Buy cheap website traffic
سئو چیست و چه کمکی به کسب و کار می کند؟

سئو چیست و چه کمکی به کسب و کار می کند؟

برندها ابتدا به سئو نیاز دارند، زیرا این روش بادوام ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای درک و رسیدن به مشتریان در لحظات مهم است.برای این که بدانید سئو چیست و چه راهکاری دارد این مقاله را تا اخر بخوانید .

امسال نیاز به سئو به بالاترین حد خود رسید. همانطور که مصرف کنندگان به طور انبوه به سمت آنلاین سوق پیدا کردند، حتی سنتی ترین مشاغل نیز متوجه شدند که باید سرعت انتقال به دیجیتال را تسریع کنند.

سئو موثرترین و مقرون به صرفه ترین راه برای درک و رسیدن به مشتریان در لحظات مهم است. سئو موثرترین و مقرون به صرفه ترین راه برای درک و رسیدن به مشتریان در لحظات مهم است. بسیاری از برندها و کسب‌وکارها می‌دانند (یا فکر می‌کنند می‌دانند) که برای ویژگی‌های دیجیتالی خود به سئو نیاز دارند، و مزایایی که از کار SEO که از طرف آنها اجرا می‌شود به دست خواهند آورد.

سئو مطمئناً قابلیت جستجو و دید کلی یک وب سایت را بهبود می بخشد، اما چه ارزش واقعی دیگری ارائه می دهد؟ چرا اهمیت سئو به این شکل که هست در حال افزایش است؟ این 15 دلیل باید روشن باشد، صرف نظر از صنعت یا اندازه کسب و کار، که چرا کسب و کارها به سئو نیاز دارند تا برند خود را به سطح بعدی ببرند.

سئو چیست و چه کمکی به کسب و کار می کند؟
سئو چیست و چه کمکی به کسب و کار می کند؟

جستجوی ارگانیک اغلب منبع اصلی ترافیک وب سایت است

جستجوی ارگانیک بخش بزرگی از عملکرد وب سایت اکثر مشاغل و یک جزء مهم از قیف خریدار و در نهایت وادار کردن کاربران به تکمیل تبدیل یا تعامل است. همانطور که بازاریابان می‌دانند، گوگل نسبت به رقبایی مانند Yahoo، Bing، Baidu، Yandex، DuckDuckGo و بسیاری دیگر، سهم قابل توجهی از بازار جستجو را در اختیار دارد.

  • google (92.26%)
  • bing (2.29%)
  • yahoo(1.52%)
  • baid (1.47%)
  • duckduckgo (0.58%)
  • yandex(0.57%)

این بدان معنا نیست که همه موتورهای جستجو به دیده شدن یک برند کمکی نمی‌کنند – این کار را می‌کنند. فقط گوگل بخش قابل توجهی از کل بازار جستجو را در اختیار دارد. با این وجود، این یک رهبر واضح است و بنابراین پیروی از دستورالعمل های آن مهم است.

اما بخش باقی مانده از بازار که متعلق به موتورهای دیگر است برای برندها نیز ارزشمند است. این امر به ویژه در مورد برندهایی که موتورهای جستجوی صوتی، بصری و عمودی نقش اساسی را ایفا می‌کنند، در مورد برندهایی که در بخش‌های خاص قرار دارند، صادق است.

گوگل، به عنوان پربازدیدترین وب سایت در جهان (و به طور خاص در ایالات متحده)، همچنین با بیش از 1 میلیارد کاربر، محبوب ترین ارائه دهنده ایمیل در سراسر جهان است. یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ است و بیش از 2 میلیارد نفر حداقل یک بار در ماه به آن دسترسی دارند.

ما می دانیم که اکثریت واضح جهان با دسترسی به اینترنت حداقل یک بار در روز برای دریافت اطلاعات به گوگل مراجعه می کنند. قابل مشاهده بودن به عنوان یک منبع قابل اعتماد توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو همیشه به نفع یک برند است. سئوی با کیفیت و یک وب‌سایت با کیفیت بالا، برندها را به آنجا می‌برد.

سئو چیست و چطور باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود

هدف هر سئوی با تجربه، ایجاد یک پایه قوی برای یک وب سایت زیبا با تجربه کاربری تمیز و مؤثر است که به لطف اعتماد و اعتبار برند و ویژگی های دیجیتال آن، به راحتی در جستجو قابل کشف باشد. عناصر بسیاری در ایجاد قدرت در مورد موتورهای جستجو مانند گوگل نقش دارند.

علاوه بر عوامل ذکر شده در بالا، اختیارات در طول زمان در نتیجه جنبه هایی مانند:

  • لینک های طبیعی
  • رفتار مثبت کاربر
  • سیگنال های یادگیری ماشینی
  • عناصر و محتوای روی صفحه بهینه شده است.
  • برندسازی

اما ایجاد چنین قدرتی بیش از سایر بهینه‌سازی‌های دیجیتال، اگر نگوییم همه، برای یک برند مفید است. مشکل این است که ایجاد اعتماد و اعتبار یک شبه غیرممکن است – درست مانند زندگی واقعی. اقتدار در طول زمان به دست می آید و ساخته می شود.

پیروی از دستورالعمل های E-A-T Google برای اطمینان از نتایج موفقیت آمیز بسیار مهم است. تثبیت یک برند به عنوان یک مرجع، صبر، تلاش و تعهد می‌طلبد و متکی بر ارائه یک محصول یا خدمات با کیفیت و ارزشمند است که به مشتریان اجازه می‌دهد به یک برند اعتماد کنند.

سئو باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود
سئو باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود

سئو بهترین راه برای درک صدای مصرف کننده است

از درک تغییرات کلان بازار تا درک هدف مصرف کننده در جزئیات، سئو به ما می گوید که مشتریان چه می خواهند و چه نیازی دارند. داده‌ها و قالب‌های سئو – گفتاری یا کلامی – سیگنال‌های واضحی از قصد و رفتار کاربر به ما می‌دهد.

این کار را به طرق مختلف انجام می دهد:

  • داده های پرس و جو را جستجو کنید (استفاده از query data)
  • تجزیه و تحلیل SERP
  • داده های تجزیه و تحلیل و بینش هوش مصنوعی.
  • آنالیز نوع سرچ و ترند ها

سئو خوب همچنین به معنای تجربه کاربری بهتر است

تجربه کاربری به اولویت اول هر بازاریاب تبدیل شده است. همه خواهان رتبه بندی ارگانیک بهتر و حداکثر دید هستند. با این حال، تعداد کمی از افراد متوجه می‌شوند که تجربه کاربری بهینه بخش بزرگی از رسیدن به آن هدف است.

گوگل یاد گرفته است که چگونه یک تجربه کاربری خوب یا نامطلوب را تفسیر کند و یک تجربه کاربری مثبت به عنصری اساسی برای موفقیت یک وب سایت تبدیل شده است.

به‌روزرسانی تجربه صفحه Google چیزی است که بازاریابان در همه صنایع باید به آن پایبند باشند و بخشی از تمرکز طولانی مدت آنها بر تجربه مشتری است.

الگوریتم های گوگل
الگوریتم های گوگل

مشتریان می دانند که چه می خواهند. اگر نتوانند آن را پیدا کنند، مشکلی پیش خواهد آمد. و عملکرد آسیب خواهد دید. یک مثال واضح از ایجاد یک تجربه کاربری مستحکم این است که چگونه گوگل بیشتر و بیشتر به موتور پاسخگویی تبدیل شده است که داده‌های جستجو شده را مستقیماً در SERPs (صفحات نتایج موتور جستجو) ارائه می‌کند. هدف این است که به کاربران اطلاعاتی را که به دنبال آن هستند با کلیک کمتر، سریع و آسان ارائه دهیم. سئوی باکیفیت تجربه کاربری مثبتی را در بر می گیرد و از آن به نفع برند استفاده می کند.

سئوی محلی به معنای افزایش تعامل، ترافیک و تبدیل است

با افزایش و تسلط رو به رشد ترافیک تلفن همراه، جستجوی محلی به بخش اساسی موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط تبدیل شده است.

سئوی محلی
سئوی محلی

هدف سئوی محلی بهینه‌سازی ویژگی‌های دیجیتالی شما برای یک محدوده خاص است، بنابراین افراد می‌توانند به سرعت و به راحتی شما را پیدا کنند و آنها را یک قدم به تراکنش نزدیک‌تر کنند. بهینه‌سازی‌های محلی بر محله‌ها، شهرک‌ها، شهرها، مناطق و حتی ایالت‌های خاص تمرکز می‌کنند تا یک رسانه مناسب برای پیام‌رسانی یک برند در سطح محلی ایجاد کنند.

متخصصان سئو این کار را با بهینه‌سازی وب‌سایت برند و محتوای آن، از جمله نقل‌قول‌های محلی و بک لینک‌ها، و همچنین فهرست‌های منطقه‌ای مرتبط با مکان و بخش تجاری که یک برند به آن تعلق دارد، انجام می‌دهند.

برای ارتقای تعامل محلی، متخصصان سئو باید پانل نمودار دانش یک برند، فهرست کسب و کار من در Google و نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی آن را برای شروع بهینه کنند. همچنین باید بر نظرات کاربران در Google و همچنین سایر سایت‌های بررسی مانند Yelp، Home Advisor و Angie’s List (در میان سایر موارد)، بسته به صنعت، تأکید زیادی شود.

توصیه می کنم نکات سئو محلی در اوشن سئو را در اینجا دنبال کنید.

سئو بر چرخه خرید تأثیر می گذارد

تحقیق در حال تبدیل شدن به یک عنصر حیاتی سئو است و اهمیت تحقیق در زمان واقعی در حال افزایش است. استفاده از تاکتیک‌های سئو برای انتقال پیام‌های خود برای معاملات خوب، محصولات و خدمات نوآورانه، و اهمیت و قابل اعتماد بودن آنچه به مشتریان ارائه می‌دهید، بازی را تغییر خواهد داد. همچنین بدون شک اگر به درستی انجام شود، بر چرخه خرید تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

برندها باید در مکان هایی که مردم به آنها نیاز دارند قابل مشاهده باشند تا ارتباطی شایسته ایجاد شود. سئوی محلی این دید را افزایش می‌دهد و به مشتریان بالقوه اجازه می‌دهد پاسخ‌ها و کسب‌وکارهایی که این پاسخ‌ها را ارائه می‌دهند پیدا کنند.

استفاده از تاکتیک‌های سئو برای انتقال پیام‌های خود برای معاملات خوب، محصولات و خدمات نوآورانه، و اهمیت و قابل اعتماد بودن آنچه به مشتریان ارائه می‌دهید، بازی را تغییر خواهد داد. همچنین بدون شک اگر به درستی انجام شود، بر چرخه خرید تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

سئو به طور مداوم در حال بهبود است

اجرای تاکتیک های سئو در وب سایت یک برند و در ویژگی های دیجیتال آن بسیار عالی است. با این حال، اگر این یک تعامل کوتاه‌مدت باشد (محدودیت‌های بودجه و غیره) و سایت در طول زمان مجدداً ارزیابی نشود، به آستانه‌ای می‌رسد که به دلیل موانع دیگر نمی‌تواند بهبود یابد.

روشی که دنیای جستجو تکامل می‌یابد (که اساساً به صلاحدید Google) نیاز به نظارت دائمی برای تغییرات دارد تا جلوتر از رقبا و امیدواریم در صفحه 1 باقی بماند.

فعال بودن و نظارت بر تغییرات قابل توجه الگوریتم همیشه به نفع برندهایی است که این کار را انجام می دهند. ما می دانیم که گوگل هزاران تغییر الگوریتم را در سال انجام می دهد. خیلی عقب بمانید، و بازگشت سخت خواهد بود.

درک سئو به شما کمک می کند تا محیط وب را درک کنید

با محیطی که همیشه در حال تغییر است که وب جهانی است، ماندن در بالای تغییرات در زمان وقوع می‌تواند چالشی باشد. اما در صدر سئو قرار گرفتن شامل تغییرات عمده ای است که برای جستجو رخ می دهد.

دانستن محیط وب، از جمله تاکتیک‌هایی که توسط سایر مشاغل محلی، مشابه و رقبا استفاده می‌شود، همیشه برای آن برندها مفید خواهد بود.

سئو نسبتا ارزان و بسیار مقرون به صرفه است

مطمئناً هزینه دارد. اما همه بهترین کارها انجام می شود، درست است؟

سئو در طرح کلان کارها نسبتاً ارزان است و به احتمال زیاد بازده آن از نظر سود برند برای نتیجه قابل توجه خواهد بود. این هزینه بازاریابی نیست؛ این یک سرمایه گذاری تجاری واقعی است.

پیاده سازی نمونه سئو برای سال های آینده آب را حفظ خواهد کرد. و مانند بسیاری از چیزهای زندگی، تنها با توجه (و سرمایه گذاری) بیشتر بهتر خواهد شد.

سئو روابط عمومی است

SEO به ساخت سهام بلند مدت برای برند شما کمک می کند. یک رتبه بندی خوب و یک مکان مطلوب به بالا بردن مشخصات برند شما کمک می کند. مردم به دنبال اخبار و موارد مرتبط هستند و داشتن یک سئو خوب و استراتژی روابط عمومی به این معنی است که مارک شما دیده می شود.

داشتن یک تجربه کاربری خوب در وب سایت شما به این معنی است که پیام های شما شنیده می شود و محصولات یا خدمات شما به فروش می رسند. سئو دیگر یک کانال محرمانه نیست، بنابراین ادغام با محتوا و روابط عمومی به دستیابی به برند و آگاهی در کنار سایر نتایج کمک می کند.

روابط عمومی
روابط عمومی
این یک استراتژی بلند مدت است

سئو می تواند (و امیدواریم که دارد) تأثیر قابل توجهی در سال اول انجام اقدامات داشته باشد، و بسیاری از این اقدامات تأثیری خواهند داشت که بیش از چندین سال طول می کشد. همانطور که بازار در حال تکامل است، بله، بهتر است روندها و تغییرات را از نزدیک دنبال کنید.

اما حتی سایتی که حجم زیادی از توصیه‌های سئوی شدید را اجرا نکرده باشد، از بهترین شیوه‌های اولیه سئو که در یک وب‌سایت صادق با تجربه کاربری مناسب استفاده می‌شود، بهبود می‌یابد. و هر چه زمان، تلاش و بودجه سئو بیشتر باشد، یک وب سایت بهتر و طولانی تر می تواند یک رقیب شایسته در بازار خود باشد.

قابل اندازه گیری است

سئو قابل اندازه گیری است. در حالی که سئو همان بازگشت سرمایه آسان برای محاسبه را مانند جستجوی پولی ارائه نمی دهد، می توانید تقریباً هر چیزی را با ردیابی و تجزیه و تحلیل مناسب اندازه گیری کنید.

مشکل بزرگ تلاش برای اتصال نقاط در انتهای پشتی است زیرا هیچ راه قطعی برای درک همبستگی بین همه اقدامات وجود ندارد. با این حال، ارزش درک این را دارد که اقدامات خاص چگونه بر عملکرد و رشد تأثیر می‌گذارند، و امیدواریم که تأثیر بگذارند.

هدف هر سئوی خوب این پیشرفت‌ها است، بنابراین اتصال نقاط نباید یک چالش باشد. برندها همچنین می‌خواهند بدانند و بفهمند که کجا بودند، کجا هستند، و از نظر عملکرد دیجیتال به کجا می‌روند، مخصوصاً برای سئو وقتی یک شخص دارند. هیچ راه بهتری برای نشان دادن موفقیت سئو نیز وجود ندارد. اما، البته، همه ما می دانیم که داده ها هرگز دروغ نمی گویند.

سئو فرصت های جدیدی را به نمایش می گذارد

سئوی با کیفیت بالا همیشه ابزاری برای کشف و استفاده از فرصت های جدید برای برندها نه تنها برای کشف بلکه برای درخشش پیدا می کند. ارائه سئوی با کیفیت به برندها به معنای غوطه ور کردن یک تیم سئو در هر چیزی است که آن برند است. این تنها راه برای بازاریابی واقعی یک برند با اشتیاق و درکی است که سهامداران آن نسبت به آن دارند: تبدیل شدن به یک سهامدار.

هرچه یک برند بهتر شناخته شود، فرصت های بیشتری برای کمک به شکوفایی آن ایجاد می شود. همین امر را می توان در مورد سئو نیز گفت.

فرصت‌های جدید سئو امروزه می‌تواند به طرق مختلف به دست آید – از ارائه محتوا، فرصت‌های دیجیتال و اجتماعی تا کمک به فروش، محصول و استراتژی‌های خدمات مشتری.

اگر در صفحه یک نیستید، برنده کلیک نمی شوید – به خصوص با نتایج صفر کلیک

SEO در حال تبدیل شدن به یک بازی با مجموع صفر است زیرا SERP با کلیک صفر پاسخ را مستقیماً در بالای نتیجه جستجوی Google نشان می دهد. هدف جستجوی کاربر بدون نیاز به کلیک کردن روی پیوندهای واقعی نتایج جستجو برآورده می‌شود.

در دنیای سئو راز نیست که اگر در صفحه 1 نباشید، احتمالاً بازی جستجوی ارگانیک را از بین نخواهید برد.

یک مطالعه اخیر نشان می دهد که سه موقعیت اول رتبه بندی جستجوی ارگانیک منجر به بیش از 50٪ از کل کلیک ها می شود، در حالی که تا 30٪ از همه نتایج در صفحه 1 و 2 اصلاً کلیک نمی شوند.

این یعنی چی سه چیز:

  • نتایج صفر کلیک برنده می شود.
  • اگر در صفحه 1 نیستید، باید بشید 🙂
  • هنوز موارد زیادی وجود دارد که کاربر یک عبارت جستجو را تایپ می کند و نمی تواند دقیقاً آنچه را که به دنبال آن است پیدا کند.
سئو همیشه اینجاست

مصرف کنندگان همیشه محصولات و خدمات را به صورت آنلاین می خواهند و برندها همیشه به دنبال مقرون به صرفه ترین راه برای انجام این کار هستند.

در حالی که نقش سئو ممکن است تغییر کند و استراتژی‌ها تغییر کند، راه‌های جدیدی دائماً از طریق نقاط ورودی مختلف مانند صدا، برنامه‌ها، ابزارهای پوشیدنی و اینترنت اشیا (IoT) باز می‌شوند.

طبق گفته Comserve.Inc، موتورهای جستجوی نسل بعدی که از شبکه‌های عصبی عمیق و یادگیری ماشینی پشتیبانی می‌کنند، ارزش بازاری خود را از 14.9 میلیارد دلار در سال 2019 به 55.7 میلیارد دلار در سال 2025 افزایش خواهند داد.

فرصت های جستجوی جدید و ارگانیک همیشه به وجود می آیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *