Buy cheap website traffic
ربات کامنت گذار وردپرس

ربات کامنت گذار وردپرس

ربات کامنت گذار وردپرس مخصوص بک لینک سازی سایت با کلیدواژه هایی چون ربات کامنت گذار خودکار یا ربات خودکار کامنت گذاری در اینترنت بسیار جستجو می شود که ما نسخه رایگان آن را به شما معرفی می کنیم که دیگران همین برنامه را با قیمتی حدود ۱۰۰ الی ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رسانند.

Convert Voice To Word

بک لینک چیست؟

به لینک سازی خارجی سایت بک لینک گفته می شود بدان معنا که از طریق آن می توانید در عبارات کلیدی قدرتمند به سادگی جایگاه بگیرید. روش کار بک لینک بدین صورت است که یک عبارت کلیدی یا انکر تکست مشخص می کنید و سپس سایت خود را به آن عبارت لینک می دهید، این لینک را در سایر شبکه های اجتماعی یا دیگر سایت های خبری، ورزشی و … معرفی می کنید. یعنی سایت شما در دیگر سایت ها تبلیغ می شود. به این نوع لینک سازی خارجی بک لینک گفته می شود.

ربات کامنت گذار اتوماتیک وردپرس

ربات کامنت گذار وردپرس چیست؟

این ربات به صورت خودکار لیست سایت های ایرانی و خارجی وردپرس را پیدا می کند و سایت شما را در آن سایت ها معرفی می نماید. در واقع سایت های دیگر در حال تبلیغ سایت شما هستند. این ربات تمامی مراحل را به صورت خودکار انجام می دهد و برایتان کامنت گذاری می کند. این ربات توسط شرکت ربات تاپیو طراحی شده است که شرکت های ایرانی با سودجویی و سو استفاده کردن از این نرم افزار، آن را به سایرین و متقاضیان آن می فروشند.

این نرم افزار کامنت گذار وردپرس کاملا رایگان هست و نیاز به پرداخت ریالی نیست. در ادامه فایل دانلودی نرم افزار را می توانید داشته باشید و از آن بهره ببرید.

فایده ربات کامنت گذاری وردپرس

کامنت به معنی نظر است یعنی این ربات در دیگر سایت های وردپرسی، نظر ارسال می کند. شما در نظراتی که ارسال می کنید، نام سایت خود را معرفی می نمایید و چون نام سایت شما در هزاران سایت دیگر دیده می شود، گوگل به سایت شما اعتبار داده و سئو سایت شما را قدرتمندتر می کند. به گونه ای که به سادگی می توانید در عبارات کلیدی قدرتمند جایگاه بگیرید.توجه

در استفاده از این ربات دقت داشته باشید که فقط برای سه عبارت کلیدی به ازای هر سایت می توانید از آن بهره مند شوید. چنانچه تعداد بیشتری کلیدواژه کلیدی را استفاده کنید، سایت شما جایگاه نخواهد گرفت.

در اینجا منظور از کلمه کلیدی، همان فایل Name هست که در آموزش تصویری که در ادامه آمده است مشاهده می کنید.

اگر در هنگام کار با نرم افزار با خطا مواجه شدیم باید چه کنیم؟

ربات کامنت گذار وردپرس

در عبارات کلیدی دقت کنید. در بخش اول (Scrap) برای پیدا کردن سایت های وردپرسی که قصد کامنت گذاری در آنها را داریم، نباید کلیدواژه های مرتبط با حوزه کاری خود را وارد کنیم. در این بخش باید عبارات فارسی و انگلیسی که زیاد جستجو می شوند را بنویسیم. پیشنهاد میکنیم عبارات انگلیسی را استفاده کنید فقط توجه داشته باشید که اگر عبارات انگلیسی میزنید، زبان یا همان بخش Language را روی حالت English-en قرار دهید.
چنانچه باز هم مشکل برطرف نشد، ساعاتی دیگر از برنامه استفاده کنید.

Negar 01062019 171427

دانلود ربات ارسال کامنت انبوه در وردپرس

این نرم افزار کاملا رایگان بوده و به صورت دائمی می توانید از آن استفاده کنید. برای دانلود نرم افزار ربات ارسال کامنت انبوه در وردپرس کافی است بر روی دکمه زیر کلیک کنید.دانلود ربات ارسال کامنت وردپرس

arrow down

آموزش ربات ارسال نظر خودکار به سایت های وردپرس

فیلم آموزشی کار با ربات نظر گذار یا کامنت گذاری وردپرس را می توانید از طریق پخش زیر مشاهده کنید. این فیلم به شما کمک می کند که بدون نیاز به پرداخت هزینه ای برای سایت خود بک لینک تهیه کنید و امتیاز بالاتری برای سئو سایت خود کسب کنید و در صفحه اول گوگل نیز جایگاه بهتر و رتبه ۱ گوگل را اخذ کنید.

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *