Buy cheap website traffic
اعتبار خود را با طراحی سایت پزشکی افزایش دهید

اعتبار خود را با طراحی سایت پزشکی افزایش دهید

طراحی سایت پزشکی، یک نمایی کلی از کاری است که به عنوان یک پزشک انجام می دهید. به عبارت دیگر، اگر می خواهید خدمات خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهید، طراحی سایت پزشکی می تواند بهترین گزینه باشد. سایت های پزشکی به عنوان یک منبع با دسترسی آسان برای پاسخ دادن به سوالات پزشکی عمل می کنند. البته، بسیاری از پزشکان از این سایت ها جهت ثبت قرار ملاقات یا تجویز دارو هم استفاده می کنند. جهت افزایش تعداد بازدیدکنندگان، طراحی سایت درمانی باید به صورت حرفه ای انجام شود.

آشنایی با نحوه طراحی سایت های پزشکی

سایت های پزشکی خوب همگی با استفاده از نرم افزارهای سایت ساز یا سیستم مدیریت محتوا (CMS) طراحی می شوند. از CMS می توانید برای راه اندازی صفحات سایت و وبلاگ، اتصال سایت به پروفایل شبکه های اجتماعی و بکارگیری روش های بهینه سازی موتور جستجو (سئو) استفاده کنید.

در حالی که بسیار از ابزارهای سایت ساز مانند وردپرس محبوبیت بسیار زیادی دارند، انتخاب نرم افزار سازگار با سایت های پزشکی بسیار مهم است. در نتیجه، پیش از طراحی سایت پزشکی در مورد ابزارهای مختلف تحقیق کنید. توصیه می شود از نرم افزارهایی استفاده کنید که به طور خاص برای سایت های پزشکی توسعه یافته اند.

ویژگی های طراحی سایت پزشکی کارآمد

سایت های پزشکی با توجه به نوع خدماتی که ارائه می دهند، دارای کاربری های مختلفی هستند. به عبارت دیگر، امکانات سایت پزشکی بر اساس نوع کاربری آن مشخص می شود. با این وجود، در طراحی سایت پزشکی به منظور جذب مخاطب بیشتر باید ویژگی های زیر در نظر گرفته شوند.

  • این نوع سایت ها باید برای همه قابل دسترسی باشند؛ صرف نظر از توانایی یا نوع دستگاهی که بیمار استفاده می کند.
  • ناوبری سایت های پزشکی باید آسان باشد.
  • سایت های پزشکی باید اطلاعات کاملی ارائه دهند و میزبان منابع و ابزارهای مفید برای کاربران خود باشند.

طراحی وب سایت ، تبلیغ در گوگل

BG D 9 1 1

ویژگی سایت های پزشکی

سایت های پزشکی باید تعاملی باشند

اگر هنوز در مورد ساخت وب سایت پزشکی تردید دارید، به این نکته توجه داشته باشید که رقبا با داشتن سایت های کارآمد از شما یک قدم جلوتر هستند. هر سایت پزشکی با هدف خاصی ساخته می شود. با تعاملی کردن سایت می توانید مشارکت بیماران را افزایش دهید و در نهایت به اهداف خود دست یابید. برای آن که سایت خود را تعاملی کنید، باید با کاربران خود در ارتباط باشید. در نتیجه، روش های ارتباطی مختلف (مانند آدرس ایمیل یا شبکه های اجتماعی) را در اختیار کاربران خود قرار دهید.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت و مزایای مختلف آن

به اشتراک گذاری محتوا ارزشمند همراه با تصاویر تاثیرگذار

ارائه محتوا جالب و ارزشمند می تواند سایت پزشکی را به سطح دیگری ببرد. این کار نه تنها کاربران را تشویق به بازدید از سایت می کند بلکه تاثیر مثبتی بر بازدیدکنندگانی دارد که برای اولین بار از سایت دیدن می کنند. محتواهایی ازقبیل پست های وبلاگ، بخش پرسش و پاسخ، نظرات بیمار و غیره ازجمله مهم ترین محتواهایی هستند که می توانند سطح سایت پزشکی شما را بالا ببرند.

تصویرسازی موثر می تواند طراحی سایت پزشکی شما را جذاب تر کند. محتواهای دارای تصاویر تاثیرگذار و جذاب بیشتر مورد استقبال مخاطبان قرار می گیرند. سعی کنید از تصاویر تیم پزشکی خود در کنار خدماتی که ارائه می دهید، استفاده کنید. بکارگیری المان های بصری مانند تصویر و ویدیو به سایت پزشکی شما حیات می بخشد.

بهبود سرعت بارگذاری سایت

در سال های گذشته، سرعت بارگذاری تمام سایت ها پایین بود. با این وجود، همه چیز تغییر کرده است و سایت هایی که دیر بارگذاری می شوند، دیگر مورد علاقه کاربران نیستند. اگر به دنبال افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت پزشکی خود هستید، حتماً باید به سرعت بارگذاری در طراحی پوسته سایت توجه کنید. در غیر اینصورت، کاربران به سایت رقیب مراجعه می کنند.

به منظور افزایش سرعت بارگذاری سایت، روش های مختلفی توصیه می شوند که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • فشرده سازی تصاویر
  • حذف کاراکترهای غیرضروری در متن
  • کاهش تعداد ریدایرکت ها
2 1

نکات کلیدی طراحی سایت های پزشکی

بیشتر بخوانید: طراحی سایت به چه صورت است؟

تضمین امنیت بیماران

از آنجایی که قرار است داده بیماران را مدیریت کنید، داشتن یک منبع قابل اعتماد ضروری خواهد بود. امروزه، هیچ سایتی بدون گواهی SSL که تضمین کننده امنیت است، حرفه ای در نظر گرفته نمی شود. در نتیجه، باید به کاربران در مورد امنیت بالای سایت پزشکی خود اطمینان خاطر دهید. در نتیجه، حتماً باید از URL حاوی https و سیاست های حریم خصوصی در طراحی سایت پزشکی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *