Buy cheap website traffic
برای راه اندازی کسب وکار وردپرس مناسب است ؟

برای راه اندازی کسب وکار وردپرس مناسب است ؟

کسب وکار وردپرس مفید است ؟ همه ما میدانیم که برای طراحی سایت به یک نرم افزار نیاز داریم واین که چه نرم افزاری برای اینکار مناسب است. همواره ما با توجه به دانش و تخصص خود و البته نیازی که داریم میتوانیم یک مورد را انتخاب کنیم .

اما ببینیم سایت ساز وردپرس برای این کار مفید هست و ایا امکانات لازم را برای گسترش سایت ما دارد . ومی تواند کمک ما باشد .

کسب وکار وردپرس

وردپرس نرم افزار مدیریت محتوا برای طراحی انواع وب سایت فروشگاهی، خدماتی، خبری و … به شمار می رود که به صورت رایگان در بستر اینترنت به کاربران ارائه می شود که افراد مبتدی می توانند از آن در جهت بهبود کسب و کار خود استفاده کنند.

کسب وکار وردپرس

کسب و کار اینترنتی

امروزه کسب و کارهای اینترنتی به دلیل دسترسی آسان به اینترنت پر سرعت بیش از هر زمان دیگری پر رونق تر شده اند که شما نیز هم اکنون می توانید با صرف بودجه اندک و با استفاده از ورپردس استارت کسب و کار اینترنتی خود را جشن بگیرید و برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود تلاش کنید؛ البته نا گفته نماند که برای شروع هر نوع کسب و کاری در بستر اینترنت شما نیاز به  یکسری شرایط دارید تا بتوانید آن را رواج دهید.

زمانیکه که شما تصمیم می گیرید بر اساس ایده ای که در ذهنتان خطور کرده یک کسب و کار اینترنتی یا استارتاپ تازه ای را شروع کنید نخستین مرحله این است که بیزینس مدل خود را مشخص و سپس بر اساس آن به ساخت MVP بپردازید.

MVP چیست؟

MVP مخفف کلمه Minimum Viable Product است که در اصطلاح به آن کمینه محصول قابل عرضه می گویند که یک محصول حداقلی را برای تولید و عرضه متصور می شود تا شما بتوانید آن را عرضه و بر اساس آن باز خورد مشتری نسبت به محصول را مشاهده کنید و میزان درستی و یا نادرستی فرضیه مطرح شده را بسنجید.

برای درک بهتر مطلب یک مثال ساده برایتان می آورم تا موضوع کمینه محصول قابل عرضه یا MPV برایتان قابل درک باشد.

شما ایده بزرگی در سر دارید و می خواهید با راه اندازی وب سایت خدمات گروه خاصی که در اینجا الف نامیده می شود را به گروه ب که به این محصول، کالا یا خدمت شما نیاز دارند و مشتاق آن هستند را عرضه کنید، برای صحت سنجی نیاز مشتری شما باید ابتدا فرضیه مورد نظر را تست و اطمینان حاصل کنید که سرمایه گذاری و صرف هزینه برای شما نتایج درخشانی را در پی دارد.

برای نمونه اولیه در این زمینه شما می توانید از ابزار مختلفی همچون یک فرم ثبت نام، یک پاورپوینت، ویدئو و … استفاده کنید که در این زمینه ساخت وب سایت از طریق وردپرس بهترین گزینه است که علاوه بر امکانات و آپشن هایی که دارد صرفه جویی در وقت و هزینه را برای شما به ارمغان می آورد.

با استفاده از وردپرس شما زیرساخت لازم را به سرعت تهیه و شروع به اعتبار سنجی مشتریان خود می کنید و در محیط واقعی وب سایت ایجاد شده از طریق وردپرس به طور همزمان به مشتریان بالقوه ای دسترسی( درامد زایی ) پیدا می کنید که از طریق موتورهای جستجوگر به وب سایت شما وارد می شوند و شروع به فعالیت می کنند که شما بر اساس آن می توانید نیازهای مشتریان خود را شناسایی و سپس بر اساس آن محصول نهایی خود را تولید و به مشتریان بیشمار خود عرضه کنید.

کسب وکار

آیا با وردپرس می توان کسب و کار راه انداخت؟

با توجه به توضیحات ارائه شده می توان نتیجه گرفت که یکی از موارد مهم برای شروع کسب و کار اینترنتی داشتن یک وب سایت برای تست نمودن ایده مورد نظر است، به این صورت که آیا برای محصول یا خدمتی که قرار است از طریق فروش آنلاین آن را عرضه کنید مشتری وجود دارد یا خیر که شما اینکار را به راحتی می توانید با استفاده از طراحی وب سایت فروشگاهی از طریق وردپرس به سرانجام برسانید و پس از مشاهده، بازخورد و فعالیت مشتریان بالقوه ای که به وب سایت شما وارد می شوند می توانید ایده کسب و کار اینترنتی خود را تجزیه تحلیل و به پیشنهادات مشتریان خود فکر و بر اساس آن محصول نهایی خود را عرضه کنید.

و نکته مهم که می توانید به اسانی وبا افزونه های وردپرس کسب وکار خود را تبلیغ کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *