Buy cheap website traffic
چرا هدف گذاری برای سایت مهم است؟

چرا هدف گذاری برای سایت مهم است؟

هدف گذاری برای سایت

برای هر کسب و کاری در هر زمینه و فعالیتی داشتن یک وب سایت برای پیشرفت لازم است اما قبل از راه اندازی سایت باید هدف از راه اندازی سایت و اولویت ها هدف گذاری شوند وبرای هدف گذاری سایت جوانب را در نظر گرفته و اقدام کنیم.

در زمانی که شما برای اینده خود تصمیم به ایجاد وب سایت می کنید میتوانید ببینید که طی این فرایند چه چیزهایی می خواهید وچه برنامه ریزی خواهید داشت . با برنامه ریزی روزانه و هدفمند بودن میتوانید . زودتر به اهداف سایت برسید .

هدف گذاری برای سایت

قبل از هدف گذاری برای سایت در ابتدا به یکسری مقدمات بر میخوریم :

آیا میدانید با وجود میلیونها وب سایت كه برای دستیابی به بینندگان بیشتر با یكدیگر رقابت میكنند، چگونه میتوانید بینندگان سایت خود را افزایش دهید؟ اگر از مردم پرسیده شود، آیا آنها در اینترنت بازاریابی هم میكنند، پاسخ میدهند «بله ما یك وب سایت داریم». اما داشتن وب سایت و بازاریابی در اینترنت دو مقوله كاملاً متفاوت هستند. وب سایت مجموعه ای از اسناد، تصاویر و فایلهای گرافیكی است كه عموم مردم میتوانند بوسیله اینترنت از آن استفاده كنند.

برنامه ریزی روزانه

یک وب سایت خوب به شما این امکان را می دهد که جدید ترین محصولات را به همراه مشخصات کامل و تصاویر در کمترین زمان ممکن در اختیار بازدید کنندگان قرار دهید و به سرعت از رقبای خود پیشی بگیرید. اهداف سایت را در نظر داشته باشید .بهره گیری از ایده های خاص و جدید شما را در طراحی سایت کارا و موفق تر یاری خواهد کرد.البته انتخاب و ارزیابی دقیق شرکت طراحی سایت امریست  مهم که در رسیدن به هدف مطلوب موثر است.

هدف گذاری ، هدفمند بودن

این در حالی است كه برای بازاریابی در اینترنت، طراحی سایت باید به گونه ای باشد كه اهداف آنلاین را تأمین نموده و با درنظر گرفتن بازار هدف راه اندازی شود. علاوه بر این، بازاریابی در اینترنت، مشتمل بر تلاش برای دستیابی به بازار هدف آنلاین جلب توجه بینندگان به وب سایت، ترغیب آنها به خرید محصولات و خدمات و ایجاد انگیزه در آنان برای بازگشت مجدد است. وجود سایت وب به خودی خود پسندیده است، اما اگر كسی از وجود چنین سایتی باخبر نباشد، وجود آن بی مفهوم خواهد بود. مثل این است كه بروشور محصولات، كه به طرز عالی طراحی و چاپ شده، در كشوی میز مدیر فروش قرار داشته باشد.

چرا هدف


هدف این سلسله مطلب همین است كه به شما كمك كند تا وب سایت خود را از كشوی میز بیرون آورده و آن درمعرض دید مشتریان و بازار هدف قرار دهید. در ادامه فرا میگیرید كه چگونه راهكار بازاریابی در اینترنت را به شكل فرمولی در آورید و آن را مطابق با اهداف، محصولات، خدمات و بازار هدف بكار گیرید.
در طول سالهای گذشته در مسئله طراحی وب سایت و شیوه های معرفی سایت تغییرات زیادی ایجاد شده است. در روزهای اولیه یعنی چند سال پیش بازاریابی در اینترنت بدین صورت بود كه شركتها و سازمانها، تمامی بروشورها، آگهی های تبلیغاتی، پست الكترونیك، بیانیه خبری و سایر موارد مربوط به بازاریابی را جمع آوری كرده و در اختیار طراحان سایت قرار میدادند.

پس از مدتی انتظار داشتند از این كار نتیجه مطلوب را بدست آورند. با ادامه این روند، سازمانها دچار نوعی بروشورگرایی شدند. اما باید گفت برای موفقیت در عرصه بازاریابی در اینترنت، دیگر روش بروشورگرایی مورد قبول و باصرفه نیست. سایتهای موفقی كه امروزه شاهد آن هستید، طراحی آنها بر اساس یكی از معیارهای ذیل بوده است:

هدف سازمان ها از راه اندازی سایت تعیین نیازها ، خواسته ها و انتظارات از بازارهای هدف محصولات و خدماتی که عرضه می شوند.

 سایت مهم است؟

هر چیز مرتبط با بازاریابی در اینترنت حول این سه محور یعنی اهداف، بازارهای هدف و محصولات و خدمات میباشد.
به همین دلیل این مسائل از اهمیت بسزایی برخوردار هستند ولازم است این مسائل را به دقت تعریف كرده و با طراح سایت خود در میان بگذارید. در واقع شما در قبال این مسئله مسئولیت مستقیم داشته و طراح سایت هیچ مسئولیتی در این زمینه برعهده ندارد. البته مسلم است كه آگاهی و بینش شما از اهدف شركت بسیار كاملتر از طراح سایت میباشد. اگر شما این اهداف را با طراح سایت در میان نگذارید وی قادر نخواهد بود سایت موفقی طرح ریزی كند كه تأمین كننده اهداف شما نیز باشد.

از اهداف معمول در راه اندازی وب سایت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
سهولت در اایجاد ارتباطات و کسب اطلاعات به روز و در لحظه.
تبلیغات کم هزینه و معرفی شرکت در وسعت ملی و جهانی.
جذب بازار توسط جامعه مجازی داخلی و بین المللی.
استفاده از نیروهای انسانی مجرب و متخصص در شناسایی بازار ایران و جهان با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی.
ایجاد بازار مجازی که در واقع بازتابی از بازار حقیقی است.
کوتاه نمودن مسیرهای اجرایی و در دسترس بودن کلیه مدیریتهای مجموعه در هر نقطه از ایران و جهان.
سهولت در امر مدیریت محتوای اداری داخلی و اعضا

بسیار بیشتر و كاملتر از طراح سایت است. شما میدانید خریداران اطلاعات شما درباره بازار هدف محصولات شما چه چیزی میخواهند و بر چه اساسی اقدام به خرید مینمایند و انتظارات آنها از شما چیست. بایستی این اطلاعات را در اختیار طراح سایت قرار دهید تا وی بتواند براساس تأمین این نیازها و انتظارات دست به كار شود. اجازه دهید یكبار دیگر اهمیت نكات مطرح شده در این مطلب یعنی اهداف، بازارهای هدف و محصولات و خدمات را یادآوری كنم. با در نظر گرفتن این عناصر مهم، روند برنامه ریزی و طرح ریزی وب سایتتان بهتر و مؤثرتر پیش میرود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *