Buy cheap website traffic
بهترین محتوا برای کسب و کارتان؟

بهترین محتوا برای کسب و کارتان؟

هر کسب و کاری برای دیده شدن در دنیای دیجیتال نیازمند تولید بهترین محتوامناسبی است تا بتواند از این طریق با مخاطبان خود ارتباط برقرار و به معرفی برند خود بپردازد .که در این میان ارزشی که شما به مخاطب می گذارید از خود محصول برای مشتری یا مخاطب با ارزش تر است که به خودی خود باعث جذب مخاطب و تقویت سیستم فروش شما می شود. شما بسته به نوع کسب و کارتان باید بدانید که مخاطبانتان به دنبال چه محتوایی هستند به همین دلیل ما در این مقاله به این که شما برای کسب و کارتان نیاز به چه محتوایی دارید خواهیم پرداخت پس در ادامه مطلب در cpardaz همراه ما باشید.

  • برای کسب و کارتان نیاز به چه محتوایی دارید؟
  • چگونه برای مخاطب خود ارزش قائل شوید؟
  • در تولید محتوا برای دیده شدن به چه مواردی باید توجه کرد؟

برای کسب و کارتان نیاز به چه محتوایی دارید؟

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری در دنیای اینترنت و دسترسی آسان به وب هنوز هم بسیاری از کسب و کارها با روش های سنتی چاپ و توزیع تراکت در میادین شهر به دنبال جذب مشتری و تقویت سیستم فروش جایگاه برند خود در میان مشتریان و رقبا هستند. همانطور که خود شما زمانیکه یک بازاریاب به شما تراکت و یا یک برگه تبلیغاتی می دهد به خیابان و اگر کمی فرهنگ نریختن اشغال داشته باشید آن را به نزدیکترین سطل زباله خواهید انداخت بدون آنکه محتوای داخل آن را مشاهده کنید.

بسیاری از افراد جامعه همانند شما به محض دریافت تراکت آن را دور می اندازند که تحقیقات به عمل آمده نشان می دهد که تنها 10 تا 20 درصد عموم مردم این تراکت ها را مشاهده می کنند.

حال سؤال ما از شما این است که چرا عموم مردم تراکت ها و یا کارت ویزیت های خود را پس از دریافت بدون مطالعه و نگاه کردن به سطل زباله هدایت می کنند. ولی تبلیغات صفحات اینستاگرامی فروشگاه های اینترنتی و استارت اپ ها را دنبال می کنند بدون آنچه قصد خرید داشته باشند .که این خود نشان دهنده تغییر بازاریابی به روش های نوین است چیزی که بسیاری از مردم به دنبال آن هستند.

بنابراین تفاوت است بین چیزی که به راحتی از کنار آن را رد می شویم بدون آنکه به آن توجه کنیم و آنچه که برایش وقت می گذاریم و مطالبش را تا انتها مطالعه می کنیم. و برای استفاده از آن به فکر فرو می رویم که این تفاوت در بی تفاوتی و وقت گذاشتن به تولید محتوا و بسترهای آن مربوط می شود .که چه نوع محتوایی برای کسب و کار شما مناسب است که می بایست از آن استفاده کنید….

بهترین محتوا

بازاریابی ارزش بهترین محتوا در دنیای جدید به مشتری

در حال حاضر در هر حوزه ای چندین کسب و کار فعالیت و خدماتی مشابهی را ارائه می دهند بنابراین آنچه یک برند را از سایر برندها متمایز می کند. در واقع ارزشی است که مجموعه آن برند به مخاطبان یا مشتریان خود اعطا می کنند .که در این زمینه می توان گفت برندهایی موفق عمل می کنند که بتوانند بیشتر از خدمات و کالا ارزش را به مشتریان خود بفروشند .و به آنها ارزش اعطا کنند که ارائه ارزش به طرق مختلف زیر انجام می شود.

  • اعطای ارزش از طریق ارائه خدمات
  • اعطای ارزش از طریق میزان کاربرد پذیری
  • خدمات پس از فروش
  • تولید محتوای غنی و یونیک متناسب با نیاز مشتری
  • و ….

در میان مطالب ارائه شده تولید محتوا نقش تعیین کننده ای در این که شما چه ارزشی را به مخاطب خود ارائه می دهید دارد که این ارزش گذاری از طریق کاربردپذیری مطالب و همچنین درگیر شدن مخاطب مشخص می شود. به این نکته نیز توجه داشته باشید که روزانه محتواهای زیادی تولید می شوند که در این میان فقط چند درصد این محتواها مورد توجه عموم مردم و جامعه هدف مورد نظر قرار می گیرند. در اینکه چرا محتواها مورد توجه قرار نمی گیرند باید گفت بسیاری از تولید کنندگان بیشتر از روش های حدس و گمان برای تولید محتوا استفاده می کنند که این خود خالی از اشکال نیست چرا که در بسیاری از مواقع این حدس و گمان ها اشتباه از آب در می آیند و دلیلش هم روشن است چرا که شما بدون شناخت مخاطب محتوای خود را تولید نموده اید.

تولید محتوای غنی و ارزشمند

به هنگام تولید محتوا باید به این نکته توجه داشته باشید که مخاطب تنها دو نوع محتوا را مشاهده و در صورت مفید بودن برایش وقت می گذارد.

  1. محتواهایی که به زندگی روزمره اش ارتباط دارد.
  2. محتواهایی که به نوعی احساسات مخاطب را بر می انگیزد.

که در این میان تولید کنندگان محتوای کسب و کارها، فروشگاه های اینترنتی، شرکتها و …. استراتژی خود را بر تولید محتوای نوع اول یعنی محتوایی که به زندگی روزمره مربوط می شوند بنا می کنند چرا که تولید محتوای نوع دوم یعنی برانگیختن احساسات کمی دشوار به نظر می رسد که نمی توان آن را به راحتی فرمول بندی کرد چرا که نیازمند بررسی جداگانه است.

چگونه با تولید محتوا در زندگی مردم نقش داشته باشیم

نمودار ها، جدول و تحقیقات به دست آمده حکایت از این دارد که حجم محتوای تولیدی با میزان بازدید تاثیر عکس دارد به این صورت که هر چه محتوای شما دارای مطالب اضافه زیادی باشد کمتر دیده می شود و از آن سو هر چقدر محتوای شما غنی ولی دارای حجم کم باشد بیشتر دیده می شود که در این میان نکته ای که حائز اهمیت است این است که فارغ از حجم محتوا این تولید محتوای غنی شماست که باعث دیده شدن می شود چه بسا که یک محتوای سه هزار کلمه ای بسیار مخاطب پسند باشد منظور ما این است که از اضافه گویی بپرهیزید. برای اینکه بازدید خود را افزایش دهید باید محتوایی را تولید کنید که در زندگی طرف مقابلتان نقش داشته باشد.

زمانی که محتوایی را برای کسب کار یا فروشگاه اینترنتی خود تولید می کنید باید محتوای شما به قدری اهمیت داشته باشد که مخاطب برای آن وقت بگذارد و آن را ببیند، به این فکر کنید که مخاطب باید در سریع ترین زمان با برند شما ارتباط برقرار کنید که تنها گزینه شما برای تسهیل این ارتباط استفاده از تولید محتوای غنی است؛ زمانی که شما به این هدف نهایی برسید به این معنی است که در بازاریابی محتوایی خود موفق عمل کرده اید و توانسته اید مشتریان زیادی را جذب و با آنها ارتباط برقرار کنید؛ به این نکته توجه داشته باشید که هنگامیکه شما محتوایی را تولید می کنید .

که در زندگی کاربران برندتان تأثیرگذار است بسیاری از امور همچون اشتراک گذاری به سهولت انجام می شود چرا که اگر محتوای شما مناسب باشد خود مخاطب آن را به اشتراک می گذارد که برای رسیدن به این هدف شما باید مسائل بدیهی را به بی رحمانه ترین شکل ممکن حذف کنید زمانی که شما می خواهید به عنوان مثال درباره بیکاری حرف بزنید به یکباره نگویید همه می دانیم که در روزهای اخیر بیکاری اوج گرفته است چرا که استفاده از این عبارت بین شما و مخاطبانتان فاصله می اندازد بنابراین بهتر است راه حل خود را برای بیکاری ارائه کنید.

 .
 
رتبه گوگل سایت

توزیع محتوا در دنیای دیجیتال

برای اینکه محتوای شما به موفقیت دست پیدا کند می توانید از راه حل زیادی همچون سئو، تجربه کاربری و … استفاده کنید که به نوعی در افزایش بازدید تأثیرگذار هستند ولی اگر چنانچه خود شما بتوانید محتوای هوشمندانه و به درد بخور متناسب با نیاز مشتری را تولید کنید بسیاری از مسائل به خودی خود حل می شوند.

توجه داشته باشید که محتوایی را که برای کسب و کارها تولید می کنید را می توانید در بسترهای مختلفی توزیع کنید که در این میان هر پلتفرمی شرایط مخصوص به خود را دارد که باید محتوای خود را بر اساس آن بهینه سازی کنید. به عنوان مثال تولید محتوای کپشن شما برای اینستاگرام قطعاً با محدودیت کاراکتری که در توییتر وجود دارد قابل استفاده نیست بنابراین هر محتوایی در بستر خود نیاز به بهینه سازی دارد.

سخن پایانی

تولید محتوا نقش مهمی در افزایش بازید و دیده شدن دارد که شما می بایست متناسب با نوع کسب و کار خود محتوای مرتبط تولید کنید طوریکه مخاطب برای آن وقت بگذارد و آن را مطالعه و در صورت رضایت بخش بودن آن را به اشتراک بگذارد. به این نکته توجه داشته باشید که مخاطب از طریق محتوایی که تولید نموده اید با شما ارتباط برقرار می کند که برای تولید محتوای غنی و یونیک و همچنین مشاوره در این زمینه می توانید با همیار توسعه تماس بگیرید..

امتیاز دادن
3.6/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *