Buy cheap website traffic
نحوه بازیابی از به روز رسانی الگوریتم گوگل

نحوه بازیابی از به روز رسانی الگوریتم گوگل

گوگل یک به روز رسانی الگوریتم را اعلام می کند و سایت شما شروع به نشان دادن نشانه هایی از تحت تاثیر قرار دادن کرده است –الگوریتم گوگل حالا چه؟

آیا این دو اصلا به هم مرتبط هستند؟ ما در این راهنمای کامل برای مقابله و بازیابی به‌روزرسانی‌های الگوریتم Google به روش صحیح همه این موارد و موارد دیگر را پوشش خواهیم داد… 

خلاصه مطلب

به یاد داشته باشید – چرا به روز رسانی الگوریتم اتفاق می افتد؟

به روز رسانی الگوریتم هسته گوگل در جولای 2021 یک نمونه عالی و جدید است.

برخلاف بسیاری از به‌روزرسانی‌هایی که گمان می‌رود در طول سال اتفاق بیفتند، این یک به‌روزرسانی الگوریتم تأیید شده بود که به این معنی است که خود گوگل بیانیه‌هایی درباره به‌روزرسانی صادر می‌کند. با این حال، از آنجایی که این یک «به‌روزرسانی هسته گسترده» است – به این معنی که مختص یک منطقه، زبان یا دسته وب‌سایت نیست، هیچ راهنمایی خاصی از انتهای آن‌ها یا هیچ پیشنهادی در مورد هدف آن ارائه نشده است. 

اساساً به این معنی است که هدف به‌روزرسانی ساده است: کمک به Google در ارزیابی محتوا و تعیین اینکه چه صفحاتی بهترین پاسخ‌ها را برای جستجوگران در سراسر صفحه ارائه می‌دهند.

رتبه بندی تجزیه و تحلیل ریاضی

در چنین مواردی، Google در گذشته معمولاً فقط به مستندات/ راهنمای موجود خود در مورد به‌روزرسانی‌های اصلی اشاره می‌کرده است که این است که لزوماً هیچ مشکل اساسی در صفحاتی وجود ندارد که ممکن است پس از به‌روزرسانی اصلی عملکرد بدتری داشته باشند. تغییراتی که در سیستم‌های آن‌ها ایجاد شده است به منظور ایجاد بهبود در میزان توانایی آن در ارزیابی کلی کیفیت محتوا است. اگر به نحوه برخورد ما به به‌روزرسانی‌های الگوریتم اصلی و همچنین به‌روزرسانی‌های خاص مانند به‌روزرسانی Anti-Spam که در ژوئن ۲۰۲۱ تأیید شد علاقه‌مند هستید – به خواندن ادامه دهید…

چگونه بفهمیم وب سایت شما تحت تأثیر به روز رسانی الگوریتم گوگل قرار گرفته است یا خیر

قبل از اینکه حتی برنامه ریزی برای بازیابی خود را شروع کنید – ابتدا باید بفهمید که آیا سایت شما اصلاً تحت تأثیر قرار گرفته است یا خیر و به چه روشی…

تأیید کنید که واقعاً یک به‌روزرسانی الگوریتم وجود دارد که افراد بیشتری (یعنی نه فقط شما) مشاهده می‌کنند

خوشبختانه، اگر قبلاً از Rank Math (افزونه SEO ما برای وردپرس) استفاده می‌کنید، انجام این کار فوق‌العاده آسان است زیرا ما به‌روزرسانی‌های الگوریتم تایید شده و تأیید نشده را در Rank Math Analytics – و همچنین در وب‌سایت ما همپوشانی می‌کنیم، بنابراین پیگیری و دسترسی به آن بسیار آسان است. هر گونه اطلاعات مربوط به به روز رسانی از جمله اما نه محدود به: 

  • هرگونه اظهارات رسمی توسط گوگل
  • نظرات از سراسر جامعه SEO
  • اطلاعات آماری و روندهای کلی که به نظر می رسد در نتیجه به روز رسانی باشد
  • و بیشتر…

اگرچه توجه داشته باشید که به‌ویژه برای به‌روزرسانی‌های تأییدنشده – ممکن است چند روز (حداقل) بعد از اینکه مشاهده کنید برخی از سایت‌های خود تحت تأثیر قرار گرفته‌اند تا نمایش داده شوند، طول بکشد. 

به داده های تجزیه و تحلیل خود مراجعه کنید

اکنون که مدتی گذشته است و به احتمال زیاد هنگام غواصی در داده‌های Google Analytics و Google Search Console به اطلاعات مفیدی دست خواهید یافت – در اینجا به این صورت است که چگونه می‌توانید به طور کلی بهترین یافته‌ها را داشته باشید: 

استفاده از تجزیه و تحلیل ریاضی رتبه (سریع و آسان) 

به روز رسانی الگوریتم گوگل ردیابی رتبه ریاضی

ماژول Rank Math’s Analytics دسترسی به داده‌های مربوطه از Google Analytics و کنسول جستجوی Google را به روشی بسیار آسان و همچنین با به‌روزرسانی‌های تأیید شده و تأیید نشده الگوریتم Google که همه در یک مکان در دسترس هستند، بسیار آسان می‌کند. 

درباره نحوه نظارت بر به‌روزرسانی‌های الگوریتم Google با رتبه ریاضی در اینجا بیشتر بیاموزید. 

در یک نگاه، می توانید به داده هایی از جمله 5 کلیدواژه برتر برنده و بازنده خود و موارد دیگر دسترسی پیدا کنید.

همه اینها همراه با قابلیت فیلتر کردن داده‌های کنسول جستجوی گوگل و گوگل آنالیتیکس که در این گزارش‌های تجزیه و تحلیل ریاضی رتبه‌بندی می‌شوند .

این امر در تشخیص تأثیر به‌روزرسانی‌های الگوریتم Google بسیار مهم و مفید است، زیرا بسته به مخاطبان هدف سایت شما که به داده‌های جهانی نگاه می‌کنند، اغلب می‌توانند داده‌ها را تغییر داده یا بی‌تأثیر به نظر برسند واریانس داده‌ها برای هر یک از بازارهای هدف شما که به طور طبیعی اتفاق می‌افتد.  

داده های Google Analytics را بر اساس کشور/منطقه فیلتر کنید

استفاده از Google Data Studio (پیشرفته) 

اگر می خواهید حتی بیشتر در داده های پشت سایت خود غوطه ور شوید و برای انجام این کار وقت بگذارید – در اینجا یک الگوی زیبای Google Data Studio برای تجزیه و تحلیل به روز رسانی پس از الگوریتم مفید است. 

توجه: اگر در گذشته هرگز از Google Data Studio استفاده نکرده‌اید و راه‌اندازی آن دلهره‌آور به نظر می‌رسد، این واقعاً یک مرحله ضروری نیست و تا حد زیادی دلیل ایجاد Rank Math Analytics است. برای اینکه اطلاعات گوگل آنالیتیکس و کنسول جستجو را در دسترس‌تر کنید تا بتوانید در گزارش‌ها غوطه‌ور شوید و داده‌های مفید را بدون نیاز به صرف ساعت‌ها صرف انجام این کار و تحت فشار قرار دادن خود در این فرآیند، بیرون بیاورید.

آنچه می‌توانید با Google Data Studio به دست آورید، با روشی که همان داده‌ها در Rank Math Analytics ارائه می‌شوند، نسبتاً قابل مقایسه است. بنابراین این یک راه حل عالی برای کسانی است که در حال حاضر از سیستم مدیریت محتوای پیشرو در جهان (وردپرس) برای وب سایت های خود استفاده نمی کنند. 

و همچنین می‌توانید پرس‌و‌جوهای آسیب‌دیده خاص را فیلتر کنید تا ببینید آیا گرایش‌هایی وجود دارد که برنده یا باخت مشابه آنچه در گزارش کلمات کلیدی برنده و بازنده رتبه ریاضی وجود دارد. 

گزارش Google Data Studio

1 چگونه از به‌روزرسانی‌های الگوریتم هسته گسترده گوگل بازیابی کنیم

ممکن است این یک امر مسلم به نظر برسد، اما قدم قبل از اولین قدم واقعی واقعاً این است که سعی کنید وحشت نکنید. 

زیرا وحشت منجر به واکنش بیش از حد می شود که سپس به تصمیم گیری سریع بر اساس غریزه و نه آنچه داده ها نشان می دهند منجر می شود. 

پس چند لحظه عقب نشینی کنید و با سایر دوستانی که در این صنعت تحت تاثیر قرار گرفته اند (و همچنین با کسانی که تحت تاثیر قرار نگرفته اند) گفتگو کنید. 

سپس می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که چگونه می‌خواهید به تغییرات رسیدگی کنید، و در هر صورت – همیشه باید راحت به جوامع روی بیاورید. جوامع، شبکه‌های پشتیبانی واقعی مانند گروه فیس‌بوک Rank Math SEO واقعاً ابرقدرت شما هستند، به طوری که حتی در موقعیت‌هایی که احساس می‌کنید به تنهایی در یک موقعیت ایزوله کار می‌کنید، واقعاً چنین نیستید. 

سئو گروه فیسبوک

و در آخر، یک قدم به عقب بردارید تا تأثیر واقعی این به‌روزرسانی الگوریتم Google را بر روی نتیجه خود در نظر بگیرید (در نتیجه در چه وضعیتی هستید)، آیا در موقعیتی هستید که درآمد به طور قابل توجهی تحت تأثیر قرار گرفته است. نقطه ای که بودجه سئو و بازاریابی شما هم دارد؟ 

یا آیا شما تازه شروع به مشاهده تأثیرات بر رتبه بندی موتورهای جستجو (و در نتیجه ترافیک) کرده اید، اما یک مدل کسب و کار دارید که به گونه ای ساخته شده است تا موقعیت هایی مانند این را حفظ کند و می تواند بدون مشکل/تخصیص منابع مورد نیاز به فعالیت خود ادامه دهد. اقدامات لازم برای بهبودی انجام شود؟ 

1.1 هدف واقعی به‌روزرسانی را ارزیابی کنید (یعنی گوگل سعی دارد به چه چیزی بپردازد؟)

قبلاً نحوه تعیین اینکه آیا به روز رسانی الگوریتم گوگل بر وب سایت شما تأثیر گذاشته است یا خیر، توضیح دادیم. 

خوشبختانه، این اولین قدم در ارزیابی هدف واقعی به‌روزرسانی است. اکنون می دانیم که برداشت گوگل در مورد تمام به روز رسانی های خود این است که کیفیت نتایج جستجو را بهبود می بخشد، اما این به تنهایی برای تصمیم گیری در مورد اینکه روی چه عناصری از سایت خود تمرکز کنید و تمرکز کنید کافی نیست. سرمایه گذاری در. 

در برخی موارد، اگرچه نه اغلب – خواهید دید که گوگل خود منطقه مورد علاقه برای به روز رسانی الگوریتم را تأیید می کند. یکی از این نمونه ها به روز رسانی اخیر الگوریتم اسپم جدید از ژوئن 2021 است . جزئیات دقیق، همانطور که انتظار می رفت، هنوز ارائه نشده است، اما دنی سالیوان گوگل تایید کرد که به روز رسانی الگوریتم بر روی مبارزه با هرزنامه متمرکز شده است.

1.2 شناسایی الگوها – ارزیابی کنید که آیا بخش‌ها یا انواع خاصی از محتوای سایت شما تحت تأثیر قرار گرفته است یا خیر

اکنون زمان آن رسیده که به داده های تحلیلی بپردازید و ببینید آیا قادر به شناسایی الگوها هستید یا خیر. آیا الگوی خاصی از محتوا یا محتوای خاصی وجود دارد که کاهش قابل توجهی داشته باشد؟ 

این می تواند به تعیین علت به روز رسانی و همچنین شروع به فرموله کردن ایده ای در مورد اینکه مراحل منطقی/بهبودهای بعدی سایت شما باید چه باشد کمک کند. 

بنابراین، وقت آن است که ترافیک خود را از طریق پست (و صفحه) مرور کنید. این کار در تجزیه و تحلیل رتبه بندی ریاضی با استفاده از قابلیت 5 پست برتر با شکست بسیار آسان است: 

top losing posts

در Google Analytics، یافتن این داده‌های روند کمی دشوارتر است، اما هنگامی که به رفتار > محتوای سایت > همه صفحات بروید، در دسترس است :

مقایسه گزارش گوگل آنالیتیکس

سپس دوره زمانی را برای مطابقت با دوره ای که دیدید سایت شما به طور بالقوه تحت تأثیر قرار گرفته است (یعنی هفته گذشته) تنظیم کنید و آن را با هفته قبل مقایسه کنید. 

پنجره مقایسه تحلیلی به روز رسانی الگوریتم گوگل

به این ترتیب می‌توانید ببینید آیا صفحات خاصی تحت تأثیر قرار گرفته‌اند یا خیر که می‌خواهید به آن‌ها نگاهی دقیق‌تر بیندازید تا ببینید آیا در واقع حتی ترافیک ارگانیک بر آن پست‌ها تأثیر گذاشته است (یا ترافیک منابع دیگر ناگهان فرو رفت). 

در این مرحله، شما همچنین می‌توانید مشاهده کنید که آیا به‌روزرسانی بر روی تعداد انگشت شماری از پست‌های با رتبه قبلی در وب‌سایت شما تأثیر داشته است یا خیر. اگر این اثر در سراسر سایت بود، این معمولاً نشانه‌ای از یک مشکل کیفیت در کل وب‌سایت شما است که سایت شما تنها در حال حاضر تحت تأثیر قرار گرفته است (که حتی می‌تواند مربوط به EAT باشد)… 

1.4 ارزیابی کنید که چگونه 5 تا 10 رقیب برتر شما تحت تأثیر قرار گرفتند

اگر ترافیک وب سایت شما در نتیجه به روز رسانی ضربه خورده است، به این معنی است که سایت های دیگر باید ترافیکی را که قبلاً داشتید به دست آورند.

به عبارت ساده، تعداد افرادی که جستجو می‌کنند و تعداد جستجوهایی که انجام می‌دهند مستقیماً تحت تأثیر یک به‌روزرسانی قرار نمی‌گیرد. بنابراین، اگر ترافیک وب سایت شما کاهش یافته است، به جای آن به جای دیگری می رود. 

به یاد داشته باشید: به‌روزرسانی لزوماً به این معنی نیست که وب‌سایت شما جریمه می‌شود، در واقع بیشتر اوقات اینطور است که وب‌سایت‌هایی که قبلاً شناسایی نشده بودند، فقط اکنون در جستجو ظاهر می‌شوند. 

در حال حاضر، این ممکن است تعجب آور باشد، اما یک راه خوب برای پیدا کردن این است که – انجام برخی از جستجوهای Google خودتان. 

  • آیا می توانید تغییراتی را مشاهده کنید؟ 
  • چه شرکت‌ها/وب‌سایت‌هایی در جایی رتبه‌بندی می‌کنند که سایت شما قبلاً بوده است و آیا تفاوت مشخصی در رویکرد آنها وجود دارد؟ 

همان‌طور که گفته شد، Semrush و SimilarWeb همچنین داده‌هایی را ارائه می‌دهند که می‌تواند در تعیین اینکه چگونه وب‌سایت‌های دیگر در سرتاسر وب تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، مفید باشد تا بتوانید محتوای آن‌ها را ارزیابی کنید و درک درستی از دلیل آن ایجاد کنید:

تجزیه و تحلیل رقبای Semrush

به عبارت دیگر، محتوایی که اکنون از شما بهتر است و رتبه شما را بالاتر می‌برد (که منجر به تحت تأثیر قرار گرفتن سایت شما شده است) فقط محتوایی است که قابل اعتمادتر است – به این معنی که Google محتوای بهتری پیدا کرده است که قبلاً از شما بالاتر نبوده است، اما باید داشته باشد. بوده. 

1.5 برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی آنچه باید روی آدرس‌دهی متمرکز شود 

اکنون که می دانید چه چیزی تغییر کرده است و چه چیزی با محتوای شما اشتباه است – بنابراین، مرحله بعدی ساده است. ساده، نه آسان. بر اساس آنچه که فکر می کنید احتمالاً بیشترین تأثیر را دارد، برنامه ریزی و اولویت بندی آنچه را که می خواهید به آن نزدیک شوید، آغاز کنید. 

وقتی به محتوای خود نگاه می کنید و آن را با محتوایی مقایسه می کنید که اکنون به طور ناگهانی نسبت به سایر محتواها بهتر عمل می کند – اینجاست که یکی از به روز رسانی های اصلی Google (EAT) وارد می شود. EAT در SEO مخفف Expertise, Authoritativeness و Trustworthiness است. این مفهومی است که در دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت خود Google به طور عمیق پوشش داده شده است . این همچنان ادامه دارد و با گذشت زمان و شروع به در نظر گرفتن EAT وب سایت های بیشتری بر اهمیت آن افزوده خواهد شد. ما سایت‌های زیادی را دیده‌ایم که تحت تأثیر به‌روزرسانی‌های الگوریتم Google به دلیل کمبود واضح EAT قرار گرفته‌اند.

دستورالعمل های ارزیابی کیفیت گوگل

مستندات خود گوگل در واقع بیان کرده است که « میزان تخصص، اعتبار، و قابل اعتماد بودن (EAT) بسیار مهم است . 

این شامل: 

  • تخصص سازنده محتوا
  • معتبر بودن سازنده محتوا، خود محتوا و در کل وب سایت. 
  • قابل اعتماد بودن سازنده محتوا، خود محتوا و بار دیگر وب سایت در کل. 

شما می توانید تفاوتی در اهمیت این موضوع بسته به صنعت مشاهده کنید، با کسانی که به دسته سایت های YMYL (پول یا زندگی شما) نزدیک تر می شوند – به این معنی که به افراد کمک می کنند تصمیمات مهمی بگیرند – به درستی بیشترین وزن را که به آنها داده می شود مشاهده می کنند. بخور 

گوگل و اعضای مختلف تیم آنها در موارد متعدد این را به عنوان ” محتوای عالی” خلاصه کرده اند . در نهایت، این چیزی است که واقعاً در کنترل شما باقی می‌ماند، با توجه به اینکه تغییر Google یک امر داده شده است، بنابراین تلاش برای مبارزه با آن ارزشش را ندارد، اما آنچه می‌توانید کنترل کنید، مقدار زمان، تلاش و منابع اختصاص داده شده برای ایجاد آن است. وب سایت شما بهترین منبع در اینترنت است (به طوری که واقعاً یکی از منابعی است که بدون شک شایسته برتری در رقابت جستجوی ارگانیک شما است). 

2 برداشت گوگل در مورد بازیابی از به‌روزرسانی‌های هسته گسترده

«گوگل می‌گوید در مورد بازیابی از به‌روزرسانی‌های اصلی چه کاری انجام دهد؟ آیا بهبودی امکان پذیر است؟»

سوال “میلیون دلاری” همانطور که بسیاری آن را مطرح می کنند. سال به سال، سایت‌ها از طریق سایت‌های الگوریتم اصلی موفق می‌شوند و سایت‌ها (گاهی اوقات به طور کامل) مخفی می‌شوند که منجر به از دست دادن میلیون‌ها دلار درآمد احتمالی می‌شود. 

با این حال، واقعیت این است که گوگل می‌گوید هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید که واقعاً از به‌روزرسانی‌های اصلی بازیابی کنید که درست است. همانطور که از استراتژی ما برای ایجاد یک رویکرد عملی برای بازگشت به وب سایت خود مشاهده می کنید – واقعاً هیچ راه حل سریعی وجود ندارد که به سایت ها امکان بازیابی سریع را بدهد. گوگل در واقع توصیه کرده است که مدیران وب سایت باید از تلاش اشتباه برای تغییر مواردی که در واقع مشکل نیستند اجتناب کنند . 

این نباید به عنوان «هیچ راهی برای بازیابی از به‌روزرسانی‌های اصلی وجود ندارد» اشتباه تعبیر شود، زیرا این به سادگی نادرست است – بسیاری از سایت‌ها در طول سال‌ها بهبود یافته‌اند و توانسته‌اند طوفان را تحمل کنند، همانطور که برخی ممکن است آن را یک به‌روزرسانی الگوریتم اصلی بدانند. آسان بود؟ نه. یک شبه بود؟ بازهم نه.

بازیابی به زمان، تلاش، صبر قابل توجهی نیاز دارد (و فراموش نکنیم – منابع).

3 چگونه وب سایت و کسب و کار خود را برای به روز رسانی الگوریتم های آینده آماده کنید 

اکنون بیایید در مورد اینکه چگونه می توانید مدل کسب و کار خود را در آینده اثبات کنید و اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما نمی تواند به طور قابل توجهی تحت تأثیر به روز رسانی الگوریتم قرار گیرد بحث کنیم. از آنجا که در حالی که این ارتباط مستقیمی با بازیابی به‌روزرسانی‌های الگوریتم Google ندارد، ما صادقانه آن را بخشی ضروری از هر کسب‌وکار و همکاری بین تیم‌های SEO، بازاریابی و محصول می‌دانیم. 

3.1 ترافیک خود را متنوع کنید

حتی اگر وب سایت شما یک نشریه باشد، اگرچه جستجوی ارگانیک واقعاً بهترین منبع ترافیک ثابت و مقیاس پذیر است – نباید تنها منبع ترافیک و درآمد کسب و کار شما باشد، اما بعداً در مورد درآمد بیشتر صحبت خواهیم کرد. 

3.2 دنبال کننده بسازید، مخاطبی را افزایش دهید

وقتی کل مدل کسب‌وکار شما این است که افراد فقط برای شرایطی که رتبه‌بندی می‌کنید در سایت شما قرار می‌گیرند، شما را فراموش کنید تا زمانی که شاید رتبه وب‌سایت شما در مقطعی دوباره بسیار شکننده‌تر از زمانی باشد که وب‌سایت (و کسب‌وکار) خود را برای تشویق تنظیم کنید. بازدیدکنندگان برای بازگشت به وب سایت شما 

و کلید این امر واقعاً ایجاد دنبال کننده و افزایش مخاطب است. این نه تنها بسیاری از عناصر سئو، از جمله سئوی خارج از صفحه (یعنی ارتقای محتوا) را آسان‌تر می‌کند، بلکه منبع بسیار خوبی برای ترافیک جدید نیز خواهد بود. 

چهار کانالی که می‌توانیم به شدت سرمایه‌گذاری زمان/منابع را در آنها توصیه کنیم عبارتند از: 

  1. ساخت لیست ایمیل
  2. راه اندازی یک کانال یوتیوب
  3. افزایش مخاطب در توییتر
  4. و شاید، اگر برای کاری که انجام می‌دهید منطقی باشد – و زمانی که مخاطبان شما به اندازه کافی بزرگ هستند، یک انجمن فیس‌بوک برای برندتان راه‌اندازی کنید (شاید قابل مقایسه با روشی که ما از گروه فیس‌بوک خود برای کمک و گرد هم آوردن افراد در صنعت استفاده می‌کنیم)  

3.3 کسب و کاری بسازید آنقدر خوب، آنقدر مهم که برای بقا به طور خاص به جستجو (یا هر چیز دیگری) متکی نباشد

تعداد بسیار کمی از کسب‌وکارها به این مرحله می‌رسند، بنابراین هدف از این کار این نیست که شما بتوانید این کار را یک شبه انجام دهید، اما حقیقت این است که اگر کسب‌وکاری که می‌سازید هدف بزرگ‌تری داشته باشد، واقعاً به مردم کمک می‌کند تا به چیزی دست یابند که آنها مایلند برای آن پول خرج کنند و این نیاز تحت تأثیر هر چیزی که تحت کنترل شما نیست (یعنی فصلی نیست، نه تقاضای جستجو) است. رسیدن به این مرحله به عنوان یک شرکت فوق‌العاده دشوار است، اما اگر به آن برسید، در حالی که به‌روزرسانی‌های الگوریتم Google ممکن است نشان دهنده افت جزئی در مسیر رشد شما باشد، همیشه می‌توانید منابع لازم را برای بازگشت قوی‌تر اختصاص دهید و از به‌روزرسانی‌ها استفاده کنید. فرصتی برای بهتر کردن سایت شما

3.4 جریان های درآمدی خود را متنوع کنید

تا حدودی با مفهوم بالا مرتبط است، اما دستیابی به آن بسیار ساده تر، تنوع بخشیدن به جریان های درآمد شما است . دیدگاه‌ها در مورد اینکه چه سطحی از تنوع را با جریان‌های درآمدی هدف قرار دهید متفاوت است، برخی می‌گویند که هیچ چیز نباید منبع بیش از ۵۰ درصد درآمد شما باشد و برخی دیگر حتی تا حد ۵ درصد درآمد شما پیش می‌روند. 

در ابتدا، این یک ابتکار بلندمدت برای کار خواهد بود و احتمالاً یک منبع درآمد خاص خواهید داشت (این کاملاً طبیعی است و مشکلی نیست)، اما سرمایه‌گذاری در توسعه سایر منابع درآمد نیز به محافظت از شما در برابر الگوریتم‌های آینده کمک می‌کند. به روز رسانی ها (مخصوصاً اگر نسخه های 3.1 و 3.2 هنوز در دست اجرا هستند و کسب و کار شما همچنان به شدت به جستجوی ارگانیک برای سودآوری وابسته است). 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *