Buy cheap website traffic
چطور فروش محصولات دانلودی خود را افزایش دهید؟

چطور فروش محصولات دانلودی خود را افزایش دهید؟

شاید تصور فروش محصولات دانلودیِ خودتان کمی ترسناک به نظر برسد به خصوص اگر قبلاً هرگز این کار را انجام نداده باشید. اما اگر می‌خواهید درآمد وب سایت‌ یا کسب و کار اینترنتی خود را به حداکثر برسانید فروش محصولات دانلودی یکی از بهترین گزینه‌ها است.

فروش محصولات دانلودی نسبت به سایر روشهای کسب درآمد از اینترنت چندین مزیت را ارائه می دهد:

این کار در هر بازار هدف یا صنعتی قابل انجام است.

فروش محصولات دانلودی میتواند درآمد بالا و نامحدودی را برای تان ایجاد کند.

همچنین می توانید خود را به عنوان یک متخصص در حوزه فعالیت تان معرفی کرده و حتی با کمترین تعداد مخاطبان موجود نیز می توانید شروع به کسب درآمد از فروش محصولات دانلودی کنید.

وقتی صحبت از محصولات دانلودی می شود، کتاب های الکترونیکی یا PDF ها اغلب اولین چیزی است که به ذهن بسیاری از افراد می رسد. در حالی که علاوه بر کتابهای الکترونیکی گزینه های بسیار خوب دیگری نیز هست.

شما می توانید انواع دیگری از محصولات دانلودی چون دوره های ویدیویی را نیز به فروش رسانید.

البته بسته به نوع حوزه ای که در آن فعالیت میکنید انتخاب های دیگری نیز خواهید داشت، مانند فروش تصاویر یا ویدیوهای استوکِ مناسب کارهای گرافیکی، فروش قالب وب سایت و افزونه های وردپرس، فایل های صوتی یا پادکست ها.

یکی از بزرگترین دلایلی که اکثر وبلاگ نویسان و دارندگان وب سایت از ایجاد و فروش محصولات دانلودی خودداری می کنند، ترس از عدم فروش محصول پس از اتمام آن است.

ممکن است فکر کنید مشتریان زیادی برای محصول شما وجود نخواهد داشت و یا ندانید چطور میتوانید محصولات دانلودی خود را تبلیغ کرده و به فروش برسانید.

در این آموزش شما را با روش های مختلفی برای افزایش فروش محصولات دانلودی و کسب درآمد بیشتر با فروش فایل آشنا خواهیم کرد. دقت داشته باشید که ممکن است همه این روش ها مناسب هر شرایط یا بازار هدفی که در آن فعالیت میکنید نباشد، اما با پیاده سازی مواردی که برای کسب و کارتان مناسب هستند می توانید پیشرفت جدی ای در موفقیت و افزایش فروش محصولات دانلودی تان مشاهده کنید.

طراحی سایت و رازهای فروش بیشتر

از قالب جذابی استفاده کنید.

اولین و مهمترین چیزی که تاثیر به سزایی در افزایش یا کاهش فروش محصولات سایت تان دارد، این است که از قالب جذابی برای سایت خود استفاده کنید.

استفاده از پوسته یا قالب مناسب که طراحی زیبا و اصولی داشته باشد میتواند تجربه کاربری خوبی را در اختیار بازدید کنندگان سایت تان قرار دهد.

اگر سایت شما طراحی شلوغ و به هم ریخته ای داشته و از رنگ های مناسبی برای آن استفاده نکنید به راحتی میتوانید مشتریان بسیاری را از دست بدهید.

اگر سایت خود را با وردپرس راه اندازی کرده اید به راحتی میتوانید صدها پوسته جذاب برای سایت تان پیدا کنید.

پوسته وردپرس

اگر هم سایت تان روی پلتفرم دیگری پیاده سازی شده بهتر است با یک طراح سایت در ارتباط باشید.

در مورد کاربر پسند بودن سایت علاوه بر ظاهر جذاب آن باید به فرآیند خرید نیز توجه داشته باشید.

اگر پروسه خرید محصولات دانلودی در سایت تان دشوار باشد و زمانی که کاربر محصول را به سبد خرید خود اضافه کرد نیاز به طی مراحل زیادی برای تکمیل سفارشش داشته باشد، میتوانید به راحتی مشتریان تان را از دست بدهید.

به عنوان مثال در برخی از سایت ها برای خرید محصولات دانلودی کاربر مجبور است تا فرم ها و اطلاعات زیادی را وارد کند.

همین مورد میتواند باعث کاهش فروش سایت تان شود.

پس، از دریافت اطلاعات اضافی از کاربر هنگام سفارش محصول و قرار دادن فرم های چند مرحله ای و پیچیده کردن فرآیند خرید در سایت تان خودداری کنید.

در دوره آموزش ساخت فروشگاه فایل با وردپرس به شما آموزش داده ایم که چطور میتوانید یک قالب مناسب را برای سایت فروشگاهی خود انتخاب کرده و چطور پروسه خرید در سایت تان را بهینه سازی کنید.

اعتماد مشتریان به خرید محصولات دانلودی تان را افزایش دهید.

یکی از روش های افزایش فروش محصولات دانلودیِ سایت تان این است که نظرات مثبت مشتریان قبلی خود را در سایت منتشر کنید.

اگر یک پیام مثبت از مشتری خود دریافت کرده اید، این پیام مثبت را به صورت نقل قول در سایت خود منتشر کنید.

همچنین می توانید با درخواست بازخورد پس از فروش، از مشتریان تان بخواهید تا نظرشان را در مورد محصول شما ارائه دهند. برخی از مشتریان ممکن است از محصول شما بسیار راضی باشند و مایل به ارائه توضیحی در مورد آن باشند، اما ممکن است فراموش کرده یا ندانند چطور نظرشان را در مورد محصول شما ابزار کنند.

پس بهتراست ابتکار عمل را در دست گرفته و خودتان از مشتریان تان درخواست بازخورد در مورد مصحولات تان کنید.

میتوانید از آن ها بخواهید نظرشان را در صفحه محصولات تان بیان کرده ویا حتی برای تان پیغام صوتی بگذارند.

برای تشویق مشتریان خود به این کار میتوانید هدایا یا کدهای تخفیف در نظر بگیرید.

استفاده از تصاویر و بسته بندی جذاب برای محصولات دانلودی

اگرچه محصولات دانلودی قابل لمس نیستند و در واقع برای آن ها نمیتوان بسته بندی خاصی در نظر گرفت، اما تصاویری که در صفحه فروش خود از آن استفاده میکنید و نحوه ارائه این محصولات می تواند تأثیر زیادی در فروش تان داشته باشد.

اگر در حال فروش کتاب الکترونیکی هستید، حتماً یک طرح جلد جذاب را برای آن طراحی کنید که جلوه ای حرفه ای به آن ببخشد، درست مثل اینکه اگر کتاب فیزیکی می فروختید این کار را می کردید.

برای انواع دیگر محصولات دانلودی نیز میتوانید همین کار را انجام دهید. به عنوان مثال میتوانید از بسته های نرم افزاری که به صورت سه بعدی طراحی میشوند برای نمایش محصولات و دوره های آموزشی خود استفاده کنید.

یا حتی میتوانید بنرهای معرفی جذابی برای محصولات دانلودی تان در نظر بگیرید.

برای طراحی تصاویر و بسته بندی جذاب برای محصولات خود نیاز به نرم افزارهای فتوشاپ و ایلاستریتور دارید.

بسته بندی محصولات دانلودی

اگر در زمینه طراحی اطلاعاتی ندارید، نگران نباشید، میتوانید از روش برون سپاری استفاده کنید.

برای این منظور از سایت های انجام میدم و پونیشا استفاده کرده و درخواست خود را در این سایت ها مطرح کنید.

در این سایت ها میتوانید صدها گرافیست حرفه ای پیدا کنید که برای تان زیباترین طرح ها را ایجاد کنند.

این کار کمی هزینه دارد ولی مطمئن باشید که نه تنها ارزشش را دارد بلکه به راحتی میتوانید صدها برابر هزینه ای که پرداخت کرده اید را به دست آورید.

بهبود صفحه فروش محصول

محتوای صفحه فروش تأثیر زیادی در موفقیت محصول و فروش شما خواهد داشت. ممکن است در حال حاضر صفحه فروش محصول دانلودی تان محتوای ترغیب کننده ای نداشته باشد. ممکن است تنها به چند پاراگراف توضیح در مورد محصول اکتفا کرده و اطلاعات کاملی را در اختیار بازدید کننده قرار نداده باشید. صرف نظر از نوع محصولی که به فروش میرسانید، محتوای صفحه فروش و تصاویری که در آن استفاده می کنید بسیار مهم است.

وقتی نوبت به محتوای صفحه فروش محصولات دانلودی می رسد، می توانید از یک حرفه ای برای نوشتن محتوای این صفحه کمک بگیرید و یا اینکه خودتان می توانید این کار را انجام دهید. اگر در زمینه تبلیغ نویسی با تجربه نیستید می توانید چند نمونه از صفحات فروش موجود در حوزه فعالیت تان را پیدا کرده و محتوای صفحه خود را بر اساس آن ها بسازید.

بدیهی است که شما قرار نیست محتوای آن ها را کپی کنید، بلکه به چهارچوب مورد استفاده در آن محتوای فروش دقت کرده و ببینید در کجا و چطور ازعناوین، رنگ ها، قالب بندی و فاصله هایی که در متن موجود است، فراخوانی برای اقدام ها، تصاویر و ویدیوها استفاده شده.

توجه داشته باشید که در صفحه فروش محصول تان باید به مزایایی که محصول شما برای مشتری دارد اشاره کنید.

یعنی باید به این پرسش پاسخ دهید که مشتری بعد از خرید محصول شما به چه چیزی دست میابد و چطور میتواند مشکلش را حل کند.

پس اینکه محصول شما چند صد ویژگی خاص دارد برای مشتری مهم نیست بلکه او میخواهد بداند با تهیه محصول شما چطور میتواند به هدف مطلوب خود برسد؟

ایجاد یک صفحه فروش مؤثر معمولاً روندی متغیر است به این معنی که هر از گاهی لازم است تا در صفحه فروش محصولات دانلودی خود تغییراتی به وجود آورید تا به طور مداوم باعث افزایش فروش تان شود.

حتی تغییرات کوچک در این صفحه می توانند تأثیر بسیار مهمی روی فروش تان گذاشته و درآمد حاصل از فروش محصول دیجیتالی تان را افزایش دهد.

نکته مهم در محتوای صفحه فروش این است که حتما باید جزئیات مرتبط با محصول را در آن ذکر کنید.

در مورد محصولات دانلودی میتوانید یک ویدیوی معرفی در صفحه فروش قرار دهید، یا از تصاویر با کیفیت استفاده کنید.

حتی ایجاد دسترسیِ محدود به قسمتی از محصول اگر برای تان مقدور باشد هم میتواند به فروش محصول تان کمک بسیار زیادی کند.

از روش همکاری در فروش استفاده کنید.

بسیاری از افرادی که قصد فروش محصولات دانلودی خود را دارند، مردد هستند زیرا فکر می کنند مخاطب کافی برای فروش محصولشان وجود ندارد. اما راه هایی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن فروش محصول خود را افزایش دهید.

برای این منظور میتوانید از روش همکاری در فروش استفاده کنید.

کافی است با وبلاگ نویسان دیگر، صاحبان وب سایت های هم حوزه و بازاریابان ایمیل ارتباط برقرار کرده و از آن ها بخواهید تا در ازای دریافت پورسانت یا کمیسیون، محصول شما را برای مخاطبان شان تبلیغ کنند.

برای فروش محصولات تان از طریق همکاری در فروش میتوانید بین ۲۰ تا ۷۰ درصد پورسانت پرداخت کنید. مسلما هر چه کمیسیون پرداختی شما بالاتر باشد انگیزه بیشتری به بازاریابان خود برای ترویج محصولات تان خواهید داد که این میتواند منجر به فروش و سود بیشتر شود.

راه اندازی یک سیستم همکاری در فروش ممکن است یک کار دلهره آور باشد که به دانش فنی زیادی نیاز دارد، اما نگران نباشید این کار ساده تر از آن است که فکرش را میکنید.

اگر از وردپرس برای راه اندازی سایت خود استفاده کرده باشید میتوانید به راحتی با استفاده از افزونه ای چون Affiliate Wp سیستم همکاری در فروش سایت تان را ایجاد کنید.

همکاری در فروش محصولات دانلودی

همچنین ایده خوبی خواهد بود اگر یک صفحه با نام همکاری در فروش به سایت خود اضافه کرده و تمام جزئیات مربوط به برنامه بازاریابی خود (مانند درصد کمیسیون، روش ها و شرایط پرداخت و هرگونه محدودیت احتمالی ) را در اختیار بازاریابان خود قرار دهید.

به این ترتیب خیلی راحت تر میتوانید روزانه تعداد بسیار زیادی بازاریاب به سیستم همکاری در فروش خود اضافه کرده و فروش محصولات دانلودی تان را افزایش دهید.

فراموش نکنید که شما نه تنها می خواهید بازاریاب برای فروش محصولات خود جذب کنید، بلکه باید سعی کنید تا این پروسه را برای آن ها تا حد امکان راحت کنید. به عنوان مثال میتوانید متن های تبلیغاتی از پیش نوشته ای را به عنوان یک قالب یا الگوی مورد استفاده در اختیار آن ها قرار دهید تا دیگر مجبور نباشند خودشان اقدام به تبلیغ نویسی کنند.

تنها کافی است آن متن تبلیغاتی را کپی کرده و در سایت، وبلاگ یا کانال تلگرام و پیج اینستاگرام شان قرار دهند.

راه دیگر این است که حتی میتوانید بنرهای تبلیغاتی مشخصی را از پیش طراحی کرده و به همراه کد تبلیغ در صفحه سیستم همکاری در فروش تان قراردهید.

درست مانند کاری که سایت های فروش هاست انجام میدهند.

لذا بازاریاب شما میتواند به راحتی از این بنر تبلیغاتی برای ترویج محصول شما استفاده کند. اگر طراح نیستید، طراحی بنر حرفه ای تبلیغاتی خود را به سایت هایی چون انجام میدم و پونیشا بسپارید تا برای تان یک بنر جذاب طراحی کنند.

از کوپن های تخفیف استفاده کنید.

یک روش عالی برای ایجاد انگیزه بیشتر به خرید در مشتریان بالقوه ارائه کوپن های تخفیف است.

دقت داشته باشید که نیازی نیست همواره در حال ارائه تخفیف برای محصولات دانلودی سایت تان باشید ولی میتوانید بنا به مناسبت های مختلف با ارائه کوپن های تخفیف فروش سایت تان را افزایش دهید.

یک تکنیک دیگر در ارائه تخفیف، روش پلکانی است.

به این صورت که مثلا اگر یک محصول ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد، در روش تخفیف پلکانی برای ۵۰ مشتری اول ۵۰ درصد تخفیف، برای ۵۰ مشتری بعدی ۲۵ درصد تخفیف و به هیمن ترتیب، اعمال میشود.

همچنین میتوانید از این روش تخفیف به صورت زمانی نیز استفاده کنید.

مثلا اگر محصول دانلودی خود را به تازگی منتشر کرده اید میتوانید برای یک ماه اول ۷۰ درصد تخفیف در نظر بگیرید سپس بعد از گذشت این مدت، فقط ۵۰ درصد برای مدت یک هفته و بعد از آن محصول با قیمت اصلی اش ارائه میشود.

فروش ویژه

برخی از سایت های ایرانی از این روش برای فروش محصولات خود استفاده میکنند.

نکته ای که در ارائه کوپن های تخفیف مناسبتی باید مد نظر داشته باشید این است که استفاده از تخفیف خود را محدود به زمان کنید.

به هیچ عنوان تخفیف های طولانی مدت ارائه ندهید. مدت استفاده ازتخفیف را حداقل ۲۴ ساعت تا یک هفته در نظر بگیرید.

بهترین حالت تخفیف های ۷۲ ساعته است.

البته بنا به حوزه فعالیت تان باید با آزمایش و خطا بهترین بازه زمانی برای استفاده از تخفیف را به دست آورید.

برای ارائه تخفیف در سایت خود میتوانید به راحتی از افزونه EDD استفاده کنید.

این افزونه نه تنها در فروش فایل های دانلودی به شما کمک میکند بلکه میتوانید با استفاده از این افزونه به راحتی کوپن های تخفیف ایجاد کنید.

این کوپن های تخفیف میتواند محدود به زمان یا تعداد باشد.

همچنین هر گاه کسی از سایت شما خریدی را انجام داد میتوانید به او یک کد تخفیف ۳۰ درصدی ارائه دهید که میتواند در خریدهای بعدی اش از آن استفاده کند.

به این ترتیب مشتری سایت خود را ترغیب به خرید دوباره کنید.

هدیه رایگان ارائه دهید

یکی از روش های موثر برای افزایش فروش محصولات دانلودی و به طور کل هر نوع محصولی، ارائه هدایای رایگان به مشتری است.

اگر مشتری بداند که با خرید محصول شما میتواند ارزشی اضافه تر دریافت کند، بسار مشتاق تر به خرید از سایت تان خواهد بود.

ارائه هدایای رایگان در محصولات دانلودی نه تنها بسیار آسان است بلکه هزینه ای هم برای تان نخواهد داشت.

به عنوان مثال اگر دوره آموزشی ویدیویی به فروش میرسانید میتوانید فایل های صوتی دوره که قابل استفاده در موبایل و ماشین هم هست را به عنوان هدیه رایگان ارائه دهید.

یا مثلا برای فروش قالب های وردپرس، به روز رسانی های رایگان یا برخی از افزونه های ضروری را میتوان در پکیجِ قالب به عنوان هدیه قرار داد.

دست شما برای ارسال هدایای رایگان برای محصولات دانلودی بسیار باز است.

چگونه مشتریان را به خرید مجدد ترغیب کنیم؟۸ استراتژی کاربردی برای حفظ مشتری

از صفر تا صد افیلیت مارکتینگ

یک قیف فروش برای سایت خود پیاده سازی کنید

قیف فروش به خودی خود موضوع گسترده ای است که نمی توان جزئیات مفصل آن را در این مقاله پوشش داد، اما در آموزش دیگری به صورت کامل در مورد قیف فروش توضیح داده ایم.

قیف فروش باعث می شود تا بازدید کنندگان سایت تان از طریق یک سری مراحل مشخص، به مشتری سایت و کسب و کار اینترنتی تان تبدیل شوند.

در واقع مهمترین هدف قیف فروش در سایت تبدیل بازدید کننده به خریدار است.

برای پیاده سازی قیف فروش خود می توانید از یک فایل رایگان در ازای دریافت ایمیل بازدید کنندگانِ سایت تان استفاده کنید.

به این ترتیب افراد را به عضویت در لیست ایمیل خود ترغیب خواهید کرد و پس از پیوستن آن ها به این لیست، میتوانید با ارسال پیام های آموزشی و پیشنهادات ویژه، آن ها را برای خرید محصولات دانلودی تان ترغیب کنید.

حتی میتوانید بعد از عضویت آن ها در لیست ایمیل تان، یک محصول بسیار ارزان قیمت را به او پیشنهاد دهید.

قیف فروش

با این کار نه تنها مشتری از شما اولین خرید را انجام خواهد داد، بلکه اعتمادش به کیفیت محصولات و کسب و کارتان افزایش پیدا کرده و برای خرید محصولات دانلودی دیگرتان مشتاق تر خواهند شد.

مسلما میدانید که همیشه ایجاد اولین خرید کاری بسیار سختی است ولی ترغیب مشتریان قبلی برای خریدهای بیشتر بسیار آسان تر خواهد بود.

برای پیاده سازی قیف فروش در سایت خود و استفاده از تکینک های ایمیل مارکتینگ برای افزایشِ فروش محصولات دانلودی تان میتوانید از سایت های سرویس ایمیل مارکتینگ چون میل چیمپ و یا میلرلایت استفاده کنید.

برای ساخت لیست ایمیلی متشکل از ۱۰۰۰ الی ۲۰۰۰ مشترک استفاده از این سرویس ها رایگان خواهد بود.

همچنین اگر سایت شما با وردپرس ساخته شده است میتوانید از افزونه مای میل یا میلستر نیز استفاده کنید.

این افزونه در سایت های ایرانی فارسی سازی شده و با قیمت مناسبی به فروش میرسد.

برای جمع آوری ایمیل بازدید کنندگان سایت تان هم میتوانید از افزونه هایی چون پاپ آپ لایه ای وردپرس استفاده کنید.

دقت داشته باشید که موفقیت در این روش مستلزم این است که فایلی که به عنوان دانلود رایگان ارائه میدهید به اندازه کافی خوب و با کیفیت باشد که بازدید کننده حاضر به دانلود آن شود.

برای این منظور میتوانید یک فایل PDF آموزشی یا یک ویدیو را به عنوان فایل رایگان در ازای دریافت ایمیل به مخاطبین سایت خود پیشنهاد دهید.

محتوای مرتبط با محصول تان منتشر کنید.

تولید محتوای مرتبط با محصولات دانلودی ممکن است واضح به نظر برسد، اما اکثر وبلاگ نویسان و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی که محصولات خود را به فروش میرسانند، این مورد را نادیده گرفته یا آن را به صورت موثری انجام نمی دهند.

بهترین روش تبلیغ محصولات دانلودی تان در پست های وبلاگ شما نهفته است.

وقتی محصول دانلودی جدیدی را منتشر میکنید می توانید و باید در مورد آن در یکی از پست های وبلاگ تان بنویسید، اما متاسفانه افراد زیادی این کار را انجام نمیدهند.

در پست های وبلاگ سایت تان و در بین مقالات خود هر زمان که فکر میکنید نیاز است، می توانید به محصولات خود اشاره کرده و به صفحه فروش آن محصول لینک بدهید.

یا میتوانید آموزش ها یا راهنماهایی را منتشر کنید که نحوه استفاده از محصولات تان را نشان می دهد. شما همچنین می توانید مطالعات موردی در مورد مشتریان و نحوه استفاده آنها از محصول خاصی را در دنیای واقعی منتشر کنید.

هر وقت به روز رسانی یا تغییراتی در محصول خود ایجاد کردید می توانید در مورد آن تغییرات نیز یک پست وبلاگ جدید در سایت تان منتشر کنید. لینک دادن به محصولات مرتبط در محتوای سایت تان می تواند منجر به فروش بیشتر و افزایش درآمد کسب و کارتان شود.

یادتان است در بخش قبلی در مورد پیاده سازی قیف فروش گفتیم؟

یکی از مهمترین مراحل درقیف فروش سایت تان همین محتواست.

با استفاده از محتوا نه تنها بازدید سایت تان را افزایش می دهید بلکه اگر محتوای تان مرتبط با محصولات دانلودی تان باشد، میتوانید به راحتی اعتماد بازدید کننده را جذب کرده و او را تبدیل به مشتری و خریدار محصولات خود کنید.

پس همین امروز سری به محتوای سایت خود بزنید و ببینید کجاها میتوانید به صفحه فروش محصولات خود لینک دهید.

از مارکت پِلِیس ها برای فروش محصولات دانلودی تان استفاده کنید.

شما میتوانید سایت فروشگاه فایل خود را راه اندازی کرده و به طور نامحدود بفروشید. اما اگر در حوزه ای فعالیت میکنید که دارای مارکت پلیس یا سایت های واسطه ای برای فروش فایل هست، می توانید از این سایت ها نیز برای فروش محصولات خود بهره ببرید که راهی عالی برای افزایش فروش شماست.

این سایت ها گرچه درصدی پورسانت از هر فروش شما کم میکنند و ممکن است هزینه ای برای قرار دادن محصولات تان روی سایت آن ها دریافت کنند، ولی میتوانید مخاطبان و مشتریان بسیاری را روانه صفحه محصولات تان کنند.

در واقع به این ترتیب دیگر نیازی نیست تا نگران نبودن مخاطب برای فروش محصولات دانلودی خود باشید. چرا که این سایت ها آنقدر ترافیک و بازدید کننده دارند که بتوانید اولین فروش خود را از طریق این سایت ها تجربه کنید.

اگر در حوزه فروش افزونه و قالب سایت و وردپرس فعالیت میکنید سایت ژاکت یکی از محبوب ترین مارکت پلیس ها برای شما خواهد بود.

کسب درآمد از ژاکت

همچنین اگر در کار فروش دوره های آموزشی آنلاین هستید میتوانید از سایت فرانش یا فرادرس برای این مورد استفاده کنید.

سایت های فروش فایل هم در وب فارسی بسیار زیاد هستند که میتوانید از این سایت ها برای قرار دادن محصولات دانلودی خود استفاده کنید.

البته فراموش نکنید که این مارکت پلیس ها به هیچ عنوان نباید جایگزین سایت اصلی تان باشد.

از تبلیغات برای افزایش فروش محصولات دانلودی خود استفاده کنید.

در نهایت آخرین روش برای افزایش فروش محصولات دانلودی تان استفاده از تبلیغات است.

اکر به اندازه کافی بودجه دارید میتوانید با استفاده از این تکنیک مطمئن باشید که حداقل یک فروش را خواهید داشت.

اگر محصول خوبی ارائه دهید، اگر بسته بندی مناسبی برای محصول خود در نظر گرفته باشید، اگر سایت تان کاربر پسند باشد و پروسه خرید در سایت تان کوتاه باشد، اگر از یک قیف فروش کاربردی در سایت خود استفاده کرده باشید و اگر تمام تکنیک های گفته شده در بالا را به کار ببرید میتوانید با استفاده از تبلیغات فروش خود را چندین برابر افزایش دهید.

روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد از جمله:

  • تبلیغات کلیکی
  • تبلیغات بنری
  • تبلیغ در گوگل
  • تبلیغ در کانال ها یا پیج های محبوب اینستاگرام و تلگرام

اینکه از کدام روش بخواهید استفاده کنید بستگی به این دارد که بیشترین مشتریان بالقوه شما در کجا حضور دارند؟

به عنوان مثال اگر مشتریان شما بیشتر از شبکه های اجتماعی استفاده میکنند بهتر است تبلیغات خود را به کانال های تلگرام و پیج های اینستاگرام بسپارید.

اما یکی از موثر ترین روش های تبلیغات آنلاین استفاده از تبلیغات گوگل است.

در ایران سایت هایی هستند که میتوانید از آن ها برای این مورد بهره ببرید.

پیشنهاد ما به شما سایت G-ads و سایت اینتورک است که کمپین های تبلیغات خوبی دارند و میتوانید از مشاروه رایگان آن ها نیز بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *