Buy cheap website traffic
رتبه بندی محتوای قدیمی در سایت خود را بهبود بخشید

رتبه بندی محتوای قدیمی در سایت خود را بهبود بخشید

ارائه دلایل بیشتر به خوانندگان خود برای بازگشت به سایت شما و رتبه بندی محتوای قدیمی همیشه به معنای نوشتن مقالات کاملاً جدید نیست. در واقع، گاهی اوقات بهتر است سئو، ترافیک و جریان درآمد شما به سادگی محتوای موجود خود را بهینه کند.

هر سال، تعداد ناشرانی که انتخاب می‌کنند محتوای موجود خود را به‌روزرسانی کنند، افزایش می‌یابد . نتیجه؟ این وبلاگ نویسانی که محتوای قدیمی تر را افزایش می دهند، سه برابر بیشتر احتمال دارد که رتبه بندی آن محتوا را بهبود بخشند.

این ممکن است برای ناشری که عادت دارد به سادگی محتوای اصلی‌تر و بیشتر بنویسد شگفت‌انگیز باشد. آنها ممکن است تعجب کنند – چگونه این امکان وجود دارد؟

رتبه بندی محتوای قدیمی

یکی از دلایل اصلی کارایی این استراتژی این است که شما قبلاً در مورد داده ها و اطلاعات پست خود تحقیق کرده اید – نیازی نیست ساعت ها صرف تحقیق در مورد محتوای جدید و نوشتن در مورد آن کنید. بهینه سازی پست های قدیمی به شما امکان می دهد آنها را گسترش دهید و کیفیت محتوا را بهبود بخشید. به عبارت ساده تر، گسترش محتوای موجود آسان تر از ایجاد محتوای جدید از ابتدا است.

دلیل دیگری که این استراتژی کار می کند این است که می دانید محتوا پتانسیل رتبه بالایی در گوگل و سایر موتورهای جستجو را دارد زیرا قبلاً در گذشته رتبه خوبی داشته است. تقویت و تقویت محتوای خود با اطلاعات به‌روز به رتبه‌بندی مقاله در موتورهای جستجو کمک می‌کند و در ساعت‌های بی‌شماری صرفه‌جویی می‌کنید تا محتوای اصلی را ایجاد کنید (که حتی ممکن است رتبه بالایی از نظر SEO را نداشته باشد). 

در زیر، نحوه بهبود رتبه بندی مطالب قدیمی خود را فقط با دادن کمی TLC به آن پوشش خواهیم داد.

برای رتبه بالاتر چه صفحاتی را باید به روز کنم؟

مؤثرترین بهینه‌سازی مقاله همیشه توسط داده‌ها پشتیبانی می‌شود، نه فقط آن‌طور که فکر می‌کنید باید باشد. می‌توانید از تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ Ezoic و Google Analytics استفاده کنید تا به پست‌های قدیمی‌تان نگاه کنید، مشخص کنید که کدامیک بیشتر برای بهینه‌سازی آماده هستند و چگونه این کار را انجام دهید.

برای شروع، به صفحات وب سایت خود که تقریباً رتبه اول را دارند نگاه کنید. اینها مقالاتی هستند که بیشترین پتانسیل را دارند زیرا احتمالاً فقط به کمی کار نیاز دارند تا آنها را در صفحه اول قرار دهند.

ما از کنسول جستجوی Google برای تکمیل این فرآیند استفاده خواهیم کرد.

برای شروع، روی «نتایج جستجو» در سمت چپ کلیک کنید، سپس روی «تاریخ» کلیک کنید. قرار است داده های شش ماه گذشته را بررسی کنیم. سپس، ما بر اساس بالاترین موقعیت مرتب می‌کنیم و تا زمانی که یک پست وبلاگ را در موقعیت 11 ببینید، پیمایش می‌کنیم.

Screen Shot 2022 03 03 at 4.09.39 PM

دوم، به صفحات خود نگاه کنید که قبلاً ترافیک زیادی داشتند اما با گذشت زمان بازدیدشان کاهش پیدا کرد. این پست‌ها کاملاً مناسب هستند تا پس از صرف کمی کار در پایان، شاهد افزایش مجدد بازدیدها باشیم. 

روی «تاریخ» و سپس «مقایسه» کلیک کنید. ما سه ماه گذشته را با دوره زمانی مشابه سال قبل مقایسه خواهیم کرد.

اگر بر اساس «عملکرد کلیک‌ها» مرتب‌سازی کنیم، می‌بینیم که مقاله ما تقریباً 2000 کلیک کمتر روی قالب‌های نسل بعدی نسبت به زمان مشابه در سال گذشته داشته است. این وبلاگ مکانی عالی برای شروع خواهد بود.

Screen Shot 2022 03 03 at 3.37.53 PM

سوم، پست‌های وبلاگی را در نظر بگیرید که تعداد بازدید بالایی دارند اما نرخ کلیک پایینی دارند. برخی از این مقالات ممکن است به سادگی نیاز به به روز رسانی توضیحات متا داشته باشند (اطلاعات بیشتر در این مورد در یک دقیقه). به عملکرد 28 روز گذشته نگاه کنید و بر اساس میانگین CTR (نرخ کلیک) مرتب کنید. مواردی که کمترین درصد را دارند (سمت راست) مواردی هستند که گوگل رتبه بندی می کند اما مردم روی آنها کلیک نمی کنند:

Screen Shot 2022 03 03 at 3.58.55 PM

هر سه این مقاله در یک موضوع مشابه، با کلمات کلیدی، بهینه می شوند.

آنچه باید در مورد تحقیق کلمات کلیدی و حجم جستجو بدانید . رتبه بندی محتوای قدیمی در سایت خود را بهبود بخشید

پس از اینکه دانستیم چه مقالاتی برای بهینه سازی مناسب هستند، باید به کلمات کلیدی نگاه کنیم. در اینجا یک پست وبلاگ مفید است که شامل اطلاعات عمیقی است که برای یافتن کلمات کلیدی مناسب برای هدف قرار دادن از طریق Moz و SEMrush به آن نیاز دارید، اما ما این کار را با استفاده از کنسول جستجوی Google کمی متفاوت انجام خواهیم داد.

در این مثال، ما فقط به یکی از مقاله‌های بخش بالا نگاه می‌کنیم، اما شما می‌توانید این کار را با تمام مقالاتی که پیدا کرده‌اید که قبلاً رتبه‌بندی خوبی داشتند، تقریباً در صفحه اول هستند و آنهایی که رتبه‌بندی می‌کنند، انجام دهید. اما روی آنها کلیک نمی شود.

اکنون، بیایید به وبلاگ خود در قالب های نسل بعدی نگاه کنیم. برای شروع، صفحه را در کنسول جستجوی گوگل باز می کنم و روی «پرس و جوها» کلیک می کنم. با این کار بهترین جستجوها و کلمات کلیدی که افراد را به این صفحه وب هدایت می کنند به ما نشان می دهد.

کلمات کلیدی خارج از پنج مورد برتر شما یا با میزان تأثیرگذاری بالا، کلیدواژه هایی هستند که می توانید برای آن مقاله روی آنها تمرکز کنید. در این مثال، عبارت « خدمات تصاویر در قالب‌های نسل بعدی » حجم برداشت بالایی دارد، بنابراین می‌توانیم به عقب برگردیم و مطمئن شویم که کلمه کلیدی دم بلند در مقاله بیشتر استفاده می‌شود.

Screen Shot 2022 03 03 at 4.29.32 PM

می‌توانید این کار را برای هر یک از مقاله‌هایی که قبلاً کشیده‌اید انجام دهید تا بررسی کنید و ببینید برای چه جستارهایی می‌توانید رتبه بهتری کسب کنید، که به افزایش رتبه آن مقاله کمک می‌کند.

چگونه می توانم محتوای قدیمی خود را برای بهبود رتبه سایت خود بهینه کنم؟

بعد از اینکه به کلمات کلیدی نگاه کردید، وقت آن است که راه های دیگری را برای به روز رسانی محتوای خود در نظر بگیرید که به رتبه بهتر آن نیز کمک می کند. یکی از این راه ها این است که به اطلاعات موجود در مقاله نگاه کنید و در نظر بگیرید که آیا قدیمی هستند یا خیر. از خود بپرسید – آیا تحقیقات جدیدی منتشر شده است که شامل آن سودمند باشد؟ آیا بخشی از محتوای شما قدیمی است و باید حذف یا تغییر داده شود؟

علاوه بر این، باید به معیارهای مهم کاربر مانند برچسب‌های عنوان و توضیحات متا نگاه کنید. تگ‌های عنوان اساساً کد HTML هستند که عنوان مقاله شما را نشان می‌دهند، که برای موتورهای جستجو مهم است و در نتایج جستجو برای کاربران نمایش داده می‌شود. 100% تضمین نمی شود که مقاله شما را در صفحه اول قرار دهید (گوگل همیشه در مورد نحوه عملکرد الگوریتم خود خصوصی بدنام است)، اما همچنان می خواهید عنوان شما آموزنده یا جذاب باشد و یکی از کلمات کلیدی را که می خواهید رتبه بندی کنید را شامل شود. برای. با تستر برچسب عنوان Ezoic ، می توانید به راحتی تگ های عنوان مختلف را آزمایش کنید و ببینید کدام یک رتبه بهتری دارد.

Screen Shot 2022 03 09 at 10.13.59 AM

توضیحات متا جملاتی هستند که در زیر یک برچسب عنوان در یک نتیجه جستجو قرار دارند که به کاربر توضیح مختصری از محتوای مربوط به آن می دهد. این واقعاً مهم است زیرا اولین برداشت کاربر از محتوای شما است و می تواند تعیین کند که آیا کسی می خواهد بیشتر بخواند یا به نتیجه بعدی برود. (نکته حرفه ای: Yoast یک افزونه خوب برای وردپرس دارد که به شما کمک می کند نه تنها توضیحات متا بلکه سایر عوامل مهم در سئو را نیز بهینه کنید).

یکی دیگر از راه‌های بهبود رتبه مقالات قدیمی‌تان این است که مقاله به‌روزرسانی‌شده را به‌عنوان بک لینک در محتوای دیگر خود قرار دهید. این به موتورهای جستجو نشان می دهد که محتوای شما بسیار خوب است که ارزش اشتراک گذاری در مقالات دیگر را دارد. البته، مطمئن شوید که بک لینک ها را در مکان های مرتبط قرار می دهید.

در نهایت، مطمئن شوید که رسانه ها را در مقاله به روز شده خود قرار دهید. این می‌تواند هر چیزی از تصاویر/عکس‌ها، ویدئوها، نمودارها/نمودارها و غیره باشد. نکته جالب در مورد گنجاندن رسانه این است که نه تنها محتوای شما را برای کاربران راحت‌تر هضم می‌کند، بلکه سئو را نیز بهبود می‌بخشد زیرا محتوای شما تعامل بهتری با کاربر خواهد داشت. کاربران مختلف اشکال مختلف رسانه را ترجیح می دهند و اگر به طور مداوم راه های جایگزینی برای مصرف محتوای خود در اختیار خوانندگان خود قرار دهید، نتایج بهتری خواهید داشت.

علاوه بر این، می‌توانید تگ‌های alt را اضافه کنید، که اساساً تکه‌هایی از کد HTML هستند که به موتورهای جستجو سیگنال می‌دهند که یک تصویر چیست. این به موتورهای جستجو کمک می کند تا تصویر شما را به درستی ایندکس کنند و احتمال قرار گرفتن در رتبه بالاتر را افزایش دهد. تگ‌های Alt نیز در مواردی که تصویر بارگیری نمی‌شود مفید هستند. در عوض، توضیحات alt-tag نمایش داده می شود تا کاربر ایده ای از آنچه قرار است نمایش دهد داشته باشد.

محتوای به روز شده خود را تبلیغ کنید

اکنون که محتوای خود را به‌روزرسانی و بهینه کرده‌اید، زمان آن رسیده است که محتوای خود را مجدداً منتشر کنید تا توسط خوانندگان بیشتری، چه قدیمی و چه جدید، کشف شود.

محتوای به روز شده خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا به دنبال کنندگان خود اطلاع دهید که محتوای “جدید” دارید و چرا مقاله دوباره مرتبط است. می‌توانید به تجزیه و تحلیل‌های خود نگاه کنید تا ببینید مردم چگونه در ابتدا با آن درگیر بوده‌اند و ببینید که آیا تمایل دارند دوباره آن را تبلیغ کنند. علاوه بر این، می توانید مقاله جدید را از طریق یک خبرنامه یا ایمیل برای هر مشترک یا دنبال کننده ایمیل ارسال کنید. 

محبوبیت بهینه سازی محتوا در حال افزایش است، زیرا برای سئو و عملکرد سایت ناشران بسیار منطقی است (بدون ذکر زمان کمی). اکنون که می‌دانید به دنبال چه محتوایی باشید، چگونه آن را به‌روزرسانی کنید، و چگونه آن را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید، می‌توانید روی بهینه‌سازی پست‌های قدیمی‌تر خود برای کسب بازدید و درآمد بیشتر کار کنید.

چگونه نرخ بازگشت بازدیدکنندگان وب سایت خود را افزایش دهیم

انکر تکست چیست و چه کاربردی در سئو دارد؟

افزایش سرعت ایندکس سایت در گوگل چگونه است؟

رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *