Buy cheap website traffic
بهترین راهنمای کسب درآمد در خانه با کمترین سرمایه

بهترین راهنمای کسب درآمد در خانه با کمترین سرمایه

در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که استفاده از بهترین راهنمای کسب درآمد میتواند باعث شود تا استقلال مالی داشته باشید چون اگر استقلال مالی فردی نداشته باشید باید قید بسیاری از خواسته‌ها و نیازهای خود را بزنید چراکه نمیتوان برای کوچکترین نیازهای شخصی از همسر یا والدینتان درخواست پول کنید.

برای اینکه بتوانید خودتان را از این چالش سخت بیرون بکشید باید دستتان برود داخل جیبتان!

در واقع باید تغییری در روش زندگی خود ایجاد کنید تا از همه این کش مش‌ها رهایی یابید. شاید هم تا به حال به این فکر نکرده‌اید که می‌توانید صاحب یک کسب و کار عالی شوید، آن هم در منزل خودتان.

فرض کنید خیلی آسوده و راحت روی مبل یا حتی تخت خوابتان ریلکس کرده‌اید و مشغول کار کردن هستید. هر لحظه که میخواهید به سراغ یخچال میروید و با هر لباسی که میخواهید پای کار می‌نشینید:-) 

بهترین راهنمای کسب درآمد

خیلی حس خوبی‌ست نه!

بهترین راهنمای کسب درآمد

وقتی بدانید که دیگر لازم نیست صبح زود بیدار شده و لباس رسمی بپوشید تا با عجله فراوان خود را به ایستگاه اتوبوس یا مترو برسانید.

اگر انگیزه‌ی لازم برای راه‌اندازی کسب و کار خانگی را پیدا کردید حالا میتوانیم به سراغ مطالب بعدی برویم. باید بدانید این مقاله راهنمای کاملی برای کسب درآمد در خانه برای هر سنی است. پس مطمئن باشید آدرس را درست آمدید و قرار است به پاسخ تمام پرسش‌های خود در زمینه کسب و کار خانگی برسید.

برای شروع کار در خانه به چی نیاز داریم؟

  1. انگیزه: مهم‌ترین فاکتور برای اینکه بتوانید یک کسب و کار خانگی را شروع کنید، اشتیاق و انگیزه است چراکه اگر انگیزه نداشته باشید هرجایی از راه ممکن است متوقف شده و کارتان را رها کنید.
  2. شناخت مهارت‌های فردی: اگر تابحال توانسته‌اید مهارت‌های خود را بشناسید که چه بهتر اما اگر موفق به اینکار نشده‌اید. نگران نباشید چراکه ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. راهنمایی کار خانگی سعی کنید با هر روشی که به ذهنتان میرسد مثلا انجام تست‌‎های اینترنتی، مهارت‌ها و استعدادهای خود را کشف کنید و به دنبال پرورش و توسعه آن باشید.
  3. تلاش و پشتکار: فرض کنید انگیزه کافی را در خود می‌بینید و می‌دانید که در چه کارهایی مهارت دارید اما برای رسیدن به اهدافتان به اندازه کافی تلاش نمی‌کنید، در این صورت منتظر موفقیت هم نباشید.
کسب درآمد در خانه

در واقع اصلی‌ترین فاکتورهای ایجاد کسب و کار خانگی همین 3 اصل مهم است که اگر آنها را در خود میبینید میتوانید به سراغ مراحل بعدی بروید.

چه راه‌هایی برای کسب درآمد در خانه وجود داره؟

ایده‌های زیادی هستند که میتوان آنها را در منزل پیاده سازی کرد و به درآمدزایی بالا رسید. ما در این بخش میخواهیم به ساده‌ترین راه‌های کسب درآمد در منزل بپردازیم که نیاز به سرمایه میلیونی هم ندارد.

پس در هر سن و سالی که هستید و با هر مقدار سرمایه‌ که در جیبتان دارید (حتی اگر سرمایه شما صفر است)، پای این مقاله بنشینید. شاید یکی از این روش‌های کسب و کار در خانه، ایده‌ای باشد برای آغاز کارتان که تابحال به آن فکر نکرده بودید.

محبوب ترین راه‌های کسب درآمد برای خانم‌های خانه‌دار

اکثر خانم‌ها به دلیل نگهداری از فرزند و رسیدگی به کارهای روزمره منزل، از داشتن شغل محروم میشوند. حالا وقت این رسیده که دوباره انگیزه کار کردن را در جریان بیندازید و از هنرهای خود در مسیر پیشرفتتان استفاده کنید. کسب درآمد در خانه به عنوان یک شغل مناسب برای بانوان شناخته شده که در کنار دیگر کارهای روزمره میتوانید به آن بپردازید. در ادامه به چند مهارت ساده اشاره می‌کنیم که هر خانم خانه‌داری بتواند از پس آن بربیاید.

کار در خانه برای خانمها

کسب درآمد با خیاطی

 بیشتر خانم‌های خانه‌دار یک چرخ خیاطی در گوشه یکی از اتاق‌های خود دارند که استفاده زیادی از آن نمی‌کنند اما باید بدانید همان چرخ خیاطی کوچک می‌تواند یک راه کسب درآمد بدون سرمایه باشد. پس همین حالا به سراغ آن بروید و با کلیپ‌های آموزشی رایگانی که در اینترنت است شروع به خیاطی کنید.

در ابتدای کار می‌توانید الگوهای ساده را چندین بار تمرین کنید و سپس برای اعضای خانواده خود، لباس بدوزید.

بعد از مدتی می‌بینید که در خیاطی مهارت پیدا کرده‌اید، حالا باید به دنبال بازاریابی برای کار خود باشید. شاید کلمه بازاریابی کمی سخت به نظر برسد و با خودتان فکر کنید که از پس اینکار برنمی‎‌آیید اما باید این افکار منفی را کنار بگذارید.

در ابتدا فقط کافی‌ست چند نمونه از کارهایی که آماده کرده‌اید را به خیاطی‌ها یا مزون‌های لباس برده و از آنها بخواهید که سفارش کار به شما بدهند. البته باید مراقب سروصدای دستگاه خیاطی خود باشید تا باعث مزاحمت برای همسایه‌ها نشود.

کسب درآمد از آشپزی

 بیشتر خانم‌های خانه‌دار و حتی آقایان در طبخ غذا مهارت خوبی دارند و آشپزی آنها زبانزد فامیل و آشناست. پس چرا از این مهارت خود بهره نمی‌برید و به آن به عنوان یک راه کسب درآمد نگاه نمی‌کنید؟

ترس از شکست را کنار بگذارید و با پختن غذاهای محلی و شیرینی‌های خانگی مشغول به کار شوید. در ابتدا هم میتوانید از آشنایان خود برای تبلیغ کارتان کمک بگیرید.

کسب درآمد از آشپزی

کسب درآمد از صنایع دستی

یکی از راه‌های پول درآوردن در خانه که استقبال بسیار زیادی در جامعه هنر دارد، صنایع دستی میباشد. گلیم‌های پرنقش و نگار، آویزهای بافته شده‌ی رنگی، حصیربافی و … از جمله صنایع دستی هستند که میتوانید در منزل به انجام آن بپردازید. هر شهری صنایع دستی خاصی دارد که به نوبه‌ی خود فرهنگ آن شهر را به تصویر میکشد.

برای مثال اگر شما آذری زبان هستید مطمئنا گلیم بافی را بلدید و یا شاید یکبار اینکار را امتحان کرده‌اید. پس به راحتی میتوان با ساخت صنایع دستی به کسب درآمد رسید.

تنها کافی‌ست تنوع کارتان را بالا برده و تعداد زیادی از آنها را تولید کنید، سپس به تبلیغ برای فروش بپردازید. فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری هستند که در ازای کسر سودشان از مبلغ فروش با شما وارد معامله میشوند.

کسب درآمد از کارهای هنری

 منظور از کارهای هنری حتما ساختن مجسمه زئوس یا منبت کاری به سبک قاجاریان نیست!

بلکه مخلوط کردن چند رنگ با هم یا طراحی ساده از طبیعت هم یک کار هنری محسوب میشود. پس خودتان و مهارت‌هایتان را دست کم نگیرید. هر هنری که دارید به کار بگیرید و آن را تبدیل به راهی برای کسب درآمد کنید.

کسب درآمد از نقاشی

کسب درآمد از گل سازی

 یکی دیگر از شغل‌های مناسب برای بانوان گل سازی میباشد. اینکار را با هزینه بسیار اندکی میتوان آموزش دید. حتی می‌توانید خودتان وسایل آن اعم از چسب، فوم و… را تهیه کنید و تمرین را آغاز نمایید. یکی از مزایای این کسب و کار خانگی این است که میتوانید محصول خود را به اقوام و آشنایان بفروشید چراکه گل‌های تزئینی در هر منزلی طرفدار دارد.

کسب درآمد از عروسک سازی

 کسب درآمد از طریق عروسک سازی نیز محبوبیت زیادی در بین خانم‌ها دارد. اینکار هم مانند گل سازی و سایر کارها با کمترین هزینه، امکان پذیر است. امروزه عروسک سازی یک رشته هنری بسیار پردرآمد شناخته میشود چراکه قیمت عروسک‌ها روز به روز درحال افزایش است.

کسب درآمد از آرایشگری

 یکی از ایده‌های پولساز برای خانم‌ها آرایشگری است. البته که مهارت خاصی هم در آن دارند و بارها و بارها اینکار را حداقل برای خودشان تمرین و تکرار کرده‌اند. پس اگر دستی در آرایشگری دارید و تخصص‌های بیشتری در این زمینه کسب نموده‌اید، دست به کار شوید و همین شغل پردرآمد را در منزلتان اجرا کنید.

میتوانید در یکی از شاخه‌های آرایشگری که هزینه کمتری برای شروع کار و خرید لوازم دارد، فعالیت کنید و سپس سایر تخصص‌ها را آموزش ببینید.

کسب درآمد از آرایشگری

کسب درآمد از آموزش موسیقی

 نمی‌توان فردی را یافت که ادعا کند به هیچ نوع موسیقی اعم از سنتی، پاپ، راک، جاز و… علاقه ندارد. از همین رو افراد زیادی به دنبال آموزش آلات موسیقی مخصوصا پیانو، گیتار، ویولن و… هستند. اگر مهارت خوبی در نواختن یکی از آلات موسیقی دارید چرا به کسب درآمد از این راه فکر نمی‌کنید!

خیلی ساده می‌توانید با چند آگهی رایگان در اپلیکیشن‌های دیوار یا شیپور، جذب مشتری کنید و در ازای دریافت مبلغی به آنها آموزش موسیقی دهید. البته یک راه بهتر هم برای جذب مشتری وجود دارد که خیلی سریع‌تر به نتیجه می‌رسید فقط کافی‌ست چند قطعه زیبا بنوازید و آن را در اینستاگرام منتشر کنید.

کسب درآمد از چرم دوزی

 شاید تابحال جاسوئیچی‌های کوچک یا کیف پول‌های زیبا را دیده‌اید که از جنس چرم طبیعی هستند و خیلی راحت میتوان تشخیص داد که با ظرافت کامل دوخته شده‌اند. به دلیل جنس مرغوب چرم، افراد بسیاری علاقمند به خرید اکسسوری‌هایی از این نوع هستند. از همین رو چرم دوزی را میتوان شغلی مناسب و کم دردسر، برای خانم‌های خانه‌دار دانست.

کسب درآمد از ماساژ درمانی

 یکی از بهترین شغل‌ها برای خانم‌های خانه‌دار ماساژ درمانی یا ماساژ زیبایی صورت در منزل است. البته قبل از اینکه کارتان را آغاز کنید یک یا چند نوع ماساژ را بیاموزید و برای اثبات مهارت خود به مشتری، مدرک معتبر تهیه کنید. پس از آن باید محلی آرام و تمیز در منزل را در نظر گرفته و یک تخت مناسب ماساژ را در این محل قرار دهید.

برای جذب مشتری هم میتوانید یک صفحه کاری در اینستاگرام ایجاد کنید و محتوای مفید در مورد ماساژ و تاثیراتش، منتشر نمایید.

کسب درآمد از ماساژ درمانی

آیا کسب درآمد در خانه برای آقایان هم امکان پذیر است؟

گرچه این ضرب المثل باب است که “مرد باید خروس‌خوان از خانه بیرون رفته و تا غروب آفتاب بازنگردد” اما در جامعه امروزی که تمام کسب و کارها به سمت فضای اینترنتی سوق داشته، چه اهمیتی دارد که آقایان حتما به بیرون از خانه بروند. بلکه میتوان به وسیله گوشی و کامپیوتر نیز کسب درآمد نمود. در ادامه به راه‌های کسب درآمد در خانه برای آقایان اشاره می‌کنیم که مطالعه آن زمانی زیادی از شما نمی‌گیرد.

کسب درآمد از تایپ کردن

 حتما به محض اینکه کلمه تایپ را می‌بینید از خواندن این پاراگراف صرف نظر می‌کنید!

اما دست نگه دارید، تایپ کردن چندان هم کار سختی نیست فقط کافی‌ست روزانه 30 دقیقه از زمان خود را برای تمرین تایپ بگذارید. یکی از سایت‌های بسیار عالی که میتواند سرعت تایپتان را تا حد زیادی بالا ببرد، تایپو است.

بعد از یک ماه یا شاید هم کمتر خواهید دید که تبدیل به یک تایپیست حرفه‌ای شده‌اید، حالا زمان آن رسیده که آستین‌هایتان را بالا بزنید و از طریق تایپ کردن به کسب درآمد در خانه برسید. به همین سادگی و بدون هیچ سرمایه‌ی اولیه، شما صاحب یک درآمد خانگی شده‌اید.

وب سایت‌های زیادی هستند که در عوض تایپ متون یا مقاله‌های آموزشی و… حاضرند به شما پول بدهند، پس باید به دنبال پیدا کردن این سایت‌ها باشید تا بتوانید کارتان را آغاز کنید. مسلما هرچقدر سرعت تایپتان بالاتر باشد پروژه‌های بیشتری را دریافت می‌کنید و درآمد قابل توجه‌تری خواهید داشت.

درآمد عالی از فتوشاپ

 اگر به کارهای گرافیکی علاقه بیشتری دارید و کمی هم با ابزارهای فتوشاپ آشنا هستید، کار تمام است. همین الان چند کلیپ آموزشی در مورد ساخت بنر یا کارت ویزیت را دانلود کنید که فکر نمی‌کنم تماشای این چند فیلم، زمان زیادی از شما بگیرد، پس تنبلی را کنار بگذارید و کار را جدی‌تر دنبال کنید;-)

بعد از اینکه آموزشتان را تکمیل نمودید، تمرین کردن را آغاز کنید. در ابتدا میتوانید خودتان را دکتر، مهندس، وکیل و… در نظر گرفته و برای هر یک از نقش‌ها، کارت ویزیت مناسب با آن را طراحی کنید.

برای اینکه بتوانید از این طریق کسب درآمد کنید باید نمونه کارهایتان را به اشتراک بگذارید و کار خود را تبلیغ کنید. برای مثال از اپلیکیشن دیوار یا شیپور نیز میتوانید استفاده کنید. خواهید دید که بدون هیچ هزینه‌ای بازاریابی کارتان هم به اتمام می‌رسد. جالب است بدانید اغلب افرادی که بنرهای تبلیغاتی بزرگ را طراحی می‌کنند و درآمدهای میلیونی دارند، کارشان را از همین طراحی کارت ویزیت شروع کرده‌اند.

کسب درآمد از فتوشاپ

کسب درآمد از زبان انگلیسی

 اگر رشته دانشگاهیتان زبان انگیسی بوده یا از طریق کلاس‌های خصوصی زبان‌های دیگری را آموختید، حالا وقتش رسیده تا تخصص خود را به چالش بکشید و آن را به یک راه درآمد در خانه تبدیل کنید.

غصه‌ی پروژه‌ گرفتن را هم نخورید چراکه با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوانید به راحتی مقالات انگلیسی را از وب سایت‌ها بگیرید و در عوض آن دستمزد دریافت کنید. تدریس هم فکر خوبی‌ست. به جرات میتوان گفت اکثر افراد جامعه به دنبال یادگیری زبان‌های خارجی مخصوصا زبان انگلیسی هستند.

 پس اگر فکر میکنید معلم صبوری هستید و قدرت آموزش دادن را دارید، کافی‌ست یک تبلیغ از کارتان را در دیوار یا دیگر اپلیکیشین‌های رایگان قرار دهید و کار خود را در منزل شروع کنید.

راه‌های کسب درآمد در خانه برای نوجوانان چیست؟

جامعه امروز با تغییرات زیادی همراه بوده تا جایی که نوجوانان هم علاقمند به کسب درآمد شده و میخواهند که استقلال مالی داشته باشند. حالا باید بدانید که کسب و کار مناسب برای نوجوانان چیست و آنها از چه طریقی میتوانند درآمدزایی کنند.

کسب درآمد از طریق ساخت زیورآلات

نوجوانان مخصوصا دخترخانم‌ها علاقه زیادی به ساختن زیورآلات دارند چراکه یکی از کارهای بسیار راحت و پولساز است. فقط کافی‌ست کلمه ساخت زیورآلات را در اینترنت جستجو کنید، خواهید دید که با زمان بسیار کوتاهی، اینکار را یاد میگیرید.

هزینه خرید مهره‌های رنگی برای ساخت زیورآلات هم بسیار ناچیز است که مطمئنا از پس آن برمی‌آیید. هرچه تنوع کار را بالا ببرید و خلاقیت بیشتری به خرج دهید، صد در صد محصولات زیباتری را تولید می‌کنید.

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای بازاریابی محصولاتتان هم، ساختن یک صفحه اینستاگرام است تا تصاویر کارتان را در آن قرار دهید.

ویرایش فیلم

 اگر شما یک نوجوان فعال در زمینه ادیت فیلم هستید، کارتان را توسعه دهید چراکه درآمد بسیار خوبی می‌توانید از این طریق کسب کنید. فرقی نمیکند که با کدام یک از نرم افزارهای ادیت فیلم مثال کرل یا پریمیر پرو، کار می‌کنید، مهم این است که شما این مهارت را دارید پس چرا از آن به عنوان یک راه درآمد در منزل استفاده نمی‌کنید؟

کسب درآمد از ویرایش فیلم

کسب درآمد از طریق یوتیوب

 فیلم ببینید و کسب درآمد کنید!

کلیپ دیدن یکی از کارهای جذاب و سرگرم کننده است که خیلی از نوجوانان و حتی بزرگسالان، اوقات بیکاری خود را صرف آن میکنند. تا بحال به این فکر کرده‌اید که میتوانید در کنار لذت بردن از کلیپ‌های جذاب یوتیوب، کسب درآمد هم بکنید؟

تنها کافی‌ست یک اکانت گوگل داشته باشید تا بتوانید یک کانال در یوتیوب بسازید و کلیپ‌های پربازدید را در آن قرار دهید. حالا شما مجموعه‌ای از پرطرفدارترین کلیپ‌ها را در کانال خود دارید که افراد زیادی آنها را تماشا میکنند. میتوانید در ازای تبلیغات یوتیوب هزینه دریافت کنید؛ به همین سادگی شما موفق به کسب درآمد میشوید.

کسب درآمد از بازی

فکرش را هم نمی‌کردید که روزی با انجام بازی بتوانید کسب درآمد کنید نه!

اکثر نوجوانان علاقمند بازی‌های جذاب و هیجانی هستند و بیشتر اوقات بیکاری خود را با انجام بازی‌های گوناگون سپری میکنند. اما چرا همینکار را هدفمند نکنیم! یعنی هم بازی و سرگرمی داشته باشیم و هم از این طریق کسب درآمد کنیم. بازی‌های اینترنتی فراوانی هستند که در صورت موفق شدن و امتیاز گرفتن کاربرانشان، حاضرند مبالغ قابل توجهی را پرداخت کنند.

پولسازترین راه کسب درآمد برای دانشجویان چیست؟

دوران دانشجویی یکی از بهترین دوران‌ها برای هر فردی‌ست و پر از خاطره‌های شیرین و تجربه‌های بزرگ است اما دانشجویان نیز باید به استقلال مالی خود فکر کنند تا بتوانند راه کسب درآمد را یاد بگیرند. اگر شما یک دانشجو هستید و به دلیل داشتن کلاس‌های آموزشی دانشگاه دست از کار کردن کشیده‌اید، باید بدانید راه‌های زیادی وجود دارد که شما هم شاغل شوید و پول درآوردن را یاد بگیرید.

در ادامه چند ایده پولساز که نیاز به سرمایه صفر دارد را به شما معرفی می‌کنیم.

کار آنلاین

 برای مثال میتوانید پاسخ گویی به مشتریان را برعهده بگیرید. شرکت‌های زیادی هستند که نیاز به پشتیبان سایت دارند فقط نیاز به کمی آموزش دارید و پس از یاد گرفتن نحوه پاسخگویی به صورت آنلاین میتوانید کسب درآمد کنید.

کسب درآمد از کار آنلاین

آموزش دروس دانشگاه

 اگر از هوش بالایی برخوردارید و خیلی سریع دروس را متوجه میشوید از این نبوغ خود بهره ببرید. از همکلاسی‌های خود بخواهید در عوض آموزش دروس دانشگاهی مبلغی را به شما بدهند. برای انجام اینکار تنها نیاز به تخته‌ای کوچک برای نوشتن مطالب درسی دارید. به همین آسانی شما یک کسب و کار خانگی راه انداختید که هیچ هزینه‌ای هم نداشت;-) 

بهترین راه‌های‌ کسب درآمد برای سالمندان کدامند؟

سالمندان و بازنشستگان زیادی هستند که دچار روزمرگی شده‌اند و میخواهند راهی برای نجات ازین یکنواختی پیدا کنند. چند راهکار ساده برای شما داریم که بدون صرف کمترین هزینه میتوانید کسب درآمد در منزل را شروع کنید.

کسب درآمد از طریق پرورش گل و گیاه

 سرمایه اولیه شما در منزلتان است. هر فردی حداقل یک گلدان کوچک در خانه‌اش دارد که میتواند همان را قلمه زده و در چندین گلدان دیگر بکارد. اگر علاقمند به کاشت گل‌های تزئینی هستید باید بذر آن را تهیه کنید و سپس مشغول کاشت آنها در باغچه یا گلدان شوید.

دقت کنید که گل‌ها و گیاهان نیاز به مراقبت بسیاری دارند و تا میتوانید باید به آنها رسیدگی کنید. بعد از اینکه گل‌ و گیاه شما رشد مساعدی داشتند شروع به تبلیغ و فروش آنها نمایید.

جالب است بدانید سایت‌های اینترنتی زیادی در این زمینه فعالیت میکنند که میتوانید با ارسال مجموعه خود به آنها پیشنهاد شراکت بدهید و سود خوبی دریافت کنید. البته اگر در منزلتان باغچه دارید که چه بهتر، چراکه میتوان به پرورش انواع سبزیجات خانگی بپردازید.

کسب درآمد از پرورش گل و گیاه

کسب درآمد از بافتنی

 اکثر خانم‌های خانه‌دار برای افراد خانواده و فامیل، بافتنی می‌بافند و مهارت بسیار خوبی در اینکار دارند. اگر شما هم این مهارت را دارید و تابحال به فکر پول درآوردن از این راه نبودید، هنوز هم دیر نیست و میتوانید از همین حالا تعداد زیادی بافتنی زیبا و رنگارنگ را تهیه کنید و از فرزندان خود بخواهید در فضای اینترنتی آنها را برای فروش قرار دهند. سرمایه‌‌‌ اینکار هم فقط دو عدد میل بافتنی و چند عدد کامواست.

کسب درآمد از نگهداری از حیوانات خانگی

 اگر مکانی مجزا برای نگهداری حیوانات خانگی دارید و علاقمند به حیوانات هستید، این شغل بسیار مناسب شماست چراکه نیاز به هیچ سرمایه‌ای هم ندارد. افراد زیادی هستند که توانایی نگهداری از حیوانات خود را ندارند و به دلیل داشتن مشغله‌ی کاری نمیتوانند در روزهای هفته به مراقبت از حیوانات خود برسند به همین دلیل نگهداری حیوانات خانگی‌شان را به افراد دیگر می‌سپارند.

کسب درآمد از نگهداری حیوانات خانگی

پر سودترین راه های کسب درآمد با گوشی

کسب درآمد با گوشی یکی دیگر از راه‌‎های پردرآمد در خانه است که نیازی به سرمایه آنچنانی ندارد و برای همه سنین نیز مناسب است. اگر به دنبال شغلی بی‌دغدغه هستید و میخواهید در منزلتان به کسب درآمد برسید، باید تلفن هوشمند خود را بردارید و از همین امروز کسب درآمد ازین طریق را آغاز کنید.

کسب درآمد از تلگرام

درست است که تلگرام فیلتر شده اما به دلیل محبوب بودن این اپلیکیشن، هنوز هم طرفداران خود را حفظ کرده است. امروزه شاهد کانال‌های فراوانی در تلگرام هستید که در هر زمینه‌ای به فعالیت می‌پردازند. بسیاری از این کانال‌ها مشغول بازاریابی کالاهای مورد نظر خود هستند و در همین میان افراد دیگری هم با جذب ممبر تلگرام و سفارش تبلیغات کسب درآمد می‌کنند.

پس از همین امروز بخواهید که فقط یک ممبر ساده تلگرام نباشید و کسب درآمد در این بستر رایگان را از دست ندهید. در ادامه به معرفی چند راه ساده برای کسب درآمد از طریق تلگرام می‌پردازیم.

کانال تلگرام

 صد در صد شما هم تابحال در تلگرام یک گروه دوستانه یا خانوادگی ساخته‌اید. پس با راه و روش آن آشنا هستید؛ حالا کافی‌ست یک کانال بزرگ را ایجاد کنید. کانال شما هر موضوعی که داشته باشد مخاطبان خاص خودش را دارد پس نگران نباشید. فقط باید روی این مسئله تمرکز کنید که ممبرهای واقعی بسازید.

ممبر واقعی یعنی افرادی که از طریق دیگران یا خود شما عضو کانالتان شده باشند. حالا روش‌های زیادی وجود دارد تا به کسب درآمد از طریق تلگرام برسید. یکی ازین روش‌ها پذیرفتن تبلیغات‌ از کانال‌های دیگر است. در واقع هنگامی‌که ممبرهای شما زیاد باشند درخواست‌ها برای قرار دادن تبلیغ در کانالتان هم زیاد میشود. پس میتوانید با دریافت مبلغی از ادمین آن کانال، تبلیغاتشان را برای مدتی در کانال خود قرار دهید.

تولید محتوای تلگرامی

 یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد در تلگرام تولید محتوا برای محصولات است. برای مثال محصولات یک کانال شامل لوازم آرایشی و بدلیجات می‌باشد؛ شما باید تصاویر آن محصول را در کانال قرار داده و توضیحاتش را در ادامه بنویسید. به همین راحتی شما ادمین یک کانال میشوید و در هر مکانی میتوانید کار خود را انجام دهید.

ساخت گیف و موشن گرافیک

 کارهای گرافیکی همیشه و در همه جا علاقمندان خود را به همراه دارد. اگر شما هم یکی از این افراد هستید و میخواهید ترجیحا مشغول به کار گرافیکی شوید، تلگرام بستری مناسبی برای کسب درآمد از این طریق است.

می‌پرسید چگونه!

با ساخت موشن گرافیک. موشن گرافیک یا گیف‌ها همان استیکرهای متحرکی هستند که حجم بسیار فشرده‌تری نسبت به ویدئوها دارند به همین دلیل هم کاربران بیشتری را تشویق به دانلود می‌کنند.

جالب است بدانید موشن گرافیک‌ها میتواند حاوی تبلیغی از یک کانال یا محصول باشند. حالا دریافتید که چگونه میتوانید از طریق ساخت آنها به کسب درآمد برسید! در ابتدا باید وارد تعامل با کانال‌های فروش شوید و پس از نشان دادن نمونه کارهای خود تبلیغات کانالشان را نشانه بگیرید.

مطمئن باشید اگر خلاقیت به خرج دهید و نمونه‌های خوبی را ارائه دهید به زودی صاحب درآمد خواهید شد آن هم بدون صرف کمترین سرمایه‎‌ای 🙂 

ساخت گیف و موشن گرافیک را هم میتوانید در اینترنت جستجو نموده و خیلی سریع آن را یاد بگیرید.

کسب درآمد از ساخت موشن گرافیک

کسب درآمد از اینستاگرام

با فضای جذابی که اینستاگرام به وجود آورده، تبدیل به یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی شده است. حالا که بازار کار اینستاگرام تا این حد گرم است چرا میخواهید از این بازار پرسود، بی‌بهره بمانید!

زمان آن رسیده تور را بردارید و ماهی‌های چاق و چله این اقیانوس را از آن خود کنید. منظور از این ماهی‌ها همان سودهای کلانی‌ست که از طریق اینستاگرام میتوانید به دست بیاورید. برای مثال چند راه پولساز خانگی از طریق اینستاگرام را در ادامه شرح داده‌ایم. پس با ما همراه باشید.

کسب درآمد از جذب فالوور در اینستاگرام

حتما شما هم شنیده‌اید که افراد زیادی از این طریق کسب درآمد می‌کنند اما اینکه چطور موفق به اینکار میشوند، جای ابهامی برایتان باقی گذاشته است! ابتدا باید به دنبال این باشید که چگونه پست‌های جذاب را در اینترنت پیدا نموده و آنها را در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید.

باید آموزش‌های ساده‌ در این زمینه را دنبال کنید و روش پست گذاشتن را بیاموزید که فکر نمی‌کنم زمان زیادی بخواهد. اگر مطالب شما جذاب باشد روز به روز فالوورهای بیشتری جذب می‌کنید😍

اما زمانی میتوانید به کسب درآمد از طریق اینستاگرام برسید که توانسته باشید تعداد فالوورهای خود را به بالای هزار نفر رسانده باشید. این بار هم باید وارد تعامل با صفحات فروش در اینستاگرام شوید و به ازای قرار دادن تبلیغات در پیجتان درخواست هزینه کنید. البته که روش‌های زیادی برای تعیین قیمت تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد که باید آنها را بیاموزید.

کسب درآمد از طریق پیج اینستاگرام

 اگر محصولی برای فروش دارید میتوانید همین کار را برای تبلیغ کار خودتان انجام دهید. برای مثال پس ازینکه پیج کاریتان را ساختید، از مشتریانتان بخواهید که صفحه اینستاگرام شما را دنبال کنند. از این طریق میتوانید در منزل و بدون هیچ هزینه‌ای هم تبلیغ محصولتتان را انجام دهید و هم کسب درآمد کنید. البته که مثل روش قبل میتوانید تبلیغات پیج‌های دیگر را بپذیرید و مبلغی را دریافت کنید.

کسب درآمد از تولید محتوا برای اینستاگرام

 اگر علاقه‌ای به ساخت پیج و جذب فالوور نداشته و محصولی هم برای فروش ندارید، زیاد غصه نخورید ما به شما روشی دیگر را پیشنهاد می‌کنیم😉

این روش تولید محتوا برای اینستاگرام است. در واقع شما باید برای پیج‌های دیگری که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند، محتوا تولید ‌کنید. اینکار هم به سادگی تولید محتوا در تلگرام است. فقط نیازمند کمی تمرین و خلاقیت میباشد.

پس همین الان تلفن همراهتان را بردارید و به دنبال آموزش تولید محتوا در اینستاگرام باشید. پس از آن هم میتوانید آگهی‌های درخواست کار را دنبال کنید تا بتوانید تولید محتوای یک پیج را برعهده بگیرید.

کسب درآمد از تولید محتوا برای اینستاگرام

ایده‌های پولساز برای کسب درآمد در خانه

ذهن هر فردی پر از ایده‌های بکر و خلاقانه است که اگر روش به کارگیری از این ایده‌ها را بیاموزد به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا می‌کند. پس هیچوقت قدرت ذهنتان را دست کم نگیرید و مهارت‌های خود را گسترش دهید. برای اینکه بتوانید به ایده‎‌های خود پر و بال بدهید، باید مطالعه کنید، آموزش ببینید و قدرت بیان آنها را داشته باشید.

از ایده‌های کوچک شروع کنید و اندک اندک آنها را تبدیل به یک کسب و کار بزرگ نمایید. در بخش‌های قبل آموختید که چگونه میتوانید بدون صرف سرمایه گذاری‌های کلان به کسب درآمد در منزل برسید. حالا میخواهیم چند ایده پولساز را به شما معرفی کنیم که اگر کمی همت کنید و ریسک پذیر باشید، درآمدهای خوبی نصیبتان میشود.

کسب درآمد از طریق بورس

 بیشتر افراد تا نام بورس را می‌شنوند، شانه خالی می‌کنند و اذعان دارند که از پس آن برنمی‌آیند. اما واقعا دنیای بورس به همین وحشتناکی‌ست که همه می‌گویند!

نه اینطور نیست. فقط باید کمی تحلیل بازار بدانید و علاقمند به یادگیری و سرمایه‌گذاری در بورس باشید.

کسب درآمد از بورس

کسب درآمد از برنامه نویسی

یکی از ایده‌های پولساز برای کسب درآمد در خانه کدنویسی یا برنامه نویسی است. اگر هوش و استعداد کدنویسی را دارید یا علاقمند به این حرفه هستید، بی‌معطلی به فکر شروع کار باشید چراکه این شغل بسیار پولساز و پردرآمد است.

افرادی که فکر میکنند برنامه نویسی کار حضرت فیل است و نمی‌توانند از این طریق کسب درآمد کنند باید بدانند برنامه نویسی به نوشتن کدهای سی شارپ و سی پلاس ختم نمیشود و امروزه زبان‌های زیادی مانند دات نت، html، جاوا اسکریپت و… هم وجود دارد که از #C و +C ساده‌تر هستند.

برای یادگیری کدنویسی حتما لازم نیست هزینه‌های سرسام آوری را پرداخت کنید، تنها کافی‌ست گشتی در اینترنت بزنید و به دنبال یادگیری زبان برنامه نویسی باشید خواهید دید که ویدئوهای رایگان زیادی برای یادگیری وجود دارد. اگر زبان انگلیسی‌تان را تقویت کنید راحت‌تر کدنویسی را یاد می‌گیرید.

پس ازینکه مهارت خود را در این زمینه تقویت نمودید، می‌توانید آگهی‌های کاری که برنامه نویس استخدام می‌کنند را دنبال کنید و به راحتی صاحب یک کسب و کار شیک با درآمد بالا در منزل شوید.

کسب درآمد از فریلنسری

 حتما شما هم شنیده‌اید که فریلنسرها درآمد بالایی دارند. در واقع افرادی این شغل را انتخاب می‌کنند که میخواهند بدون وابستگی به هیچ سازمانی و در منزل مشغول به کار شوند. خود واژه فریلنسر به معنای دورکاری و آزادکاری می‌باشد و زمان و مدیریت پروژه‌ها بر عهده خودتان است.

(اگر میخواهید یک فریلنسر موفق باشید حتما فریلنسر کیست را در همین وبلاگ مطالعه کنید) پس هرکاری را به این شیوه انجام دهید فریلنسری محسوب می‌شود. تنها سرمایه شما برای انجام اینکار یک لپ‌تاپ، اینترنت و در بعضی مواقع گوشی همراه است.

برای مثال می‌توان انجام خدمات سئو در خانه یا طراحی وب سایت و هر نوع پروژه‌ی دیگر را جزئی از خانواده‌ی فریلنسری دانست. اگر علاقمند به کار کردن در شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ هستید و در طراحی وب سایت، سئو و دیگر خدمات اینترنتی مهرات دارید، میتوانید عضوی از خانواده ما یعنی میموس شوید و کسب درآمد از فریلنسری را آغاز کنید.

میموس یک آژانس دیجیتال مارکتینگ است که در زمینه طراحی وب سایت، کارآفرینی در منزل، خدمات سئو و… فعالیت میکند.

کسب درآمد از فریلنسری در خانه

آسانترین راه های کسب درآمد با کامپیوتر

امروزه ردپای تکنولوژی را در هر منزلی میتوان دید. منظورم همان لپ تاپ و کامپیوتر است. پس سرمایه اولیه در منزل شما هست، فقط باید آموزش ببینید که چگونه با استفاده از کامپیوتر میتوانید به درآمد بالا برسید. بسته به نوع علایق خود میتوانید یکی از روش‌های زیر را انتخاب کنید.

ساخت اپلیکیشن

 همان‌طور که می‌دانید امروزه اپلیکشن‌ها طرفداران بسیاری دارند و بیشتر افراد جامعه از اپلیکیشن‌ها برای رفع نیاز خود استفاده میکنند. اسنپ، تپسی، بازار، دیوار و… نمونه‌هایی کاربردی از این اپلیکیشن‌ها هستند که نیازهای روزمره مردم را برطرف می‌کنند.

برای اینکه بتوانید در این زمینه‌ کار کنید باید کمی خلاقیت داشته باشید و افکار کهنه و قدیمیتان را به روز کنید. برای مثال اگر فکر میکنید که تمام اپلیکیشن‌های کاربردی ساخته شده‌اند و دیگر ایده‌ای برای شما باقی نمانده، سخت در اشتباهید. در دنیای رو به پیشرفتی که ما در آن زندگی میکنیم، هر فردی میتواند با تکیه بر هوش خود ایده‌ای ناب و کاربردی را اجرا کند.

پس اول از همه، ناامیدی را از خود دور کنید و بعد از آن به دنبال نیازسنجی بازار بروید. نیازسنجی یعنی اینکه در مورد نیازهای افراد جامعه تحقیق کنید و با آنها در مورد نیازهای روزمره‌شان صحبت کنید. سپس می‌توانید از سایت‌های زیادی که در زمینه اپ سازی فعالیت می‌کنند و آموزش‌هایی را در اختیارتان قرار می‌دهند استفاده کنید. اگر موفق به ساخت یک اپلیکیشن کاربردی شوید، بدون شک به درآمد میلیونی می‌رسید.

دیجیتال پینتینگ

 بدیهی‌ست که باتوجه به تغییر اصول زندگی سنتی به زندگی مدرن، سبک فعالیت‌ها و سلایق افراد نیز تغییر می‌کند. از همین رو می‌خواهیم یکی از این هنرهای اصیل که امروزه تبدیل به یک هنر دیجیتالی شده است را به شما معرفی کنیم. البته شاید خیلی از افراد با این هنر آشنایی داشته و از این روش به کسب درآمد رسیده باشند.

دیجیتال پینتینگ یا نقاشی دیجیتالی یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد در خانه میباشد که طرفداران خود را دارد. ابزار مورد نیاز برای اینکار یک تبلت یا کامپیوتر است و با نرم افزارهای فتوشاپ، کرل، ایلوستریتور و… قابل انجام میباشد. بیشتر افراد حرفه‌ای در اینکار با قلم‌های نوری کار می‌کنند و طرح‌های بسیار زیبایی را می‌آفرینند.

اگر به این حرفه علاقمند شدید و میخواهید از این راه کسب درآمد کنید، باید دیجیتال پینتینگ را در اینترنت جستجو نموده و مطالب آموزشی پیرامون این مهارت را دنبال کنید. مطمئن باشید اگر علاقمند به این حرفه شوید خیلی سریع آن را می‌آموزید. حتما می‌پرسید چطور میتوان مشتری این از سبک از نقاشی را پیدا کرد! خیلی ساده و بدون هیچ هزینه‌ای برای بازاریابی میتوانید کارهایتان را تبلیغات نموده و مشتری پیدا کنید.

بله اینستاگرام همان راه چاره‌ی شماست که به وسیله‌ی آن کارهایتان را به نمایش گذاشته و یک گالری هنری بدون هیچ سرمایه‌ای راه‌اندازی می‌کنید.

کسب درآمد از دیجیتال پینتینگ

ساخت تیزر تبلیغاتی

معمولا افراد ارتباط بهتری با تصاویر و ویدئوها برقرار میکنند و مطالبی که قوه بصری آنها را تحریک میکند، راحت‌تر از محتواهای متنی به ذهنشان سپرده میشود. از همین رو اکثر تبلیغات‌هایی که تولید میشوند به صورت تصویر یا ویدئو هستند.

ساخت تیزر تبلیغاتی یکی از راه‌های کسب درآمد با کامپیوتر است که با نرم افزارهایی همچون adobe after effects، Xara xtreme و… امکان پذیر است. آموزش هرکدام از این نرم‌افزارها را میتوانید در اینترنت پیدا کنید و به سرعت ساخت تیزر تبلیغاتی را بیاموزید.

نگران بازار کار این حرفه هم نباشید چرا که با داشتن کمی خلاقیت و مهارت در این زمینه به کسب درآمد میلیونی می‌رسید:-) 

کسب درآمد در خانه از طریق اینترنت 

اینترنت در جامعه کنونی آنقدر حائز اهمیت شده است که افراد بدون آن احساس ضعف و نیاز می‌کنند. البته که از حق نگذریم فضای اینترنتی بسیار جذاب و سرگرم کننده است. قبل ازینکه بخواهیم به سراغ روش‌های کسب درآمد از اینترنت برویم بگذارید دلایل محبوبیت کسب و کار اینترنتی را بیان کنیم.

  1. محدویت ندارد

فضای اینترنتی محدود به افراد خاصی نمیشود و تمامی افراد جامعه به طور یکسان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

برای مثال فردی با اعتقادات مذهبی سایتی را راه‌اندازی میکند و افراد مورد نظرش را جذب آن وب سایت مینماید از سمتی افراد دیگری با نگرش متفاوت علاقمند به فعالیت در زمینه ورزشی هستند و باب میل خود، وب سایتی را طراحی نموده و در آن فعالیت میکند. از طرفی دیگر اینترنت هیچ محدودیت سنی برای افراد ایجاد نکرده و افراد با هر رنج سنی که هستند میتوانند در اینترنت کسب درآمد کنند.

از همین رو میتوان گفت اینترنت مختص افراد خاصی از جامعه نیست و هرکسی با هر نگرشی و در هر سنی میتواند در آن فعالیت کند و به کسب درآمد بپردازد.

2. با سرمایه کم هم میتوان شروع کرد

اگر بخواهید صاحب یک کسب و کار سنتی شوید حداقل سرمایه‌ای که باید داشته باشید 50 میلیون تومان است تا به وسیله‌ی آن بتوانید مکانی را رهن کرده و ابزار مورد نیاز را تهیه کنید. اما کسب درآمد از طریق اینترنت اینگونه نیست و با سرمایه بسیار اندک هم میتوان کار را آغاز کرد. در ابتدای راه تنها نیاز به یک گوشی، تبلت یا لپ تاپ دارید که این حداقل‌ها را هر فردی در اختیار دارد.

3. شانس موفقیت بالاتر است

همانطور که میبینید بیشتر افراد جامعه به اینترنت دسترسی دارند و نیازهای خودشان را از این طریق رفع می‌کنند. پس شما از این جهت خیالتان راحت است که همیشه مشتریان دست به نقدتان را دارید، فقط کافی‌ست راه و روش کسب درآمد از این طریق را آموزش ببینید، سپس در زمینه‌ای که علاقمند هستید شروع به فعالیت کنید.

راه‌های پول درآوردن از اینترنت در خانه

تولید محتوا

 یکی از ساده‌ترین روش‌های کسب درآمد از اینترنت که نیاز به سرمایه هم ندارد، تولید محتوا است. قبلا در این مقاله درباره‌ی تولید محتوای اینستاگرام و تلگرام صحبت کرده بودیم. حالا میخواهیم در مورد تولید محتوا برای صفحات اینترنت صبحت کنیم.

البته باید بدانید اساس و پایه کار یک چیز است و آن هم جذب مخاطب به وب سایت می‌باشد. اگر مطالب خوبی می‌نویسید و به اصطلاح قلم خوبی دارید، پس بدون معطلی کارتان را آغاز کنید. وب سایت‌های زیادی هستند که به دنبال محتوا نویس برای مطالب سایتشان می‌گردند.

کسب درآمد از تولید محتوا در خانه

فروش اطلاعات

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد اینترنتی در منزل، فروش اطلاعات است. اگر در زمینه‌ی خاصی مهارت دارید و میتوانید فیلم یا مقاله آموزشی تهیه کنید، بدانید که از همین امروز میتوانید برای فروش اطلاعات خود در فضای اینترنتی دست به کار شوید. اگر بخواهید به صورت مستقل کار کنید باید یک وب سایت کوچک را راه‌اندازی نموده سپس آموزش‌هایتان را گام به گام در وب سایت خود قرار دهید.

وبلاگ نویسی

 می‌توان گفت وبلاگ نویسی از قدیمی‌ترین شغل‌های اینترنتی‌ست که افراد زیادی آن را امتحان کرده‌اند و از لذت آن باخبرند. برای اینکه یک وبلاگ نویس خوب شوید و مطالبتان بازدید داشته باشد باید به دنبال منتشر کردن مطالبی باشید که بسیار جذاب و سرگرم کننده هستند. سپس باید بر روی بهینه سازی وبلاگ خود کار کنید تا بتوانید آن‌ را به صفحات اول گوگل برسانید.

هنگامی که به صفحات اول جستجو برسید کار تمام است و پس از آن با قرار دادن بنرهای تبلیغاتی سایر سایت‌ها در وب سایتتان، کسب درآمد کنید.

کسب درآمد از وبلاگ نویسی

 سایت های کلیکی

راحت‌ترین روش کسب درآمد از طریق اینترنت که نیاز به هیچ مهارت خاصی هم ندارد، کسب درآمد از طریق بازدید سایت است. شاید تعجب کنید که چگونه ممکن است به ازای کلیک بر روی وب سایتی میتوان کسب درآمد کرد! برای اینکه از صحت این روش مطمئن شوید کافی‌ست به یکی از سایت‌های کلیکی مراجعه کنید و مراحل کسب درآمد از این طریق را انجام دهید.

مراحل سختی هم ندارد تنها باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید، سپس به ازای کلیک بر روی بعضی از وب سایت‌ها یا دیدن تبلیغات آن سایت، درآمد کسب کنید.

مشاوره اینترنتی

 شاید هنگامی که در فضای اینترنتی مشغول جستجو هستید، تبلیغات‌هایی همچون مشاور آنلاین یا مشاوره اینترنتی را دیده‌اید. حتما لازم نیست تحصیلات مربوط به مشاوره را پشت سر گذرانده باشید فقط کافی‌ست نحوه بیان مهارت یا تخصص خود را پیدا کنید و یک وب سایت مختص مشاوره آنلاین راه اندازی کنید.

تبلیغ نویسی

 یکی از پردرآمدترین شغل‌های دنیا، کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی است. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با دیدن یک تبلیغ ساده یا چند کلمه که در بنری خلاصه شده است، مشتاق خرید آن کالا شده باشید. در واقع میتوان گفت تبلیغ نویسی یک هنر است که در عین حال میتواند بسیار هم پولساز باشد.

اگر شما هم فردی هستید که با دیدن تبلیغات‌ها و طریقه بیان آنها به وجد می‌آیید، باید شانس خود را امتحان کنید و این مهارت را بیاموزید.

مقاله و کلیپ‌های آموزشی فراوانی در اینترنت موجود است که میتوانید به وسیله‌ی آنها کپی رایتینگ را بیاموزید. باید گفت خلاقیت و بازی با کلمات اولین شرط نوشتن یک تبلیغ جذاب است. همین الان اینکار را شروع کنید و خودتان را کمی محک بزنید.

کسب درآمد از تبلیغ نویسی

همکاری در فروش

 تعامل برقرار کردن با مشتری و تشویق مشتری به خرید یک مهارت است که بسیاری از وب سایت‌های فروشگاهی نیازمند آن هستند. اگر مهارت خوبی در فروش و بازاریابی دارید حتما در سایت‌هایی که پشتیبان فروش میخواهند، فرم پر کنید یا رزومه خودتان را برای آنها ارسال کنید.

کسب درآمد از طریق وب سایت

اگر هنوز دنباله‌رو کسب و کار سنتی هستید و انگیزه‌ای برای راه اندازی وب سایت ندارید بهتر است بدانید طبق آمارهای جدید بیش از 1میلیون وب سایت ایرانی تا به حال ثبت شده و درآمد فروشگاه‌های ایرانی در سال چیزی حدود 20 میلیون دلار است. شاید با دانستن این آمارها کمی به خودتان بیایید و تلاش کنید که از دیگران عقب نمانید.

البته اگر مشکلتان برای راه‌ اندازی وب سایت نداشتن ایده است میتوانید در ادامه با ما همراه باشید تا چند ایده ناب که نیاز به سرمایه میلیونی هم ندارد را به شما معرفی کنیم. 

نمودار میزان محبوبیت کلمه طراحی سایت

سایت فروش پروژه

فک میکنم ساده‌ترین روش برای کسب درآمد از وب سایت، تکیه بر دانش و مهارت‌های خودتان باشد. به این معنا که اگر در هر زمینه‌ای فایل یا پروژه‌ای کاربردی دارید و میتوانید مطالب آموزشی تولید کنید، یک وب سایت فروش پروژه راه اندازی کنید. اگر یادتان باشد در مطالب بالا در مورد کسب درآمد آنلاین برای دانشجویان صحبت کردیم.

حالا اگر شما هم یک دانشجوی فعال هستید و میتوانید با راه اندازی یک وب سایت کوچک و کم هزینه، مطالب درسی و پروژه‌های تکمیل شده خود را به صورت اینترنتی به فروش بگذارید. البته باید بدانید در ابتدای راه گذاشتن قیمت‌های هنگفت بر روی پروژه‌هایتان کار درستی نیست و شاید باعث برشکست شدن شما شود. پس آهسته و پیوسته قدم بردارید تا به کسب درآمد برسید.

(اگر میخواهید یک وب سایت را از صفر تا صد خودتان راه اندازی کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله قدم به قدم با شما تا راه اندازی یک وب سایت را پس از مطالعه این مقاله دنبال کنید.)

کسب درآمد از طریق فروش پروژه

سایت مربی‌گری ورزش

 شاید شما یک جوان مستعد و فعال در زمینه ورزش و تغذیه هستید. چرا برای مهارتی که دارید، وب سایت طراحی نمی‌کنید!

افراد بسیار زیادی هستند که وقت باشگاه رفتن را ندارند و در منزل یا محل کارشان به دنبال برنامه غذایی و مشاوره آنلاین حرکات ورزشی هستند. بهره بردن از مهارت‌ها و ایده‌هایی که دارید کمی شجاعت میخواهد؛ پس کمی شجاع باشید تا در منزل خود به راحتی کسب درآمد کنید.

فروشگاه آنلاین

 منظور از فروشگاه آنلاین تنها فروش کالاهای فیزیکی مانند عروسک، لباس و… نیست بلکه در فروشگاه آنلاین هر چیزی را میتوان به فروش رساند. برای مثال میتوانید فروشگاه آنلاین کتاب صوتی راه بیندازید یا فروش مقالات یا نمونه سوالات امتحان.

پس میتوان گفت بستگی به این دارد که محصولتان برای ارائه چیست!

اگر یک کسب و کار سنتی دارید و میخواهید یک وب سایت برای فروش کالاهای خود راه اندازی کنید فقط کافی‌ست پس از انجام مراحل اولیه مانند خرید هاست و دامنه (برای اینکه بتوانید کاربران را به وب سایت خود دعوت کنید نیاز به تعیین نام مناسبی برای وب سایتتان دارید که به آن نام دامنه هم می‌گویند.

حالا اگر میخواهید یک نام مناسب برای وب سایتتان انتخاب کنید، مقاله نام دامنه چیست و چگونه یک نام دامنه خوب پیدا کنیم را مطالعه کنید) که قیمت زیادی هم ندارد، به یک سایت فروشگاه ساز سر بزنید و یک فروشگاه آنلاین برای خودتان بسازید. فقط باید توجه داشته باشید که درگاه پرداخت فروشگاهتان را فعال کنید.

کسب درآمد از فروشگاه آنلاین

سایت غذای خانگی

 این شغل مناسب خانم‌های خانه داری‌ست که میخواهند از طریق آشپزی در منزلشان به کسب درآمد برسند. البته باید بدانید بهتر است یک لوکیشن مشخص را برای خودتان در نظر بگیرید چراکه اگر بخواهید در سراسر کشور این کار را بکنید کارتان سخت شده و شاید باعث شکستتان شود.

پس به محدوده‌ی زندگی خود اکتفا کنید و برای ارائه خدمات به شهر یا محله خود وب سایت طراحی کنید. مطمئن باشید اگر جامعه هدفتان مشخص شده باشد، سریعتر به نتیجه می‌رسید.

برای اینکه یک وب سایت ارائه غذاهای خانگی داشته باشید در ابتدا بهتر است پس از راه اندازی وب سایتتان، در مورد غذاهایی که مهارت زیادی در پختن آنها دارید، محتوا تهیه کنید و از خواص آن غذا و موارد این چنینی سخن بگویید تا کاربران وب سایت شما را ببینند و در نتایج جستجو دیده شوید. بعد ازینکه بازدید وب سایتتان بالا رفت میتوانید کار اصلی خود را شروع کنید و به درآمد عالی در منزل برسید.

کسب درآمد از سایت غذای خانگی

سایت سرگرمی

 همان‌طور که می‌دانید افراد زیادی برای سرگرم شدن در اینترنت میچرخند. اگر مهارت خاصی در سرگرم کردن و طنزپردازی دارید، چرا یک وب سایت کوچک برای اینکار راه اندازی نمی‌کنید!

شاید خودتان هم یکی از آن افراد باشید که برای خواندن مطالب سرگرم کننده در فضای اینترنتی گشت و گذار می‌کنید. پس باید بدانید نیمی از راه را رفته‌اید، فقط کافی‌ست مطالب جذاب و سرگرم کننده یا هرچیزی که فکر میکنید ممکن است مخاطبان را به سمت وب سایتتان بکشاند را بر روی وب سایتتان قرار دهید.

برای مثال فال حافظ، تاروت، فال عشق، زندگی نامه بازیگران یا هر چیز دیگری که مخاطبان به آن علاقمندند را جمع آوری کنید و از این طریق بازدید وب سایتتان را بالا ببرید. شاید با خودتان بگویید چگونه میتوان از این طریق کسب درآمد کرد! پاسخ بسیار ساده است. اگر شما موفق به کسب جایگاه اول در صفحات جستجو شوید، میتوانید به ازای قرار دادن بنرهای تبلیغاتی دیگر سایت‌ها هزینه دریافت کنید.

کسب درآمد از سایت سرگرمی

طراحی سایت برای دیگران

 خیلی از افراد هم هستند که به دلیل مشغله کاری و علاقه نداشتن به کارهای اینترنتی از پس راه اندازی یک وب سایت برنمی‌آیند اما حاضرند پول خوبی در عوض طراحی آن بدهند. اگر در زمینه طراحی سایت مهارت دارید به سادگی میتوانید با سئوی وب سایت شخصیتان، رتبه بالا کسب کنید و پس از اینکه مخاطبان از ارائه خدماتتان آگاه شدند به ازای دریافت مبلغی از آنها برایشان وب سایت طراحی کنید.

کسب درآمد از طراحی سایت

سایت انجام خدمات سئو

 تمام افرادی که وب سایت دارند نیازمند دیده شدن هستند و اگر موفق نشوند به صفحات اول جستجو برسند، باید کسب و کار اینترنتی خود را رها کرده و با ضررهای کلانی مواجه شوند. پس اینجاست که سئو اهمیت پیدا میکند. حالا باید بدانید سئو چیست!

به تمامی کارهایی که میتواند به دیده شدن وب سایت‌ها کمک کند و آن را به صفحه اول گوگل برساند، سئو می‌گویند. سئو اصول خاص خود را دارد که میتوان با یادگیری آنها به درآمدهای میلیونی رسید. البته که آموزش‌های فراوانی در اینترنت موجود است که میتواند شما را تبدیل به یک سئوکار حرفه‌ای کند اما اگر پلتفرمی باشد که گام به گام سئو یک وب سایت را به شما آموزش دهد، عالی میشود، اینطور نیست!

امروز می‌خواهیم این پلتفرم شگفت انگیز را به شما معرفی کنیم که به سادگی میتوانید آن را در اختیار داشته باشید و صفر تا صد سئو وب سایت‌ خود یا دیگران را انجام دهید و به کسب درآمد برسید:-) 

مانگو سئو همان پلتفرمی‌ست که نقشه راه را به شما نشان می‌دهد. به زبان ساده‌تر مانگو یک شبکه‌ی اجتماعی‌ست که در راستای آموزش گام به گام سئو و ایجاد ارتباط میان سئوکاران، فعالیت میکند. مانگو راهنمایی جامع برای افرادی‌ست که به تازگی سئو را آموخته‌اند و برای انجام پروژه‌هایشان نیاز به رود مپ دارند. برای اینکه بتوانید از این پلتفرم استفاده کنید کافی‌ست در مانگو عضو شوید.

کسب درآمد از خدمات سئو

جمع بندی

سعی کردیم در این مقاله به بسیاری از راه‌های کسب درآمد در خانه، اشاره کنیم. حالا اگر شما مهارت خاصی دارید که در این مقاله ذکر نشده، با استفاده از نمونه مشابه‌اش، کارتان را شروع نموده و پیش ببرید.

جالب است بدانید اکثر افرادی که به درآمدزایی بالا رسیده‌اند کسب و کارشان را از نقطه صفر شروع کرده‌اند. پس با هر مهارت و هر اندازه سرمایه‌ای که دارید کارتان را آغاز کنید. اگر پیشنهاد یا سوالی در مورد راه‌اندازی کسب و کارتان دارید، در قسمت دیدگاه‌ها با ما در ارتباط باشید. ‎‌

“به یاد داشته باشید ترس از شکست مانع رسیدن شما به اهدافتان میشود پس سعی کنید قدم‌هایی که به سمت موفقیت برمیدارید، محکم و استوار باشد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *