Buy cheap website traffic
کارآفرین هستید ولی درآمدزایی ندارید؟

کارآفرین هستید ولی درآمدزایی ندارید؟

هر کاری را که شروع کنیم ویا بخواهیم از آن درآمدزایی کنیم نیاز به عوامل مختلفی دارد تا بتواند نتیجه دهد . در بسیاری از موارد راهکار های اسانی وجود دارد.

شما فقط کفی است بیشتر وبهتر دقت کنید . آنچه را که میبینید بررسی کنید وتحلیل داشته باشید .

در بسیاری از موارد عجله کردن وعدم بررسی موارد یا بهتر بگوییم نتیجه گیری های زو باعث اشتباهات فراوان میشود مانند دوستی که میگفت : ما اصولا چند رو اول را که انتخاب میکنیم غلط است و تازه بعد از اشتباهات فکر میکنیم ودرست عمل میکنبم .

کسب

درآمدزایی مفید

هر کسب و کاری وقتی موفق شناخته می‌شود که پولساز باشد و هنوز خیلی از کارآفرینان نمی‌دانند چگونه درآمدزایی کنند. اگر نمی‌دانید چگونه با سرمایه کم درآمدزایی کنید و کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید ابتدا یاد بگیرید ایده کارآفرینی خوب کدام است و در چه زمینه‌ای باید فعالیت کرد؟ تولیدی یا خدماتی؟ آنلاین یا سنتی؟ کدام ایده‌ کارآفرینی درآمدزایی بهتری دارد؟

برای این‌که ذهنتان باز شود، 10 ایده کار آفرینی پولساز را معرفی کرده‌ایم که فقط شما می‌توانید آن‌ها را به شیوه و مهارت خودتان انجام دهید و واقعا به کسب و کار پولساز تبدیل شوید. در بین این ایده‌ها از اهمیت کارآفرینی و تاثیرات آن بر بهبود بحران اقتصادی صحبت کرده‌ایم و در مورد روش‌های به ثمر رساندن و چشم‌اندازهای آن 10 ایده‌ی کارآفرینی نوشته‌ایم.

پس به خودتان لطف کنید و قبل از شروع به این ایده‌ها نگاهی بیندازید. شاید شما هم در آینده به کسب و کار پولساز تبدیل شدید.

کسب و کار و کارآفرینی مفید

کارآفرینی

می توانید با استفاده از فروشگاه شخصی خودتان یا فروشگاه مجازی کار هایی کنید که حتی بهتر از افرادی با کلی سرمایه عمل کنید .

امروزه با گسترش فضای مجازی بیشتر کسب و کارها به سوی مجازی شدن پیش می روند به طوری که اگر فردی تمایل به انجام کاری را داشته باشد در وهله ی اول در فضای مجازی به جستجو می پردازد. این کار به دو دلیل انجام می شود: اول اینکه بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران در فضای مجازی نیز بسیار فعال و پر طرفدار نیز می باشد و از طرفی دیگر در وقت و هزینه ی رفت و آمد نیز بسیار صرفه جویی می شود.

راههایی برای کسب وکار و کارآفرینی در ایران

بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران با توجه به اوضاع بهداشتی و سلامت و بحران جهانی کرونا و اینکه چه کسب و کارهایی توانایی درآمد زایی در این شرایط بحرانی دارند را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهیم. در حال حاضر مهمترین و بحرانی ترین موضوع نه تنها کشور ما بلکه موضوع جهانی و بیشتر کشورها شیوع کرونا می باشد به طوری که اکثر کسب وکارهای کشور تعطیل شده اند و به سمت ورشکستگی پیش می روند.

در این روزها همه مردم موظف به حداقل رساندن تماس خود با دنیای بیرون از خانه خود هستند تا زنجیره بیماری کرونا قطع گردد و این شرایط ممکن است چندین ماه ادامه داشته باشد. پس به این نتیجه می رسیم که بهترین درآمدزایی در شرایط فعلی ایران مشاغلی هستند که به صورت آنلاین و غیر حضوری به افراد جامعه سرویس دهند.

با به وجود آمدن شرایط جدید در کشور و شیوع بیماری کرونا، بسیاری از افراد به دنبال یافتن بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران هستند تا بتوانند کسب درآمد خود را در این دوران نیز ادامه دهند. متاسفانه با شیوع این بیماری واگیردار که عمده ی کشور های دنیا را درگیر خود کرده است، بسیاری از مشاغل و کسب و کار ها در کشور دچار بحران و خسارت شده اند. به خصوص در مورد کسب و کار های آزاد و مشاغل تجاری و خرید و فروش ها.

از این رو اهمیت داشتن بهترین کسب وکار در شرایط فعلی ایران بسیار بالا بوده و افراد زیادی به دنبال جایگزین کردن مشاغل دیگری به جای شغل قبلی خود هستند. کسب و کار هایی همچون خیاطی، نقاشی، نویسندگی محتوا، کسب وکار های آنلاین و فروش محصولات در فضای مجازی و بسیاری از مشاغل به صورت دورکاری می توانند به عنوان بهترین کسب وکار در شرایط فعلی ایران به آنها توجه شود.

نیاز نداشتن به مکانی خاص و امکان انجام هر یک از این کار ها در فضای داخل خانه بدون نیاز به داشتن سرمایه ی زیاد از جمله ویژگی های این نوع کسب وکار ها محسوب می شود.  از طرفی این نوع فعالیت ها مانند بسیاری از مشاغل دیگر تحت تاثیر شرایط کشور نبوده و در زمان بحران و وجود مشکلات و موانعی همچون شیوع یک بیماری واگیردار نیز قابل انجام می باشند.

فروشگاه های اینترنتی از بهترین کسب و کارهای شرایط فعلی

فروشگاه های اینترنتی و آنلاین یکی از بهترین کارها در شرایط فعلی جهان می باشند که به وسیله آن تماس با افراد به حداقل می رسد. در فروشگاه های اینترنتی خربد با چند کلیک ساده در منزل انجام می شود و پرداخت نیز به صورت انلاین صورت می پذیرد و بدین ترتیب بدون خروج از منزل و رد و بدل نمودن پول یا استفاده از کارتخوان خرید انجام می شود. پس از انجام فرآیند خرید محصول و کالای خریداری شده از طریق ارسال توسط پست یا پیک درب منزل تحویل خریدار می گردد و فرایند خرید با رعایت موارد بهداشتی در سریعترین زمان ممکن صورت می پذیرد.

با توجه به شرایط بحرانی که در یک ماه اخیر گریبان تمامی کسب و کارهای فیزیکی را گرفت در می یابیم که تمامی مشاغل و کسب و کارها بایستی با واقعیت روبرو شوند و کسب و کار خود را به صورت آنلاین نیز توسعه دهند تا در صورت بروز مشکلاتی شبیه به کرونا به مرز ورشکستگی نروند.

حمایت قانونی

براساس قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، مشاغل خانگی آن دسته از فعالیت‌هایی را شامل می‌شود که از سوی عضو یا اعضای خانواده در فضای مسکونی در قالب یک طرح کسب و کار بدون مزاحمت و ایجاد اخلال در آرامش واحدهای مسکونی همجوار شکل می‌گیرد و منجر به تولید کالای قابل عرضه به بازار خارج از محیط مسکونی می‌شود.

براساس مصوبات ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، رشته‌های مشاغل خانگی (335 عنوان شغلی) در حوزه‌های صنایع‌دستی، فرش دستباف و رشته‌های مربوط به صنایع، امور تولیدات دامی، شیلات، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، عشایری، امور تولیدات گیاهی، تولیدی، تجارت الکترونیک و فعالیت‌های فرهنگی و هنری تعریف شده است.

مشاغل خانگی انواع مختلفی دارد که از آن جمله می‌توان به مشاغل مستقل که فرد می‌تواند با اتکا به توان شخصی، خلاقیت و ابتکار، به شکل خویش‌فرمایی به فعالیت‌های تولیدی و خدماتی بپردازد و در نتیجه، منجر به کسب در آمد و ایجاد فضای کسب و کار شود، اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *