Buy cheap website traffic
ابزاریهایی که به شما بک لینک بیشتری می دهد

ابزاریهایی که به شما بک لینک بیشتری می دهد

آیا شما یک استراتژی سئو برای سوق دادن وب سایت خود به بالای موتورهای جستجو دارید؟

علاوه بر ایجاد محتوای با کیفیت بالا ، ضروری است که مقداری زمان و انرژی را روی یک استراتژی ساخت لینک زیرکانه متمرکز کنید.

چه در وب‌سایت‌های دیگر پست‌های مهمان ارسال می‌کنید یا بک لینک‌های رقبای خود را می‌دزدید ، به یک برنامه بازی نیاز دارید.

نکته مثبت این است که هرچه محتوای بیشتری ایجاد کنید، شانس بیشتری برای دریافت لینک های ورودی به شما وجود دارد. برعکس، هیچ تضمینی وجود ندارد که این کار نتایجی را که شما دنبال آن هستید ایجاد کند.

روزهایی که می‌توانستید بک لینک‌های بی‌کیفیت به وب‌سایت خود بسازید، به‌عنوان وسیله‌ای برای ارتقای رتبه وب‌سایتتان گذشته است. همین امروز این کار را انجام دهید و در نهایت ضرر بیشتری به استراتژی سئوی خود وارد خواهید کرد تا سود

از آنجایی که لینک های ورودی به عنوان یک فاکتور برتر رتبه بندی موتورهای جستجو باقی می مانند ، اکنون زمان اجرای یک استراتژی ساختمانی است که می توانید به آن اعتماد کنید.

بهترین رویکرد برای این استراتژی لینک بیلدینگ چیست؟ این به نوع وب سایت شما، استراتژی مورد استفاده و دیدگاه کلی شما در مورد سئو بستگی دارد.

صرف نظر از جایی که ایستاده اید، مهم است که وقت خود را صرف یادگیری بیشتر در مورد بسیاری از ابزارهای بک لینک کنید که به سایر متخصصان بازاریابی کمک می کند نتایج مثبتی را برای رتبه بندی موتورهای جستجوی خود ایجاد کنند.

 

در زیر، فهرستی از 11 ابزاری که می توانند به استراتژی ساختمان شما کمک کنند را مشاهده خواهید کرد. هنگامی که به روش صحیح استفاده می شود، یک یا چند مورد از این موارد می تواند تأثیر زیادی در رتبه بندی وب سایت شما داشته باشد.

1. Ubersuggest

بک لینک ها یکی از حیاتی ترین بخش های الگوریتم گوگل هستند. بنابراین، اگر رقبای شما لینک های باکیفیت بیشتری نسبت به شما داشته باشند، در موقعیت بهتری قرار دارند تا شما را در بالای نتایج جستجو شکست دهند.

با Ubersuggest، به داده‌های بک لینک برای رقبای خود دسترسی پیدا می‌کنید و به شما امکان می‌دهد تا نمایه پیوند آنها را بهتر درک کنید و در عین حال همان پیوندها را هدف قرار دهید. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید.

مرحله 1: دامنه رقیب خود را وارد کرده و روی جستجو کلیک کنید

screen shot 2020 04 14 at 10.52.27 am

مرحله 2: روی Backlinks در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید

screen shot 2020 04 14 at 10.53.21 am

مرحله شماره 3. مرور کلی را مرور کنید

screen shot 2020 04 14 at 10.54.14 am

هر سه این اعداد بخش مهمی از توانایی یک سایت برای رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو هستند:

  • امتیاز دامنه – قدرت کلی وب سایت، از 1 (کم) تا 100 (بالا)
  • بک لینک – تعداد بک لینک های دریافتی از سایت های دیگر
  • دامنه های ارجاع – تعداد دامنه های منحصر به فرد لینک شده به سایت

مرحله چهارم: به سمت پایین به Backlinks بروید

screen shot 2020 04 14 at 10.57.08 am

در حالی که اطلاعات بالا به شما کمک می کند تا سلامت وب سایت را بهتر درک کنید، این مرحله است که برای به دست آوردن بک لینک های بیشتر از آن استفاده خواهید کرد.

این نتایج موارد زیر را نشان می دهد:

  • عنوان صفحه منبع و URL – عنوانی که در جستجوی گوگل برای URL به همراه خود URL نشان داده می شود
  • امتیاز دامنه – قدرت کلی وب سایت، از 1 (کم) تا 100 (بالا)
  • امتیاز صفحه – قدرت کلی URL، از 1 (کم) تا 100 (بالا)
  • نوع پیوند – چه پیوند متنی باشد یا مبتنی بر تصویر
  • Anchor text – متن قابل کلیک در یک لینک
  • اولین بار مشاهده شد – اولین باری که روبات های Ubersuggest بک لینک را شناسایی کردند
  • آخرین بار – آخرین باری که روبات های Ubersuggest بک لینک را تایید کردند

از این اطلاعات برای ایمن سازی پیوندهای مشابه با رقبای خود استفاده کنید. به عنوان مثال، در ردیف آخر بالا، پیوندی از Namecheap به صفحه اصلی رقیب شما وجود دارد. با امتیاز دامنه 100، این یک لینک عالی برای انتخاب خواهد بود.

 

2. My Links را بررسی کنید

به عنوان یک افزونه گوگل کروم، این یکی از ساده ترین ابزارهای استفاده از بک لینک برای استراتژی سئو است.

یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد لینک‌های ورودی با کیفیت بالا این است که لینک‌های شکسته را در سایر وب‌سایت‌ها مشخص کنید، با طرف مناسب تماس بگیرید و پیشنهاد دهید که آن را با لینکی به سایت خود جایگزین کنید.

Check My Links به شما این امکان را می دهد که با کار کردن به عنوان یک جستجوگر بک لینک، این روند را تسریع کنید. با فعال کردن افزونه، می توانید به سرعت یک بک لینک را در یک صفحه وب بررسی کنید. در حالی که بیشتر به صورت سبز یا فعال نشان داده می شوند، برخی به رنگ قرمز نمایش داده می شوند. اینها لینک های خارجی خراب هستند. اینها مواردی هستند که به شما فرصتی برای بهبود محبوبیت لینک خود می دهند.

لینک بیلدینگ شکسته ممکن است استراتژی ای نباشد که در گذشته از آن استفاده کرده اید، اما با این ابزار بک لینک ساده، می توانید به راحتی آن را در آینده پیاده سازی کنید.

image06

3. لینک ساز شکسته

اگر نمی خواهید از ابزارهای بک لینک مانند افزونه Check My Links Google Chrome استفاده کنید، گزینه دیگری دارید: Broken Link Builder.

با استفاده از این ابزار جستجوگر بک لینک، شما مجبور نیستید که پیوندهای ورودی شکسته را در یک صفحه جستجو کنید. در عوض، از طرف شما در وب جستجو می‌کند و به شما کمک می‌کند پیوندهای شکسته را در عرض چند ثانیه کشف کنید و نتایج جستجو را به شما ارائه می‌دهد.

هنگامی که لیستی از لینک های شکسته را تهیه کردید، وقت آن است که دست به کار شوید و محبوبیت لینک خود را ایجاد کنید. شما می‌توانید فرآیند توسعه را آغاز کنید، به این امید که با فردی که مسئول تعویض پیوند شکسته با پیوندی است که حتی بهتر است، تماس بگیرید. اگر همه چیز به نفع شما باشد، این پیوند اکنون به وب سایت شما اشاره می کند. تنها در چند مرحله استراتژی ساخت لینک خود را بهبود بخشیده اید.

شروع یک فرآیند سه مرحله ای ساده است:

  • از ابزار بررسی بک لینک برای یافتن لینک های شکسته مرتبط با موضوع خود استفاده کنید.
  • صفحاتی را انتخاب کنید که بتوانید دوباره ایجاد کنید یا صفحاتی را انتخاب کنید که دارای محتوای مرتبط با آنچه قبلاً در وب سایت خود دارید.
  • با صاحبان سایت تماس بگیرید، در مورد لینک ورودی خراب به آنها بگویید و به آنها پیشنهاد دهید که به محتوای شما پیوند دهند.

به طور کلی، Broken Link Builder دو کار را انجام می دهد:

  • در وقت شما صرفه جویی می کند.
  • به شما کمک می کند فرصت هایی برای ایجاد محبوبیت لینک خود پیدا کنید.

به عنوان یک متخصص بازاریابی، هر دوی این موارد باید برای شما مهم باشد.

image02

4. ContentBird

از بسیاری جهات، ContentBird یک ابزار سئو است که همه چیز را انجام می دهد. در حالی که بسیاری از ویژگی های آن به سمت استراتژی ساخت لینک متمایل هستند، می توانید از آن برای موارد زیر نیز استفاده کنید:

  • محبوبیت و نمایه بک لینک خود را تجزیه و تحلیل کنید
  • رتبه بندی خود را دنبال کنید
  • انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای بهینه سازی موتورهای جستجو

تنها چیزی که در مورد این نرم افزار سئو و ابزار بک لینک دوست دارم این است که چگونه می توانید به راحتی لینک بیلدینگ را با استراتژی بازاریابی محتوای خود و بهینه سازی موتور جستجو ادغام کنید. از آنجایی که آنها دست به دست هم می دهند، این یک مزیت است که نباید نادیده گرفته شود.

ویژگی های سطح بالای ContentBird عبارتند از:

  • امکان مکان یابی وب سایت ها برای لینک های ورودی با کیفیت بالا.
  • بک لینک های رقبای خود را کشف کنید و به شما امکان می دهد همان لینک ها را تعقیب کنید.
  • ادغام با سیستم بلیط ایمیل، که به فرآیند دسترسی کمک می کند.

آخرین، اما مطمئنا نه کم اهمیت، این ابزار بک لینک دارای ویژگی همکاری اعضای تیم است. این برای شرکت هایی که در آنها بیش از یک نفر مسئول بازاریابی و استراتژی ساخت لینک هستند بسیار مناسب است. با نگه داشتن همه افراد در یک صفحه، زمان تلف شده به حداقل ممکن می رسد.

وقتی از ContentBird استفاده می‌کنید، لینک‌سازی و بازاریابی محتوا با هم هماهنگی کامل دارند. از منظر سئو، این یک معامله بزرگ است.

image02

5. Pitchbox

وقتی صحبت از جستجوی لینک و دسترسی به آن می شود، ابزارهای بک لینک زیادی با قدرت و ویژگی های زیادی مانند Pitchbox وجود ندارد.

این شرکت چگونه خود را توصیف می کند:

«Pitchbox کار غرغر را خودکار می‌کند تا بتوانید روی کاری که بهترین کار را انجام می‌دهید تمرکز کنید: ایجاد ارتباطات واقعی و شخص به فرد با افرادی که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید.»

اگر در مورد استراتژی ساخت لینک خود جدی هستید و برند خود را به سطح بالاتری می رسانید، Pitchbox یک ابزار بک لینک است که باید به طور مرتب به آن دسترسی داشته باشید.

Outreach نام بازی است، وقتی صحبت از ایجاد لینک های طبیعی با بالاترین کیفیت می شود. با استفاده از این ابزار، می توانید فرصت های هدفمند را بر اساس اولویت های جستجوی خود پیدا کنید. همچنین اطلاعات تماس و پروفایل های اجتماعی برای هر مشتری گنجانده شده است.

اما، Pitchbox با ارائه یک ویژگی پیگیری خودکار، همه چیز را یک قدم جلوتر می برد. این به شما این فرصت را می دهد تا با مشتریان احتمالی پیوند ورودی در ارتباط باشید، حتی زمانی که زمان لازم برای انجام این کار را ندارید.

در نهایت، قالب‌های هوشمند آن تضمین می‌کنند که دسترسی شما از سایرین متمایز است. شما نمی خواهید ایمیل شما دفن شود. شما می خواهید آن را جدی گرفته شود. از طریق استفاده از یک قالب به خوبی سازماندهی شده، می توانید هر حوزه را شخصی سازی کنید و آن را تبدیل به یک تغییر بازی برای یک استراتژی ساختمانی پیچیده کنید.

Pitchbox انواع مختلفی از ویژگی های سطح بالا را ارائه می دهد، همه بدون اینکه شما را با جزئیات بی مورد درگیر کند. این یک امتیاز بزرگ برای هر کسی است که به دنبال ایجاد پیوندها به شیوه ای کارآمد است.

image00

6. Whitespark

سئوی محلی بیش از آنچه به نظر می رسد وجود دارد. اگر علاقه مند به رتبه بندی برای عبارات جستجوی محلی هستید، استفاده از ابزار SEO Whitespark به نفع شما خواهد بود.

مثالی از این عبارت جستجوی «گل‌فروشان پیتسبورگ» است. این موارد زیر را در گوگل نشان می دهد:

image04

این برخلاف جستجوی کلی برای “گلفروشان” یا یک اصطلاح مرتبط است.

Whitespark به عنوان یک ابزار SEO محلی ساخته شده است. در اینجا چیزی است که می تواند برای شما انجام دهد:

“از جستجوگر پیوند برای یافتن سریع و آسان فرصت های پیوند برای وبلاگ نویسی مهمان، دایرکتوری های خاص، صفحات پیوند، حمایت های مالی و موارد دیگر استفاده کنید.”

همانطور که برای نقل قول های NAP جستجو می کنید، متوجه می شوید که این ابزار SEO بهترین دوست شماست. در وقت شما صرفه جویی می کند، به شما کمک می کند تمرکز خود را محدود کنید و اطلاعاتی را که برای مهندسی معکوس نقل قول های رقابتی خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

ابزار جستجوگر Whitespark به شما کمک می کند تا این نوع فرصت ها را پیدا کنید:

  • ارسال مهمان
  • بررسی ها
  • کمک های مالی
  • دایرکتوری ها
  • سازمان های حرفه ای

همه این فرصت‌ها شما را در موقعیتی قرار می‌دهند که بتوانید بک لینک‌هایی با کیفیت بالا به سایت خود بسازید، با این هدف که محبوبیت لینک و رتبه‌بندی خود را برای شرایط محلی بهبود بخشد.

می‌توانید از Whitespark در مقیاس وسیع استفاده کنید، اما برای کسانی که روی نتایج محلی تمرکز دارند بهترین است.

image08

7. بک لینک ها را رصد کنید

این یکی از ابزارهای بک لینک سنتی شما نیست، اما ابزاری است که قطعاً باید به طور منظم از آن استفاده کنید.

در اینجا چند کار وجود دارد که مانیتور بک لینک ها می توانند برای شما انجام دهند:

  • اطلاعات مربوط به هر بک لینک جدید را ارائه دهید.
  • اطلاعات مربوط به رتبه بندی کلمات کلیدی و سرعت سایت را ارائه دهید.
  • هنگامی که یک رقیب پیوند جدیدی به دست آورد، هشدار ارسال کنید.

اگر می خواهید از این ابزار برای استراتژی ساخت لینک خود استفاده کنید، این آخرین نکته ای است که باید به آن توجه کنید.

اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که رقبای خود را از طریق داشبورد تنظیم کنید. از آنجا، باید به هر لینک ورودی جدیدی که رقابت شما دریافت می کند، توجه زیادی داشته باشید. این به شما درک بهتری از استراتژی ساخت لینک آنها می دهد، در حالی که شما را در موقعیتی قرار می دهد که آنها را پیوند به پیوند مطابقت دهید.

اگر فکر می‌کنید وب‌سایت شما شایسته همین پیوند است، اکنون در موقعیتی هستید که می‌توانید سریعاً به آن دسترسی پیدا کنید و گفتگو را شروع کنید. با استراتژی ساخت لینک مناسب، ممکن است بتوانید بک لینک رقیب خود را با یک لینک به وب سایت خود جایگزین کنید.

چیز دیگری که در مورد این ابزار بک لینک دوست دارم معیارهای سئو آن است. این به شما امکان می دهد در مورد هر بک لینک بیشتر بدانید، از جمله:

  • وضعیت پیوند
  • متن های لنگر
  • MozRank
  • تشخیص میزبان IP
  • تعداد لینک های خارجی
  • سهام اجتماعی

نام این ابزار بک لینک گویای همه چیز است. اگر برای نظارت بر بک لینک های خود و همچنین کارهایی که رقیب شما انجام می دهند به کمک نیاز دارید، مانیتور بک لینک شما را تحت پوشش قرار می دهد.

image09

8. Linkstant

لینک بیلدینگ به یک چیز خلاصه می شود: ایجاد لینک های طبیعی با کیفیت بالا تا حد امکان. اگرچه کیفیت مهمتر از کمیت است، اما این بدان معنا نیست که نمی خواهید بدانید چه زمانی یک لینک ورودی جدید را ایمن می کنید.

Linkstant با این فرض ساخته شده است که شما می خواهید در مورد هر بک لینک جدید به وب سایت خود بدانید. با یکی از این ابزارهای بک لینک، در مورد هر لینک، در حال حاضر، نه بعدا، خواهید فهمید.

هیچ فرآیند دستی بیشتری برای تعیین دقیق بک لینک های جدید به جز این ابزار بک لینک وجود ندارد. هنوز لازم نیست روزها یا حتی ماه ها منتظر بمانید تا در مورد بک لینک های جدید خود بدانید.

در اینجا برخی از مزایای استفاده از Linkstant آورده شده است:

  • این شما را با انگیزه نگه می‌دارد، زیرا هیچ چیز هیجان‌انگیزتر از این نیست که بدانید یک بک لینک با کیفیت و رایگان را تضمین کرده‌اید.
  • می‌توانید ببینید چه کسی بیشتر به وب‌سایت و محتوای شما علاقه‌مند است و از آن برای مزایای آینده استفاده کنید.
  • می توانید ببینید که چرا دیگران به دلایل خوب یا بد به وب سایت شما لینک می دهند. اگر پیوند با یک بررسی منفی همراه باشد، می توانید فوراً اقدام کنید.

Linkstant را نمی‌توان مستقیماً به ایجاد پیوندهای جدید نسبت داد، اما به‌طور غیرمستقیم از راه‌های مختلفی به استراتژی ساختمان شما کمک می‌کند.

برای مثال، ممکن است متوجه شوید که یک پست وبلاگ خاص مورد توجه زیادی قرار گرفته است. از آنجایی که پیوند پس از پیوند ایجاد می کند، نباید عقب بنشینید و اجازه دهید همه چیز اتفاق بیفتد. هنگامی که می دانید یک پست داغ است، می توانید محبوبیت پیوند را برای هر چیزی که ارزش دارد، مانند تبلیغ آن در فیس بوک ، دوشید .

ابزاریهایی که به شما بک لینک بیشتر
ابزاریهایی که به شما بک لینک بیشتر

(عکس از بکلینکو )

9. لینکودی

Linkody، تقریباً مشابه Linkstant، ابزارهای مختلف بررسی بک لینک را برای درک بهتر بک لینک های شما ارائه می دهد. همچنین به شما یک نمای کلی واضح از آنچه رقابت شما با توجه به استراتژی ساخت لینک آنها انجام می دهد، می دهد.

یکی از ویژگی های برتر Linkody این است که وقتی رقیب یک بک لینک جدید دریافت می کند، به شما ایمیل ارسال می کند. این هشدار باید شما را روی انگشتانتان قرار دهد، به این معنی که می‌خواهید همان پیوند را تعقیب کنید تا همگام باشید.

همچنین می توانید از Linkody برای بررسی کل پروفایل بک لینک رقیب خود استفاده کنید:

image01

با این کار اطلاعات زیر در اختیار شما قرار می گیرد:

  • تعداد لینک ها
  • وقتی هر پیوند کشف شد
  • آدرس اینترنتی از کجا آمده است
  • متن لنگر
  • Moz Domain Authority
  • IP
  • TLD
  • EFL

همه این جزئیات می تواند به شما در درک بهتر رقابت کمک کند. اگر از یک رقیب برتری ندارید، ممکن است مجبور نباشید بیشتر از نمایه بک لینک آنها جستجو کنید تا دلیل آن را بفهمید.

لینکودی فرآیند ساخت لینک خود را به سه مرحله تقسیم کرده است:

  • مکان یابی و نظارت بر بک لینک ها
  • ارزیابی بک لینک ها از طریق معیارهای پیشرفته
  • بازنگری استراتژی بک لینک رقبا (برای بهتر کردن استراتژی شما).

با استفاده از این رویکرد سه مرحله ای، می توانید از یکی از ابزارهای بک لینک مانند Linkody برای درک بهتر رقابت خود استفاده کنید و لینک بیلدینگ خود را به سطح بعدی ارتقا دهید.

10. GroupHigh

“بهترین وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرها را بیابید، روابط خود را مدیریت کنید و ارزش محتوای خود را بسنجید.”

اینگونه است که GroupHigh خودش را توصیف می کند و من خودم بهتر از این نمی توانستم بگویم.

استفاده از GroupHigh به سادگی برخی از ابزارهای بک لینک دیگر نیست، اما این لزوما چیز بدی نیست. دلیلی برای این وجود دارد: ویژگی های بیشتری نسبت به بقیه دارد.

شروع به معنای وارد کردن چند کلمه کلیدی بر اساس صنعت شماست. بنابراین، اگر در فضای خودرو هستید، ممکن است کلمات کلیدی مانند: خودروهای جدید برای فروش، خودروهای دست دوم برای فروش، بررسی خودرو و موارد مشابه را انتخاب کنید.

هنگامی که نتایج شما برگردانده شد، می توانید بر اساس آخرین تاریخ ارسال و Domain Authority فیلتر کنید. این دو چیز را تضمین می کند:

  • شما در حال دسترسی به وبلاگ های فعال هستید.
  • شما فقط وبلاگ هایی با شهرت قوی را در نظر می گیرید.

چیز دیگری که در مورد ابزار بررسی بک لینک مانند GroupHigh دوست دارید، توانایی ردیابی نتایج خود به طور مستقیم از داشبورد است. این به شما ایده روشنی از اینکه چه چیزی کار می کند، چه چیزی نیست و چگونه می توانید رویکرد خود را در آینده تنظیم کنید، می دهد.

در رابطه با سئو، ساخت بک لینک رایگان و تجزیه و تحلیل اجتماعی، ابزار بررسی کننده ای که اطلاعات بیشتری از این ابزار جمع آوری کند، پیدا نخواهید کرد.

image05

11. BuzzStream

“Outreach” واژه‌ای است که با گذشت هر روز به افزایش خود ادامه می‌دهد. در دنیای سئو، این چیزی نیست جز ارتباط با صاحبان وب سایت برای ارائه چیزی ارزشمند در ازای یک بک لینک رایگان.

با BuzzStream، می توانید فرآیند اغلب چالش برانگیز ارتباط با ایمیل را ساده کنید.

در اینجا چیزی است که BuzzStream در مورد ویژگی های لینک بیلدینگ خود می گوید:

پروژه های توسعه پیوند خود را در مسیر خود نگه دارید – و با لمس یک دکمه ببینید هر کمپین در کجا قرار دارد. یادآورهایی را برای پیگیری، پیگیری پیشرفت کمپین، و به اشتراک گذاری وظایف با تیم خود تنظیم کنید – بنابراین مانند یک ماشین خوب کار می کنید.

چند بار تا به حال یک ایمیل ارسال کرده اید و سپس همه چیز را فراموش کرده اید؟ اگر در آینده این مسیر را دنبال کنید، به هدر دادن زمان و هزینه ادامه خواهید داد.

استفاده از BuzzStream روند شما را بهبود می بخشد، در وقت شما صرفه جویی می کند و به شما امکان می دهد بهترین نتایج ممکن را ایجاد کنید.

شما نباید انتظار داشته باشید که هر ایمیلی پاسخ مثبت ایجاد کند، اما هرچه بیشتر ارسال کنید، شانس بیشتری برای برقراری ارتباط خواهید داشت. استفاده از BuzzStream تمام استرس این فرآیند را از بین می برد.

image07

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *