Buy cheap website traffic
نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی

ین روزها ، ما تقریباً همه کارها را بصورت آنلاین انجام می دهیم – و این شامل خرید نیز می شود. به همین دلیل هرگز فرصت بهتری برای تجارت الکترونیکی نبوده است.

نکات و ایده های طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

امروزه ، اگر چیزی می فروشید – چه کفش های ورزشی ، سس سالاد یا چیزهایی در این بین – باید در قطار وب سایت تجارت الکترونیک پرش کنید. یک سایت تجارت الکترونیکی این فرصت را به شما می دهد که برند خود را بسازید ، با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار کنید و محصولات بیشتری بفروشید – اما فقط در صورت طراحی صحیح وب سایت.

هنگام ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیکی ، طراحی وب بسیار مهم است. طراحی وب تجارت الکترونیکی خوب در واقع استفاده از رنگ ها ، قلم ها ، تصاویر ، کلمات و گرافیک مناسب برای متقاعد کردن بازدیدکنندگان برای خرید است. طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی شما باید مشتریان بالقوه را به خود جلب کند ، تجربه کاربری عالی ارائه دهد و فروشگاه شما را در بهترین حالت ارائه دهد.

بنابراین ، نه تنها سایت شما باید از نظر ظاهری خوب و دارای برند باشد بلکه باید بازدیدکنندگان وب سایت شما را به سمت اقدام سوق دهد و می دانید … محصولات خود را بخرید. اما دقیقاً چگونه این کار را انجام می دهید؟ چگونه نوعی سایت تجارت الکترونیکی را طراحی می کنید که دارای محصولی باشد که از قفسه های مجازی شما پرواز می کند؟

در اینجا 11 نکته برتر در زمینه طراحی وب تجارت الکترونیکی آورده شده است که به شما کمک می کند طراحی سایت فروشگاهی خود را به سطح بالاتری برسانید:

1. ساده نگه دارید

طراحی وب سایت دوچرخه

طراحی صفحه وب توسط میتوم

طراحی وب سایت قهوه

طراحی صفحه وب توسط akdcreative

یکی از مهمترین قوانینی که باید در طی فرایند طراحی تجارت الکترونیکی به خاطر بسپارید ، “KISS” است – ساده و احمقانه نگه دارید!

وقتی نوبت به طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی می رسد ، ساده بودن همیشه بهتر است. هرچه عناصر بیشتری در صفحه داشته باشید (رنگ ها! بنر تبلیغاتی! همه POP-UPS ها!) ، از کل قسمت وب سایت – بسته شدن فروش – بیشتر می شود.

شما در وب سایت تجارت الکترونیکی خود به یک تن زنگ و سوت احتیاج ندارید – تمام آنچه انجام می دهند این است که به عنوان حواس پرتی عمل می کنند. طراحی خود را واضح ، تمیز و ساده نگه دارید – و تمرکز خود را بر فروش بگذارید.

مهمترین نکات در مورد طراحی سایت فروشگاهی

2. مارک را در اولویت قرار دهید

طراحی وب سایت لباس

طراحی صفحه وب توسط novidraft

طراحی وب سایت کیف پول

وقتی نوبت به خرید آنلاین می رسد ، مردم می خواهند از مارک های شناخته شده خرید کنند – نه سایت های تجارت الکترونیکی بی چهره که به نظر می رسد جبهه ای برای تلاش برای سرقت اطلاعات کارت اعتباری شما است.

اگر می خواهید اعتماد لازم را برای ایجاد فروش جدی با تجارت الکترونیکی خود ایجاد کنید ، باید در مورد مارک تجاری خود تأمل جدی کنید. مارک تجاری شما مانند DNA تجارت الکترونیکی شماست. این که شما به عنوان یک شرکت چه کسانی هستید ، چه چیزی در مورد آن هستید ، و چه تفاوتی با رقبای خود دارید – و این سهم بزرگی در ایجاد ارتباط با مخاطبان و فروش محصولات شما دارد.

مربع 10 off تخفیف کوپن
1998

اگر می خواهید از طراحی تجارت الکترونیک خود بیشترین بهره را ببرید ، برای تعریف نام تجاری خود وقت بگذارید – و سپس آن مارک را به طرح خود تزریق کنید. اگر مطمئن نیستید که به عنوان یک برند هستید ، مشکلی نیست! قبل از اینکه بخواهید طراحی کنید ، می خواهید کمی جستجوی روحیه کسب و کار انجام دهید. از خود س questionsالاتی مانند این بپرسید:

  • اگر مارک من شخصی بود ، چه کسی بود؟
  • اگر مجبور باشم نام تجاری خود را در سه کلمه توصیف کنم ، آنها چه خواهند بود؟
  • چه عاملی برند من را از سایر فروشگاههای تجارت الکترونیکی متفاوت می کند؟
  • ما چه کاری بهتر از دیگران در بازار انجام می دهیم؟

پس از دانستن اینکه چه کسی هستید ، می توانید آن را برای نام تجاری سایت تجارت الکترونیکی خود کار کنید. و آن مارک تجاری؟ این کمک می کند تا اعتماد به نفس مخاطبان خود را تقویت کنید – و فروش جدی را در این روند به وجود می آورد.

3. مانند یک بازدید کننده وب سایت فکر کنید

طراحی وب سایت مبلمان

طراحی وب سایت JuzoShop.com

طراحی صفحه وب توسط cpardaz

اگر می خواهید طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی شما با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند ، باید مانند مخاطبان خود فکر کنید. در نهایت ، فقط چند مورد وجود دارد که مشتریان بالقوه شما در یک تجربه تجارت الکترونیک می خواهند – سایتی که به راحتی قابل جستجو است ، به خوبی طراحی شده و روند خرید را آسان ، ساده و بدون دردسر می کند.

و اگر می خواهید فروشگاه تجارت الکترونیکی شما موفق شود ، بهتر است این موارد را به آنها بدهید.

در طی مراحل طراحی ، خود را جای بازدید کننده خود قرار دهید. انتخاب نوع طرح برای آنها آسان تر است؟ چگونه می توانید محصولات خود را به گونه ای سازماندهی کنید که برای کاربر نهایی منطقی باشد؟ چگونه می توان فرآیند پرداخت را ساده کرد؟

وقتی مانند مشتری خود فکر می کنید ، می توانید آنچه را که او از فروشگاه تجارت الکترونیک شما می خواهد پیش بینی کنید – و سپس سایت خود را برای تأمین این نیازها طراحی کنید.

4. از رنگ به نفع خود استفاده کنید در فروشگاه اینترنتی

attachment 100495779 e1539615800211

طراحی وب سایت Bago Travel Bags

طراحی صفحه وب توسط AlfanT

انتخاب رنگ برای سایت تجارت الکترونیکی شما چیزی بیش از این است که فقط بگویید “خوب ، رنگ قرمز رنگ مورد علاقه من است ، بنابراین … بیایید همه چیز را قرمز کنیم!” رنگ ابزاری بسیار قدرتمند است – و اگر روانشناسی رنگ را درک کنید ، می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید (و در این راه فروش جدی داشته باشید).

رنگهای مختلف می توانند احساسات ، عواطف و اعمال مختلفی را از افراد القا کنند – بنابراین ، اگر می خواهید سایت تجارت الکترونیک شما تغییر شکل دهد ، باید از این الهامات رنگی به نفع خود استفاده کنید.

بنابراین ، برای مثال ، اگر می خواهید مردم خریدی انجام دهند ، دکمه خرید را با رنگی روشن مانند قرمز برجسته کنید. طبق روانشناسی رنگ ، رنگ قرمز احساس هیجان و اشتیاق را تحریک می کند ، که از عوامل اصلی هزینه ها هستند – و مطالعات نشان می دهد که قرمز شدن یک دکمه می تواند تبدیل ها را تا 34٪ افزایش دهد.

یا اگر می خواهید از اعتبار خود بالا ببرید ، رنگ آبی را در طراحی وب خود بگنجانید. رنگ آبی نه تنها یک رنگ محبوب جهانی است ، بلکه نشان داده شده است که باعث افزایش احساس اعتماد می شود و آن را در دنیای تجارت مورد پسند قرار می دهد (دلیلی وجود دارد که رنگ آبی در بیش از نیمی از آرم ها وجود دارد ).

نکته این است که رنگ یکی از قدرتمندترین ابزارها در جعبه ابزار طراحی شماست – و اگر می دانید چگونه از آن استفاده کنید ، می تواند تأثیر بسزایی در طراحی تجارت الکترونیکی شما داشته باشد.

5. از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید

طراحی صفحه وب اینتنز

طراحی وب سایت Moes

طراحی صفحه وب توسط akdcreative

در دنیای طراحی وب ، رایج است که تصاویر تبدیل ها را افزایش می دهند (به عنوان مثال ، یک مطالعه موردی اخیر نشان داد که ترکیب تصاویر مرتبط تر در طراحی وب سایت ، تبدیل ها را بیش از 40٪ افزایش می دهد). و این در مورد تجارت الکترونیک حتی بیشتر صادق است.

هیچ کس قصد ندارد یک محصول غیب خریداری کند. اگر می خواهید مردم محصولات شما را بخرند ، باید از طریق تصاویر محصول با کیفیت بالا به آنها نشان دهید که چه چیزی می خرند.

به دست آوردن تصاویر حرفه ای از تمام محصولات خود (و داشتن تصاویری از محصول خود از چندین زاویه مختلف) در ایجاد اعتماد به نفس و اطمینان به مشتریان بسیار کمک می کند. اگر آنها اطمینان داشته باشند که می دانند چه چیزی را می خرند ، احتمال خرید آن بیشتر است. اما اگر هیچ تصویری از محصولی که می خواهند بخرند وجود نداشته باشد (یا فقط یک تصویر تنها با کیفیت پایین باشد) ، آنها در انجام خرید دچار تردید بیشتری می شوند – و در نتیجه تبدیل های شما مخدوش می شود.

به خود لطف کنید و از هر آنچه در سایت تجارت الکترونیکی خود می فروشید ، تصاویر با کیفیت بالا داشته باشید. تبدیل های شما متشکریم

6. محتوای خود را قابل اسکن کنید

طراحی وب سایت مد زنان

طراحی وب سایت گل فروشی

طراحی صفحه وب توسط

شما می توانید روزها برای تهیه توضیحات طولانی درباره محصولات موجود در سایت تجارت الکترونیکی خود وقت صرف کنید ، اما ما اخباری برای شما داریم – هیچ کس قصد خواندن آن را ندارد.

تحقیقات نشان می دهد که بیشتر بازدید کنندگان وب سایت فقط حدود 20٪ از متن را در هر صفحه وب خاص می خوانند. آنها به جای خواندن کلمه به کلمه محتوا ، به سادگی متن را اسکن می کنند و به دنبال اطلاعات اصلی می گردند – بنابراین ، اگر می خواهید نظر خود را جلب کنید (و فروش را در این روند انجام دهید) ، باید محتوای خود را قابل اسکن کنید.

محتوای خود را – چه این توصیفات محصول ، پست های وبلاگ یا صفحه “درباره ما” باشد ، در قالب اسکن آسان قرار دهید. جملات و پاراگراف ها را کوتاه نگه دارید ، برای جلب توجه به اطلاعات اصلی از حروف بزرگ استفاده کنید و از لیست های بزرگ برای شکستن متن های بزرگ استفاده کنید.

هرچه اسکن محتوای شما راحت تر باشد ، مخاطب شما پیام اصلی شما را جذب می کند – و احتمال فروش شما نیز بیشتر است.

7. حرفه ای به نظر برسید

طراحی وب سایت بالش

طراحی وب سایت روشنایی

طراحی صفحه وب توسط netDesigner

اساس یک سایت تجارت الکترونیکی این است که شما از بازدید کنندگان وب سایت خود می خواهید چیزی را از شما خریداری کنند. در نتیجه ، شما از آنها می خواهید که اطلاعات حساس مانند اطلاعات کارت اعتباری خود را تحویل دهند. اگر وب سایت شما حرفه ای به نظر نرسد ، انجام آنها احساس راحتی نخواهد کرد.

اگر می خواهید با مشتریان خود اعتماد ایجاد کنید ، سرمایه گذاری در یک وب سایت حرفه ای ضروری است – و اگر می خواهید فروشگاه تجارت الکترونیک شما موفقیت کسب کند ، توسعه این اعتماد یک ضرورت است.

منظور ما از حرفه ای چیست؟ وب سایت شما نباید غلط املایی یا غلط املایی داشته باشد. قلم ، پالت رنگ و طراحی پاورقی شما باید از صفحه ای به صفحه دیگر سازگار باشد. تمام پیوندها و دکمه های محصول شما باید کار کنند. عکس های شما نباید به این صورت باشد که آنها را بر روی آیفون 5 قدیمی برداشته اید و طراحی کلی سایت شما نباید به گونه ای باشد که آن را از Geocities در حدود سال 1997 جابجا کرده اید.

نکته این است که ، اگر می خواهید مشتریانتان شما را جدی بگیرند ، باید به آنها نشان دهید که خودتان را جدی می گیرید – و تنها راه برای این کار طراحی وب حرفه ای است.

8. از مدرک اجتماعی استفاده کنید

عکس بررسی کیف دستی

تصویر از طریق Shopify

عکس های شهادت B مدرسه

تصویر از طریق Shopify

راه دیگری برای ایجاد این اعتماد بسیار مهم است؟ اثبات اجتماعی.

وقتی در حال طراحی سایت تجارت الکترونیک خود هستید ، به دنبال روش هایی باشید تا به مشتریان بالقوه خود نظرات مثبتی را که از مشتریان فعلی خود گرفته اید ، نشان دهید. یک بخش رتبه بندی اضافه کنید که در آن افراد بتوانند محصولات شما را ارزیابی کنند (و سپس تا آنجا که می توانید نظرات 5 ستاره را بدست آورید). یک بخش توصیفات اضافه کنید که در آن عکسهای مشتری را با یک یا دو نقل قول درمورد اینکه آنها چه تجربه خوبی در کار با شما داشته اند ، به نمایش می گذارید. از مشتریان بخواهید محصولات شما – و آنچه راجع به آنها دوست دارند – بررسی کنند و سپس آنها را به وبلاگ خود اضافه کنند.

هرچه بازدیدکنندگان وب سایت شما بیشتر ببینند که افراد دیگر تجربه مثبتی در خرید در سایت شما داشته اند (چه از طریق بازبینی و چه از طریق توصیفات) ، اعتماد شما بیشتر به نظر می رسد – و در نتیجه میزان تبدیل شما بیشتر می شود.

9. دسته بندیها را به راحتی پیمایش کنید

طراحی وب سایت Gnarly Tees

طراحی صفحه وب توسط Sandeep Kasundra

طراحی وب سایت abod

طراحی صفحه وب توسط owystyle

هیچ چیز – و منظور ما هیچ چیز نیست – فروش سریعتر از صفحات نامطبوع محصول را از بین نخواهد برد. اگر بازدید کنندگان وب سایت شما مجبور به کلیک کردن بر روی ده منوی مختلف قبل از پیدا کردن محصول مورد نظر خود هستند ، آنها می خواهند آن را سریعاً از آنجا دور کنند و مستقیماً به سایت یک رقیب کلیک کنند.

جستجوی دسته بندی محصولات و صفحات محصول خود را آسان کنید. جستجوی محصولات و فیلتر کردن محصولات بر اساس مواردی مانند رنگ ، اندازه یا نوع محصول را برای مشتریان خود آسان کنید. هرچه پیمایش دسته ها و صفحات خود را آسان تر کنید ، یافتن خواسته های مشتریان برای شما آسان تر خواهد بود – و خرید آنها برای آنها آسان تر خواهد بود.

10. پرداخت را نسیم کنید

من طراحی وب سایت Story هستم

طراحی صفحه وب توسط میکا پورتو

طراحی صفحه پرداخت آنلاین

طراحی صفحه وب توسط Orange Works

به یاد دارید که چگونه گفتیم هیچ چیزی سریعتر از صفحات نامطبوع محصول ، فروشی را نمی کشد؟ خوب ، یک تسویه حساب بدیهی است که ثانیه دوم نزدیک است.

اگر روند پرداخت شما دردسر است در دانستن چه چیزی ، شما مشتریان خود را از دست خواهید داد. اگر می خواهید مردم از شما خرید کنند ، باید مراحل خرید را تا حد ممکن ساده ، سرراست و بدون درد انجام دهید.

طراحی صفحه پرداخت خود را تمیز ، ساده و پیمایش آسان کنید. به مشتریان خود این امکان را بدهید تا در سایت خود ثبت نام کنند یا از مهمان خارج شوند. همه موارد مربوط به فرآیند را کاملاً شفاف و واضح بیان کنید: به چه اطلاعاتی برای پردازش خرید نیاز دارید (و مکان لازم برای وارد کردن آن) ، گزینه های مختلف حمل و نقل موجود (و هزینه آنها) و اینکه در صورت بروز مشکل در آنها چه باید کرد سفارش دهید و یا آنها نیاز به بازگشت دارند. پس از خرید کامل ، مشتریان خود را به یک صفحه تأیید راهنمایی کنید تا آنها بدانند همه چیز از همه گذشته است.

به طور خلاصه ، اگر می خواهید مردم از شما خرید کنند ، مراحل پرداخت را تا حد ممکن آسان کنید.

11. پاسخگو باشید

طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی قهوه

طراحی وب سایت Mineproduction.com

طراحی صفحه وب توسط مایک بارنز

این رسمی است – تلفن همراه به عنوان محبوب ترین راه برای گشت و گذار در شبکه های داخلی از دسک تاپ پیشی گرفته است. .. و این شامل خرید می شود.

ما این را کوتاه خواهیم کرد – اگر می خواهید مشتریانی را که می خواهند از طریق تلفن یا رایانه لوحی خود خرید کنند ، جذب کنید ، باید مطمئن شوید که طراحی وب سایت شما کاملاً پاسخگو است. در غیر این صورت ممکن است شما آن بازدید کنندگان باارزش موبایل را متقاعد نکنید که سایت شما مکانی است که می خواهند خرید کنند.

نتیجه گیری: بسته بندی همه چیز

طراحی یک وب سایت تجارت الکترونیکی می تواند مشکل باشد – اما اکنون که با نکات برتر در زمینه طراحی وب در زمینه تجارت الکترونیک آشنا شدید ، همه آنچه برای طراحی سایت نیاز دارید را دارید که نه تنها شگفت انگیز به نظر می رسد ، بلکه مانند دیوانه تبدیل می شود.

پس برای چی منتظری؟ از این نکات استفاده کنید تا فروشگاه آنلاین خود را اصلاح کنید که شایسته آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *