Buy cheap website traffic
چگونه فالوور بفروشیم ؟

چگونه فالوور بفروشیم ؟

در این مقاله ی آموزشی ” چگونه فالوور بفروشیم ” به شما میخواهم یاد بدهیم که چگونه از طریق فروش فالوور و لایک اینستاگرام به درآمد چند میلیونی در ماه دست پیدا کنید. خیلی از دوستان از من میپرسند که چگونه فالوور بفروشیم و به درآمد بالا دست پیدا کنیم و ایا فروش فالوور یک کسب درامد اینترنتی واقعی میباشد یا نه ؟ که در این مقاله از 0 تا 100 به شما یاد میدهیم چگونه فالوور بفروشید و میزان درآمدزایی از این مدل کسب و کار اینترنتی چقدر است پس تا انتها همراه ما باشید .

چگونه فالوور بفروشیم و به درآمد میلیونی برسیم؟

چگونه فالوور بفروشیم و به درامد میلیونی برسیم؟

چگونه فالوور بفروشیم 

فروش فالوور، لایک و ویو اینستاگرام یکی از ایده های پولساز کسب و کار اینترنتی است. اگر ایده های برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی ندارید میتوانید از این ایده استفاده کنید.

اگر شما هم قصد کسب درآمد از اینترنت را دارید و میخواهید مانند سایت هایی که خدمات اینستاگرام دارند کسب درآمد کنید در این مقاله به صورت کامل شما را با این روش کسب درآمد آشنا کردیم.

چگونه فالوور بفروشیم ؟ (مدل ساده و پولساز)

چگونه فالوور بفروشیم ؟ (مدل ساده و پولساز)

اول اینکه بگم اینستاگرام چیست؟ و بعد به شما به صورت کامل بگم  که چگونه فالوور اینستاگرام بفروشید و به درآمد میلیونی در ماه دست پیدا کنید و به شما نشان میدهم که میزان درآمد اینترنتی شما از این فروش فالوور و لایک و ویو اینستاگرام چقدر میتواند باشد؟

اگر هنوز شک دارید که از طریق راه اندازی خدمات اینستاگرام مثل فروش فالوور، لایک و ویو نمی توانید کسب درآمد کنید حتما تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

اینستاگرام چیست؟

فالوور

اینستاگرام (instagram) یک شبکه ی اجتماعی است که روزانه افراد زیادی در این شبکه اجتماعی عضو میشوند. شبکه ی اجتماعی اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی میباشد که روزانه افراد زیادی در آن جذب میشوند. تقریبا بالای 70 درصد کاربران از این شبکه ی اجتماعی استفاده میکنند و عضو آن هستند  که این یک موقعیت عالی و پولساز برای کسانی است که میخواهند از آن کسب درآمد میلیونی داشته باشند .

داشتن قابلیت فالوور و لایک این برنامه را جذاب کرده است و باعث شده که روزانه افراد زیادی به این شبکه ی اجتماعی ملحق شوند . همانطور که گفتم برنامه و شبکه ی اجتماعی اینستاگرام میتواند یک موقعیت عالی و خوبی برای شما دوستان عزیز باشد تا بتوانید خیلی زود از طریق فروش فالوور و لایک اینستاگرام به درامد چند  میلیونی در ماه برسید.

اصلا نگران نباشید من به صورت کامل من به صورت کامل در این مقاله آموزش داده ام که چگونه فالوور بفروشید و روش اصلی فروش فالوور , لایک و ویو را به شما آموزش بدهم .

چگونه فالوور و لایک اینستاگرام بفروشیم ؟

چگونه فالوور و لایک اینستاگرام بفروشیم ؟

اول از همه میپردازیم به مزایای فروش و لایک اینستاگرام :

  • میزان درامدزایی از فروش فالوور و لایک اینستاگرام به صورت دائم و همیشگی میباشد یعنی شما میتوانید به صورت همیشگی و دائم از این سیستم درامدزایی کنید .
  • یکی از ساده ترین و پولسازترین مدل های کسب و کار اینترنتی فروش لایک و فالوور اینستاگرام است.
  • برای راه اندازی اصلا به هیچ سرمایه ی بالایی نیاز ندارد شما با کمترین سرمایه میتوانید به درامد چند میلیونی در ماه دست پیدا کنید(که در ادامه میگم میزان درامد ماهانه شما میتواند چقدر باشد).
  • کم کار کنید پول بیشتری دربیارید : شما با روزانه 3 الی 4 ساعت کار کردن میتوانید درامدی چندین برابر یک کارمند داشته باشید.
  • در فروش فالوور اینستاگرام شما 50 تا 60 درصد سود میکنید و در فروش لایک و ویو بالای 80 درصد سود میکنید به ازای هر فروشی که داشته باشید .
  • و…

در قسمت بالای مقاله ” چگونه فالوور بفروشیم ” شما را با مزایای فروش فالوور و لایک اینستاگرام اشنا کردیم در قسمت بعد به صورت کامل شمارا با این سیستم بیشتر اشنا خواهم کرد.

آموزش فروش فالوور و لایک اینستاگرام 

آموزش فروش فالوور و لایک اینستاگرام 

در این قسمت از مقاله “چگونه  فالوور بفروشیم” به شما یاد میدهیم که چگونه فالوور , لایک و ویو اینستاگرام بفروشید :

1_اولیم قدم  در این سیستم طراحی سایت است. یعنی شما باید برای کسب و کار خود یک سایت راه اندازی کنید . داشتن وب سایت برای فروش فالوور و… یک امر بسیار مهم است اگر دقت کنید تمام افرادی که فالوور و لایک اینستاگرام میفروشند یک وبسایت دارند . برای داشتن سایت اصلا به برنامه نویسی و کد نویسی نیاز نیست شما بدون داشتن علم برنامه نویسی و کدنویسی میتوانید در کمتر از 2 ساعت یک وبسایت کاملا حرفه ای با تمام امکانات لازم  برای خود راه اندازی کنید.

2_قدم دوم بهینه سازی وب سایت شما باید وبسایت خود را برای موتور های جست و جو بهینه سازی کنید . بهینه سازی وبسایت باعث میشود سایت شما در بین نتایج اول گوگل به نمایش نشان داده شود و همین بهینه سازی وبسایت است که باعث میشود درامد شما چندین برابر بشود (بحث سئو و بهینه سازی وبسایت را باید جدی بگیرید).

3_قدم سوم بازاریابی و جذب مشتری میباشد شما باید در بین مخاطبان خود بازاریابی کنید تا انها را به مشتری دائم و همیشگی تبدیل کنید (ما کلیه کار ها را از 0 تا 100 در این فیلم اموزشی به شما یاد میدهیم )

4_در قدم چهارم شما شروع به فروش فالوور و لایک اینستاگرام میکنید . با طراحی سایت و بهینه سازی آن و بازاریابی اینترنتی میبینید که هر روز مشتری های شما بیشتر و بیشتر میشود و مشاهده میکنید که تعداد سفارشات مشتریان شما بسیار بالا و چشم گیر میباشد . در قدم چهارم شما باید سفارشات مستریان را انجام بدهید .

4 مرحله ی بالا قدم های اصلی این مدل کسب و کار میباشد کلیه مراحل بالا را ما از 0 تا 100 در قالب یک فیلم جامع برای شما قرار داده ایم که شما میتوانید با تهیه و دانلود این فیلم آموزشی یک سیستم فروش فالوور و لایک برای خود راه اندازی کنید و به درامد میلیونی در ماه برسید .

میزان درآمد از فروش فالوور و لایک اینستاگرام چقدر است ؟

به قسمت شیرین و جذاب مقاله “چگونه فالوور بفروشیم ” رسیدیم . در این قسمت میخواهم به شما بگم که اگر این سیستم را راه اندازی کنید و ادامه بدهید میزان درآمد ماهانه شما چقدر میتوانند باشند .

در تصویر زیر من با ابزار keyword planner میزان سرچ کلماتی که شما اگر در آن کلمان در نتایج اول باشید را برای شما درآوردم .(این فقط قسمت کوچکی از این کلمات پرسرچ میباشد).

4143

از جمله کلماتی که مخاطبان شما سرچ میکنند  در تصویر بالا نمایش داده شده است حال تصور کنید در بین این کلماتی که در تصویر بالا میبینید خط 1 تا 3 نتایج گوگل باشید و در بدترین حالت تنها 50 درصد و نصف کاربران وارد سایت شما بشوند و از آن 50 درصد در بدترین حالت 50 درصد انها ارزان ترین پلن شما مثلا 20000 تومان است را سفارش بدهند قطعا میزان درامد شما فقط از فروش فالوور چقدر میشود ؟

5600 : کل کاربران در هر ماه

2800 :نصف کاربران وارد سایت شما بشوند

  20000 تومان:قیمت پلنی که میخرند

 1400 :نصف کاربرانی که وارد سایت شما شده اند سفارش دهند

1400*20000=28000000 تومان    : میزان درامد شما تنها از فروش فالوور در این کلمات کلید

اگر در کلماتی که ما در بالا به شما  معرفی کردیم نتایج 1 تا 3 قرار بگیرید درامد ماهانه شما 28 میلیون تومان در یک ماه میباشد که یک درآمد رویایی و بسیار بالا میباشد که (که بین 50 تا 60 درصد این مبلغ سود خالص شما میباشد ) . حال تصور کنید شما در کلمات خرید لایک , خرید ویو و… در نتایج اول قرار بگیرید قطعا درامدی که کسب میکنید خیلی  بیشتر از این درامد که گفتم میباشد. حالا شما میبینید که افرادی که از طریق فروش فالوور و لایک کسب درامد میکنند درامد ماهانه ی انها چقدر است . شما هم میتوانید چنین درامد رویایی را داشته باشید.

فقط به این نکته توجه کنید که در این مدل کسب و کار اینترنتی شما را به هیچ عنوان با روش کار با نرم افزارهای جمع آوری سکه آشنا نکردیم. شما از طریق سرورها برای مشتریان تان فالوور، لایک و ویو میزنید.

آموزش ساخت و راه اندازی سایت فروش فالوور، لایک و ویو اینستاگرام

آموزش راه اندازی سایت فروش فالوور، لایک و ویو اینستاگرام

همانطور که گفتیم برای اینکه بتوانید از طریق فروش فالوور، لایک و ویو اینستاگرام کسب درآمد کنید باید به فکر راه اندازی و ساخت سایت باشید. راه اندازی سایت فروش فالوور اصلا کار سختی نیست.

برای  راه اندازی و ساخت سایت فروش فالوور یا همان خدمات اینستاگرام شما نه نیازی به یادگیری علم برنامه نویسی و کدنویسی دارید! و نه نیازی دارید به شرکت های طراحی سایت و افراد برنامه نویس چندین میلیون تومان پول بدهید تا برای شما سایت راه اندازی کنند.

به لطف بزرگ سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس (wordpress) این امکان فراهم شده تا هر کسی قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارد بدون نیاز به حتی 1 خط کدنویسی یک سایت شیک برای کسب و کار اینترنتی خود راه اندازی کند.

وب سایت آکادمی سبز  هم با استفاده از وردپرس راه اندازی شده است، اگر شما هم قصد راه اندازی این مدل کسب و کار اینترنتی را دارید میتوانید با استفاده از این سایت ساز به صورت کاملا رایگان وب سایت حرفه ای برای کسب و کارتان راه اندازی کنید.

البته تنها هزینه ای که برای راه اندازی و طراحی سایت فروش فالوور نیاز دارید هزینه خرید یک هاست و دامنه است. شما با یک هاست و دامنه معمولی که نهایتا به 200 تا 300 هزارتومان سرمایه نیاز دارد میتوانید یک سایت کاملا حرفه ای با سلیقه شخصی خودتان راه اندازی کنید.

با وردپرس میتوانید در کمتر از 1 ساعت یک وبسایت شیک و جذاب برای کسب و کار اینترنتی خود راه اندازی کنید. البته نحوه راه اندازی و ساخت سایت فروش فالوور را به صورت کاملا عملی به شما آموزش دادیم.

سوالات متداول ” چگونه فالوور بفروشیم ” :

بیشترین سوالاتی که کاربران از بنده در این موضوع میپرسند  و قصد دارم به طور کامل در مقاله   “چگونه فالوور بفروشیم “شما را راهنمایی کنم :

1_ایا کسب درآمد از این مدل تضمینی هست ؟
بله قطعا اگر این مدل کسب و کار اینترنتی را ادامه بدهید نتیجه ی خوبی را میگیرید .این مدل تضمینی و تست شده میباشد و افرادی که در دوره “فروش فالوور اینستاگرام و کسب درآمد میلیونی ” ما شرکت کردند نتایج بسیار عالی گرفته اند .

2_ایا برای فروش فالوور و لایک اینستاگرام حتما باید سایت داشته باشیم ؟ چون چیزی از طراحی سایت نمیدانم ؟

بهتر است که برای فروش فالوور و لایک اینستاگرام یک سایت داشته باشید البته بدون سایت هم شما میتوانید کسب درآمد کنید  ولی اصلا نگران نباشید ما از 0 تا 100 به شما یاد میدهیم که چگونه  در کمتر از 2 ساعت یک سایت کاملا حرفه ای با تمام امکانات مثل گرفتن درگاه پرداخت  , طراحی صفحات سایت , ساخت پلن فروش فالوور ولایک و… بدون داشتن دانش برنامه نویسی برای خود راه اندازی کنید .

3_ایا فروش فالوور و لایک اینستاگرام از طریق جمع اوری سکه توسط برنامه ها صورت میگیرد ؟
خیر اصلا چنین نیست _ اصلا ما به شما آموزش کار با برنامه ها را نگفته ایم بلکه به شما یاد میدهیم که چگونه با سرور های اینستاگرام کار کنید و فقط با چند حرکت ساده بالای 500 هزار فالوور و لایک کمتر از 5 دقیقه بگیرید.

5_من قصد خرید فالوور و لایک دارم ایا میتوانم از این سیستم استفاده کنم ؟

بله قطعا اگر شما قصد فروش فالوور و لایک اینستاگرام را ندارید از این سیستم میتوانید برای خود به صورت نامحدود فالوور بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *