Buy cheap website traffic
با وبلاگ خود کسب درآمد کنید

با وبلاگ خود کسب درآمد کنید

اما اگر آماده هستید که فقط به جلو حرکت کنید و یاد بگیرید که چگونه از وب سایت خود کسب درآمد کنید، پس بیایید شروع کنیم

در زیر فهرستی از متداول‌ترین روش‌های کسب درآمد از وب‌سایت را مشاهده می‌کنید که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. بهترین استراتژی برای اجرای اینها برای شروع با استراتژی که فکر می کنید بیشترین درآمد را به همراه خواهد داشت. سپس آن را تست کنید.

هنگامی که یک جریان درآمد پایدار ایجاد کردید، استراتژی دوم و سپس سوم را اجرا کنید. بعد از اینکه تعدادی از این موارد را آزمایش کردید، می توانید آزمایشات و مقایسه های رسمی انجام دهید تا بهترین راه برای کسب درآمد در وبلاگ خود را بیابید.

1. از تبلیغات نمایشی Ezoic استفاده کنید

البته ده ها پلتفرم تبلیغاتی برای انتخاب وجود دارد. اما، در تجربه من، هیچ پلتفرمی در توانایی اش برای به حداکثر رساندن درآمد تبلیغات شما از Ezoic پیشی نمی گیرد .

gSsk3m47RxHi NVuhDu7KHHp6Wz2a1eerQO1lXykqFgHqN7tFUht6vVoc5PNPTfSStFmE7OIhh8 MXYyXzhvWSyr8gPJcesrQRjXmfSTr3 JUF

منبع

پیوستن به یک شبکه تبلیغاتی مانند Ezoic به دلایل زیادی ایده خوبی است: 

  • موانع کم برای ورود: حتی افراد تازه کار می توانند از تبلیغات نمایشی برای شروع کسب درآمد از وب سایت در مدت زمان نسبتاً کوتاهی استفاده کنند.
  • از مشکلات رایج اجتناب کنید: از به خطر انداختن مسائلی مانند کلیک‌های نامعتبر که معمولاً در پلتفرم‌های تبلیغاتی مانند Google Adsense با آن مواجه می‌شوید، خودداری کنید. Ezoic دارای یک سیستم داخلی برای تشخیص تقلب کلیک نامعتبر است تا بتوانید خطر ابتلا به چنین مشکلاتی را کاهش دهید.
  • فرآیندهای ساده: اغلب در تلاش برای پیاده سازی تبلیغات در وب سایت ها مشکلاتی وجود دارد. با پیوستن به Ezoic، دیگر مجبور نیستید با پیکربندی های پیچیده سر و کار داشته باشید زیرا این پلتفرم فرآیند را ساده می کند تا کار شما را آسان تر کند.

در اینجا نگاهی گذرا به برخی از نتایجی که از زمان تغییر به Ezoic به دست آورده‌ام آورده شده است: 

PV7zJVo6M1rUDMnEp8aAfHgW0rb21DIc

می‌توانید بقیه گزارش‌های درآمد من را اینجا بررسی کنید . 

برای افزایش درآمد خود از تبلیغات نمایشی، می‌توانید استراتژی محتوای خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که محتوای تخصصی با کیفیت بالا ارائه کنید تا بتوانید تبلیغ‌کنندگان ویژه‌ای را جذب کنید که تمایل بیشتری به خرج کردن مبالغ ممتاز برای فضاهای تعامل بهینه دارند.

اگر هنوز متقاعد نشده اید که تبلیغات نمایشی Ezoic بهترین راه برای شروع کسب درآمد آنلاین است، پس این مقاله را بخوانید که چرا تبلیغات نمایشی بهترین مدل کسب و کار در یک اکوسیستم دیجیتال در حال تغییر است.

2. خدمات خود را بفروشید

در حالی که تبلیغات یک راه ساده برای کسب درآمد از وب سایت شما است، تکنیک های زیادی برای کسب درآمد از ترافیک وب سایت شما بدون تبلیغات وجود دارد. 

یکی از این راه ها فروش خدمات شماست. به عنوان مثال، می توانید یک سرویس مشاوره بسته بندی شده برای موارد زیر ایجاد کنید:

  • مشاوره کسب و کار
  • مربیگری شخصی
  • روابط عمومی
  • مشاوره بیمه / مالیات

… و غیره.

یکی از بهترین چیزها در مورد این نوع تجارت این است که می توان آن را با استفاده از برنامه های ایمیل، اسناد مکتوب یا از طریق تلفن انجام داد. 

خدمات مشاوره به راحتی قابل تکرار هستند و شما می توانید از آنها به عنوان افزودنی برای یک کسب و کار موجود استفاده کنید. 

با فروش خدمات خود به این روش، می توانید مهارت های خود را توسعه دهید و تخصص خود را پرورش دهید و در عین حال خود را به عنوان یک مقام در جایگاه خود قرار دهید (که به شما امکان می دهد پول بیشتری دریافت کنید).

3. محصولات دیجیتالی خود را بفروشید

فروش محصولات دیجیتال مانند دوره های آنلاین، کتاب های الکترونیکی و غیره، مسلماً بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین است. 

بازار دوره ها به تنهایی تا سال 2023 به رقم خیره کننده 423 میلیارد دلار می رسد!

6vxNU3Uh6cGnsU9U9pd0 6NiLUicymzQZSE XmWcj3yIk9hnadxuYK0IqJrTQYke7nW5kvm9qJ5MEs8afooiHedijD4WaEnmsrNPUX UlL q0DMycji6Pdf sfM3UpyUbgqqqU95

منبع

شما فقط باید یک بار محصول را ایجاد کنید و می توانید آن را به هزاران یا حتی میلیون ها نفر در سراسر جهان بفروشید. 

این بدان معناست که شما هزینه های سربار کمتر، مانع ورود کم، حاشیه سود بالاتر و مدیریت آسان تر محصول خود دارید. هیچ واسطه ای وجود ندارد و شما سهام نامحدودی دارید. چه محصول دیجیتال خود را به یک نفر یا به یک میلیون نفر بفروشید، هزینه های شما کم و بیش ثابت می ماند.

با این حال، اگرچه این یک روش درآمدزایی مقیاس‌پذیر و بسیار سودآور است، اما برای ایجاد محصولی که مخاطبان شما می‌خواهند و مایل به پرداخت آن هستند، کمی منحنی یادگیری را در بر می‌گیرد. 

موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید، مانند راه اندازی سیستم های پرداخت ، خدمات مشتری، استراتژی های بازاریابی، برنامه های وابسته و غیره. 

به همین دلیل، ممکن است ایده خوبی باشد که این یکی را تا زمانی که چند روش کسب درآمد دیگر برای شما کار می‌کند ذخیره کنید، و سپس می‌توانید برای تحقیق، ایجاد، تبلیغ و فروش آنلاین محصول خود وقت بگذارید. 

4. ارائه محتوای انحصاری برای اعضای پرداخت

تکنیک های مختلف برای انواع مختلف وب سایت ها کار می کند. در حالی که تبلیغات و خدمات فروش ممکن است برای برخی از سایت ها کارساز باشد، این تاکتیک های کسب درآمد ممکن است برای همه وب سایت ها ایده آل نباشد. 

بنابراین، اگر می‌خواهید در وب‌سایت خود بدون تبلیغات، محصولات یا خدمات کسب درآمد کنید، می‌توانید سعی کنید محتوای انحصاری برای اعضای پولی ایجاد کنید. 

kUOrdQbVIjgfaWiN1XczuyQO89Hob5yZbMXPmKBbC4vAVnwSjYRajm9WlRyEzJ97XsjLwY4MWB5B qFW77i4HI9iH pDa84ia Q 5QTP0B5TuwXPwrdy2vecBrHGnARyMLbKvYLI

منبع

بدیهی است که می خواهید به تولید محتوای رایگان برای مخاطبان خود در وبلاگ و رسانه های اجتماعی خود ادامه دهید.

مطمئن شوید که این محتوای باکیفیت است که آنها را در مورد تخصص، دانش، اقتدار و غیره شما متقاعد می‌کند. به این ترتیب، خوانندگان شما با این توقع که به همان اندازه خوب یا حتی بهتر باشد، احتمالاً برای محتوای ممتاز شما پول پرداخت می‌کنند. نسبت به محتوای رایگان 

این می تواند یکی از ساده ترین راه ها برای کسب درآمد از وب سایت شما بدون نیاز به کار اضافی باشد. همچنین تعداد زیادی محتوای انحصاری وجود دارد که می توانید برای سفیران برندی که مایل به پرداخت هزینه برای آن هستند ایجاد کنید:

  • مقالات وبلاگ ممتاز راهی عالی برای جذب افرادی که عاشق خواندن مقالات رایگان شما هستند، مشترکین پولی وبلاگ شما هستند.
  • استفاده از پلتفرم‌های میزبانی پادکست برای ایجاد پادکست‌های منحصربه‌فرد که محتوای مورد بحث در وبلاگ‌های شما را گسترش می‌دهد، یکی دیگر از راه‌های عالی برای ایجاد محتوای انحصاری است.
  • دوره های آنلاینی که به طور منظم منتشر می شوند می توانند به ایجاد هویت برند منحصر به فردی که سفیران برند شما دوست دارند کمک کند.

و این فقط یک پیشنهاد کوچک از راه های بسیار زیاد برای ایجاد محتوای انحصاری برای مشترکین پولی وبلاگ شما است.

فقط مطمئن شوید که قیمت خود را رقابتی نگه دارید تا مطمئن شوید که بازدیدکنندگان شما را از خود دور نمی کند. همچنین، تعادل خوبی بین محتوای رایگان و پیشنهادات پولی خود حفظ کنید، زیرا اگر محتوای رایگان بیش از حد ارائه دهید، کاربران ممکن است نیازی به پرداخت هزینه برای پست‌های وبلاگ، ویدیوها یا کلاس‌های آنلاینی که برای آنها هزینه می‌کنید احساس نکنند. 

کسب درآمد کنید 2

5. برای سایر شرکت ها سرنخ ایجاد کنید

تولید سرنخ یک راه عالی برای شروع کسب درآمد از کسب و کار آنلاین است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که توجه غریبه ها را به خود جلب کنید و آنها را به مشتریان احتمالی علاقه مند به محصولات یا خدمات یک شرکت تبدیل کنید. 

شما می توانید از محتوای وبلاگ یا وب سایت خود برای جذب سرنخ استفاده کنید و سایر کسب و کارها بابت آن به شما پول می دهند. 

کسب‌وکارها در جایگاه‌های مختلف همیشه به دنبال راه‌هایی برای جذب سرنخ‌های بیشتر هستند، و اگر در ایجاد سرنخ برای آنها مهارت داشته باشید، هرگز از افرادی که مایل به پرداخت هزینه خدمات شما هستند، کم نخواهید داشت. 

اما، اگرچه ممکن است انجام این کار نسبتاً آسان به نظر برسد، به نظر من، اگر می‌خواهید برای جذب بازدیدکنندگان به وب‌سایت خود تلاش کنید، احتمالاً ایده خوبی است که روی روش‌های کسب درآمد تمرکز کنید که در واقع درآمد بیشتری را در مقایسه با آنچه شما توسط این شرکت ها پرداخت می شود.

6. کمک های مالی کاربران را بپذیرید

همه مایل به استفاده از این روش به عنوان یک روش درآمدزایی وبلاگ نیستند، اما می تواند راهی موثر برای کسب درآمد از مخاطبان شما باشد. 

می‌توانید پولی را که برای راه‌اندازی سایت خود نیاز دارید به دست آورید، و اگر روی ایجاد و انتشار محتوای با کیفیت بالا تمرکز کنید، از تعداد خوانندگان سپاسگزاری که می‌خواهند به شما کمک کنند تا در ادامه کار به شما کمک کنند، شگفت‌زده خواهید شد. وب سایت شما به صورت آنلاین 

با گذشت زمان، این می تواند به منبع خوبی برای درآمد غیرفعال برای شما تبدیل شود. اگرچه این روش برای اهداف خیر، خیریه و غیره بهترین کار را دارد، وبلاگ‌های آنلاین زیادی وجود دارند که با کمک مالی کار می‌کنند و وبلاگ شما نیز می‌تواند. 

یک راه مؤثر برای متقاعد کردن بازدیدکنندگان برای تأمین بودجه برای وب سایت شما این است که نشان دهید چگونه سایت شما با برخی از مهمترین ارزش های آنها مطابقت دارد. 

به عنوان مثال، برخی از وب‌سایت‌های خبری از چندین فراخوان برای اقدام (CTA) در صفحات وب خود استفاده می‌کنند و بازدیدکنندگان را برای اهدا دعوت می‌کنند – آنها را با تصاویر احساساتی برخی از داستان‌های برتر جفت می‌کنند تا توجه کاربر را جلب کنند. 

شما می توانید با نمایش مزایای محتوای خود به خوانندگان از این تاکتیک در وب سایت خود استفاده کنید.

7. بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته می تواند بسیار سودآور باشد. با این حال، تسلط بر آن نیز می‌تواند دشوار باشد، به همین دلیل است که من آن را برای آخرین نقطه در لیست راه‌های شروع به کسب درآمد آنلاین گذاشته‌ام.

آنها راه های مختلفی برای شروع به عنوان یک شرکت وابسته هستند، از جمله موارد زیر:

  • به Amazon Associates بپیوندید: این رایج‌ترین مسیری است که اکثر شرکت‌های وابسته مبتدی طی می‌کنند، اگرچه من آن را توصیه نمی‌کنم زیرا خرده‌فروش اخیراً نرخ کمیسیون وابسته خود را کاهش داده است.
  • Niche Affiliate Marketplaces: در اینجا می توانید تعداد زیادی از برنامه های وابسته پرسود را در جایگاه های مختلف با جستجو در Google برای “Your Niche” + “Affiliate Programs” بیابید.
  • وب‌سایت‌های سازنده: می‌توانید برای یافتن تولیدکنندگان محصولات مرتبط با مخاطبان خود جستجو کنید و سپس با آنها تماس بگیرید تا یک حساب شریک ایجاد کنید یا به برنامه‌های وابسته آنها بپیوندید .
  • سایر شبکه‌های وابسته: همچنین می‌توانید به شبکه‌هایی مانند Commission Junction، ShareASale، Avantlink و غیره بپیوندید که در آن تعداد زیادی برنامه وابسته پردرآمد برای محصولات دیجیتال، محصولات فیزیکی (و گاهی اوقات هر دو) در طیف گسترده‌ای از جایگاه‌ها پیدا خواهید کرد.

نتیجه

شما برای ایجاد یک وب سایت و ایجاد مخاطب برای آن بسیار سخت کار کرده اید. اکنون زمان آن رسیده است که از ثمره کار خود لذت ببرید. 

یکی یا همه روش‌های کسب درآمد از وب‌سایت را که در اینجا ذکر شده است، اجرا کنید تا بتوانید از همین الان درآمد ثابتی از ترافیک خود ایجاد کنید.

کدام یک از روش های کسب درآمد از ترافیک ذکر شده در بالا را ابتدا می خواهید اجرا کنید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

مقالات مفید دیگر ما در این ضمینه

با تیتر مناسب جذب مخاطب کنید

راهنمای پولسازی در دنیای امروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *