Buy cheap website traffic
مکان رایگان برای تبلیغ پست های وبلاگ شما

مکان رایگان برای تبلیغ پست های وبلاگ شما

پس از راه اندازی یک وبلاگ و ایجاد اولین پست های وبلاگ خودباید به فکر تبلیغ پست ها باشید . مسئله بعدی جلب توجه به محتوای شما با نام ترافیک است. یکی از راه های مهم برای به دست آوردن ترافیک بیشتر وبلاگ. این است که پس از انتشار، مکان هایی را برای تبلیغ پست های وبلاگ خود پیدا کنید.

چرا؟ زیرا باید به همان اندازه که برای تولید محتوای خود وقت گذاشتید، برای تبلیغ آن صرف کنید. گاهی حتی بیشتر!

اما شما از کجا شروع می کنید؟

بهترین مکان برای به اشتراک گذاری مطالب شما کجاست؟

چگونه محتوای خود را بدون اسپم و تبلیغاتی به اشتراک می گذارید؟

آیا اشکالی ندارد که پست وبلاگ خود را در مکان های مختلف به اشتراک بگذارید؟ یا مردم محتوای شما را بدون نیاز به اشتراک گذاری پیدا می کنند. مطمئناً آن محتوای شگفت انگیزی که به تازگی ایجاد کرده اید. به دلیل کیفیت و تلاش زیادی که برای آن انجام داده اید، به راحتی پیدا می شود.

تبلیغ پست ها 1

اشتباه!

این ایده که اگر چیز شگفت انگیزی بسازید، مردم خود به خود خواهند آمد. یک تصور غلط رایج است. شما باید محتوای شگفت انگیز خود را تبلیغ کنید در غیر این صورت بعید است که کسی آن را پیدا کند. این حقیقت تلخ است. اطلاعات زیادی در آنجا وجود دارد که حتی محتوای شگفت انگیز نیز مدفون می شود. اگر وقت خود را صرف بیرون آوردن آن در مقابل مردم نکنید.

و برای کمک به شما در این زمینه. من این لیست عظیم از 48+ مکان رایگان را برای تبلیغ پست های وبلاگ شما پس از انتشار منتشر کرده ام. بنابراین شما گزینه های زیادی برای شروع دارید.

برخی از این موارد سریع و ساده هستند. در حالی که برخی نیاز به سرمایه گذاری زمانی بیشتری نسبت به دیگران دارند. فقط حواستان باشد که از بسیاری از این پیوندها نهایت استفاده را ببرید که ممکن است نیاز باشد تا در خود پلتفرم درگیر شوید و ارتباط برقرار کنید.

بنابراین، اجازه دهید هر یک از این مکان‌های مختلف را مرور کنیم تا پست‌های وبلاگ شما را با جزئیات بیشتری تبلیغ کنیم.

خلاصه مطلب

رسانه های اجتماعی

فیس بوک

صفحات فیس بوک

یکی از مکان‌های رایج برای اشتراک‌گذاری پست‌های وبلاگ، صفحه تجاری فیس‌بوک شما است. صفحه کسب و کار شما متعلق به شما است و قوانین اضافی ندارد که باید نگران آن باشید. مانند گروه های فیس بوک. برای اینکه از صفحه کسب و کار خود حداکثر استفاده را ببرید. شما باید تا حد امکان تعداد لایک های صفحه را دریافت کنید.

گروه های فیس بوک

با اشتراک گذاری در گروه های فیس بوک، همیشه باید قوانین هیئت مدیره گروه را بررسی کنید. و سعی کنید از تبلیغات بیش از حد خودداری کنید. می توانید این کار را با اطمینان از مرتبط بودن و مفید بودن پست خود انجام دهید. برای شرکت در این موارد به احتمال زیاد باید محتوای افراد دیگر را به اشتراک بگذارید.

نکته: به دنبال گروه های فیس بوک با روزهای تبلیغاتی باشید!

توییتر

یکی دیگر از مکان های رایج که می توانید آخرین پست وبلاگ خود را در آن ارسال کنید، توییتر است.

توییت‌ها به 280 کاراکتر محدود می‌شوند، بنابراین حتماً موارد را کوتاه و شیرین نگه دارید. این همچنین یک راه عالی برای اطلاع سایر وبلاگ نویسان است که وقتی آنها را در پست های وبلاگ خود ذکر کرده اید. با قرار دادن نام کاربری @ آنها در توییت نیز.

حتی می توانید از ابزارهای رایگان مانند Buffer ، Hootsuite یا RecurPost استفاده کنید . برای اشتراک گذاری منظم پست های خود به صورت خودکار در توییتر. و همچنین پلتفرم های دیگر. همانطور که می توانید پست های وبلاگ خود را چندین بار به اشتراک بگذارید تا زمانی که تصویر یا متن توییت خود را تغییر دهید . در غیر این صورت شما در خطر شکستن قوانین توییت تکراری اخیر آنها هستید. و حساب شما به حالت تعلیق در می آید.

نکته: از برخی حساب‌های RT استفاده کنید تا دسترسی بیشتری داشته باشید، مانند این فهرست‌های UKWordGirl یا SkinnedCartree .

تخته های گیره سفید با لیوان عینک موبایل و هدفون در برابر سطح سفید توری

پینترست

Pinterest یک مکان عالی برای شروع در هنگام شروع است. مانند بسیاری از دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی محبوب. مانند فیس بوک و توییتر. دسترسی ارگانیک پست ها را به نفع تبلیغات پولی محدود کرده اند.

مخاطبان این پلت فرم شامل طیف گسترده ای از سوله ها هستند. بنابراین این احتمال وجود دارد که بتوانید جایگاهی را بیابید که محتوای شما بتواند در اینجا قرار بگیرد.

برای شروع ارسال، باید یک حساب تجاری رایگان در Pinterest ایجاد کنید. و برای استفاده حداکثری از این پلتفرم، تصاویر بهینه سازی شده Pinterest ایجاد کنید. این تصاویر معمولاً یا 600 در 900 پیکسل هستند یا هر چیزی که دارای نسبت 2:3 باشد.

همچنین در حالت ایده آل باید پین های خود را در پست های وبلاگ خود جاسازی کنید . و توضیحات Pinterest را نیز بسازید. همانطور که، در حالی که Pinterest روی تصاویر شما تمرکز می کند. توضیحات کلیدی قوی با هشتگ نیز مهم هستند.

بنابراین، مطمئن شوید که یک استراتژی پینترست دارید. در غیر این صورت، با این پلتفرم دشوار به جایی نخواهید رسید.

0b48e76693617297d8026811f421b0b89b7819dd

با این اشتباهات پینترست از کشتن پین های خود دست بردارید…

برای خبرنامه‌های ما ثبت‌نام کنید و (به عنوان یک امتیاز) مراحل عملی را برای رفع این ۶۱ اشتباه رایج Pinterest که ترافیک شما را از بین می‌برند، دریافت کنید:

ما به اندازه شما از هرزنامه متنفریم + حریم خصوصی خود را جدی بگیرید. لغو اشتراک در هر زمان. برای جزئیات بیشتر به شرایط و سیاست های حفظ حریم خصوصی مراجعه کنید.
اکنون کیت تعمیر را برای من ارسال کنید!

به طور کلی، چندین مکان در Pinterest وجود دارد. که می توانید پست های وبلاگ خود را به اشتراک بگذارید:

تابلوهای موضوعی خاص شما

شروع با تخته های خود به ساختن نمایه شما و به دست آوردن توپ کمک می کند. تابلوهای شخصی اخیراً قرار گرفتن در معرض آنها افزایش یافته است. استفاده بیش از حد از تابلوهای گروهی

تابلوهای گروه مرتبط و کلید واژه

هنگامی که به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ خود در تابلوهای شخصی خود دست یافتید. وقت آن است که به دنبال تابلوهای گروهی بگردید تا بیشتر در معرض دید قرار بگیرید. در حالی که هیئت مدیره گروه در حال کاهش بوده است. اگر درست انجام شوند، همچنان منبع ارزشمندی برای ترافیک هستند. بنابراین، با استفاده از این روش ها به دنبال تابلوهای گروهی باشید . و تابلوهایی را هدف بگیرید که کلمات کلیدی مناسب را در نام و توضیحات خود دارند. که به خوبی در جایگاه شما قرار می گیرد.

قبایل باد دم

در حالی که هنوز پینترست مرتبط است. قبایل بادهای دم در واقع خارج از سکو ساخته شده اند. با این وجود، آنها هنوز هم برای رانندگی ترافیک بسیار قدرتمند هستند. و قرار گرفتن در معرض خود را در خود پینترست افزایش دهید. و چه بهتر این است که Tailwind Tribes برای کمک هزینه اولیه 30 ارسال در ماه رایگان هستند. اگر می‌خواهید بیشتر از آن ارسال کنید، باید در یکی از طرح‌های آن‌ها مشترک شوید.

دفترچه یادداشت صورتی و طلایی روشن با رول های رنگارنگ نوار واشی

اینستاگرام

مشابه Pinterest شما باید برای هر یک از پست های وبلاگ خود تصاویر ایجاد کنید. سپس می توانید تصویر را به عنوان استوری اینستاگرام ارسال کنید و آن را به پست وبلاگ خود پیوند دهید.

هشتگ ها برای کمک به یافتن محتوای شما بسیار مهم هستند. با اشتراک Tailwind ، می توانید به راحتی در مورد هشتگ های محبوب تحقیق کنید. و حتی پست های خود را از قبل برنامه ریزی کنید. این یک ویژگی بسیار منحصر به فرد و جستجو شده است که به تازگی در دسترس است.

نقطه ضعف اصلی استوری های اینستاگرام این است که فقط 24 ساعت دوام می آورند. هر نوع پست دیگری در اینستاگرام به جز مواردی که در پروفایل شما وجود دارد، پیوندهای فردی دریافت نمی کند.

لینکدین

جایگاه های لینکدین بر کسب و کار، فناوری و بازاریابی تمرکز دارند.

مقالات LinkedIn را به نمایه خود اضافه کنید

یکی از مکان‌هایی که می‌توانید پست‌های وبلاگ خود را در لینکدین تبلیغ کنید، اشتراک‌گذاری مجدد پست‌های وبلاگ در فید نمایه‌تان است. به عنوان مقالات پیوندی لینکدین. و ممکن است متوجه شوید که کاربران لینکدین ممکن است تمایل بیشتری به اشتراک در این پست های وبلاگ از طریق لینکدین داشته باشند. در مقایسه با لیست ایمیل. از آنجایی که همه چیز در بستر آنهاست.

گروه های لینکدین

یکی دیگر از مکان هایی که می توانید پست های وبلاگ خود را در لینکدین تبلیغ کنید. این است که گروه های لینکدین مرتبط با محتوای خود را پیدا کنید. جایی که می توانید پیوندهای خود را به اشتراک بگذارید. مثل همیشه قوانین گروه را در نظر داشته باشید. و اینکه شما کاری بیش از رها کردن پیوندهای خود انجام دهید. همانطور که باید به گروه و بحث های آن کمک کنید.

یوتیوب

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که پست وبلاگ خود را به ویدیو تبدیل کنید؟ همانطور که می توانید آن ویدیو را در یوتیوب با پایگاه کاربران عظیم آن به اشتراک بگذارید. و اگر برای ایجاد یک ویدیوی یوتیوب به مشکل خوردید. حتی می توانید ویدیو را به یک ویدیوی بومی فیس بوک نیز تبدیل کنید. کشتن موثر دو پرنده با یک سنگ.

مگر اینکه قبلاً در حال ایجاد ویدیو برای پست های وبلاگ خود باشید. این ممکن است به مقدار قابل توجهی کار اضافی برای هر پست وبلاگ نیاز داشته باشد. اما با وجود این، هنوز هم ارزش بررسی دارد.

وبلاگ Tumblr

یک مکان شگفت انگیز که شاید فکرش را نکرده باشید. این است که می توانید پست های خود را به Tumblr اضافه کنید. فقط به خاطر داشته باشید که این جوامع معمولاً موضوعات را ترجیح می دهند. که بیشتر زندگی روزمره و بسیار بصری هستند. مانند فیلم، بازی، غذا و آثار هنری.

اگر تصمیم دارید پست‌های خود را به Tumblr ارسال کنید، حتماً برچسب‌های مرتبط را نیز اضافه کنید. یک عنوان و حتی یک تصویر می تواند به برجسته تر شدن پست وبلاگ شما کمک کند.

ایمگور

Imgur پلتفرم دیگری است که ممکن است شما را زیاد با تصاویر مرتبط کنید. بیشتر از پست های وبلاگ. اما این بدان معنا نیست که نمی توانید راه هوشمندانه ای برای اشتراک گذاری پست های وبلاگ خود در اینجا پیدا کنید.

برای شروع، به یک تصویر برای ارسال به عنوان کانون نیاز دارید. سپس می توانید آن را در ایمگور آپلود کنید و لینک خود را در انتهای پست اضافه کنید. به طور کلی، این برای تصاویر اصلی یا GIF هایی که مربوط به پست وبلاگ شما هستند بهترین کار را دارد.

اسنپ ​​چت

این برنامه تلفن هوشمند نسبتاً جدید است و روشی کمی متفاوت برای ارسال پست های وبلاگ خود به جهان است. فقط به خاطر داشته باشید که این پلتفرم بر روی تعاملات اجتماعی تمرکز دارد. و مخاطبان اسنپ چت نسبتاً جوان هستند و 90 درصد از کاربران بین 13 تا 24 سال سن دارند .

دیگو

مکانی برای خوانندگان برای جمع آوری، ذخیره و حاشیه نویسی ایده ها. به سادگی گروه های مرتبط با محتوای خود را پیدا کنید و پست های خود را همزمان با اضافه کردن برچسب ها ارسال کنید.

BeBee

گروه های BeBee معروف به Hives می توانند مکان خوبی برای اشتراک گذاری پست های وبلاگ شما باشند. به خصوص اگر محتوای شما مربوط به تجارت باشد. به سادگی پیوند خود را به عنوان Buzz به Hives مربوطه اضافه کنید تا افراد آن را پیدا کنند.

مکان های رایگان برای تبلیغ وبلاگ شما سربرگ زن حامل پوشه موبایل و لیوان

مکان‌هایی برای اشتراک‌گذاری پست وبلاگ خود پس از انتشار، انتشاراتی که روی سیستم‌های رأی‌گیری و امتیاز کار می‌کنند

در اینجا چند مکان برای تبلیغ پست های وبلاگ شما وجود دارد که ممکن است به کار بیشتری نیاز داشته باشد. همانطور که آنها بر روی نوعی اعتبار، امتیاز یا سیستم های رای گیری کار می کنند.

معمولاً این به معنای خواندن، نظر دادن و به اشتراک گذاشتن کارهای دیگران است. قبل از اینکه بتوانید خودتان را تبلیغ کنید. اما این روابط متقابل اغلب می تواند به خوبی کار کند. زمانی که پاسخگو و قابل اندازه گیری باشند.

تریبر

Triberr مکانی برای همکاری با وبلاگ نویسان دیگر برای به اشتراک گذاشتن محتوای شما است. از شما می خواهد که با به اشتراک گذاری محتوای دیگران در مکان هایی مانند توییتر، با پلتفرم ارتباط برقرار کنید. قبل از اینکه محتوای شما به احتمال زیاد به اشتراک گذاشته شود.

اما به طور کلی، به هر حال باید محتوای دیگران را به اشتراک بگذارید. از آنجایی که مدیریت محتوا می تواند به تقویت محتوای شما کمک کند. و خود را به عنوان منبع اطلاعاتی برای جایگاه خود معرفی کنید.

Viral Content Bee (قبلاً Viral Content Buzz)

Viral Content Bee نیز مفهومی مشابه Triberr دارد. شما می توانید اشتراک های اجتماعی بیشتری را از شبکه های بزرگ به دست آورید. مانند فیس بوک، توییتر، پینترست و موارد دیگر در این پلتفرم.

برای کسب امتیاز قبل از اشتراک گذاری محتوای خود، ابتدا باید محتوای دیگران را به اشتراک بگذارید. که باعث می شود برای همه کاربران سودمند باشد.

هنگامی که محتوای خود را ارسال می کنید، می توانید 1-3 دسته و 1-2 هشتگ را برای افزایش بیشتر در معرض دید محتوای خود انتخاب کنید.

Empire.kred

این گزینه دیگری است که بر روی ساختار اعتباری کار می کند. می توانید با تعامل با وبلاگ نویسان دیگر اعتبار کسب کنید. سپس می توانید از آن برای سرمایه گذاری در نمایه های وبلاگ نویسان دیگر یا تبلیغ محتوای خود استفاده کنید.

مزایای این پلتفرم با سایر گزینه های اینجا کمی متفاوت است. اما به طور کلی، نه تنها باید از این که پست های وبلاگ خود را در معرض دید دیگران قرار دهید، سود ببرید. اما همچنین به شما کمک می کند تا با وبلاگ نویسان دیگر در جایگاه خود ارتباط برقرار کنید.

Kingged.com

جامعه ای از وبلاگ نویسان از جایگاه های مختلف. هر محتوایی که ارسال می‌کنید نیز بر اساس میزان لایک‌های «پادشاه» رتبه‌بندی می‌شود. با دوست داشتن پادشاه بیشتر، شما را بیشتر در معرض دید قرار می دهد.

نظر دادن نیز بخش بزرگی از این پلتفرم است. به این معنا که اگر نظرات با کیفیتی را در پست های دیگر وبلاگ نویسان ارائه دهید. این موارد مربوط به جایگاه شما هستند. آنها احتمالاً این را با اظهار نظر در مورد محتوای شما برمی گردانند.

BizSugar

در BizSugar می‌توانید پست‌های خود را مربوط به کسب‌وکارهای کوچک، وبلاگ‌نویسی، کارآفرینی و بازاریابی ارسال کنید، زیرا این موارد در اینجا رایج هستند.

ارسال پست ها فقط به 1 لینک در 24 ساعت محدود می شود. بنابراین باید به تدریج به این پلتفرم نزدیک شوید. همچنین، هنگام ارسال پست‌های خود مطمئن شوید که در دسته‌ای که انتخاب کرده‌اید مطابقت دارند.

پس از آن هر پست ارسال شده که تایید شود بر اساس میزان شکر دریافتی رتبه بندی می شود. اما محتوایی که ارسال می کنید لازم نیست فقط محتوای نوشته شده باشد. همانطور که BizSugar نیز فیلم ها را می پذیرد!

6c81249b5e567aea9c0b05a67da1041352067257

چک لیست رایگان 57 اشتباهات وردپرس را دریافت کنید

برای خبرنامه های ما ثبت نام کنید و (به عنوان یک امتیاز) این چک لیست PDF 11 صفحه ای رایگان را دانلود کنید. دارای مراحل عملی برای کمک به حل 57 اشتباه تغییر دهنده بازی که ممکن است در حال حاضر مرتکب شوید و به وبلاگ وردپرس شما آسیب می رساند:

ما به اندازه شما از هرزنامه متنفریم + حریم خصوصی خود را جدی بگیرید. لغو اشتراک در هر زمان. برای جزئیات بیشتر به شرایط و سیاست های حفظ حریم خصوصی مراجعه کنید.اکنون چک لیست رایگان من را ارسال کنید!

AmplifyBlog

یکی دیگر از مکان های متعدد برای تبلیغ پست های وبلاگ شما. در AmplifyBlog است. شما می توانید محتوای خود را در اینجا ارسال کنید و به آن رأی مثبت یا منفی داده می شود.

این وب سایت دو دیدگاه متفاوت برای محتوای ارسالی دارد. یکی با جدیدترین مقالاتی که بدون توجه به آرا نشان داده می شود. و خوراک اصلی خانه با بهترین محتوا پر شده است. با بیشترین میزان رای موافق و مشارکت.

Quora

در Quora هدف شما پاسخ دادن به سوالات است. در حالت ایده آل، مواردی که محتوای شما می تواند به ارائه پاسخ کمک کند. پاسخ های شما باید شامل یک پاسخ مختصر با پیوند شما باشد. یا در حال بسط دادن در مورد شما. یا ارائه مدرک.

نکته: مراقب سوالات با پاسخ کم و بازدید زیاد باشید.

Reddit

یکی دیگر از مکان‌های متعدد برای تبلیغ پست‌های وبلاگ شما، Reddit است. اما من به شدت توصیه می کنم هنگام اشتراک گذاری در Reddit مراقب باشید.

چرا؟ زیرا جوامع Reddit هرزنامه تبلیغاتی را دوست ندارند.

بنابراین باید به روشی مفید به جامعه کمک کنید. و پیوندهای خود را فقط در مواقعی بگنجانید که واقعاً نیاز به توضیح بیشتر در مورد نکته ای است که می خواهید بیان کنید. فکر نکنید می توانید کسی را فریب دهید اگر همه مطالبی که ارسال می کنید یک نظر با پیوندهای شما باشد. از آنجایی که تمام تاریخچه ارسال شما برای سایر کاربران قابل مشاهده است. بنابراین مطمئن شوید که شما را اسپم نیست و ارائه کمک های معنی دار به عنوان شما خواهد از بر داشت.

شما باید زمانی را صرف تعامل و مشارکت در subreddit های مربوطه کنید. قبل از اینکه حتی شروع به اشتراک گذاری پیوندهای خود کنید. هنگامی که پیوند یا پست خود را اضافه کردید، ممکن است به آن رأی مثبت داده شود یا خیر.

آمینو

Amino یک پلتفرم نسبتاً جدید با یک جامعه تلفن همراه گسترده است. ساخته شده از بسیاری از موضوعات مختلف و موضوعات فرعی. بسیار شبیه Reddit. سعی کنید به انجمن های مرتبط با محتوای وبلاگ خود بپیوندید. برای بحث، سوال بپرسید و پست های وبلاگ مرتبط را به اشتراک بگذارید.

DoSplash

یکی از مکان هایی که می توانید پست وبلاگ خود را پس از انتشار منتشر کنید، DoSplash است. در حالی که ثبت نام ممکن است کمی طول بکشد زیرا یک فرآیند دستی است.

پس از ثبت نام. هر پست وبلاگی که ارسال کنید در این پلتفرم رای داده می شود. که بر میزان ترافیکی که احتمالاً می توانید از آن دریافت کنید تأثیر می گذارد.

بلوکوبه

می توانید مقالاتی را در Blokube ارسال کنید. که فقط بسته به رای مثبت در فید ارسال می شوند و تبلیغ می شوند . به این معنی که مفیدترین محتوا به بالای صفحه هدایت می شود.

درگیر شدن در وبلاگ

مشابه Blokube. پست خود را به یک دسته ارسال کنید و ببینید آیا رای کافی برای پذیرفته شدن دارد یا خیر. بسته به اینکه محتوای شما چقدر خوب رای داده است، ممکن است نتایج ترافیک کم و بیش را در اینجا بیابید. رای گیری Blog Engage دارای هر دو رأی مثبت و منفی است.

توجه: در زمان نوشتن هر دو Blog Engage و Blokube به نظر نمی‌رسد HTTPS یا SSL را به درستی تنظیم کنند. بنابراین در وارد کردن مواردی مانند رمز عبور مراقب باشید.

بازتوییت آسان (آهسته بارگذاری URL)

اگر از توییتر برای ترافیک استفاده می کنید. سپس می توانید از وب سایتی به نام Easy Retweet استفاده کنید. که به شما امکان می دهد محتوای دیگران را برای اعتبار توییت کنید. سپس می توان از این اعتبارات برای بازتوییت شدن پست های وبلاگ خود و ترافیک به وبلاگ شما استفاده کرد.

به طور پیش فرض، حساب های جدید با 200 اعتبار رایگان شروع می شوند تا به شما در شروع کار کمک کنند.

دفترچه یادداشت صورتی روشن با اهداف و یک دفترچه یادداشت سفید برای فهرست کردن انگیزه ها

نشانک‌گذاری اجتماعی مکان‌هایی برای اشتراک‌گذاری وبلاگ خود پس از انتشار

میکس (قبل از StumbleUpon)

Mix در ژوئن 2018 جایگزین StumbleUpon شد. بنابراین این پلتفرم جدید هنوز کاملاً جدید است و ممکن است مزایای قبلی را نداشته باشد. اما هنوز ارزش یک عکس را دارد زیرا ارسال آخرین پست های وبلاگ خود در اینجا سریع و آسان است.

فلیپ بورد

با ارسال پست های وبلاگ خود به Flipboard. آنها را می توان در میان سایر محتوای موجود در آنجا برای ایجاد مجلات یا تابلوهای ایده های گروه بندی شده استفاده کرد. شما حتی می توانید با وبلاگ نویسان دیگر در این پلتفرم همکاری کنید.

مانند بسیاری از پلتفرم های دیگر که در اینجا فهرست شده اند تا اطمینان حاصل شود که برخی از محتوای افراد دیگر را نیز به اشتراک می گذارید. برای جلوگیری از هرزنامه و تعلیق حساب خود. برخی از پیشنهادات استفاده از قانون 80/20 است.

فلیکر

فلیکر دارای فوکوس تصویر است، مانند Imgur، Pinterest و Instagram. اگرچه می توانید به توضیحات هر تصویر پیوندهایی اضافه کنید. می توانید تصاویر یا حتی اینفوگرافیک ها را برای دیگران اضافه کنید تا در اینجا به اشتراک بگذارند.

فهرست راهنماهای مقاله

مطمئن شوید که فقط پست‌های خود را به فهرست‌های باکیفیت اضافه می‌کنید، در غیر این صورت ممکن است با سئوی گوگل خود دچار مشکل شوید. بسیاری از این موارد به زمان زیادی نیاز ندارند. زیرا آنها فقط نیاز به ارسال پیوندها یا فید RSS شما دارند.

Scoop.it

می توانید پست های خود را ارسال کنید. و همچنین یک فید از محتوای خود و سایر محتوای انتخاب شده ایجاد کنید که برای مخاطبان شما مفید باشد.

AllTop

می توانید پست های وبلاگ خود را به صورت خودکار با استفاده از فید RSS خود به این پلتفرم ارسال کنید. تنظیمات دیگری لازم نیست. هر چند برای ارسال پیوندهای خود باید تأیید شوید. بنابراین مطمئن شوید که محتوای شما کیفیت بالایی دارد و آن را در دسته بندی مناسب ارسال می کنید.

BlogLovin’

تنظیم و خودکارسازی این آسان است، مشابه AllTop. برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید، باید یک قطعه کد به وبلاگ خود اضافه کنید. سپس هر بار که یک پست جدید منتشر می کنید، با استفاده از فید RSS شما به BlogLovin ارسال می شود.

خوراکی

یکی دیگر از پلتفرم های فید RSS که می توانید از آن برای به اشتراک گذاری پست وبلاگ خود پس از انتشار استفاده کنید Feedly است. پس از راه اندازی، به طور خودکار پست های شما را به دسته هایی که تنظیم کرده اید ارسال می کند.

اخبار گوگل

اگر محتوای زیادی تولید می کنید که می تواند به عنوان جدید برای جایگاه شما طبقه بندی شود. سپس ارسال وب سایت خود در اینجا می تواند مفید باشد. با این که یک فهرست گوگل است، مانند افزودن تبلیغات گوگل به وبلاگ شما. برخی الزامات فنی سختگیرانه وجود دارد. و برای افزودن مطالب ارسالی خود باید تأیید شوید. توصیه می شود محتوای وبلاگ شما این باشد:

  • منحصر بفرد
  • ایده آل چندین نویسنده
  • اغلب به روز می شود (هر روز فکر کنید)
  • + یک طاقچه متمرکز
مکان های رایگان برای تبلیغ پست های وبلاگ شما تصویر سرصفحه لیوان موبایل ثابت و لیوان

انتشار مکان های پلتفرم برای تبلیغ پست های وبلاگ شما

این مکان‌ها برای اشتراک‌گذاری پست‌های وبلاگ شما معمولاً به کمی زمان و استراتژی نیاز دارند. همانطور که گاهی اوقات ممکن است لازم باشد محتوای موجود خود را در قالبی متفاوت تغییر دهید. یا محتوای اضافی منتشر کنید که به وبلاگ شما باز می گردد.

متوسط

به جای ارسال فقط یک پیوند به وبلاگ خود، Medium به کار بیشتری نیاز دارد. شما باید یا پست های وبلاگ خود را بازنشر کنید، یک پست وبلاگ کوچک ایجاد کنید. این مربوط به یک پست در وبلاگ اصلی شما است. یا یک مورد دلخواه شخصی، یک قطعه از پست وبلاگ خود ایجاد کنید. آنها همچنین این گزینه را دارند که از ویژگی واردات خود استفاده کنند.

می توانید به هر پست وبلاگی که ارسال می کنید تا 5 برچسب مرتبط اضافه کنید. و باید مطمئن شوید که چندین پیوند را درج کنید که خوانندگان را به وبلاگ شما بازگرداند.

اشتراک اسلاید

در مرحله بعد، SlideShare شامل استفاده مجدد از برخی از محتوای موجود شما می شود. با تبدیل پست های وبلاگ خود به نمایش اسلاید.

شما می توانید این کار را با خلاصه کردن نکات برجسته محتوای خود در قالب اسلاید انجام دهید. در حالی که این ممکن است نیاز به کار اضافی داشته باشد. احتمالاً کار کمتری نسبت به نوشتن یک پست وبلاگ جدید است. و هنوز هم می تواند تعداد زیادی ترافیک جدید بالقوه ایجاد کند.

هک، شما حتی می توانید از نمایش اسلاید خود برای ایجاد یک ویدیو برای پلتفرم های دیگر و کشتن دو پرنده با یک سنگ استفاده کنید. به خصوص، اگر بازاریابی ویدئویی واقعاً هدف شما نباشد.

هکرهای رشد

هکرهای رشد مکان دیگری برای تبلیغ پست وبلاگ شما هستند. که می توانید از آن برای انتشار مجدد مطالب خود استفاده کنید. و همچنین اضافه کردن یک لینک، توضیحات کوتاه و 1-3 برچسب.

برای محتوای مرتبط با تجارت، طراحی، وبلاگ نویسی، رسانه های اجتماعی، سئو و بازاریابی عالی است. همچنین، می‌توانید پیوندهای رسانه‌های اجتماعی خود را به نمایه خود اضافه کنید تا بیشتر در معرض دید قرار بگیرید.

مراقب باشید این پلتفرم را اسپم نکنید تا حساب شما غیرفعال نشود. بنابراین اگر پست های وبلاگ زیادی دارید می خواهید اضافه کنید. سعی کنید آنها را پخش کنید.

پاندای بی حوصله

در Bored Panda می‌توانید پست‌ها را دوباره منتشر کنید یا قسمت‌هایی از آن را دوباره به اشتراک بگذارید و سپس به وبلاگ اصلی خود پیوند دهید.

این پلتفرم برای محتوای مرتبط با موارد زیر محبوب است:

  • ویدئو
  • هنر و عکاسی
  • حیوانات
  • مسافرت رفتن
  • فیلم و تلویزیون
  • شوخ طبعی
  • DIY
  • + بیشتر

Postach.io

Postach.io می تواند برای تبلیغ پست های وبلاگ شما استفاده شود، اما ابتدا به یک حساب Evernote نیاز دارد.

هنگامی که یک حساب Evernote ایجاد کردید و وبلاگ رایگان Postach.io خود را راه اندازی کردید. سپس می توانید این دو را به هم متصل کنید. پس از اتصال، می توانید به سادگی پست های وبلاگ خود را با Evernote کلیپ کنید. و آنها را با تگ منتشر شده مورد نیاز تگ کنید. به علاوه سایر موارد مرتبط. تا این کلیپ در وبلاگ Postach.io شما منتشر شود.

EZineArticles

مانند بسیاری از گزینه های دیگر در این بخش. EZineArticles به نوشتن برخی مطالب مرتبط اضافی نیاز دارد. سپس می توانید با استفاده از کادر منبع در انتهای هر پست، به وبلاگ خود پیوند دهید.

علاوه بر این، می توانید فید RSS خود را به پلتفرم متصل کنید تا پست های وبلاگ خود را نیز اضافه کنید.

مکان‌های رایگان برای تبلیغ پست‌های وبلاگ شما سربرگ لاله‌های رنگارنگ و کیف سفید

سایت های خاص طاقچه

در اینجا مکان هایی برای تبلیغ پست های وبلاگ شما وجود دارد که بسیار خاص هستند. بسته به موضوعات وبلاگ خود، ممکن است نتوانید از آنها استفاده کنید.

ManageWP.org

هر چیزی که مربوط به پلتفرم وردپرس باشد را می توان در اینجا به اشتراک گذاشت. اما هر چیزی که اضافه کنید توسط کاربران رای مثبت یا منفی خواهد داشت.

DesignFloat

شما می توانید هر چیزی که مربوط به طراحی است را در این تابلوی بحث ارسال کنید. از جمله ایده های طراحی، مقالات و ابزار.

DZone

مکانی برای گفتگو و اشتراک گذاری محتوای توسعه وب و برنامه نویسی.

Slashdot

یکی دیگر از مکان های متمرکز بر فناوری برای به اشتراک گذاری پیوندهای شما. که شبیه DZone است.

الو

این جامعه بیشتر بر روی سوله های هنر و طراحی متمرکز است. اما همیشه می‌توانید انواع دیگری از محتوا را امتحان کنید تا ببینید چه کار می‌کند.

مکان های دیگری که می توانید آخرین پست وبلاگ خود را به اشتراک بگذارید

تا کنون بیشتر وب سایت های خاصی را پوشش داده ایم که می توانید از آنها برای تبلیغ پست های وبلاگ خود استفاده کنید. خوب، در اینجا چند ایده اضافی وجود دارد. که کاملاً در گروه های بالا نمی گنجد.

از منابع وبلاگ خود استفاده کنید

هنگامی که به دنبال راه های رایگان برای اشتراک گذاری آخرین پست وبلاگ خود هستید. چرا به وبلاگ خود نگاه نمی کنید؟ پیشنهاد عجیبی به نظر می رسد. اما احتمالاً در حال حاضر مقداری ترافیک را به وبلاگ خود هدایت می کنید. پس چرا با بهینه سازی وبلاگ خود برای تبلیغ بیشتر محتوای خود، از آنچه در اختیار دارید نهایت استفاده را نبرید.

به عنوان مثال، شما باید مطمئن شوید که:

پست های وبلاگ خود را در امضای ایمیل خود تبلیغ کنید

آیا تنظیم امضای ایمیل حرفه ای برای آدرس ایمیل وبلاگ خود دارید؟ یا به طور کلی هر آدرس ایمیلی را که دارید هک کنید. اگر نه، ممکن است زمان آن رسیده باشد که یک مورد ایجاد کنید و از آن برای اضافه کردن پیوند وبلاگ خود به امضا استفاده کنید.

سپس هر بار که ایمیل می‌زنید، محتوای خود را نیز تبلیغ می‌کنید!

از ایمیل های خبرنامه خود برای مشترکین خود برای تبلیغ آخرین پست های وبلاگ خود استفاده کنید

اگر وبلاگی را اداره می کنید، احتمالاً اهمیت رشد یک لیست ایمیل را شنیده اید. MailerLite مکانی رایگان است که اگر هنوز لیست خود را دریافت نکرده اید می توانید شروع کنید.

در هر صورت، اینگونه به آن فکر کنید. هنگامی که یک خبرنامه ایمیلی ارسال می کنید، چرا یک پیوند کوتاه به آخرین پست وبلاگ خود اضافه نکنید؟

سایر مکان های انجمن برای تبلیغ پست های وبلاگ شما

اگر بخشی از انجمن‌های مرتبط با جایگاه خود هستید، می‌توانید همان رویکردی را که در Reddit انجام می‌دهید، در پیش بگیرید. با مشارکت در بحث های ارزشمند. همچنین ممکن است این شانس را پیدا کنید که پیوندهای پست وبلاگ خود را به عنوان یک مرجع مفید یا پاسخ به یک سؤال اضافه کنید.

نظر دادن پست وبلاگ

اظهار نظر در مورد سایر پست های وبلاگ همیشه می تواند یک راه عالی برای ایجاد روابط باشد. و با وبلاگ نویسان دیگر همکاری کنید. تا زمانی که به روشی معنادار و متفکرانه انجام شود. (نکته: معمولاً کمی بیشتر از «پست عالی!» است). مانند پرسیدن سوال، توضیح بیشتر در مورد نکات و اضافه کردن به بحث. معمولاً همان چیزی است که باید برای آن هدف گذاری کنید.

اما یک جنبه نادیده گرفته شده این است که اغلب هنگام ایجاد نمایه یک نظر دهنده از شما یک وب سایت خواسته می شود. این فرصت عالی برای اضافه کردن لینک وبلاگ شما است!

به ویژه، وبلاگ هایی که از سیستم نظردهی CommentLuv استفاده می کنند. به شما امکان می دهد آخرین پست وبلاگ خود را به انتهای نظر خود اضافه کنید.

برای کمک به تبلیغ پست های وبلاگ خود در جمع بندی ها شرکت کنید

گاهی اوقات ممکن است با وبلاگ نویسانی روبرو شوید که به دنبال مشارکت کنندگان برای ارسال پیوندهای خود هستند. تا وبلاگ نویس بتواند آنها را به پست جمع بندی خود اضافه کند.

با قرار دادن محتوای شما در این نوع پست ها. شما یک بک لینک ارزشمند به وبلاگ خود دریافت خواهید کرد که نه تنها برای جذب ترافیک مفید است. همچنین برای سئوی شما نیز، تا زمانی که پست وبلاگ خلاصه مرتبط باشد.

نکته: یک راه خوب برای یافتن جمع بندی ها این است که سعی کنید به دنبال گروه های جمع بندی در فیس بوک یا استفاده از جستجوی گوگل بگردید.

جعبه سفید با بوته گلدانی کوچک و مداد در مقابل زمینه و سطح سفید

برای تبلیغ وبلاگ خود که دیگر فعال نیستند از این مکان ها اجتناب کنید

در حالی که برای مکان هایی برای تبلیغ پست های وبلاگ تحقیق می کنید. تعداد زیادی بودند که من با آنها برخورد کردم که دیگر کار نمی کنند. من اینها را برای روشن شدن در اینجا گنجانده ام.

Google+ ‎ اخیراً بسته شد و در سال 2019 دیگر در دسترس نیست.

Storify دیگر در دسترس نیست.

Inbound.org در حال حاضر با Growth.org جایگزین شده است . اما وب سایت جدید هنوز به طور کامل منتشر نشده است.

در حالی که Yahoo Answers هنوز در دسترس است. این پلتفرم که شبیه Quora به نظر می رسد، دیگر جایی نیست که بتوانید پست های وبلاگ خود را تبلیغ کنید. از آنجایی که هر پیوند خروجی که با پاسخ های خود اضافه می کنید حذف می شوند.

Klinkk دیگر ارسالی را نمی پذیرد و اکنون به سادگی یک وبلاگ است. از آنجایی که انجمن برای نگهداری بیش از حد شد و در 20 مارس 2018 بسته شد.

Delicious که قبلاً با نام Del.icio.us شناخته می شد، دیگر در دسترس نیست. همانطور که در ژوئن 2017 زمانی که پلتفرم توسط Pinboard خریداری شد، متوقف شد.

در حالی که Digg.com (که قبلاً با نام Digg It شناخته می شد) هنوز برای استفاده در دسترس است، در حال حاضر در زمان نگارش مقاله است. چند هشدار امنیتی جدی در مرورگر من ایجاد می کنم. بنابراین من آن را در اینجا لیست کرده ام تا زمانی که مشکل حل شود. همانطور که امنیت را بسیار جدی می‌گیرم.

Technorati وب سایت به اشتراک گذاری پیوند که بر فناوری تمرکز دارد دیگر وجود ندارد. و به نظر می رسد در عوض به یک شرکت تبلیغاتی هدایت می شود.

زنی که روی رختخواب سفید با لپ تاپ و بالش های صورتی نشسته است

خلاصه ای از این 48+ مکان برای تبلیغ پست های وبلاگ خود پس از انتشار

اولاً، مکان های زیادی برای تبلیغ پست های وبلاگ شما در اینجا وجود دارد! بنابراین احساس نکنید که نیازی به رفتن دارید و همه آنها را همین الان انجام دهید. همچنین نباید احساس کنید که لازم است همه پست های وبلاگ خود را در همه مکان ها به اشتراک بگذارید.

برخی از مکان‌هایی که در اینجا فهرست شده‌اند، خاص هستند. بنابراین مطمئن شوید که محتوای خود را فقط در صورت مرتبط بودن در این مکان ها به اشتراک می گذارید.

چیزی که من پیشنهاد می کنم، این است که برای شروع کار کوچک و آسان شروع کنید. مکان های مختلفی برای تبلیغ پست های وبلاگ شما وجود دارد. که نیاز به زمان و تلاش زیادی ندارد. مانند مواردی که از فید RSS شما اجرا می شوند. برای مثال، مانند BlogLovin.

سپس می توانید به تدریج به پلتفرم های نیاز به منابع بیشتری برای اشتراک گذاری پست های وبلاگ خود گسترش دهید.

مسافت پیموده شده شما ممکن است با این مکان ها برای تبلیغ پست های وبلاگ شما متفاوت باشد

هر وبلاگی متفاوت است. بسته به جایگاه، سبک و موارد دیگر شما. احتمالاً متوجه خواهید شد که محتوای شما در پلتفرم های مختلف نتایج بهتری می گیرد.

بنابراین، نتایج خود را تست و بررسی کنید! Google Analytics خود را به صورت ماهانه بررسی کنید تا نتایج خود را ببینید. و پیگیری مدت زمانی که در این پلتفرم ها صرف می کنید. می تواند اندازه گیری دقیقی از اینکه کدام یک از این مکان ها برای تبلیغ پست های وبلاگ خود به شما ارائه می دهد. بهترین بازده را در سرمایه گذاری زمان و تلاش خود ارائه می دهید!

مکان هایی برای تبلیغ پست های وبلاگ شما می توانند بسیار متفاوت باشند

اگرچه این لیست بسیار بزرگ است. احتمالاً این یک لیست 100٪ جامع نیست. گزینه های بیشتری وجود دارد که ممکن است از دست داده باشم. و ایده هایی وجود دارد که من به طور کامل از روی عمد کنار گذاشته ام زیرا به نظر نمی رسید که مناسب باشند. بنابراین اگر به چیزی برخورد کردید که در اینجا فهرست نشده است. این بدان معنا نیست که نمی توان از آن به عنوان یکی از مکان های متعدد برای تبلیغ پست های وبلاگ خود استفاده کرد.

همچنین، بسیاری از این نوع سایت ها می توانند مرتباً تغییر کنند. موارد جدید همیشه ظاهر می شوند. و افراد مسن تر می توانند کار خود را متوقف کنند. بنابراین اگر موردی را مشاهده کردید که کار طولانی مدتی ندارد، به من اطلاع دهید تا بتوانم آن را به روز کنم. در حالی که من سعی می کنم این لیست را بیش از 48 مکان برای تبلیغ پست های وبلاگ شما به روز نگه دارم. وب سایت های زیادی برای پیگیری هستند!

گوگل محتوای تکراری را دوست ندارد

در نهایت، حواستان به محتوای تکراری باشد. گوگل محتوای تکراری را دوست ندارد و اگر مراقب نباشید می تواند به سئو سایت شما آسیب برساند. من در مورد محتوای تکراری گوگل متخصص نیستم. بنابراین قبل از انتشار مجدد یک پست وبلاگ در هر یک از این پلتفرم ها، تحقیق خود را انجام دهید.

بنابراین، آیا قبلاً هر یک از این مکان ها را برای تبلیغ پست های وبلاگ خود امتحان کرده اید؟ آیا در این لیست مواردی وجود دارد که شما پیدا کرده باشید و من آن را از دست داده باشم؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!

اگر این پست وبلاگ را مفید یافتید، لطفاً چند ثانیه وقت بگذارید و آن را در پلتفرم رسانه اجتماعی مورد علاقه خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *