Buy cheap website traffic
تاثیر کامنت ها در نوشته ها و محصولات

تاثیر کامنت ها در نوشته ها و محصولات

وقتی یک پست یا کالا را در وب سایت خود قرار میدهند منتظر تاثیر کامنت ها و واکنش ها باید باشیم . در بسیری از موارد این کامنت ها و بازخورد ها هستند که از نظر گوگل و موتور های جستجو بررسی می شوند تا نتیجه و رتبه یک مطلب یا حتی وب سایت را مشخص کنند .

همانطور که یک محتوای خوب ارزش دارد پاسخ دادن به مطالب و کارایی آن و البته نتیجه بازدید ها و انتشار آن نیز مهم هستند .

مثلا وقتی در پایان مطلب بازدید کننده سوالی میپرسد موتور های گوگل با توچه به الگوریتم های خود عملکرد شما و این مطلب را بررسی می کنند . پاسخ دادن شما و یا ایجاد تعامل بین شما وکار بران علاوه بر اینکه پویا بودن شما ووب سایت یا وب لاگ شما را نشان میدهد .

می تواند بیانگر خییلی چیزا ازجمله حمایت شما از کاربران باشد و این برای گوگل و دیگر موتور های جستجو مهم است . گاهی دیده می شود که افراد برای افزایش نتیجه بهتر اقدام به استفاده از ربات های کامنت گذار می کنند . این روش هم می تواند مفید باشد اگر در آن زیاده روی نشود و البته کاملا هدفمند باشد .

برای یادگیری و استفاده از ربات های کامنت گذار می توانید به این مطلب ( ربات کامنت گذار وردپرس ) مراجه کنید .

وب سایت cpardaz.ir

تاثیر کامنت ها در کالا

بررسی کامنت ها در مورد فروش کالا بسیار مهم هستند پاسخ به مشکلات مشتریان سوالات و حتی انتقادات انها می تواند ضمینه ساز اعتماد مشتریان باشد .

انتقادات را بررسی کنید و اگر درست بود با اقدام به موقع و البته اطلاع رسانی مشکل را حل کنید تا بازدید کننده بعدی و خریداران دیگر بهتر بتوانند تصمیم بگیرند و یادتان باشد همین افراد هستند که شمما را در امر بازار یابی و گسترش وب سایت طراحی شده و فروشگاه انلاین شما یاری میکنند .

تاثیر کامنت ها در خیلی از مواید فقط بحش های سیاسی یا ورزشی و حتی کلمات ناشایت نیست و در بسیاری موارد ضمینه ساز پیشرفت شما خواهد شد .

نکته دیگری که بسیار مهم است هم ، پیامی است که هر کامنت به گوگل میدهد.

این پیام چیست؟

افراد تمایل به برقراری ارتباط با سایت و محتوای آن دارند.

حال این کامنت چه منفی باشد و چه مثبت!

تاثیر کامنت ها روی گوگل

از سال 2018 به بعد تاثیر گذاری کامنت ها در سئو سایت چند برابر شد زیرا گوگل با بکار گیری الگوریتم های پیچیده ای، توان اعتبار سنجی وب سایت ها از نظر کاربر محور بودن را بدست آورد.

تاثیر کامنت را بدانید و بیشتر به انها اهمیت بدهید .

تصور کنید کاربری وارد سایت A می شود و سریعا آن سایت را می بندد؛ سپس سایت B را باز می کند مدت نیم ساعت در آن می ماند.

این رفتار کاربر نشان از کیفیت بالای محتوای سایت B دارد و اگر تا قبل از این موضوع به واسطه بک لینک ها یا هر فاکتور دیگر سئو، سایت A رتبه بالا تر را داشت، زمان آن رسیده که جای خود را به سایت B بدهد.

الگوریتم هوش مصنوعی گوگل به همین موضوعات رفتار کاربر می پردازد و کامنت داشتن سایت ها هم یکی از عوامل مهم برای این الگوریتم است که خب زمانی که کاربری از یک سایت خوشش نمی آید، به احتمال زیاد وقت خود را در آن تلف نمی کند و سریعا از آن خارج می شود.

حال زمانی که همان کاربر مثلا 10 دقیقه در یک صفحه می ماند در انتها هم یک نظر در آن ثبت می کند، یعنی این سایت توانسته با کاربران خود ارتباط ایجاد کند و این یعنی کاربر محور بودن.

صرف داشتن نظرات مثبت هم در این بحث هم آنقدر اهمیت ندارد و همین که یک کاربر را مجاب به کامنت گذاشتن می کنید، کار انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *