8 بهترین روش صفحه بندی برای سئو (راهنمای کامل)

8 بهترین روش صفحه بندی برای سئو (راهنمای کامل)


آیا صفحه بندی سئو در چک لیست حسابرسی فنی سئو سایت شما است ؟ما دراین مقاله شما را با بهترین روش صفحه بندی آشنا خواهیم کرد . اگر محتوای زیادی منتشر می کنید یا نوع خاصی از سایت دارید، مانند یک فروشگاه تجارت الکترونیک، شاید اینطور باشد.

 اگر محتوای زیادی منتشر می کنید یا نوع خاصی از سایت دارید، مانند یک فروشگاه تجارت الکترونیک، شاید اینطور باشد.

همانطور که در این مقاله بحث خواهم کرد، صفحه بندی مزایای بسیار زیادی دارد، مانند افزایش سئو که ممکن است ایجاد کند. با این حال، ممکن است این اولین چیزی نباشد که بازاریابان و توسعه دهندگان سئو هنگام بهینه سازی یک سایت در نظر می گیرند.

همچنین، اگر بهترین روش‌های صفحه‌بندی سئو را دنبال نکنید، صفحات صفحه‌بندی شده به خوبی به شما خدمات نمی‌دهند.

اکنون می دانید که من قصد دارم امروز در مورد چه چیزی صحبت کنم، بیایید با مقدمه ای بر SEO صفحه بندی و اینکه چرا می تواند برای یک تجربه عالی مشتری ضروری باشد، به آن بپردازیم.

خلاصه مطلب

بهترین روش صفحه بندی چیست؟

صفحه بندی یک تکنیک سئو/طراحی است که شامل تقسیم محتوا در چندین صفحه می شود و به کاربران اجازه می دهد مقالات طولانی یا لیست محصولات انبوه را به سرعت جابجا کنند.

این یکی از جنبه های ضروری طراحی وب سایت است و می تواند در دید موتورهای جستجو و دریافت محتوای مرتبط در مقابل مخاطبان مشتاق تفاوت ایجاد کند.

علاوه بر این، هنگامی که به درستی از طریق سئو بهینه سازی شود، صفحه بندی می تواند به رتبه بندی صفحات کمک کند و ترافیک ارگانیک بیشتری را به وب سایت شما وارد کند.

به طور معمول، صفحه بندی را در وبلاگ ها، فروشگاه های تجارت الکترونیک، رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو مشاهده می کنید.

ببینید آژانس من چگونه می تواند ترافیک بیشتری را به وب سایت شما برساند

  • سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی‌های پولی مؤثر با بازگشت سرمایه روشن.

می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی بیشتر دریافت کنید .

صفحه بندی در مقابل بارگذاری بیشتر در مقابل اسکرول بی نهایت: کدام یک برای سئو بهتر است؟

بهترین روش صفحه بندی

برای قالب‌بندی صفحات طولانی محتوا سه انتخاب دارید: صفحه‌بندی اولیه، بارگذاری بیشتر و اسکرول بی‌نهایت .

قبل از اینکه بحث کنم کدام بهتر است، اجازه دهید توضیح دهم چه چیزی Load More و Infinite Scroll را از صفحه بندی متفاوت می کند.

اسکرول بی نهایت

اسکرول بی نهایت یک تکنیک ناوبری است که در وب سایت ها و برنامه ها استفاده می شود. این امکان پیمایش مداوم یک صفحه وب یا لیست موارد را بدون نیاز به کلیک دستی روی “بارگذاری بیشتر” یا رفتن به صفحه دیگر فراهم می کند.

به جای قرار دادن محتوا در صفحات مختلف، همانطور که با صفحه بندی انجام می دهید، تمام محتوا را در یک صفحه قرار می دهید و به کاربران اجازه می دهید به طور مداوم تا زمانی که خواندن محتوا را به پایان برسانند، پیمایش کنند.

می توانید پیمایش بی نهایت را در رسانه های اجتماعی، اخبار و سایت های سرگرمی ببینید. علاوه بر این، توجه داشته باشید که گوگل اکنون اسکرول بی نهایت را روی موبایل و دسکتاپ پیاده سازی کرده است.

بارگذاری بیشتر

همه شما به احتمال زیاد نمونه هایی از “بارگذاری بیشتر” را دیده اید. اینها معمولاً در سایت های تجارت الکترونیک یا سایت های خبری ظاهر می شوند. هنگامی که می خواهید محتوای اضافی را نمایش دهید، روی دکمه های “مشاهده بیشتر” یا “مشاهده بیشتر” کلیک می کنید.

با این حال، هر گزینه ای را که انتخاب می کنید، به یاد داشته باشید که همه چیز به تجربه کاربر و هدف وب سایت مربوط می شود. به عنوان مثال، تحقیقات مؤسسه Baynard نشان داد که وقتی دکمه «بارگذاری بیشتر» وجود دارد، افراد به موارد بیشتری نگاه می کنند . با توجه به این موضوع، بارگذاری بیشتر ممکن است برای سایت های تجارت الکترونیک بهتر باشد.

صفحه بندی برای سئو خوب است یا بد؟

برخی بحث‌های آنلاین در مورد اینکه آیا صفحه‌بندی به سئو آسیب می‌زند یا خیر وجود دارد.

دو مشکل بالقوه در مورد سئو و صفحه بندی محتوای نازک و تکراری است. با این حال، هیچ یک از اینها نباید مشکل ساز باشد.

شما می توانید از محتوای تکراری با برچسب های متعارف جلوگیری کنید. بعداً در مورد آن بحث خواهم کرد.

محتوای کم می تواند نگران کننده باشد، اما تنها در صورتی که محتوای محدودی را در یک صفحه قرار دهید. به عنوان مثال، اگر یک سری صفحات را برای مکان های جداگانه یک کسب و کار ایجاد کرده اید، اما به اندازه کافی کپی منحصر به فرد اضافه نکرده اید.

با این گفته، مزایای قابل توجهی وجود دارد. به طور کلی، صفحه‌بندی برای ربات‌ها مناسب‌تر است و چیدمان آن باعث می‌شود که موتورهای جستجو فهرست‌بندی شوند.

یکی دیگر از مزایای صفحه بندی داشتن چندین صفحه آنلاین است، یعنی فرصت های فهرست بندی و بهینه سازی سئو بیشتر.

مانند هر چیز دیگری، صفحه بندی تنها به همان خوبی کار می کند که شما آن را پیاده سازی می کنید. هنگامی که بهترین شیوه های صفحه بندی سئو را دنبال می کنید، می تواند باعث افزایش بیشتر رتبه شما شود.

چگونه گوگل از صفحه‌بندی استفاده می‌کرد در مقابل نحوه مدیریت آن‌ها در حال حاضر

زمان تغییر کرده است، و همچنین روشی که Google صفحه بندی را مدیریت می کند، تغییر کرده است. قبلاً گوگل صفحه بندی را به عنوان یک محتوای طولانی مدیریت می کرد.

اکنون، برای نمایه سازی، گوگل محتوای صفحه بندی شده را به عنوان صفحات تکی در نظر می گیرد.

تغییرات دیگری نیز در نحوه مدیریت صفحه بندی توسط گوگل ایجاد شده است.

در سال 2011، گوگل از نشانه گذاری rel=prev/next به عنوان فاکتور رتبه بندی و برای نشان دادن رابطه با صفحات صفحه بندی شده استفاده کرد.

دیگر نه.

چند سال پیش، جان مولر از گوگل این خبر را اعلام کرد:

توییتی از جان مولر در مورد نمایه سازی.

با این تغییرات، rel-next/prev برای سئوی صفحه‌بندی حیاتی نیست، بنابراین لازم نیست نگران آن باشید.

من اکنون اصول اولیه را پوشش داده‌ام، بنابراین مطمئن هستم که شما آماده شنیدن بهترین روش‌های اعمال صفحه‌بندی SEO هستید.

با دنبال کردن این 8 مرحله برای بهترین نتایج صفحه‌بندی سئو، به Google Clear راهنمایی کنید

انتظار دارم بدانید که پیروی از بهترین شیوه های صفحه بندی فراتر از اصول سئو است. با این حال، اجازه ندهید که شما را بترساند. در زیر، هشت نکته را به همراه چند نمونه صفحه بندی برای راهنمایی شما آورده ام. آماده؟ اینجا می رود.

شماره 1 مطمئن شوید که پیوندهای لنگر شما قابل خزیدن هستند

اگر گوگل نتواند به لینک های شما دسترسی پیدا کند، اضافه کردن صفحه بندی و پیاده سازی سئو باعث اتلاف وقت می شود. چگونه آن را رفع می کنید؟ ساده است! فقط مطمئن شوید که لینک های لنگر شما قابل خزیدن هستند.

شما می توانید این کار را انجام دهید

  • اضافه کردن لنگر و بستن برچسب ها
  • از جمله ویژگی های href
  • اضافه کردن URL

آیا می خواهید ایده ای در مورد هدف خود داشته باشید؟ این چیزی است که در کدنویسی HTML به نظر می رسد:

اطمینان از اینکه پیوندهای لنگر قابل خزیدن هستند.

#2 اگر تصمیم به صفحه بندی دارید از استفاده از نمایش همه صفحه خودداری کنید

هنگامی که از صفحه بندی استفاده می کنید، موارد خاصی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید، مانند انتخاب صفحه “مشاهده همه”.

مشکل اینجاست:

یک نمای همه صفحه، به جای اینکه مانند صفحه بندی معمولی، آنها را به صفحات جداگانه تقسیم کند، همه موارد موجود در یک صفحه را نشان می دهد. اگرچه ممکن است این گزینه برای نیازهای شما گزینه آسانی به نظر برسد، اما برای سئوی صفحه بندی شما ایده آل نیست. به این دلیل است که:

  • حجم زیاد محتوا زمان بارگذاری صفحه را کاهش می دهد و می تواند بر رتبه بندی صفحه شما تأثیر بگذارد.
  • صفحه بندی برای تجربه کاربر بهتر است و صفحات کوچک و قابل هضم محتوا را ارائه می دهد. با وجود انبوهی از اطلاعاتی که باید از طریق آنها سرازیر شوند، بازدیدکنندگان «مشاهده همه» را برای پیمایش سخت می یابند.
  • مشاهده همه برای کاربران تلفن همراه عالی نیست زیرا دانلود این گزینه خیلی طول می کشد.

به طور کلی، معمولاً بهتر است از صفحه بندی برای حجم زیاد یا محتوایی استفاده کنید که در غیر این صورت ممکن است بازدیدکننده را تحت تأثیر قرار دهد. مشاهده همه انتخاب بهتری برای محتوای کمتر است.

حالا بیایید به تگ های متعارف و چرایی اهمیت آنها برویم.

شماره 3 از تگ های متعارف مرجع خود استفاده کنید

هنگام استفاده از صفحه بندی سئو، باید از محتوای تکراری خودداری کنید. مطمئن نیستید چطور؟ برخی از برچسب‌های متعارف خود ارجاع را اضافه کنید. افزودن تگ های متعارف به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا بدانند کدام صفحه را می خواهید در SERP ها نمایش دهید.

در حالی که خود ارجاع دادن به برچسب‌های متعارف حیاتی نیست، جان مولر از گوگل می‌گوید که این برچسب‌ها یک “عمل عالی ” هستند.

با این حال، مولر همچنین اضافه می کند:

داشتن یک تگ متعارف خود ارجاع دهنده در یک صفحه مهم نیست، اما انتخاب دقیق URL را که شما می خواهید به عنوان متعارف انتخاب کنید را برای ما آسان تر می کند.

اگر می خواهید از تگ های متعارف استفاده کنید، در اینجا نمونه ای از شکل ظاهری آنها آورده شده است:

استفاده از تگ های متعارف خود مرجع برای صفحه بندی سئو.

شماره 4 از URL ها به درستی استفاده کنید

هنگام بهینه سازی سئو برای صفحه بندی، استفاده صحیح از URL ها ضروری است.

URL یکی از اساسی ترین عناصر در سئو است، زیرا محتوایی را که کاربران هنگام کلیک روی آن پیدا می کنند نشان می دهد.

گوگل دستورالعمل هایی برای قالب بندی URL ها برای سئو و صفحه بندی بهتر دارد، از جمله:

  • اضافه کردن یک URL منحصر به فرد برای هر صفحه.
  • عدم علامت گذاری صفحه اول یک دنباله صفحه بندی شده به عنوان صفحه متعارف. به جای آن یک URL متعارف برای هر صفحه ارائه دهید.
  • اجتناب از استفاده از شناسه های قطعه برای صفحه بندی شماره صفحه، زیرا گوگل آنها را نادیده می گیرد.
  • بهینه‌سازی عملکرد برای کاربران با استفاده از بارگذاری اولیه، اتصال اولیه یا واکشی اولیه .

در مرحله بعد، بیایید به شباهت های بین صفحه بندی و پیوند داخلی نگاه کنیم.

شماره 5 از صفحات صفحه بندی به همان روشی که از پیوند داخلی استفاده می کنید استفاده کنید

سئو صفحه بندی را بیش از حد پیچیده نکنید. همانطور که با پیوندهای داخلی رفتار می کنید با آن رفتار کنید. منظورم این است که به هر حال گوگل این کار را انجام می دهد.

جان مولر در یک گفتگوی Google Hangouts به یک متخصص سئو گفت :

نکته مهمی که در مورد صفحه بندی فکر می کنم باید در نظر داشته باشم این است که اینها اساساً فقط پیوندهایی بین صفحات هستند.

دیدن؟ Google با صفحات صفحه‌بندی شده فردی مانند پیوندهای داخلی رفتار می‌کند، بنابراین نکات زیر را دنبال کنید:

  • هنگام ایجاد پیوند بین صفحات، روی زمینه تمرکز کنید. اطمینان حاصل کنید که به متن مرتبط پیوند می دهید و پیوند داخلی زمینه بیشتری را به خواننده می دهد.
  • از استفاده از عبارات عمومی مانند «اینجا کلیک کنید» یا «بیشتر بدانید» خودداری کنید، زیرا این عبارات به بازدیدکنندگان ایده نمی‌دهند که وقتی کلیک می‌کنند چه چیزی را پیدا می‌کنند.
  • از تعداد زیادی پیوند در یک صفحه استفاده نکنید: سه یا چهار پیوند باید برای رساندن نقطه نظرات شما بدون خوانندگان زیاد کافی باشد.
  • کلمات کلیدی مرتبط را در متن لنگر برای هر پیوند هدف قرار دهید. این به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا بفهمند صفحه پیوند داده شده در مورد چیست و ارتباط آن را با آن کلمات کلیدی افزایش دهد.
  • پیوندهای عمیق به صفحات داخلی ایجاد کنید.
  • از ابزار بک لینک رایگان من برای ایجاد لینک و افزایش رتبه استفاده کنید.

در نهایت، Semrush توصیه می کند که دو یا سه پیوند داخلی به هر مقاله جدیدی که منتشر می کنید اضافه کنید .

شماره 6 با قرار دادن صفحات صفحه بندی شده در نقشه های سایت XML، بودجه خزیدن را هدر ندهید

اشتباه نکنید نقشه های سایت XML جای خود را دارند . آنها برای بهبود تجربه کاربر و نمایه سازی مفید هستند، اما برای SEO ضروری نیستند. علاوه بر این، اگر نمی خواهید صفحات صفحه بندی شده رتبه بندی شوند، بودجه ارزشمند خزیدن خود را هدر خواهید داد.

اگر می‌پرسید «بودجه خزیدن چقدر است»؟ در اینجا یک تعریف تقریبی وجود دارد:

یکی از راه‌های توصیف بودجه خزیدن، تعداد صفحات یک وب‌سایت است که خزنده موتور جستجو هنگام ارزیابی و رتبه‌بندی محتوا در یک روز معین از آنها بازدید می‌کند. با این حال، گوگل بیان می کند که “اصطلاح واحدی ندارد که هر چیزی را که “Crawl Budget” مخفف خارجی است را توصیف کند.

گوگل همچنین می گوید که اگر سایت شما «کمتر از چند هزار URL» داشته باشد، ربات ها به هر حال آن را به طور موثر می خزند.

غذای آماده؟ اگر سایت کوچکتری دارید، زیاد روی بودجه خزیدن تمرکز نکنید. با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید آن را هدر دهید.

شماره 7 از بودجه کرال خود به نحوی استفاده کنید که به بهترین نحو به شما خدمت کند

در مورد آن موضوع، چگونه می توانید از بودجه کرال خود بیشترین بهره را ببرید؟

قبل از شروع کار روی این موضوع، در اینجا یک نکته عالی از Yoast آورده شده است. به کنسول جستجوی گوگل نگاه کنید، «تنظیمات» و سپس «آمار خزیدن» را پیدا کنید.

استفاده از کنسول جستجوی گوگل برای آمار خزیدن.

میانگین تعداد صفحات خزیده شده خود را در روز پیدا کنید. سپس، تعداد صفحات را بر خزیدن متوسط ​​روزانه تقسیم کنید.

Yoast بیان می کند که اگر این رقم بیش از 10 باشد، باید روی بهینه سازی بودجه خزیدن کار کنید. اگر تعداد شما کمتر از سه باشد، می توانید استراحت کنید.

اگر می خواهید بودجه خزیدن خود را بهینه کنید، نکاتی را ارائه می کنم:

  • تعداد لینک هایی که به یک وب سایت اشاره می کنند بر رتبه آن تأثیر می گذارد. اگر لینک های کم کیفیت کمتری به آن ارجاع دهند، عملکرد آن می تواند به شدت بهبود یابد. از طریق پست مهمان، اشتراک گذاری/تشویق به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی و انتشار بیانیه های مطبوعاتی آنلاین، بر دریافت لینک های با کیفیت بیشتر به وبلاگ خود تمرکز کنید.
  • ساختار سایت را با تغییر مسیرهای کمی تمیز نگه دارید. این به خزنده‌ها زمان آسان‌تری برای پیمایش صفحات وب‌سایت شما می‌دهد و تضمین می‌کند که منابع را برای یافتن راه خود هدر نمی‌دهند.
  • با کوچک کردن فایل‌های جاوا اسکریپت و CSS و همچنین فشرده‌سازی تصاویر در صورت امکان، زمان بارگذاری هر صفحه را کاهش دهید.
  • هر گونه خطای 404 را برطرف کنید تا ربات ها وقت خود را برای دسترسی به صفحاتی که در آنجا نیستند یا به جای دیگری منتقل کرده اید تلف نکنند.

با به حداکثر رساندن بودجه خزیدن، در اینجا نحوه استفاده از صفحه بندی سئو در محتوای خود آورده شده است.

#8 بهینه سازی محتوا در صفحات صفحه بندی شده

برای صفحه بندی سئو، صفحات خود را همانطور که با محتوای دیگر خود انجام می دهید، بهینه کنید. یا، همانطور که جان مولر از گوگل توصیه می‌کند ، “مطمئن شوید که صفحات صفحه‌بندی می‌توانند به تنهایی بایستند.”

من تاکنون در مورد بهینه سازی محتوا در وبلاگم زیاد صحبت کرده ام، اما در اینجا چند یادآوری وجود دارد:

  • از کلمات کلیدی به صورت استراتژیک در سراسر صفحات وب صفحه بندی شده استفاده کنید.
  • برای بهینه سازی برای موتورهای جستجو و ارائه تجربه کاربری بهتر، متن جایگزین را به تصاویر اضافه کنید.
  • کلمات کلیدی را در عناوین، زیرعنوان ها و توضیحات متا قرار دهید.
  • از طراحی ریسپانسیو برای بازدیدکنندگان موبایل استفاده کنید.
  • صفحات خود را برای سرعت و تجربه کاربری روان بهینه کنید.

اگر از وردپرس نیز استفاده می کنید، برخی از ابزارها برای خودکارسازی سئوی صفحه بندی شما در دسترس هستند. ابزارهایی مانند AIOSEO به طور خاص بر SEO صفحه بندی برای عنوان و توضیحات تمرکز می کنند و می توانید تنظیمات را برای سفارشی سازی تنظیم کنید.

پاداش: نتایج را در صفحات صفحه بندی شده پیگیری کنید

برنامه های سئو صفحه بندی شما چقدر خوب پیش می رود؟ شما نمی دانید مگر اینکه به طور فعال نتایج را دنبال کنید. خوشبختانه، چند روش رایگان برای درک چیزها وجود دارد.

گوگل مجموعه ای عالی از ابزارها دارد. از فیلتر صفحه‌بندی در «کنسول جستجو» برای مشاهده شماره‌های بیننده صفحه صفحه‌بندی شده و گزارش نمایه‌سازی آن استفاده کنید تا ببینید موتورهای جستجو کدام صفحات را فهرست‌بندی می‌کنند.

سپس ابزار تجزیه و تحلیل وجود دارد که به شما امکان می دهد ببینید بازدیدکنندگان پس از رسیدن به آن صفحات چگونه عمل می کنند. فقط به گزارش “صفحه فرود” بروید و برای صفحه بندی فیلتر کنید.

سپس ویژگی ‘صفحه‌بندی’ Screaming Frog برای بررسی تگ‌های rel=”prev” و rel=” next” در صورت تمایل وجود دارد.

ویژگی صفحه بندی قورباغه فریاد برای ممیزی وب سایت شما.

در نهایت، اگر می‌خواهید بررسی کنید که صفحات صفحه‌بندی شده شما برای کدام کلمات کلیدی رتبه‌بندی می‌شوند، همیشه Ubersuggest وجود دارد .

سوالات متداول

چگونه سئوی صفحه بندی را بررسی کنم؟

می‌توانید سئوی صفحه‌بندی خود را با ابزارهایی مانند Ubersuggest، Screaming Frog و Google Analytics/Search Console نظارت کنید.

چرا صفحه بندی برای سئو خوب است؟

صفحه بندی محتوا به بارگذاری صفحات وب آسان تر، کاهش نرخ پرش و افزایش تعامل کاربر با محتوای وب سایت شما کمک می کند. 
علاوه بر این، با تقسیم محتوا به چندین صفحه، می توانید کلمات و عبارات کلیدی خاص دیگری را هدف قرار دهید و به بهینه سازی هر صفحه برای آن عبارات کمک کنید. این به سایت شما فرصت های خزیدن، نمایه سازی و رتبه صفحه بیشتری می دهد و در نهایت می تواند منجر به نتایج بهتری در رتبه بندی موتورهای جستجو شود.
علاوه بر بهینه‌سازی تجربه کاربر، صفحه‌بندی به کاربران این امکان را می‌دهد که مستقیماً به اطلاعات مرتبط بدون نیاز به پیمایش بی‌پایان در یک صفحه متن یا تصویر طولانی بپرند.

چه چیزی برای سئو بهتر است: صفحه بندی یا اسکرول بی نهایت؟

هر دو رویکرد دارای نکات مثبتی هستند. اسکرول بی نهایت به کاربران این امکان را می دهد که مدت بیشتری در همان صفحه بمانند و در نتیجه معیارهای تعامل بالاتری را به همراه دارد که ممکن است رتبه بندی سئو را افزایش دهد. با این حال، می تواند زمان بارگذاری صفحه را کاهش دهد و این می تواند به سئو آسیب برساند.
استفاده از صفحه بندی مزایای متعددی برای سئو دارد، از جمله صفحات متعدد برای نمایه سازی، فرصت هایی برای پیوند داخلی، و مرتبط تر کردن آن برای کاربرانی که به دنبال محتوای خاص هستند. 
با توجه به مزایای متعدد آن، صفحه بندی برای استراتژی آنلاین شما بهترین است، مشروط بر اینکه بهترین شیوه های SEO صفحه بندی را دنبال کرده و آنها را به درستی اجرا کنید.

چگونه صفحه بندی را برای سئو تنظیم کنیم؟

با شناسایی صفحاتی که برای صفحه بندی مناسب هستند شروع کنید. آیا محتوای طولانی مدتی وجود دارد که بتوان آن را به قطعات کوچکتر تقسیم کرد؟ اگر چنین است، آن ها کاندیدای عالی برای صفحه بندی خواهند بود.
سپس، بهترین روش‌ها را برای صفحه‌بندی دنبال کنید، که عبارتند از:
اطمینان از اینکه لینک‌های لنگر شما قابل خزیدن هستند.
اگر تصمیم به صفحه بندی دارید، از استفاده از نمایش همه صفحه خودداری کنید.
استفاده از تگ های متعارف خود ارجاع دهنده
استفاده صحیح از URL ها
استفاده از صفحات صفحه بندی مانند پیوند داخلی.
با قرار دادن صفحات صفحه بندی شده در XML، بودجه خزیدن را هدر نمی دهید.
اطمینان حاصل کنید که از بودجه خزیدن خود به نحوی استفاده می کنید که به بهترین نحو به شما خدمت کند.
بهینه سازی محتوا در صفحات صفحه بندی شده
همچنین مهم است که نتایج خود را با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل پیگیری کنید.

نتیجه

صفحه بندی شاید یکی از پیچیده ترین حوزه های سئو فنی باشد، اما زمانی که اصول اولیه را درک کردید، پیاده سازی صفحه بندی موثر برای سایت شما بسیار قابل مدیریت می شود.

پیروی از بهترین شیوه های صفحه بندی SEO که در این مقاله ذکر شده است می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا همه محتوای شما را پیدا کرده و بخزند.

علاوه بر این، اجرای این اصول صفحه بندی به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که سایت خود را برای کاربران و خزنده های موتور جستجو بهینه می کنید.

اگر می‌توانید مزایای بهینه‌سازی صفحه‌بندی برای سئو را ببینید، اما اگر در پیاده‌سازی آن مشکل دارید، چرا با یک آژانس فنی سئو کار نکنید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *