. شما باید داده ها را در کد HTML ارائه دهید و در JavaScript بازنویسی نکنید.

چند دستورالعمل وجود دارد که باید برای کار با مارک محصول دنبال کنید. به عنوان مثال ، شما باید از آن فقط برای محصولات جداگانه استفاده کنید ، نه برای دسته بندی محصولات. شما نمی توانید از آن برای محصولات مرتبط با بزرگسالان استفاده کنید ، و نام بازرسان باید یک نام یا تیم معتبر باشد.

ساختار نمونه

کد زیر یک نمونه محصول را توصیف می کند. در این کد ، قسمتهای مختلف کد Schema.org ، به علاوه روش ارائه این موارد توسط JSON-LD را مشاهده می کنید. برخی موارد برجسته:

  • type:  توصیف اینکه چه نوع محصولی است
  • نام ، تصویر و توضیحات: اینها کاملاً واضح است
  • brand:  مارک کالا
    • thing: یک چیز عمومی ترین نوع مورد است
  • aggerateRating:  یک رتبه بندی تو در تو محصول است
    • ratingValue: این میانگین امتیاز محصول است
    • reviewCount:  تعداد کل بررسی ها
  • sku: شناسه ویژه بازرگان برای یک محصول.
  • mpn : یک نوع شناسه جهانی ، همچنین می تواند isbn یا gtin13 باشد ، به عنوان مثال
  • ارائه می دهد: این نشان دهنده فروش محصول است
    • پیشنهاد:  پیشنهادی برای ارائه خدمات یا فروش محصول
    • قیمت ارز و قیمت:  این موارد کاملاً واضح است
    • در دسترس بودن: اگر کالای موجود در انبار موجود است
    • priceValidUntil: برای توصیف تغییر قیمت فعلی تعیین شده از این گزینه استفاده کنید – در صورت فروش ، مفید است. لازم نیست ، اگرچه Search Console در مورد آن غر می زند
    • url: پیوندی به صفحه محصول
  • review:  یک بررسی کتبی از محصول ، به علاوه یک امتیاز
    • type: البته نوع  Schema.org یک مرور است
    • نویسنده: چه کسی آن را نوشت؟ باید یک اسم واقعی باشد
    • datePublished:  چه زمانی منتشر شد؟
    • description: متن اصلی بررسی
    • name:  عنوان بررسی
    • reviewRating:  چه نمره ای کسب کرد (1-5)
      • bestRating:  پنج حداکثر است
      • ratingValue:  رتبه ای که داور داد
      • BadRating:  یکی پایین ترین است

این فقط نوک کوه یخ است. شما می توانید موارد دیگری را به صفحه خود اضافه کنید: در دسترس بودن ، انواع مختلف شناسایی محصول ، مدل ، رنگ ، ارتفاع ، عمق و غیره. علاوه بر این ، روشهای جدیدی برای تعیین جزئیات بیشتر در مورد ترتیبات حمل و نقل شما با OfferShippingDetails وجود دارد . همچنین ، Google اکنون افت قیمت شما را در نتایج جستجو نیز نشان می دهد – برای این منظور ، قیمت فروش را بر اساس داده های قیمت گذاری تاریخی برای محصول شما محاسبه می کند.

product structured data fender precision bass identifier
با پر کردن اسکو ، mpn ، gtin14 یا سایر شناسه های محصول مرتبط ، می توانید به Google کمک کنید تا باس Fender Precision را شناسایی کند.

کد مثال

در اینجا یک نمونه از طرح صفحه محصول آورده شده است.

<html>
  <head>
    <title>Example product</title>
    <script type="application/ld+json">
    {
      "@context": "https://schema.org/",
      "@type": "Product",
      "name": "Example product",
      "image": [
        "https://example.com/photos/1x1/photo.jpg",
        "https://example.com/photos/4x3/photo.jpg",
        "https://example.com/photos/16x9/photo.jpg"
       ],
      "description": "Example product is the best example product out there. Make sure to get the one and only -- the original.",
      "sku": "0374984678",
      "mpn": "738930",
      "brand": {
        "@type": "Brand",
        "name": "Example"
      },
      "review": {
        "@type": "Review",
        "reviewRating": {
          "@type": "Rating",
          "ratingValue": "4",
          "bestRating": "5"
        },
        "author": {
          "@type": "Person",
          "name": "Hank Williams"
        }
      },
      "aggregateRating": {
        "@type": "AggregateRating",
        "ratingValue": "4.7",
        "reviewCount": "1455"
      },
      "offers": {
        "@type": "Offer",
        "url": "https://example.com/product",
        "priceCurrency": "USD",
        "price": "49.99",
        "priceValidUntil": "2021-11-20",
        "itemCondition": "https://schema.org/NewCondition",
        "availability": "https://schema.org/InStock"
      }
    }
    </script>
  </head>
  <body>
  </body>
</html>

رتبه بندی و بررسی

یکی از جالب توجه ترین عناصر یک نتیجه غنی کاملاً شکل گرفته ، ستاره بررسی است. با این حال ، به دست آوردن این موارد مانند گذشته آسان نیست. می توانید در مقاله دیگری در مورد رتبه بندی ها و بررسی ها مطالعه کنید ، اما می خواهم آنها را در اینجا نیز برجسته کنم.

به خاطر داشته باشید که یک تفاوت کوچک اما اساسی بین رتبه بندی و بررسی وجود دارد. رتبه بندی مقداری است که محصول در مقیاس یک تا پنج بدست می آورد. یک مرور از همان مقیاس استفاده می کند اما متن توضیحی کتبی را نیز به رتبه بندی اضافه می کند.

fender precision bass rich results 2021 reviews
تعداد بازبینی ها و رتبه بندی ستاره ای که در Google برای این باس قابل مشاهده است

در مثال کد بالا ، ما بخش رتبه بندی و بررسی ها را اضافه کرده ایم. این نوع اطلاعات را می توان توسط گوگل برداشت و در نتایج جستجو ، درست در کنار لیست محصولات شما ، نشان داد. چند سال پیش ، گوگل در تعیین اینکه چه کالاهایی می توانند در جستجو ستاره شوند بسیار سختگیرانه تر شد.

ووکامرس و داده های ساختاری محصول

WooCommerce بستری است برای کاربران وردپرس که می خواهند یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنند. در حالی که WooCommerce به طور خودکار داده های ساخت یافته را برای محصولات تولید می کند ، این کار را به روشی کاملاً یکپارچه انجام نمی دهد. این کار به جای ادغام آن با سایر داده های ساختاریافته در صفحه ، مانند تمام داده های مربوط به سایت و نام تجاری ، طرحواره محصول را به صفحه اضافه می کند. یک راه حل برای آن وجود دارد: پلاگین WooCommerce SEO .

افزونه WooCommerce SEO افزونه ای است که تمام طرح محصول را به نمودار داده ساختار یافته Yoast SEO متصل می کند. به این ترتیب ، داده های محصول شما به داده های سایت شما متصل می شود ، این بدان معنی است که موتورهای جستجو شاد و شانس بیشتری در نتایج کامل و غنی دارند. همچنین دو خطای آزار دهنده که می خواهند در Search Console ظاهر شوند را برطرف می کند .

به فروشگاه آنلاین خود کمک کنید تا برجسته شود!

woo assistant optm

این و موارد دیگر را در پلاگین Yoast WooCommerce SEO دریافت کنید!مطلع از WooCommerce SEO  ▸فقط $ 69 USD (مالیات بر ارزش افزوده سابق) برای 1 سایت – شامل. 1 سال بروزرسانی و پشتیبانی رایگان

نتایج غنی برای محصولات تنها آغاز کار است

ما فقط نوک کوه یخ را به شما نشان داده ایم. کارهای بسیاری وجود دارد که می توانید با Schema.org انجام دهید و تعداد زیادی اصطلاح وجود دارد که می توانید برای غنی سازی لیست خود اضافه کنید. Schema.org گنجینه ای از واژگان داده ساختار یافته است. در pending.schema.org ، می توانید شرایط آینده را پیدا کنید.

به یاد داشته باشید که هرگز نباید فراداده نادرستی برای Google ارائه دهید. بنابراین هر کاری که می کنید ، فراموش نکنید که کد خود را با ابزار Rich Results Testing تست کنید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *