Buy cheap website traffic
نحوه استفاده از ابزارک های وردپرس برای بهبود وبلاگ خود

نحوه استفاده از ابزارک های وردپرس برای بهبود وبلاگ خود

هنگام راه اندازی اولین وبلاگ خود در وردپرس ، اصول اساسی وجود دارد که باید از آنها آگاهی داشته باشید. زیرا آنها می توانند در تسلط سریع بر وبلاگ شما کمک کنند. بنابراین می توانید مانند یک وبلاگ نویس حرفه ای به نظر برسید.

این اصول وردپرس شامل یادگیری مواردی است. مانند پلاگین ها ، تم ها ، داشبورد وردپرس ، گوتنبرگ و موارد دیگر. همه این مراحل مهم برای تسلط بر وبلاگ وردپرس شماست.

یکی دیگر از ویژگی های مهم وردپرس که باید در نظر گرفت ، درک نحوه استفاده از ابزارک های وردپرس است . به عنوان افزودن ابزارک به وردپرس و دانستن نحوه ویرایش ابزارک در وردپرس. همه ابزارهای قدرتمند وبلاگ نویسی هستند. این می تواند به شما کمک کند وبلاگ خود را به سطح بالاتری برسانید.

بنابراین ، بیایید نگاهی به همه چیزهایی که باید در مورد ابزارک های وردپرس بدانید ، بیاندازیم. حتی اگر کاملاً مبتدی دنیای وردپرس و وبلاگ نویسی باشید.

نحوه استفاده از ابزارک های وردپرس برای بهبود وبلاگ خود

خلاصه مطلب

ابزارک ها در وردپرس چه می کنند؟

ابزارک های وردپرس یکی از موارد مهم وردپرس است. که هر وبلاگ نویسی باید نحوه استفاده را بفهمد. زیرا آنها می توانند در سفارشی سازی وبلاگ به شما کمک کنند. با ویژگی های قدرتمندی مانند تقویم ها و حتی مواردی به اندازه نوار جستجو بسیار مهم .

ابزارک ها از این نظر بسیار شبیه پلاگین هستند. زیرا آنها می توانند بدون نیاز به استفاده از هیچ کدی ، به شما در افزودن ویژگی به وبلاگ خود کمک کنند . در واقع ، افزونه های زیادی ابزارک به وبلاگ شما اضافه می کنند. 

به عنوان مثال ، Jetpack ویژگی های اصلی افزونه را اضافه می کند. مانند جلوگیری از حملات brute-force و اندازه گیری میزان بازدید وبلاگ شما. اما همچنین ویجت هایی را در پس زمینه به وردپرس اضافه می کند. برای مواردی مانند پنجره بازشونده رضایت از کوکی ، نمادهای اجتماعی یا لیست پست ها و پست های برتر.

همچنین می توانید ابزارک های وردپرس را مشابه بلوک های گوتنبرگ در نظر بگیرید. به عنوان ویجت اغلب یک بلوک است که می توانید حرکت کنید و بسته به نوع آن ویژگی های خاصی دارد.

ابزارک ها به طور کلی در هر صفحه به یک شکل ظاهر می شوند. اما تغییر این کار با استفاده از پلاگین های اضافی امکان پذیر است. مانند Widget Logic یا Jetpack . برای تغییر قابلیت مشاهده ابزارک ها فقط در صفحات خاصی نشان داده می شود.

ابزارک های خود را از کجا پیدا کنم؟

2 مکان اصلی وجود دارد که می توانید از آنها برای یافتن ابزارک های وردپرس خود استفاده کنید. هر دو را می توانید در داشبورد وردپرس خود پیدا کنید. با رفتن به منوی Appearance> Widgets or Appearance> Customize> Widgets .

روش دوم استفاده از منوی Appearance> Customize> Widgets . گزینه بهتری از 2 است زیرا نه تنها به شما امکان دیدن تغییرات بصری را می دهد. اما همچنین می توانید قبل از ذخیره همه تغییرات خود را مشاهده کنید .

با این حال ، در برخی موارد ، ممکن است طرح زمینه شما از این گزینه پشتیبانی نکند. اگرچه این امر باید در بازار موضوعات امروزی نادر باشد. اگر موضوع شما از آن پشتیبانی نمی کند. من پیشنهاد می کنم که بررسی کنید آیا این موضوع برای شما بهترین است . زیرا دسترسی به سفارشی ساز وردپرس زندگی شما را بسیار آسان می کند. حتی اگر مدتی وبلاگ نویسی کرده باشید. همانطور که همه چیز بسیار بصری تر است!

در هر صورت ، بدون در نظر گرفتن اینکه کدام روش برای شما بهتر است انتخاب کنید. در زیر دستورالعمل های هر دو روش را پیدا خواهید کرد .

نحوه استفاده از ابزارک های وردپرس با استفاده از نرم افزار وردپرس

همانطور که قبلا ذکر شد. برای استفاده از این روش می خواهید به قسمت Appearance> Customize> Widgets بروید . با این کار صفحه ای باز می شود که به شکل زیر است:

نحوه استفاده از ابزارک های وردپرس با استفاده از نرم افزار وردپرس با پیش نمایش وبلاگ در سمت راست
ابزارک ها

صفحه شما کمی متفاوت به نظر می رسد. از آنجا که پیش نمایش در سمت راست صفحه باید نشان دهنده موضوع و تنظیمات وبلاگ شما باشد.

نحوه افزودن ویجت به صفحه وردپرس با استفاده از Customizer

اولین قدم مهم برای دانستن این است که چگونه ابزارک ها را به مناطق ویجت خود اضافه کنید. اما یک نکته مهم که باید در ابتدا بررسی شود. آیا این که مناطق ویجتی که در سمت چپ صفحه به شما نشان داده می شوند بستگی به پیش نمایش شما در سمت راست دارند.

چگونه می توان مناطق ابزارک خود را در Customizer وردپرس پیدا کرد

معنی این امر این است که وردپرس فقط مناطق ویجت مورد استفاده در صفحه پیش نمایش فعلی را نشان می دهد. بنابراین ، اگر منطقه ویجت وردپرس وجود دارد که می خواهید ویرایش کنید. این در صفحه اصلی شما نیست. سپس باید با استفاده از پیش نمایش در سمت راست به آن بروید. به همین دلیل است که شما گاهی اوقات پیامی را در بالای ابزارک های خود مشاهده خواهید کرد که به این شکل است:

نحوه استفاده از ابزارک های وردپرس با استفاده از نرم افزار وردپرس با پیام در مورد مناطق ویجت

پیش نمایش وبلاگ شما در سمت راست می تواند دقیقاً مانند سایر وب سایت ها قابل مشاهده باشد. بنابراین ، به عنوان مثال ، اگر به صفحه اصلی وبلاگ من نگاه کنید. احتمالاً متوجه شده اید که نوار کناری ندارد. بنابراین اگر می خواهم یک ابزارک در وردپرس به نوار کناری خود اضافه کنم. باید با استفاده از پیش نمایش وبلاگ خود ، روی یک پست وبلاگ کلیک کنم.

افزودن ابزارک به وردپرس

با این توجه حیاتی از راه دور است. صفحه موجود در وبلاگ خود را با استفاده از پیش نمایش در سمت راست پیدا کنید تا منطقه ویجت در سمت چپ در دسترس باشد. اگر نمی دانید منطقه ویجت چه کاری انجام می دهد ، نگران نباشید . همانطور که می توانید این مراحل را با هر زمینه ای امتحان کنید و نتایج را بدون تغییر در وبلاگ خود مشاهده کنید.

هنگامی که منطقه ویجتی را که می خواهید استفاده کنید پیدا کردید. روی آن کلیک کنید و باید گسترش یابد تا به این شکل در بیاید:

افزودن ابزارک به وردپرس در Customizer وردپرس با استفاده از نوار کناری اصلی به عنوان مثال

از اینجا روی دکمه Add a Widget کلیک کنید. لیستی از ابزارک های احتمالی که می توانید اضافه کنید در سمت راست نشان داده می شود. با کلیک بر روی ویجت ، آن را به منطقه ویجت انتخابی خود اضافه خواهید کرد.

افزودن ابزارک به وردپرس با استفاده از Customizer همراه با لیست ابزارک های موجود در سمت راست

می توانید از طریق این لیست ابزارک ها پیمایش کنید. یا از جعبه جستجو در بالا برای یافتن ابزارکی که می خواهید اضافه کنید استفاده کنید.

نحوه ویرایش ابزارک ها در وردپرس با استفاده از تنظیمات آنها

برای این مثال ، ویجت Categories را کلیک کردم . همانطور که مشاهده می کنید ، هنگام گسترش آن تنظیمات مختلفی وجود دارد که می توانیم آنها را تنظیم کنیم.

نحوه ویرایش ابزارک ها در وردپرس نمونه ویرایش ویجت دسته بندی ها در برنامه ساز

بیشتر ویجت هایی که با آنها برخورد می کنید دارای قسمت عنوان هستند . در اینجا می توانید چند متن وارد کنید تا در بالای ابزارک در وبلاگ خود ظاهر شود. آن را مانند یک سربرگ فکر کنید ، اما کاملاً اختیاری است . بنابراین در صورت تمایل می توانید آن را خالی بگذارید.

سایر تنظیمات موجود در این ابزارک. مانند نمایش به عنوان کشویی ، نمایش تعداد پست ها و نمایش سلسله مراتب. همه مخصوص ویجت دسته بندی ها هستند. از آنجا که بسیاری از ابزارک هایی که با آنها روبرو خواهید شد تنظیمات متفاوتی دارند که می توانید تنظیم کنید.

نحوه حذف ویجت در وردپرس

در مرحله بعدی ، اگر می خواهید یک ابزارک را حذف کنید. اطمینان حاصل کنید که ویجتی که می خواهید حذف کنید منبسط شده است تا بتوانید تنظیمات آن را ویرایش کنید. سپس بر روی Delete کلیک کنید . ویجت ناپدید می شود و تنها آنچه در آن وجود دارد وجود دارد.

یک نقطه ضعف سازگار با پانل ابزارک ها است. این است که فقط می توانید ابزارک ها را حذف کنید. بعداً خواهید دید که چگونه می توانید ابزارکهای غیرفعال را با تمام تنظیمات ذخیره شده ذخیره کنید.

نحوه تنظیم مجدد ابزارک ها در نرم افزار WordPress Customizer

خوب ، بنابراین فرض کنید چند ابزارک مختلف به منطقه ابزارک نوار کناری خود اضافه کرده اید. چگونه می توانید اینها را دوباره مرتب کنید؟ بنابراین آنها به ترتیب دیگری به نحوه افزودن آنها نشان داده می شوند.

خوب ، اگر به نوار کناری Primary من نگاه کنید. متوجه خواهید شد که من یک ابزارک HTML سفارشی (فرم انتخاب ایمیل من) و یک ابزارک Social Warfare: Popular Posts دارم. برای مرتب سازی مجدد این موارد می توانم این 2 مورد را بکشید و رها کنم تا مرتب شوند. (این دقیقاً همانند ایجاد منوهای وردپرس است .)

همچنین می توانید بر روی دکمه ترتیب مجدد کلیک کنید. سپس می توانید روی فلش های بالا و پایین کلیک کنید تا موارد موجود در لیست را جابجا کنید. به یاد داشته باشید به کلیک انجام که هر چند به پایان رسید!

نحوه ویرایش ابزارک ها در وردپرس با مرتب سازی مجدد با دکمه تغییر سفارش در Wp Customizer.png

هنگامی که همه تغییرات خود را در ابزارک های وردپرس خود ایجاد کردید. و پیش نمایش آنها را انجام داده اید تا مطمئن شوید همه چیز درست به نظر می رسد. سپس می توانید بر روی دکمه انتشار در بالا کلیک کنید. این باعث می شود این تغییرات زنده باشد. حتی می توانید این تغییرات را برای زمان خاصی برنامه ریزی کنید. این یکی از ویژگی هایی است که می توانید هر زمان که از برنامه ساز WordPress برای ایجاد تغییر در وبلاگ خود استفاده می کنید استفاده کنید.

چگونه می توان از ابزارک های وردپرس استفاده کرد و با کلیک بر روی انتشار ، تغییرات خود را در Customizer ذخیره کرد

نحوه استفاده از ابزارک های وردپرس با استفاده از صفحه ابزارک ها

درست است ، بنابراین روش جایگزین استفاده از سفارشی ساز است. رفتن به قسمت Appearance> Widgets .

نحوه استفاده از ابزارک های وردپرس با استفاده از صفحه پیش فرض ابزارک ها

در سمت چپ ابزارک های وردپرس موجود برای وبلاگ شما قرار دارد. در سمت راست ، تمام مناطق ویجت وجود دارد که می توانید ابزارک های خود را به آنها اضافه کنید.

اکنون ، این جایی است که سفارشی ساز وردپرس از این صفحه ویجت برتر است. زیرا اگر نمی دانید کدام قسمت ویجت روی کدام قسمت از وبلاگ شما تأثیر می گذارد. سپس شما می خواهید یک بازی حدس بزنید. هر بار که ویجت اضافه می کنید ، باید نسخه زنده وبلاگ خود را بارگیری کنید. در یک برگه جداگانه ببینید چه تغییراتی ایجاد شده است.

همچنین ، اگر در بالا به مدیریت با پیش نمایش زنده توجه کرده اید . این یک میانبر سریع است که شما را به صفحه سفارشی سازی وردپرس می رساند.

.

افزودن ابزارک به وردپرس با استفاده از صفحه ابزارک ها

برای افزودن ویجت با استفاده از پانل ویجت ها. چند روش مختلف وجود دارد. در مرحله اول ، با کلیک کردن و کشیدن یک ابزارک از سمت چپ. و آن را به قسمت ویجت انتخابی خود در سمت راست بیندازید.

یا می توانید روی ویجت کلیک کنید و سپس از لیست کشویی منطقه ویجت را انتخاب کنید. قبل از آن ، روی افزودن ویجت از زیر کلیک کنید.

نحوه استفاده از ابزارک های وردپرس با کلیک روی نام ویجت و انتخاب یک منطقه ویجت

در آخر ، آخرین گزینه این است که می توانید بر روی دکمه های افزودن یا ویرایش در سمت راست ابزارک های خود کلیک کنید. برای افزودن آنها به یک منطقه ویجت یا ویرایش تنظیمات آنها. این گزینه فقط در صورت فعال کردن حالت دسترسی امکان پذیر است . که می توانید با کلیک بر روی پیوند بالای صفحه ابزارک ها آن را فعال کنید.

نحوه استفاده از ابزارک های وردپرس با استفاده از صفحه پیش فرض ابزارک ها در حالت دسترسی

هر زمان که ویجت اضافه می کنید تغییرات بلافاصله ذخیره می شوند. اگر ویجت موجود را ویرایش کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که روی دکمه ذخیره کلیک کرده اید.

نحوه ویرایش ابزارک ها در وردپرس با استفاده از صفحه ویجت برای ویرایش ویجت متنی و ذخیره تغییرات

نحوه حذف ابزارک ها در صفحه ابزارک ها

اگر می خواهید ویجت را حذف کنید. باید روی عنوان ویجتی که می خواهید حذف کنید در سمت راست صفحه کلیک کنید. سپس روی دکمه Delete که در پایین سمت چپ نشان داده می شود کلیک کنید .

اگر ترجیح می دهید ویجت و تنظیماتی را که بعداً برای استفاده داده اید ذخیره کنید. سپس می توانید آن را به بخش ابزارهای غیر فعال بکشید و رها کنید . (می توانید آن را در پایین سمت چپ و زیر همه ابزارک های موجود خود پیدا کنید.) این برای آزمایش یا ابزارک هایی که شامل تنظیمات زیادی هستند مفید است.

نحوه استفاده از ابزارک های وردپرس و ذخیره آنها در ناحیه ابزارکهای غیرفعال برای تنظیمات بعدی آنها

نحوه تنظیم مجدد ابزارک های وردپرس خود

می خواهید ابزارک هایی را که اضافه کرده اید دوباره مرتب کنید؟ خوب ، این کار به راحتی کشیدن و انداختن آنهاست. یا اگر از حالت دسترسی استفاده می کنید. می توانید روی دکمه ویرایش کنار ویجت کلیک کنید . با این کار به صفحه دیگری می روید که می توانید با استفاده از اعداد موقعیت ویجت را تنظیم کنید. کشیدن و رها کردن بسیار آسان تر است. بنابراین ، اگر می توانید به آن پایبند باشم.

نحوه ویرایش ابزارک ها در وردپرس با استفاده از پنل ابزارک ها

برای ویرایش بیشتر در ابزارک های خود ، به محض افزودن ویجت ها به یک منطقه ویجت. برای گسترش آن می توانید روی نام ویجت کلیک کنید. در اینجا در نمای باز شده ، می توانید تنظیمات خود را دقیقاً به همان روشی که در سفارشی ساز انجام می دهید ، تغییر دهید.

کدام ابزارک ها به طور پیش فرض نصب می شوند؟

قبلاً اشاره کردم که وردپرس با چند ابزارک پیش فرض همراه است. اینها بدون توجه به اینکه از چه تم WordPress استفاده می کنید در دسترس هستند. بنابراین ، چه ابزارک های وردپرس می توانید اضافه کنید؟

ابزارک متن

ابزارک Text یکی از قدرتمندترین ابزارک های موجود در آن است. این اغلب برای طیف وسیعی از کارها استفاده می شود. مانند بیوگرافی نویسنده ، افزودن اطلاعات سایت ، فیلم ها یا تصاویر. اگر از Mailerlite استفاده می کنید ، حتی می توانید HTML ، کد جاسازی شده و Javascript مانند موارد استفاده شده توسط ایمیل انتخاب کنید . 

کد PHP بدون افزونه اضافی کار نمی کند. بنابراین ، اگر از این ابزارک برای کد استفاده می کنید. اطمینان حاصل کنید که از چه نوع کدی استفاده می کنید.

تقویم

نمایشگر تقویم کوچکی را نشان می دهد که می تواند برای مشاهده پست های آینده و پست های گذشته استفاده شود.

ویجت پست های اخیر

ابزارک Recent Posts دقیقاً همانطور که به نظر می رسد عمل می کند. این لیستی از جدیدترین پست های وبلاگ شما را به منطقه ای اضافه می کند که این ابزارک را به آن اضافه می کنید. ابزارک Recent Posts همچنین به شما امکان می دهد تعداد پست ها را نشان دهید (حداکثر 10). به علاوه گزینه مربوط به نمایش تاریخ ارسال.

نظرات اخیر

لیست کوتاهی از نظرات اخیر در وبلاگ شما را نمایش می دهد.

بایگانی

رابط بایگانی ماهانه را نمایش می دهد. بنابراین خوانندگان شما می توانند پست ها را براساس زمان ارسال آنها مرور کنند.

جستجو کردن

این ابزارک ساده فقط گزینه شخصی سازی عنوان را دارد. با وجود این ، یکی از قدرتمندترین ابزارک هایی است که می توانید دریافت کنید. که هر وبلاگی که باید از آن استفاده کند. زیرا نوار جستجو را به هرجایی که ویجت اضافه کنید اضافه می کند.

اگر به دنبال نکات بیشتر برای استفاده از ابزارک جستجوی وردپرس هستید. و همچنین روش هایی برای تقویت بیشتر ویژگی جستجو در وبلاگ شما. سپس می توانید این راهنمای کامل آموزشی را اینجا بخوانید .

عناصر دسته ها

منویی مانند لیست یا کشویی از دسته های وردپرس خود ایجاد می کند . که کاربران می توانند از آن برای پیمایش و یافتن محتوای مرتبط تر در وبلاگ شما استفاده کنند.

ابر برچسب

برچسب های پرکاربرد شما را به سبک ابری نمایش می دهد. سعی کنید به جای آن از ابزارک دسته بندی استفاده کنید. از آنجا که در کمک به مخاطبان شما در مرور پست های وبلاگ بسیار کارآمدتر است.

RSS

اطلاعات را از منابع مختلف خارجی به قالب فید می کشد. مانند سایر وبلاگ ها یا پست های رسانه های اجتماعی در سیستم عامل هایی مانند Twitter.

ابزارک های صوتی و تصویری

این ابزارک ها به شما امکان می دهد پخش کننده های ویدیو و صدا را از طیف وسیعی از منابع به وبلاگ خود اضافه کنید.

ویجت صفحات

لیستی از تمام صفحات وبلاگ شما را اضافه می کند.

ویجت تصویر

به راحتی یک تصویر را در مناطق ویجت خود نمایش دهید. حتی می توانید از این ابزارک برای ایجاد پیوندهایی از تصاویر خود استفاده کنید. بنابراین بسیار شبیه دکمه ها کار می کنند.

متا

به شما امکان می دهد لیستی از پیوندها را برای صفحات WordPress.org و RSS نمایش دهید. به علاوه شامل یک میانبر برای مدیر سایت (در صورت موجود بودن) است. و وضعیت ورود وردپرس شما.

ویجت منوی سفارشی

از این ابزارک برای ایجاد منوهای سفارشی خارج از مکانهای معمول نوار منوی وردپرس استفاده کنید .

چگونه ابزارهای جدید در وردپرس دریافت کنم؟

تاکنون نحوه استفاده از ابزارک در وردپرس را بررسی کردیم. همچنین ویجت های پیش فرض که همه وبلاگ ها با آنها شروع می شوند. اما اگر شما به چیزی بیشتر از پیش فرض ها نیاز دارید ، چه می کنید؟

افزودن ابزارک به وردپرس با استفاده از پلاگین ها

خوب ، ویجت های بیشتری را می توان از طریق پلاگین ها اضافه کرد . برخی از افزونه هایی که به دلایل دیگری به وبلاگ خود اضافه خواهید کرد. ویجت ها را در پس زمینه اضافه می کند. که تا وارد منوی ابزارک های خود نشوید ، متوجه آن نخواهید شد. برخی از افزونه ها فقط به افزودن ابزارک اختصاص یافته اند. اگر به دنبال چیز خاصی هستید ممکن است از آن استفاده کنید.

هر چند فقط افزونه های شما نیستند که می توانند ابزارک ها را به وردپرس اضافه کنند. برخی از تم های وردپرس همچنین می توانند ابزارک های اضافی داشته باشند . به خصوص اگر یک موضوع برتر باشد ، احتمال آن بیشتر است.

گزینه های محبوب برای افزودن ابزارک های اضافی

آیا می خواهید چند ابزارک اضافی به وبلاگ وردپرس خود اضافه کنید؟ در اینجا چند گزینه محبوب وجود دارد. این ممکن است افزودنی شایسته به وبلاگ شما باشد.

پست های محبوب وردپرس

افزودن ابزارک به وردپرس با استفاده از افزونه ویجت WordPress Posts Popular

این ابزارک شباهت زیادی به ابزارک پست های اخیر دارد. اما در عوض ، به شما امکان می دهد پست های خود را بر اساس محبوبیت لیست کنید. اینکه این براساس تعداد نظرات یا بازدید از صفحه باشد ، به شما بستگی دارد.

بسته ابزارکهای SiteOrigin

افزودن ابزارک به وردپرس با استفاده از افزونه عناصر Siteorigin Widgets Bundle

بسته ابزارکهای SiteOrigin. مجموعه گسترده ای از ابزارک ها است. که شامل دکمه ها ، نقشه های گوگل ، فرم های تماس و موارد دیگر است. با 1 میلیون نصب فعال ، قطعاً 1 مورد از محبوب ترین افزونه های ویجت است.

خوراک عکس های اجتماعی Smash Balloon

افزودن ابزارک به وردپرس با استفاده از افزونه Widget Smash Balloon Feed عکس اجتماعی

برای نمایش فیدهای اینستاگرام از 1 یا چند حساب. این افزونه ویجت بیش از 900000 نصب فعال دارد. پس محبوب هم هست!

ابزارک نمادهای اجتماعی توسط WPZOOM

افزودن ابزارک به وردپرس با استفاده از ابزارک پلاگین ویجت ابزارک اجتماعی آیکون توسط Wpzoom

به سرعت به شما امکان می دهد دکمه های رسانه های اجتماعی را به مناطق ویجت خود اضافه کنید. این پیوند به حسابهای شبکه اجتماعی شما باز می گردد.

آنچه باید با ابزارک ها و مضامین مراقب آن باشید

گزینه های ویجت گسترده و انعطاف پذیر هستند ، اما همچنین محدودیت هایی نیز برای آنها وجود دارد. در حالی که می توان از آنها در مناطق ویجت استفاده کرد ، مرتب شده و مطابق با تنظیمات دلخواه خود مرتب شوید. محدودیت های اصلی ابزارک ها به مضامین وردپرس شما مربوط می شود .

چرا؟ از آنجا که مضامین ، مناطق ویجت شما را تنظیم می کنند. بنابراین اگر در مورد موضوع وردپرس خود با دقت تصمیم گیری نمی کنید . ممکن است در نهایت با یکی از بی کیفیت ها روبرو شوید. این گزینه های منطقه ویجت زیادی ندارد.

علاوه بر این ، اگر تصمیم به تغییر طرح زمینه ها دارید باید مراقب ابزارک های خود باشید. از آنجا که برخی از ابزارک ها ممکن است موارد اضافی فقط در برخی از مضامین موجود باشند. همچنین ، اگر زمینه های ویجت در طرح زمینه جدید تغییر کند. پس احتمالاً ابزارک های شما ناپدید می شوند. اگرچه معمولاً می توانید آنها را در منطقه عناصر غیرفعال پیدا کنید. اگر به قسمت Appearance> Widgets بروید.

خلاصه ای از نحوه استفاده از ابزارک های وردپرس

به طور کلی ، هنگام یادگیری نحوه استفاده از ابزارک های وردپرس. بدیهی است که استفاده از آنها ساده اما قدرتمند نیز هستند. به خصوص ، زیرا آنها نیازی به دانستن هیچ کدی ندارند.

نکات مهمی که باید به آنها توجه کنید آیا شما می توانید از بین دو روش نحوه ویرایش ابزارک در وردپرس یکی را انتخاب کنید. با استفاده از تنظیم کننده وردپرس یا منوی پیش فرض Appearance> Widgets. بستگی به تنظیمات شما و قابلیت های تم شما دارد.

با این حال ، توصیه می کنم اگر می توانید از سفارشی ساز وردپرس استفاده کنید. همانطور که قبل از ذخیره تغییرات را به راحتی مشاهده می کنید و آنها را زنده می کنید.

ابزارک ها 

اگر به ویجت خاصی نیاز دارید. این در حال حاضر بخشی از ابزارک های پیش فرض موجود در وردپرس نیست. سپس تعداد زیادی گزینه برای انتخاب وجود دارد. از آنجا که افزودن ابزارک های جدید به سادگی نصب پلاگین جدید است.

اما مثل همیشه به خاطر داشته باشید که مناطق ویجت به موضوع شما وابسته هستند . در حالی که برخی از ابزارک های جایزه ممکن است مخصوص موضوع شما نیز باشند. بنابراین اگر هرگز تصمیم گرفتید بعداً مضامین را تغییر دهید. ممکن است خودتان ابزارک هایی را از دست داده و مجبور شوید آنها را از نو بسازید. یا حتی سعی در یافتن راه های جایگزین برای دستیابی به تنظیمات قبلی خود دارید. به همین دلیل مهم است که سعی کنید بهترین قالب وردپرس را برای اولین بار در صورت امکان انتخاب کنید.

بنابراین ، در حال حاضر از کدام ابزارک های وردپرس در وبلاگ خود استفاده می کنید؟ آیا افزونه های ویجت برای ویژگی های اضافی نصب کرده اید؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!

اگر این پست وبلاگ را مفید دانستید ، لطفاً چند ثانیه وقت بگذارید تا آن را در بستر رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود به اشتراک بگذارید!

 

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *