Buy cheap website traffic
چطور سایت های کوچکتر، سایت های بزرگتررا در گوگل  شکست می دهند

چطور سایت های کوچکتر، سایت های بزرگتررا در گوگل شکست می دهند

مهم نیست که در چه مرحله ای از انتشارات سایت های کوچکتر خود هستید، احتمالاً به این فکر کرده اید که سایت ها و ناشران بزرگ اکثریت سهم بازار و نتایج جستجو را به خود اختصاص می دهند.

بسیاری از ضرب المثل هایی که در مورد این نظریه باور داریم، واقعاً فقط فرضیات هستند. وقتی بیشتر مطالعه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که سایت‌های کوچک‌تر هنوز هم می‌توانند بخش بزرگی از نتایج جستجو را داشته باشند.

اکنون، ما در حال بررسی مجدد این موضوع هستیم که در گذشته به آن پرداخته‌ایم، اما زمینه بیشتری را در مورد کارهایی که امروز به‌عنوان ناشر می‌توانید انجام دهید، بدون توجه به اندازه، اضافه کرده‌ایم.

ما برخی از داده‌ها را به همراه آورده‌ایم که ممکن است به تجسم موضوعی که نسبتاً نادرست است کمک کند.

سایت های کوچکتر
داده های گرفته شده از کلمات کلیدی با حجم بالاتر از 1000 جستجوی ماهانه از نمونه ای از 1272 وب سایت به طور مساوی تقسیم بر زمان ایجاد سایت و اولین محتوای منتشر شده.

آیا وب سایت های بزرگ بر نتایج جستجوی گوگل تسلط دارند؟

سایت های کوچکتر 222

در حالی که ممکن است به نظر برسد که وب سایت های بزرگ همیشه در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار دارند، حقیقت این است که نتایج جستجو هر ساله متنوع تر و بیشتر می شوند.

این بدان معنی است که سایت های بزرگ هر ساله املاک بیشتری را به سایت های کوچکتر، سایت های متوسط، قطعه های غنی، محتوای ویدیویی و سایر انواع نتایج جستجو از دست می دهند.

High Volume Keyword Rankings Change Grouped By Site Traffic
داده های گرفته شده از کلمات کلیدی با حجم بالاتر از 1000 جستجوی ماهانه از نمونه ای از 1272 وب سایت به طور مساوی تقسیم بر بازدیدهای ماهانه سایت ها

داده ها نشان می دهد که سایت های جدید بهتر از سایت های قدیمی هستند و سایت های کم بازدید از سایت های پربازدید پیشی می گیرند.

پویایی نیز منطقی است. بسیاری از سایت ها در طول زمان ترافیک را افزایش می دهند و دستان زیادی روی آنها کار می کنند. با گذشت زمان، این رشد منجر به خطاها، عدم نگهداری محتوا و مسائل سئو می شود که نتیجه عملکرد ضعیف طرف های مختلف کار در سایت است.

در حالی که «اقتدار» ( یک اندازه‌گیری واقعی ) لزوماً در بالا منعکس نمی‌شود، سایت نمونه‌برداری شده در این مطالعه شامل هر دسته/طاقچه IAB است (20+). سایت‌های جدید یا نوظهور اغلب در واکنش به تغییرات و ایجاد و تطبیق محتوای موجود در حین حرکت، چابک‌تر هستند و به آن‌ها در نحوه برخورد با کلمات کلیدی فردی مزیت می‌دهند.

خودت را کم فروشی نکن

چیزی که ممکن است متوجه نباشید این است که زمان خود را می‌توان صرف به‌روزرسانی و بهینه‌سازی صفحات و پست‌های خود برای رتبه‌بندی بهتر کرد.

این تاکتیکی است که ناشران بزرگتر ممکن است وقت انجام آن را نداشته باشند. ایجاد محتوای موجود در سایت شما همیشه زمان خوبی را صرف می کند.

در زیر، نمونه‌هایی از نحوه بهینه‌سازی صفحات در سایت خود را ارائه می‌دهیم، اما معمولاً مواردی مانند قالب‌بندی مجدد صفحه یا پست خود (یا به عنوان مثال – فرم کوتاه، فهرست شماره‌دار، نحوه انجام)، تغییر تاریخ انتشار (منعکس کننده آن) اخیراً به‌روزرسانی شده است)، افزودن تصاویر غنی با برچسب‌ها و کلمات کلیدی، همگی کارهای آسانی هستند که به شما کمک می‌کنند تا در سایت‌های بزرگ پیش بروید.

درس سئو

شناسایی کلمات کلیدی

shutterstock 648338044

هنگامی که شما به عنوان یک ناشر به دنبال جذب ترافیک بیشتر به سایت خود هستید، بهترین مکان برای جستجو، کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا هستند که در رتبه های 11 تا 20 (صفحه دوم) قرار می گیرند. اساساً این کلمات کلیدی بهترین مکان برای جستجوی برنده های آسان برای یک ناشر هستند.

اگر بتوانید اختلافات زیادی را در معیارهای سئو رتبه بندی صفحه در موقعیت 11-20 پیدا کنید، این می تواند واقعاً ارزشمند باشد. به این معنا که، اگر تفاوت‌های زیادی بین صفحه شما و صفحات بالای شما وجود داشته باشد، چند تنظیم می‌تواند شما را در بخش‌هایی از صفحاتی که قبلاً نبوده‌اید جلو بیاندازد.

سپس می توانید از این بینش ها استفاده کنید و آنها را به پیشرفت هایی تبدیل کنید تا به صفحه خود شانس بیشتری برای قرار گرفتن در صفحه 1 نتایج جستجو بدهید. 

بهینه سازی کلمات کلیدی معمولاً به صورت صفحه به صفحه انجام می شود. به این معنی که شما معمولا یک صفحه و یک کلمه کلیدی را هدف قرار می دهید.

با استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند SEMrush، Ahrefs، یا KWFinder (ده ها مورد موجود است)، به طور ایده آل کلمه کلیدی با حجم جستجوی بالاتر از 1000 را پیدا کنید. هرچه سختی (رتبه‌بندی) کمتر و حجم جستجو بیشتر باشد بهتر است.

موارد اقدام برای کلمات کلیدی

یکی از مهم ترین عوامل برای رتبه بندی، داشتن کلمات کلیدی هدفمند در عناصر HTML خاص در یک صفحه است. 

به همین دلیل است که اولین گام تشخیص اینکه آیا کلمات کلیدی مورد نظر در صفحه هدف استفاده می شوند یا خیر، و همچنین اولین نتیجه برای مشاهده اینکه آیا تفاوتی بین این دو وجود دارد یا خیر. برای هر رتبه بندی صفحه در چند نقطه اول، تقریباً در تمام مواقع کلمه کلیدی مورد نظر در این عناصر HTML گنجانده می شود: عنوان، H1، و H2/H3 .

URL مکان مهم دیگری برای داشتن کلمات کلیدی هدف است. تغییر URL می تواند مشکلاتی را برای سئو ایجاد کند، مانند از دست دادن ارزش بک لینک اگر URL قدیمی به URL جدید هدایت نشود. معمولاً فقط در مواردی توصیه می شود که یک URL را در مواردی تغییر دهید که یک صفحه از قبل ترافیک بسیار کمی داشته باشد یا هیچ ترافیکی نداشته باشد. بنابراین اگر ناشر جدیدی هستید، در اصلاح آن تردید نکنید.

طول محتوا جنبه مهم دیگری برای رتبه بندی کلمات کلیدی خاص است. اگر اختلاف زیادی در طول بین صفحه هدف و نتایج رتبه بندی برتر وجود داشته باشد، این ممکن است دلیل واضحی باشد که یک صفحه رتبه خوبی ندارد. همه صفحاتی که کمتر از 300 کلمه محتوا دارند به عنوان صفحات “محتوای نازک” نامیده می شوند و در بیشتر مواقع هرگز رتبه خوبی ندارند. 

گوگل معمولا به صفحاتی که محتوا را تجزیه می کنند با تصاویر پاداش می دهد. داشتن تعداد کمی یا بدون عکس در یک صفحه می تواند دلیلی باشد که آن صفحه به خوبی رتبه بندی نمی شود.

برخی از ابزارهای سئو که در بالا ذکر شد دارای مواردی مانند «شکاف یاب کلمات کلیدی» و همچنین امتیازهای اعتبار صفحه هستند – اینها ابزارهای بیشتری هستند که ارزش بررسی دارند و می توانند به شما کمک کنند تا سایت های بزرگ را در جستجوی Google شکست دهید.

پیشرفت خود را مرور کنید

به طور معمول، تغییرات رتبه بندی بیشتر در 2 هفته پس از اعمال تغییرات در صفحات جداگانه تنظیم می شود.

اگر تغییرات مثبت بود، یک اقدام خوب، اجرای همان فرآیند در هر صفحه قابل اجرا در سایت شما خواهد بود.

پس از آن، یک چک آپ معمولی 3 ماهه تمام چیزی است که واقعاً برای ادامه مسیر به آن نیاز دارید. البته، شما می توانید بیشتر درگیر باشید و بیشتر نظارت داشته باشید، اما هر چند ماه یک بار، یک پایه خوب به شما می دهد.

استفاده از تجزیه و تحلیل داده های بزرگ Ezoic یک راه عالی برای نظارت بر تغییرات شما خارج از ابزار کلمات کلیدی و دریافت داده های لازم برای تصمیم گیری است.

در برگه محتوا ، به گزارش‌هایی مانند صفحات فرود و جزئیات صفحه نگاه کنید. برای مثال، در اینجا گزارشی وجود دارد که بر اساس تعداد کلمات در ماه کامل گذشته (دسامبر)، در مقایسه با قبل (نوامبر) مرتب شده است که نشان دهنده بهبود معیارها است.

Screen Shot 2022 01 26 at 10.59.58 AM

در مرحله بعد، در اینجا نمایی از صفحات جداگانه وجود دارد تا بتوانید عملکرد آنها را مشخص کنید. مرتب سازی کنید، فیلترها را اضافه کنید یا هر تعداد ستون را که می خواهید ببینید اضافه/حذف کنید. اعداد برتر میانگین تمام صفحات شما هستند.

Screen Shot 2022 01 26 at 11.06.15 AM

آیا سایت های کوچکتر همیشه می توانند از سایت های بزرگتر برتری داشته باشند؟

shutterstock 1537859321

گفتن آن به طور نامحدود سخت است. تا کنون، گوگل به سمت ایندکس کردن تعداد بیشتری از سایت ها در هر سال گرایش داشته است. این به معنای نتایج بالقوه بیشتر به طور کلی است. به‌علاوه، این روندی است که در آن نتایج به دور از تعداد کمی از سایت‌های بزرگ که کل ترافیک جستجوی ارگانیک Google را مصرف می‌کنند، متنوع می‌شوند.

به یاد داشته باشید، ناشرانی که محتوا را برای جستجو می‌سازند، بیشترین سود را خواهند داشت. این به معنای نوشتن محتوا برای افرادی است که از موتورهای جستجو استفاده می کنند، نه خود موتورهای جستجو.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *