Buy cheap website traffic
روش کسب درآمد از سایت خبری

روش کسب درآمد از سایت خبری

برای اینکه بتوانید از سایت خبری کسب درامد کنید باید روشهایی را بلد باشید برای این کار نکاتیرا باید بدانیم و بتوانیم از یک تیم خبری استفاده کنید . اخبار مفید تهیه کنید و البته جذب مخاطب را فراموش نکنید .

وب سایت خبری بایستی به سرعت لود شود تا کاربرانی که سایت را باز می کنند بدون وقفه و با یک زمان انتظار کوتاهی محتوای کل صفحه را مشاهده نمایند چرا که برای شما نیز احتمالا پیش آمده که وقتی در گوگل مطلبی را جستجو می کنید معمولا چند سایت خبری که در صفحه اول گوگل نمایش داده می شود را در تب های جدید باز می کنید و هر کدام زودتر لود شد به سراغش خواهید رفت لذا اهمیت سرعت لود سایت خبری حتی در حد ۲ ثانیه نیز آشکار می شود.

از پروتکل های https به منظور حفاظت از صفحات و اطلاعات کاربرانش پشتیبانی کند.

طراحی پورتال خبری در صورتی که به خوبی انجام شود می تواند سود هنگفتی را نصیب مولفین روزنامه ها بکند.

اهمیت طراحی سایت خبری چیست؟

اگر شما به عنوان یک طراح سایت خبری یا مولف به حد کافی دانش برای ادغام اخبار و تبلیغات و به طور کلی ایجاد پایگاه خبری را دارید. ما را دنبال کنید؛ زیرا می خواهیم از تمام نکات ریزی که می تواند سبب موفقیت وب سایت های خبری شود صحبت کنیم. البته این نکات فقط مربوط به طراحی سایت می باشد. نکات فنی و استاندارد های کد نویسی بسیاری هستند که از اهمیت زیادی برخوردارند و باید توسط یک شرکت طراحی وب سایت مورد بررسی قرار گیرند. با ما همراه باشید.

سایتهای خبری از تبلیغات چقدر درآمد کسب می‌کنند؟

پاسخ این سوال بستگی به این دارد که رسانه‌های خبری یا سایت‌ها کدام روش کسب درآمد را استفاده کنند و کدام معیارهای تبلیغاتی را دنبال کنند.

سایت‌ها و رسانه‌های خبری می‌توانند با اتخاذ یک استراتژی انتخابی برمبنای اهداف و چیدمان سایت خود از روش‌های مختلفی کسب درآمد کنند و مساله این است که میزان درآمدشان با توجه به استراتژیشان می‌تواند متغیر باشد. بنابراین بهتر است ابتدا استراتژی خود را مشخص کنند.

روش‌های کسب درآمد سایتهای خبری

در این مقاله به روش‌های کسب درآمد از سایتهای خبری پرداخته‌ایم. با توجه به این که سایت‌ها و رسانه‌های خبری، بازدیدهای خوبی دارند و به طبع آن رنک و دامین آتوریتی (Domain Authority) بالایی دارند، بستری مناسب برای نمایش تبلیغات کسب‌وکارها هستند. بهترین و کاربردی‌ترین روش‌های کسب درآمد این سایت‌ها اصولا شامل موارد زیر است:

۱- نمایش تبلیغاتی بنری یا فروش فضای تبلیغاتی

یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال ساده‌ترین راه‌های کسب درآمد سایتهای خبری که حتی امروزه هم کاربرد خود را دارد، نمایش تبلیغات بنری یا فروش فضای تبلیغاتی است. در این روش جایگاه‌های تبلیغاتی، عامل بزرگی در قیمت این نوع تبلیغات دارد. از طرفی هم در این روش محاسبه پرداخت به ازای هر کلیک یا پرداخت به ازای هر مثلا هزار بازدید یا پرداخت به صورت ماهیانه انجام می‌شود.

کلیه‌سایت‌ها و رسانه‌های خبری می‌توانند از این گزینه برای درآمد و درآمدزایی خود استفاده کنند. برای این کار کافی است عضو وب‌سایت‌ها یا پلتفرم‌های تبلیغاتی آنلاین شوند و با عضویت خود و ارائه درخواست و دریافت تایید، کد نمایش بنرها را در قسمت‌های مدنظر سایت خود به نمایش در آورند. به این ترتیب با توجه به مدت زمان نمایش و تعداد کلیک می‌توانند درآمد کسب کنند.

متداول‌ترین روش برای فروش فضای تبلیغاتی استفاده از مدل پرداخت برای هر کلیک یا همان PPC است. در این روش هر بار که شخصی روی تبلیغات سایت کلیک کند، مبلغی از تبلیغ‌کننده برای سایت خبری به عنوان درآمد در نظر گرفته می‌شود.

دو روش وجود دارد که کلیه سایت‌ها و سایت‌های خبری می‌توانند از این روش استفاده کنند. اولین و محبوب‌ترین آن عضویت در پلتفرم‌های تبلیغات آنلاین از جمله یکتانت است. با استفاده از عضویت در یکتانت، شما کدی را از سمت یکتانت دریافت می‌کنید که با تعبیه آن در سایت می‌توانید به راحتی محتوای تبلیغاتی را در سایت خود به نمایش در آورید.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از سایت به کمک پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت

در روش دوم فروش فضای تبلیغاتی شما می‌توانید به طور مستقیم با شرکت‌ها تعامل کنید و فضای تبلیغاتی را مستقیم به آنها بفروشید. به طور طبیعی، این کار نیاز به صرف زمان و اختصاص نیروی فروش برای شما دارد اما مطمئنا هر کسب‌وکاری می‌تواند با مذاکره از این سیستم هم برای درآمدزایی سایت خود استفاده کند.

۲- نمایش تبلیغات همسان

مشارکت با شرکت‌های تبلیغاتی معتبر، یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از سایت است. در این روش کلیه صاحبان سایت‌ها با عضویت در پلتفرم‌های تبلیغاتی می‌توانند درآمد خوبی داشته باشند.

این پلتفرم‌های تبلیغاتی ارائه‌دهنده تبلیغات همسان امکان نمایش خودکار تبلیغات را به آنها ارائه می‌دهند به این ترتیب، آگهی‌هایی که به این روش در سایت به نمایش در می‌آیند با موضوع سایت، مرتبط هستند. از طرفی آنها می‌توانند به راحتی قالب و اندازه تبلیغات را به همان شیوه‌ای که ترجیح می‌دهند در سایت داشته باشند و محل قرار گرفتن آنها را در صفحات وب‌سایت‌شان را هم تنظیم کنند.

به طور کلی می‌توان گفت برای افرادی که تازه کار هستند و آشنایی کافی با روش‌های درآمدزایی سایتها ندارند، این روش عاقلانه‌ترین و ساده‌ترین روش‌ است.

۳- انتشار مقالات و پیوندهای حمایت شده

شاید یکی از محبوب‌ترین و بهترین راه‌های کسب درآمد برای هر وب سایت بخصوص سایتهای خبری، انتشار مقالات رپورتاژی یا همان اسپانسری است. در این روش مقالات مد نظر کسب‌وکارها که با هدف معرفی خدمات و برندهای‌شان انجام می‌شود با پرداخت هزینه و در راستای برندینگ و گرفتن بک لینک در سایتهای خبری مرتبط منتشر می‌شود. این مدل در بهینه‌سازی سئو، ارتقاء وب‌سایت و برندینگ بسیار مورد استفاده و مورد علاقه کسب‌وکارهاست.

بیشتر بخوانید : رپورتاژ آگهی چیست ؟

در این روش کافی است سایت‌های خبری به عضویت پلتفرم‌های ارائه خدمات تبلیغات آنلاین و رپورتاژ آگهی درآیند. با این شیوه آنها به راحتی می‌توانند بخشی از درآمد خود را با انتشار رپورتاژ به دست آورند. به منظور مشخص کردن این محتواها از محتوای اصلی سایت خبری، غالبا این محتواها با برچسب‌هایی از جمله «محتوای حمایت شده»، «رپورتاژ آگهی» و یا «تبلیغات» در سایتهای خبری مشخص و متمایز می‌شوند.

کسب درآمد از بازاریابی افیلیت

۴- بازاریابی افیلیت

وب سایت داشته باشید یا نداشته باشید و یا حتی هنوز در حال ایده گرفتن باشید، می‌توانید به بازاریابی افیلیت برای درآمد سایتهای خبری خود هم نگاهی بیاندازید. با بازاریابی افیلیت شما می‌توانید با برندها و مشاغل موجود در محتوای وبسایت خبری خود شریک ‌شوید. اگر به یک محصول یا خدمات اشاره می‌کنید، با استفاده از یک کد وابسته منحصر به فرد که هنگام ثبت نام در یک برنامه وابسته بازاریابی افیلیت دریافت کرده‌اید، می‌توانید به آن محصول یا خدمات لینک دهید. از آنجا، هر زمان شخصی یک محصول یا خدمات را از طریق آن لینک خریداری کند، شما می‌توانید درآمد کسب کنید.

بیشتر بخوانید : افیلیت مارکتینگ چیست ؟

در این روش با پیدا کردن محصولی که دوست دارید و توصیه می‌کنید، می‌توانید تبلیغات افیلیت را شروع کنید. سپس در وب سایت خود، محصول را معرفی کنید و آن را به بازدیدکنندگان وب سایت و مشترکان ایمیل خود تبلیغ کنید. اگر محصول یا خدمات برای بازدیدکنندگان سایت شما جذاب باشد و آنها بر روی لینک شرکت شما کلیک کنند و محصول را خریداری کنند شما بخشی از قیمت فروش را دریافت می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *