TikTok برای تجارت

TikTok برای تجارت

TikTok for Business 6 Ways You Can Use it to Boost Your Brand

TikTok یکی از سریع‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در حال رشد است. این

اعداد خیره کننده هستند:

  • این برنامه با 656 میلیون بار دانلود، پربارترین برنامه سال 2021 بود.
  • در تابستان 2021، به یک میلیارد کاربر فعال ماهانه رسید.
  • همچنین این تنها اپلیکیشن غیر متا است که به مرز سه میلیارد نصب رسیده است.

این فقط مکانی برای چالش های رقص یا شوخی نیست. برندها می‌توانند از TikTok برای ایجاد شهرت، جذب مخاطبان و افزایش نرخ تبدیل استفاده کنند. با این حال، برخلاف فیس‌بوک و اینستاگرام، بلافاصله مشخص نیست که برندها چگونه می‌توانند به بهترین نحو از TikTok به نفع خود استفاده کنند.

به همین دلیل است که TikTok TikTok را برای تجارت ایجاد کرد . این ابزار بازاریابی همه چیزهایی را که برندها برای ایجاد تبلیغات TikTok عالی نیاز دارند ارائه می دهد که نتایج واقعی کسب و کار را به همراه دارد.

این مقاله توضیح می‌دهد که TikTok For Business چیست و چگونه کار می‌کند، چه کسی باید از TikTok For Business استفاده کند و چگونه می‌توانید بیشترین بهره را از این ابزار ببرید. در پایان مقاله، ایده روشنی در مورد اینکه چگونه می توانید با این شبکه اجتماعی فوق العاده موفق شوید، خواهید داشت.

TikTok برای تجارت چیست؟

TikTok For Business به شدت توصیه می شود. این برند در سال 2021 در جوایز درام برای B2B برنده برند سال B2B شد ، به لطف تلاش‌های تغییر نام تجاری و توصیه‌های درخشان از برندها در هر اندازه.

قبل از اینکه به استراتژی‌های عملی بپردازیم، بیایید لحظه‌ای به این موضوع بپردازیم که TikTok For Business چیست. TikTok For Business ، که قبلاً TikTok Ads نامیده می‌شد، یک ابزار بازاریابی همه‌جانبه است که برای کمک به کسب‌وکارها طراحی شده است تا جنبه خلاقانه خود را رها کنند و کمپین‌های عالی ایجاد کنند که می‌توانند ویروسی شوند.

صفحه فرود TikTok For Business

این ابزار شروع تبلیغات در TikTok را برای برندها آسان می کند. این شامل راهنماهای عمیق در مورد راه حل هایی است که ارائه می دهد، از جمله:

  • معرفی TikTok برای تجارت
  • بهترین شیوه های خلاقانه
  • تبادل خلاق
  • فروشگاه TikTok

همچنین داستان‌های موفقیت الهام‌بخش زیادی را ارائه می‌کند (چیزی که در زیر با جزئیات بیشتر به آن می‌پردازیم) و تعداد زیادی پست وبلاگ و ویدیوهای آموزشی.

TikTok برای تجارت
TikTok برای تجارت 8

چرا باید از TikTok برای تجارت استفاده کنید؟

خوب، TikTok For Business عالی به نظر می رسد. با این حال، آیا برای همه مناسب است؟

من فکر می‌کنم تقریباً هر کسب‌وکاری می‌تواند از TikTok سود زیادی کسب کند. برای اولین بار، این برنامه پیشرو برای هزینه های مصرف کننده است. در سال 2021، کاربران 2.3 میلیارد دلار در این برنامه هزینه کردند که از 1.3 میلیارد دلار در سال 2020 افزایش یافته است. همچنین سه مزیت اصلی زیر را برای برندها ارائه می دهد.

  • check orange.f8de04deسئوحجم عظیمی از ترافیک سئو را باز کنید. نتایج واقعی را از کارشناسان سئو دریافت کنید.
  • check orange.f8de04deبازاریابی محتوا. تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • check orange.f8de04deرسانه پولی استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه واضح و نتایج قابل اندازه گیری فوری.

پتانسیل نوردهی بسیار زیاد

مصرف کنندگان ویدیوها را دوست دارند. در سال 2022، ما به طور متوسط ​​2.5 ساعت محتوای ویدیویی آنلاین در روز تماشا کردیم ، در مقایسه با 1.5 ساعت در روز در سال 2018. همین مطالعه همچنین نشان می‌دهد که احتمال اشتراک‌گذاری محتوای ویدیویی با دوستانمان دو برابر بیشتر از هر محتوای آنلاین دیگری است.


مکان های کمی بهتر از TikTok برای تماشای ویدیو وجود دارد.

TikTok به عنوان یک شبکه اجتماعی پیشرو مبتنی بر ویدیو، به برندها امکان دسترسی به میلیون‌ها بازدید بالقوه را می‌دهد. همانطور که در مقدمه اشاره کردم، TikTok تعداد فوق العاده ای از کاربران در بیش از 140 کشور دارد.

چیزی که حتی مهمتر است این است که آن کاربران بسیار درگیر هستند. داده‌های منتشر شده توسط TikTok نشان می‌دهد که کاربر به طور متوسط ​​برنامه را 19 بار در روز باز می‌کند و به طور فعال به مدت 89 دقیقه در روز از برنامه استفاده می‌کند – اساساً یک ساعت و نیم.

حتی بهتر از آن، تقریباً هر کسی می‌تواند یک ویدیوی ویروسی TikTok ایجاد کند. ماهیت الگوریتم پلتفرم به این معنی است که حتی سازندگان با مخاطبان کوچک نیز می توانند به بازدیدهای ویروسی تبدیل شوند. فقط از Nathan Apodaca بپرسید که ویدیوی او آنقدر محبوب شد که به Fleetwood Mac رسید و آهنگ او را در ویدیوی آرامش بخشی که هنگام اسکیت بورد به محل کار ضبط می کند می خواند.

برندها در TikTok معتبرتر به نظر می رسند

هیچ‌کس نمی‌خواهد به عنوان شرکتی که آگهی‌های جذاب را در رسانه‌های اجتماعی اجرا می‌کند شناخته شود. مصرف کنندگان نیز تبلیغات مزخرفی را نمی خواهند. مصرف کنندگان در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری خواهان ارتباط عاطفی با برندها هستند و 90 درصد می گویند که اصالت در تصمیم گیری از برندهایی که از آنها حمایت می کنند مهم است.

به لطف راه‌حل‌های ارائه‌شده توسط TikTok For Business، برای مارک‌ها راحت‌تر می‌توان به عنوان معتبر شناخته شد و همان سطح محتوایی را ایجاد کرد که توسط سازندگان محتوای کهنه‌کار تولید می‌شود.

البته، زیاده روی کردن و پرش از تمام آخرین روندهای TikTok آسان است. در حالی که مهم است که خلاق و معتبر باشید، مراقب باشید که به شخصیت برند خود وفادار بمانید. اگر این روند تصویر برند شما را منعکس نمی کند، نیازی نیست که از این روند استفاده کنید.

دسترسی به اینفلوئنسرهای بی پایان

قدرت اینفلوئنسر مارکتینگ به خوبی درک شده است. از هر چهار بازاریاب، سه نفر از اینفلوئنسرها به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده می کنند و 90 درصد آن را مؤثر می دانند.

تیک تاک اینفلوئنسر مارکتینگ را به سطح جدیدی می برد. از آنجایی که ممکن است فردی با اینفلوئنسرهای بسیار کمی در TikTok ویروسی شود، برندها به تعداد بالقوه نامحدودی از اینفلوئنسرها دسترسی دارند.

TikTok همچنین به لطف بازار خالق خود، ارتباط با اینفلوئنسرها را آسان می کند. ما در مورد این ابزار تجزیه و تحلیل در زیر صحبت خواهیم کرد، اما این یک راه عالی برای یافتن شرکای با تعامل، دسترسی و جمعیتی است که به آن اهمیت می دهید.

چه کسی باید از TikTok برای تجارت استفاده کند؟

مهم نیست که شما چه کسی هستید یا چه نوع تجارتی را اداره می کنید. TikTok چیزی برای ارائه به همه از شرکت های بزرگ گرفته تا شرکت ها و آژانس های کوچک دارد.

برندهای بزرگ با بودجه بازاریابی حتی بیشتر به سرعت TikTok را به خانه خود تبدیل کرده اند. شرکت‌هایی مانند کوکاکولا، گوگل و سونی قبلاً با TikTokers محبوب برای ارتقاء آگاهی از نام تجاری و ایجاد تبدیل مشارکت مؤثری ایجاد کرده‌اند.

نیویورک تایمز گزارش می دهد که حداقل 18 برند خرده فروشی عمومی به تلاش های بازاریابی در TikTok در تماس با تحلیلگران و سرمایه گذاران بین ماه اوت و دسامبر اشاره کرده اند.

TikTok تمام تلاش خود را می کند تا خود را به عنوان پلتفرم رسانه اجتماعی انتخابی برای مشاغل کوچک معرفی کند. در سال 2021، این شرکت از طرح Small Wins پرده برداری کرد که نشان داد ارزشی که می تواند برای مشاغل کوچکتر در سراسر جهان به ارمغان بیاورد. این شامل یک نانوایی است که 3000 دنبال کننده را به 2 میلیون نفر تبدیل کرد و یک شمع ساز که در فضای مجازی منتشر شد.

آژانس‌ها همچنین کانون تلاش‌های بازاریابی TikTok هستند. این شرکت شرکای بازاریابی TikTok را ایجاد کرده است ، جامعه ای از شرکت هایی که به بازاریابان کمک می کنند تا کسب و کار خود را در TikTok توسعه دهند. این شرکا طیف وسیعی از خدمات، از طراحی خلاقانه تا مدیریت کمپین را ارائه می دهند. آژانس هایی که به TikTok تمایل دارند حتی می توانند برای تبدیل شدن به شرکای بازاریابی ثبت نام کنند.

همانطور که می بینید، تقریباً هر شرکتی می تواند از TikTok به نفع خود استفاده کند. با این حال، باید مطمئن شوید که مخاطبان شما در پلتفرم حضور دارند. فقط به این دلیل که در اینستاگرام یا فیس بوک به موفقیت دست پیدا می کنید به این معنی نیست که TikTok مناسب است.

TikTok قبلاً به برنامه منتخب برای مصرف کنندگان Gen Z تبدیل شده است و محبوبیت آن از اینستاگرام پیشی گرفته است. با این حال، آنها تنها افرادی نیستند که از این برنامه استفاده می کنند. از هر پنج بزرگسال ایالات متحده ، 22 درصد از مصرف کنندگان 30 تا 49 ساله از این پلت فرم استفاده می کنند.

نمودار پلت فرم اجتماعی tiktok برای تجارت ما

حتی اگر فکر نمی کنید TikTok برای برند شما مناسب است، باز هم ارزش ایجاد یک حساب کاربری برای رزرو نام کاربری کسب و کارتان را دارد. شاید در پایان مقاله نظر خود را تغییر دهید.

6 استراتژی برای استفاده از TikTok برای تجارت

در نهایت، زمان آن رسیده است که از TikTok برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید. در اینجا شش راه برای استفاده از TikTok برای تجارت امروز آورده شده است.

1. یک حساب تجاری TikTok دریافت کنید

TikTok دو نوع حساب حرفه ای ارائه می دهد: حساب های تجاری و حساب های سازنده. ما در اینجا بر روی اولی تمرکز خواهیم کرد.

حساب‌های تجاری TikTok مخصوصاً برای برندها و شرکت‌ها طراحی شده‌اند. آنها با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای همراه هستند که به شما کمک می‌کنند تا مخاطبانتان را درگیر کنید، از جمله معیارهای دقیق، توصیه‌های مدیریت کمپین، مجموعه تجاری وب TikTok، و یک کتابخانه موسیقی تجاری با بیش از 500000 صدای بدون حق امتیاز.

ایجاد یک حساب تجاری آسان است.

اگر قبلاً یک حساب TikTok دارید، می توانید حساب فعلی خود را به یک حساب تجاری تبدیل کنید. روی نقاط منو در گوشه سمت راست بالای صفحه Me کلیک کنید، سپس روی Manage My Account کلیک کنید و Business Account را در زیر گزینه Switch to Pro Account انتخاب کنید.

اگر هنوز حساب TikTok ندارید، می‌توانید در اینجا برای یک حساب تجاری ثبت‌نام کنید .

این شبیه به راه اندازی یک حساب کاربری در هر پلت فرم رسانه های اجتماعی است. شما باید یک ایمیل وارد کنید و یک رمز عبور ایجاد کنید.

نحوه ایجاد یک حساب تجاری در TikTok

در مرحله بعد، باید حساب تجاری خود را ایجاد کنید.

با پیدا کردن نام کاربری که قبلاً استفاده نشده است شروع کنید. در حالت ایده آل، این فقط نام تجاری شما خواهد بود، اما ممکن است لازم باشد یک پیشوند یا پسوند اضافه کنید تا آن را منحصر به فرد کنید. اگر نام تجاری شما گرفته شده است، یکی از این ایده ها را امتحان کنید.

با ایجاد حساب تجاری خود، می‌توانید در مورد آنچه می‌خواهید با حساب خود به دست آورید، چه کسانی را می‌خواهید هدف بگیرید، چگونه از حساب خود استفاده می‌کنید و نوع ویدیوهایی که می‌سازید فکر کنید.

2. از مدیر تبلیغات TikTok استفاده کنید

تبلیغات TikTok فوق العاده است. با توجه به Hootsuite، آنها به 17.9 درصد از کل کاربران اینترنت بالای 18 سال می رسند – و شما پتانسیل رسیدن به 884.9 میلیون نفر را دارید.

بهتر از این، کاربران TikTok واقعاً از دیدن تبلیغات لذت می برند. تقریباً سه چهارم (72 درصد) از کاربرانی که توسط Kantar مورد بررسی قرار گرفتند، تبلیغات را الهام‌بخش می‌دانستند. آنها همچنین دریافتند که آنها 21 درصد ترندتر از تبلیغات در سایر سیستم عامل ها هستند و همچنین لذت بخش تر و خوش بینانه تر هستند.

یکی از بهترین چیزها در مورد اجرای تبلیغات در TikTok این است که آنها به طور یکپارچه با محتوای ارگانیک روی پلت فرم ترکیب می شوند. انواع مختلفی از تبلیغات TikTok وجود دارد، از جمله:

  • تبلیغات درون فید : تبلیغات استاندارد TikTok که به صورت ویدیو در فید کاربر نشان داده می شود. آنها می توانند تا 60 ثانیه دوام بیاورند و می توانند به صفحات فرود پیوند دهند.
  • تصاحب برند : این تبلیغات زمانی که کاربر برنامه را باز می کند نشان داده می شود. آنها می توانند عکس های سه ثانیه ای یا ویدیوهای 3.5 ثانیه ای باشند. آنها گران تر از تبلیغات درون فید هستند اما به طور بالقوه قدرتمندتر هستند.
  • تبلیغات TopView : اینها نسخه های پیشرفته تبلیغات تصاحب برند هستند که بین پنج تا 60 ثانیه طول می کشد.
  • چالش‌های هشتگ حمایت‌شده: چالش‌های هشتگ در TikTok بسیار زیاد است، و این فرم تبلیغاتی به برندها اجازه می‌دهد از چالش هشتگ حمایت کنند، که با یک بنر سفارشی نشان داده شده در صفحه Discover تکمیل می‌شود .

TikTok شروع به کار با مدیر تبلیغات خود را آسان می کند.

ابتدا هدف خود را انتخاب کنید. این می تواند برای ارتباط با مخاطبان خود، ایجاد ترافیک وب یا تولید سرنخ باشد.

TikTok برای تجارت هدفی را در TikTok Ads Manager تعیین کنید

بعد، شما مخاطبان خود را انتخاب می کنید. می‌توانید به TikTok اجازه دهید مخاطبان خود را انتخاب کند یا اندازه مخاطب را خودتان تعیین کنید.

Tiktok برای تجارت در TikTok Ads Manager یک هدف تعیین کنید

در مرحله بعد، بودجه روزانه و تاریخ هایی که می خواهید کمپین شما اجرا شود را تنظیم کنید.

در حالی که بیشتر تبلیغات TikTok تحت تسلط برندهای بزرگ است، لازم نیست بودجه بازاریابی سالانه خود را برای دیدن موفقیت تلف کنید. TikTok حداقل بودجه کمپین 500 دلاری در هنگام استفاده از مدیر تبلیغات و حداقل بودجه گروه تبلیغاتی 50 دلاری دارد.

Tiktok برای تجارت در TikTok Ads Manager بودجه تنظیم کنید

در نهایت تبلیغ خود را طراحی و راه اندازی کنید. اکنون مشاهده، تعامل و درآمد را تماشا کنید.

tiktok برای تجارت مدیر تبلیغات TikTok

3. با سازندگان شریک شوید

اینفلوئنسرها در TikTok بسیار مهم هستند. علاقه به ایجاد کمپین های تبلیغاتی اینفلوئنسر نیز در حال افزایش است، با افزایش 325 درصدی در سال 2021 . اکنون 68 درصد از بازاریابان می گویند که می خواهند از این پلتفرم استفاده کنند.

در پاسخ، TikTok بازار سازندگان (TCM) را در سال 2019 منتشر کرد تا همکاری برندها و سازندگان محتوا را آسان‌تر کند.

برندها از بازار برای جستجوی سازندگان محتوای ثبت‌شده، مدیریت کمپین‌های خود، پرداخت به سازندگان و تولید گزارش‌ها و بینش‌ها استفاده می‌کنند.

بازار سازندگان به این معنی است که برندها می توانند چندین کمپین تأثیرگذار را در یک مکان مدیریت کنند و همه چیز را از طریق یک داشبورد پیگیری کنند.

tiktok برای تجارت نحوه استفاده از بازار سازندگان TikTok


بهتر از آن، Creator Marketplace شفافیت را به شدت افزایش می دهد. گزارش‌دهی دقیق در هنگام کار با اینفلوئنسرها بسیار دشوار است، اما در بازار سازندگان عرضه می‌شود.


در نتیجه، برندها می توانند در یک نگاه متوجه شوند که کدام تأثیرگذاران به آنها کمک می کنند تا به اهداف خود برسند و کدام نه. این نه تنها به برندها اجازه می دهد تأثیرگذارانی را که کار نمی کنند کنار بگذارند، بلکه اطلاعاتی را که اینفلوئنسرها برای ایجاد کمپین های عالی نیاز دارند، می دهد.

یافتن اینفلوئنسرهای مناسب یکی دیگر از بخش های دشوار کار با اینفلوئنسرها است. مجدداً، Creator Marketplace به کمک شما می آید و به شما اجازه می دهد اینفلوئنسرها را با معیارهای مختلفی فیلتر کنید، از جمله:

  • کشور
  • موضوع
  • رسیدن
  • بازدیدهای متوسط
  • جنسیت
  • سن
  • دستگاه مخاطب
  • ویژگی لنگر تجارت الکترونیک

هنگامی که اینفلوئنسر عالی را پیدا کردید، می توانید از TCM برای ارسال پیام، مدیریت کمپین مشترک خود و پرداخت هزینه به آنها استفاده کنید.

با ثبت نام در Creator Marketplace شروع کنید.

4. از TikTok Creator Exchange استفاده کنید

بازار سازندگان تنها راه برای یافتن و کار با سازندگان محتوا در TikTok نیست. TikTok همچنین Creative Exchange را راه‌اندازی کرد که برای کمک به برندها و سازندگان محتوا در ایجاد مشارکت‌های موفق طراحی شده است.

یافتن اینفلوئنسرها یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها برای برندها است که این را به مجموعه‌ای فوق‌العاده برای مجموعه تجاری TikTok تبدیل می‌کند. نظرسنجی 2021 اینفلوئنسر بنچمارک گزارش نشان داد که 22 درصد از شرکت‌کنندگان این کار را دشوار می‌دانند و 56 درصد آن را با دشواری متوسط ​​ارزیابی کردند.

Creative Exchange اسکریپت را در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ تغییر می دهد. برندها به جای جستجوی تأثیرگذار مناسب، یک طرح کمپین ایجاد می کنند و به سازندگان محتوا اجازه می دهند با پیشنهادات خود به آن پاسخ دهند.

TikTok برای تجارت TikTok Creator Exchange

پس از ثبت نام در Creative Exchange، TikTok شما را در فرآیند ایجاد پروژه راهنمایی می کند و چندین ایده کمپین را ارائه می دهد. اینها شامل “داستان” و “معرفی محصول”، در میان دیگران است.

در مرحله بعد، یک پرسشنامه مربوط به برند و محصول خود را پر می کنید تا سازندگان محتوا بتوانند ایده بهتری در مورد اینکه با چه کسی کار می کنند، پیدا کنند.

سازندگانی که در Exchange ثبت نام کرده‌اند، هر بار که فرصت‌ها با علایقشان مطابقت دارند، مطلع می‌شوند. اگر آنها علاقه مند هستند، می توانند با ارائه ایده های خود یا وارد شدن به گفتگو با برند، برای پروژه های مربوطه درخواست دهند.

تبادل سازندگان TikTok راهی سریعتر و کارآمدتر برای کار با تأثیرگذاران در TikTok است. با این حال، داشتن یک ایده روشن در مورد نوع کمپینی که می خواهید ایجاد کنید، مهم است. هرچه اطلاعات بیشتری بتوانید اینفلوئنسرها ارائه دهید، پاسخ های بهتری دریافت خواهید کرد.

5. یک شریک بازاریابی TikTok پیدا کنید

در هر دقیقه، مردم 167 میلیون ویدیوی TikTok را تماشا می‌کنند. این عدد بسیار بزرگی است و نشان می‌دهد که چقدر باید برای متمایز شدن از دیگران تلاش کنید.

اکثر برندها به تنهایی قادر به انجام این کار نیستند.

خوشبختانه، TikTok یک برنامه مشارکت دارد که برندها را با کارشناسان تایید شده TikTok مرتبط می کند. شرکای بازاریابی TikTok طیف گسترده ای از مجموعه مهارت ها و تخصص ها را دارند، به این معنی که می توانند به موفقیت کسب و کار شما در هر مرحله از فرآیند ایجاد کمپین کمک کنند. این شامل:

  • شرکای مدیریت کمپین به شما کمک می کنند از پلتفرم تبلیغات TikTok بیشترین استفاده را ببرید.
  • شرکای اندازه گیری به شما کمک می کنند تا حد امکان عملکرد کمپین های خود را کاهش دهید.
  • شرکای خلاق مهارت های سمعی و بصری را دارند که به شما کمک می کنند تبلیغات عالی ایجاد کنید که برای پلتفرم مناسب هستند.
  • شرکای افکت‌ها می‌توانند جلوه‌های واقعیت افزوده ایجاد کنند تا به تبلیغات شما کمک کنند واقعاً برجسته شوند.
  • Sound Partners می تواند به برندها کمک کند تا از محیط صوتی TikTok استفاده کنند.

کمک به ایجاد تبلیغات قاتل تنها یکی از مزایای کار با شریک بازاریابی TikTok است. موارد بسیار بیشتری وجود دارد، از جمله دسترسی به ویژگی های جدید در ابتدا، بهره مندی از مشاوره های متخصص، و دانستن آنچه در آینده در راه است.

وقتی با یک شریک بازاریابی TikTok کار می‌کنید، واجد شرایط دسترسی زودهنگام به نسخه‌های آلفا و بتا این پلتفرم هستید. از آنجایی که شرکای TikTok درک قوی از این پلتفرم دارند، می‌توانند این ویژگی‌های جدید را تقریباً بلافاصله برای برند شما کار کنند.

از آنجایی که آنها بارها و بارها بر روی پلتفرم به موفقیت دست یافته اند، استراتژی های دقیقی را می دانند که شما باید برای رسیدن به اهداف خود اجرا کنید. TikTok همچنین هر شریکی را بررسی می‌کند تا مطمئن شود که آنها می‌توانند هر آنچه را که قول می‌دهند انجام دهند.

در نهایت، یک شریک بازاریابی TikTok دانش عمیقی از نقشه راه محصول پلتفرم دارد. این بدان معناست که آنها می توانند فوراً شما را از پیشرفت های آینده در برنامه مطلع کنند تا نام تجاری شما بتواند سریعتر از مزیت استفاده کند.

6. یک فروشگاه TikTok ایجاد کنید

تجارت اجتماعی یک بازار بزرگ و در حال رشد است. در سال 2020 حدود 79 میلیون خریدار اجتماعی در ایالات متحده وجود داشت. تا سال 2025، تخمین زده می شود که این رقم با 37 درصد رشد به 108 میلیون مصرف کننده اجتماعی برسد.

کسب و کارهای بیشتر و بیشتری در حال جهش به بازار تجارت اجتماعی هستند. یک نظرسنجی در سال 2021 نشان داد که از هر ده کسب‌وکار، هشت کسب‌وکار قصد دارند ظرف سه سال آینده در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی بفروشند.

اگر به دنبال دستیابی به تجارت اجتماعی هستید، TikTok باید نقطه شروع شما باشد. طبق تحقیقات خود این شرکت، 67 درصد از مصرف‌کنندگان می‌گویند که به دلیل TikTok برای خرید الهام گرفته‌اند ، حتی اگر قصد خرید نداشته باشند. برای اثبات فقط باید به جلوه فتا TikTok نگاه کنید .

با برنامه خرید جدید TikTok ، شروع آسان تر از همیشه است. پلتفرم رسانه های اجتماعی اخیراً با Shopify همکاری کرده است تا به مشاغل و سازندگان اجازه دهد محصولات را مستقیماً در این پلتفرم تبلیغ و به فروش برسانند .

سه راه اصلی وجود دارد که بازرگانان می توانند محصولات را در TikTok تبلیغ کنند:

  • فیلم‌های زنده و ویدیوهای درون‌فید تحت رهبری بازرگانان: بازرگانان می‌توانند محصولات را مستقیماً از طریق برنامه‌های زنده یا ویدیوهای استاندارد درون‌فید تبلیغ کنند.
  • همکاری‌های سازنده : بازرگانان می‌توانند با سازندگان برای استفاده از جوامع خود همکاری کنند.
  • کمپین ها و تبلیغات : بازرگانان می توانند در کمپین های ماهانه فروشگاه TikTok شرکت کنند.
TikTok برای تجارت فرصت‌های خرید TikTok

ایجاد حساب فروشنده آسان است:

  • برنامه TikTok Shop را باز کنید و اگر از قبل حساب دارید، روی گزینه Become a Seller کلیک کنید. همچنین می توانید یک حساب کاربری از ابتدا ایجاد کنید.
  • اطلاعات شخصی خود را پر کنید
  • نمایه مرکز فروشنده فروشگاه TikTok را پر کنید.
  • روی ادامه کلیک کنید و شروع به فروش کنید.

بسیاری از برندهای بزرگ در حال فروش در TikTok هستند، مانند Kylie Cosmetics و Manly Brands . حتی برندهای کوچکتر نیز موفق به فروش روی پلتفرم شده اند.

خرده فروش عطرساز بریتانیایی PerfumeBoss اولین رویداد خرید زنده خود را تنها دو روز پس از ثبت نام ایجاد کرد. اکنون هر هفته پنج رویداد زنده را میزبانی می کند و شاهد افزایش 438 درصدی درآمد خالص و 369 درصدی افزایش حجم سفارش بوده است.

TikTok for Business - مطالعه موردی Perfume Boss

TikTok برای داستان های موفقیت کسب و کار

اگر قبل از اینکه انگشت خود را در TikTok For Business فرو کنید به دنبال الهام گرفتن هستید، خوش شانس هستید. این شرکت مطالعات موردی زیادی دارد که نشان می‌دهد برندها چقدر می‌توانند در این پلتفرم به دست بیاورند. در اینجا سه ​​مورد از تأثیرگذارترین آنها آورده شده است.

تخته سنگ و بگویید

آیا به دنبال استفاده از TikTok برای افزایش فروش آنلاین برای کسب و کار خود هستید؟ سپس باید بیاموزید که SLATE & TELL چگونه از TikTok برای تبلیغات بهاری خود استفاده کردند. هدف شرکت جواهرسازی شخصی‌شده این بود که با استفاده از ابزار خلاقیت ویدیویی هوشمند TikTok برای کسب و کار، بازدهی دو برابری را در مدت شش ماه در تبلیغات داشته باشد.

آنها مجموعه ای از تبلیغات درون فید را راه اندازی کردند که مانند بخشی طبیعی از فیدهای For You مصرف کنندگان به نظر می رسید. در پایان کمپین، SLATE & TELL به چهار میلیون نفر در TikTok دسترسی پیدا کرد، 1000 کارت افزودنی ایجاد کرد و به هدف خود یعنی بازدهی 2 برابری در هزینه تبلیغات دست یافت.

چگونه می توانید نتایج SLATE & TELL را تکرار کنید؟

  • از ابزار خلاق ویدیوی هوشمند TikTok استفاده کنید.
  • تبلیغات را مانند بخشی طبیعی از فید For You مصرف کننده جلوه دهید.
  • همزمان با گذراندن TikTok با شلوغ ترین زمان فصل خود.

جوهر لحظه ای

افزایش آگاهی از برند یک مزیت عظیم TikTok For Business است و یک جوهر لحظه ای از آن نهایت استفاده را برد. این شرکت که در خالکوبی‌های موقت سفارشی تخصص دارد، با شرکای TikTok همکاری کرد تا از تبلیغات درون فید استفاده کند که اینفلوئنسرها این محصول را امتحان می‌کنند تا نشان دهند چقدر خوب به نظر می‌رسند.

در ادامه کار، این برند با استفاده از ویژگی حراج TikTok، کمپین را توسعه داد و از ویژگی Conversion Objective در مدیر تبلیغات TikTok برای ردیابی اثربخشی کمپین استفاده کرد. آنها هر خریدی را با نظرسنجی دنبال کردند و از مشتریان پرسیدند که چگونه برند را کشف کردند – نظرسنجی که قدرت TikTok را برای کشف محصول بیشتر به اثبات رساند.

در پایان کمپین، آنها به 14 میلیون بازدید ویدیو رسیدند که 60 درصد از خریداران گفتند که این برند را در TikTok کشف کرده‌اند.

چگونه می توانید نتایج Momentary Ink را تکرار کنید؟

  • با یک آژانس شریک TikTok کار کنید تا خلاقیت های عالی ایجاد کنید
  • با اینفلوئنسرها همکاری کنید تا محصولات خود را به نمایش بگذارید
  • از ردیابی تبدیل برای اثبات اثربخشی تبلیغات TikTok استفاده کنید
مطالعه موردی جوهر لحظه ای Tiktok برای کسب و کار

پرنسس پولی

وقتی ارزش های برند شما با ارزش های کاربران TikTok مطابقت داشته باشد، نتایج می تواند باورنکردنی باشد. این مورد برای پرنسس پولی بود، یک خرده‌فروش مد متمرکز ژنرال Z که به مد اخلاقی و پایدار افتخار می‌کند و خط مشی عدم فوتوشاپ دارد.

این برند عالی برای مخاطبان جوان TikTok است که به ایجاد ارتباطات واقعی بین گروه‌ها اهمیت می‌دهند.

این برند یک کد تخفیف منحصربفرد را اجرا کرد و آن را با استفاده از تبلیغات حراجی با تمرکز بر افزایش ترافیک تبلیغ کرد. تا پایان کمپین، تبلیغات این برند 9 میلیون بازدید به دست آورد و 15 برابر بازدهی هزینه تبلیغات را به همراه داشت.

چگونه می توانید نتایج پرنسس پولی را تکرار کنید؟

  • ارزش های برند خود را به مخاطبان TikTok گره بزنید
  • ارزش های برند خود را ارتقا دهید
  • روی تبدیل با کدهای تخفیف تمرکز کنید
TikTok برای تجارت - مطالعه موردی Princess polly

سوالات متداول TikTok For Business

آیا TikTok For Business رایگان است؟

ثبت نام در TikTok For Business رایگان است، اما برای کار با سازندگان محتوا یا اجرای تبلیغات در پلتفرم باید هزینه پرداخت کنید.

آیا TikTok می تواند به مشاغل کوچک کمک کند؟

TikTok می تواند برای کسب و کارهای کوچک معجزه کند. چندین داستان موفقیت کسب و کار کوچک در سایت TikTok وجود دارد، و آنها حتی یک کمپین Small Wins را برای برجسته کردن تأثیری که می توانند بر مشاغل کوچک داشته باشند، راه اندازی کردند.

آیا باید به حساب TikTok For Business تغییر مکان دهم؟

اگر فقط برای خود از TikTok استفاده می کنید، به یک حساب شخصی بچسبید. اگر از TikTok برای کسب درآمد استفاده می کنید، چه به عنوان یک کسب و کار یا یک تأثیرگذار، منطقی است که برای اطلاعات و اطلاعات بیشتر به یک حساب TikTok For Business بروید.

چرا باید از TikTok For Business بر خلاف سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده کنم؟

TikTok سریع‌ترین پلتفرم رسانه اجتماعی در حال رشد و بیشترین بارگیری در سال 2020 است. ماهیت سایت به این معنی است که مارک‌ها می‌توانند ارتباطات واقعی و معتبری با مخاطبان خود ایجاد کنند که منجر به نتایج تجاری بهتری می‌شود.

نتیجه گیری: آیا TikTok برای تجارت برای شما مناسب است؟

TikTok فقط یک برنامه برای Gen Z برای از بین بردن زمان نیست. این یک ابزار جدی برای کسب و کارها برای افزایش آگاهی از برند، ایجاد روابط و افزایش خرید است. TikTok For Business شروع تبلیغات در پلتفرم را برای شرکت‌هایی با هر اندازه‌ای آسان می‌کند، چه از طریق مشارکت با سازندگان یا ایجاد یک فروشگاه TikTok.

اکنون زمان آن است که شما قدم های بعدی را بردارید. با یادگیری نحوه ویرایش ویدیوهای TikTok خود شروع کنید یا با ایجاد ویدیو از کاربران برای برند شما در تمام کارهای سخت خود صرفه جویی کنید .

One comment

  1. از کشف این سایت عالی بسیار خوشحال شدم. لازم است از شما برای وقتی که برای این خواندن فوق العاده اختصاص دادید تشکر کنم!! من قطعاً تک تک آن را دوست داشتم و شما را برای دیدن اطلاعات جدید در وب سایت خود علامت گذاری کرده ام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *