Buy cheap website traffic
سایت مزایده و حراجی آنلاین

سایت مزایده و حراجی آنلاین

سایت مزایده و حراجی آنلاین با توجه به هدف فروش حداکثری شکل می گیرند؛ در طراحی سایت مزایده بر خلاف مزایده هایی که به صورت حضوری انجام می شوند، فروشنده و خریدار، هر دو  به صورت آنلاین در سایت حضور دارند و خریداران باید به صورت آنلاین، برای محصول مورد نظر قیمت تعیین کنند.

در واقع با مهیا شدن فضاهای آنلاین و دسترسی بسیاری از افراد به بسترهای اینترنتی، این امکان برای مزایده هم فراهم شده است و فروشندگان می توانند با ثبت نام در سایت مزایده یا حراجی آنلاین، محصولات خود را به معرض نمایش و فروش بگذارند.

شما نیز با طراحی چنین وبسایتی، برای خریدار، فروشنده و کالای مورد نظر، بستر مناسبی را برای دیده شدن و فروش حداکثری فراهم می کنید و با تعیین سطح دسترسی کاربران، می توانید بر اعمال فروشندگان و خریداران نظارت کامل داشته باشید.

سایت مزایده و حراجی آنلاین

امکانات و مزایای طراحی سایت مزایده و حراجی

در این قسمت از مقاله، سعی کرده ایم راجع به بهترین و جذاب ترین امکانات و مزایای طراحی وب سایت مزایده آنلاین، مواردی را برای شما بیان کنیم.

مزیت ها و امکاناتی که هر کدام به تنهایی می توانند نگاه شما را نسبت به سایت مزایده آنلاین، تغییر دهد و شما را به طراحی چنین سایتی در بستر وب سوق دهد.

این مزایا و امکانات به گونه ای هستند که ممکن است شما در طراحی سایت مقاله یا طراحی سایت مهندسی با آنها مواجه شده باشید

10 سایت مزایده و حراجی آنلاین در سال 2019

اگر به دنبال یک معامله خوب هستید، می توانید آن را در سایت های حراجی آنلاین پیدا کنید. ماشین ها، جواهرات؛ لباس، کتاب، خانه و زمین با قیمت های معقول و تنوع شگفت انگیز در این وب سایتهای مزایده ای وجود دارد. کلکسیونرها – از کلکسیونرهای جنگ ستارگان تا دیزنی- بیشتر از هر کسی قدر این نوع سایت ها را می دانند زیرا بدون نیاز به سرمایه زیاد؛ می توانند کلکسیون خود را کامل تر کنند.

EBay : جایی که افراد از سراسر جهان در آن خرید و فروش می کنند.

eBay
نقاط قوت- یک سایت با طراحی و زیرساخت عالی و سیاست ها و روش های سنجیده شده- اعتبار خریدار/فروشنده بخش کلیدی تراکنش ها می باشد.- همه چیز در eBay پیدا می شود.نقاط ضعف- خریداران حرفه ای معمولا در قیمت گذاری های لحظه آخری شرکت میکنند و این امر موجب ضرر کاربران معمولی و گاه به گاهی می شود.- سیستم فیدبک؛ در برخی روشها؛ نوعی Mutually Assured Destruction است یعنی تخریب حتمی متقابل است.   

Ebay یکی از قدیمی ترین سایت های حراجی آنلاین است و یک مجموعه عظیم برای مزایده ارائه می دهد. همه چیز در eBay قابل خرید و فروش است، از الماس گرفته تا لباس های دست دوم تا املاک و مستغلات.

خریداران می توانند در قیمت گذاری شرکت کنند و یا مستقیما خرید انجام دهند. فروشندگان نیز می توانند برای خلاص شدن از چیزهایی که دیگر آنها را نمی خواهند؛ از eBay استفاده کنند.

این شرکت ادعا می کند که جایی است که کل جهان در آن خرید و فروش و داد و ستد می کند. به نظر نمی رسد که چیزی در این فروشگاه پیدا نشود. پیشنهادات خود را به صورت آنلاین از طریق رایانه یا اپلیکیشن حراجی eBay در معرض دید عموم قرار دهید.

گاهی اوقات وجود بیش از حد چیزهای خوب منفی است. راههایی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید محصولاتی که به دنبال آنها هستید را در این سایت یافته و خریداری کنید.

سایت ShopGoodwill : یک موسسه غیرانتفاعی که به افراد نیازمند کمک میکند

GoodWill
نقاط قوت:رسیدن به سود یکی از نقاط مثبت این سایت است.موارد منحصربفرد؛ گنجینه های ارزشمندپلتفرم آسان برای استفادهنقاط ضعف:بسیاری از چیزهای بی اهمیت در سایت وجود دارد که باید کالای مورد نظر خود را در بین آنها پیدا کنید.ممکن است کمکهای مالی توسط سایت ShopGoodwill.com,  به صورت گزیده ای و گلچین، دریافت شود که به ضرر تجربه خرید خرده فروشی هاست. 

یک سازمان غیراتفاعی است که خرده فروشی هایی را با قصد جمع آوری پول برای افراد معلول و یا افراد نیازمند، اداره می کند. این یک سایت حراجی آنلاین است که حاصل تلاش مشترک فروشگاه های GoodWill در سراسر ایالات متحده آمریکاست و انواع مختلفی از محصولات از دوربین تا تجهیزات ورزشی را فراهم می کند

Listia : نیازی به پول نقد نیست، فقط اشیاء قدیمی خود را اهدا کنید

Listia
نقاط قوت:یک تجربه جالب در حراجی آنلاینارز درون برنامه ای هم از طریق ارجاعات و هم از طریق فروش بدست می آید.نقاط ضعف:سیستم اعتباری سایت بی دلیل پیچیده است.کاربران زیادی ندارد.

به جای استفاده از پیشنهادات نقدی، Listia به کاربران خود اعتبار می دهد؛ همه ی موارد از نظر فنی رایگان هستند. در این سایت کاربران چیزهایی که دیگر به آنها نیازی ندارد را لیست میکنند . کاربران دیگر با استفاده از اعتباری که از ارجاع کاربران دیگر یا فروش کالاهای خود  بدست آورده اند می توانند این کالاها را در حراجی بدست آورند. کاربری که بیشترین اعتبار را دارد می تواند آن کالا را بدست بیاورد. (سایت نوعی اعتبار و ارز درون برنامه ای را به ازاء داد و ستد به کاربران می دهد و کالاها با دریافت و پرداخت وجه، مبادله نمی شوند).

سایت UBid : کالاهای بیش از ظرفیت انبار؛ حراجی های آخر دوره و محصولات بازسازی شده

UBid
نقاط قوت:پیشنهادات زیاد از حراجی های آخر دوره یا اشیا بازسازی شده.سادگی در جستجوی وب سایت، با یک دسته بندی شفاف و مناسبنقاط ضعف:بسیاری از کالاهای نامرغوب، لیست محصولات را خراب میکنند.برای دیدن برخی جزئیات می بایست بر روی معاملات کلیک کنید.

UBid باقی مانده  و اضافات انبار برندهای مشهور مانند سونی و دل را به حراج می گذارد. از آنجا که موجودی انبار تخفیف می خورد؛ شما می توانید معاملات بسیار خوبی انجام دهید. این سایت محصولات جدید، کالاهای اضافه در انبار؛ حراجی و اقلام بازسازی شده در بیش از 25 دسته بندی شامل وسایل الکترونیکی، کلکسیون ها، جواهرات و افتخارات ورزشی  را ارائه می دهد. ارسال محصولات به 10 کشور امکان پذیر است.

GovDeals: موارد مازاد دولت و کالاهای توقیف شده

GovDeals
نقاط قوت:تنوع اقلام از تجهیزات اداری تا تجهیزات صنعتی سنگینشرایط و ضوابط بسیار روشن برای هر فروشحراجی قانونی دولتنقاط ضعف:ارسال به خیلی از نقاط وجود ندارد بنابراین شما باید برای دریافت محصول، خودتان اقدام کنید.فهرست های آنلاین همیشه توسط افرادی که تجربه ی فروش و بازاریابی دارند، نوشته نمی شود. 

GovDeals پورتال رسمی مزایده های دولت آمریکاست که دامنه ی اقلام آن از زمین تا کامپیوتر و ماشین است. دسته بندی های سایت شامل اقلام مازاد و مصادره شده از سازمان های دولتی مختلف است. قوانین و آئین نامه های آن بسته به سازمان مشارکت کننده متفاوت است و شما پس از بدست آوردن کالا در حراجی، مستقیما با همان سازمان در ارتباط هستید. معاملات فوق العاده هستند اما قبل از اینکه در حراجی شرکت کنید مطمئن شوید که کالای خریداری شده، خدمات بسته بندی و ارسال دارد زیرا اکثر فروشندگان خدمات بسته بندی، حمل و ارسال کالا ندارند. ممکن است خود خریدار مسئول انتقال کالا باشد و یا باید جداگانه هزینه ارسال را برعهده بگیرد.

PropertyRoom.com : حراجی آنلاین پلیس

PropertyRoom    

نقاط قوت:تنوع زیاد اقلامشامل اقلامی که توسط سازمان های انتظامی فروخته می شود و اموالی که از متهمان جنایی کشف و ضبط می شود.یک وب سایت مرتب و آسان برای استفاده نقاط ضعف:لیست محصولات ممکن است کاملا مناسب نباشد (اصطلاحا بگیر و نگیر دارد).شما مستقیما با اداره پلیس در ارتباط هستید و نه سایت PropertyRoom.com، بنابراین خرید و ترتیب دریافت کردن می تواند متنوع باشد.در برخی موارد واگذار کردن امول مصادره شده می تواند کمی پیچیده باشد.

مقادیر قابل توجهی از کالاها در جریان اجرای قانون، مصادره می شوند که سایت PropertyRoom امکان حراجی این اقلام را به پلیس میدهد. جای تعجب نیست که وسایل نقلیه ی بسیار زیادی در این سایت وجود دارد؛ بلکه علاوه بر آن؛ اقلامی مانند لوازم الکترونیکی، جواهرات، آثار هنری و کلکسیون و لوازم مد نیز در آنها موجود است.

مزایده های IRS : تمرکز بر اقلام گرانبها

IRS
نقاط قوت:یک سایت قانونی که توسط وزارت خزانه داری ایالات متحده اداره می شود، و نه یک پیمانکار واسطتاکید بر اشیاء گران قیمتنقاط ضعف:پیچیدگی کار با فرایندهای فدرالمحدودیت در دسترسی، تقریبا 300 مزایده در سال

اجازه ندهید که این سایت برق چشمان شما را بدزدد، IRS یک وب سایت است که گنجینه هایی را به فروش می رساند که در هیچ سایت دیگری قابل یافتن نیست. همه ی محصولات این سایت دارای کد درآمد ملی هستند؛ و در شرح محصول آن بیان می شود که از کجا بدست آورده شده اند، مالیات به آن تعلق نمی گیرد و در حراجی فروخته شده اند.

فرایند حراجی در این سایت کمی پیچیده تر از سایت های حراجی دیگر است اما اقلام نیز مانند زمین و خانه دارای ارزش و بهای بالاتری نسبت به سایر اقلام فروشگاه های دیگر هستند. دسته بندی ها شامل معاملات خوب در هر چیز از جواهرات گرفته تا آثار هنری باارزش تا املاک تجاری هستند.

حراجی AuctionZip: به حراجی آنلاین زنده ملحق شوید

AuctionZip
نقاط قوت:سایت به شکل یک سالن حراجی طراحی شده است که در صفحه اصلی سایت با حراجی های در حال برگزاری و برنامه زمانبندی برای حراجی های بعدی مواجه خواهید شد.حراجی در لحظه و به صورت زندهطراحی ساده و شفاف سایتنقاط ضعف:برخی از مزایده ها خیلی بزرگ هستند.نیاز به ثبت نام برای مشاهده محصولات باعث می شود تا در زمان جستجوی اتفاقی نتوان همه محصولات را مشاهده نمود. 

اگر به دنبال یک سایت حراجی به صورت زنده هستید، سایت AuctionZip دقیقا همان جایی است که به دنبال آن هستید. این حراجی های آنلاین رویدادهایی هستند که کاربران می توانند از طریق مرورگر وب آنها را مشاهده کنند و  پیشنهادات خود را برای آنها ثبت کنند. با قابلیت پیشنهاد آنلاین، کاربران می توانند در حراجی های سراسر دنیا بدون نیاز به هیچ نرم افزار خاصی و یا دانلود ابزاری شرکت کنند. این وب سایت مزایده هایی که در حال برگزاری هستند و یا بزودی شروع می شوند را نمایش می دهد. پس از آن که برای پیشنهاد قیمت ثبت نام کنید؛ مستقیما به حراجی منتقل میشوید جایی که می توانید مشاهده کنید که چه اتفاقی در لحظه در حال وقوع است و پیشنهادات  لحظه ای خود را مطرح سازید.

Municibid : جایی برای یافتن اموال مازاد شهرداری و اموال ضبط شده

Municibid
نقاط قوت:اقلامی که از سازمانهای دولتی و شهرداری برای حراج گذاشته شده است.گستره ی وسیعی از اقلام، از بطری های شیشه ای گرفته تا تجهیزات صنعتی سنگین نقاط ضعف: خانواده های حقوقی زیاد در این حراجی شرکت نمی کنند.اگر در یک پیشنهاد غفلت کنید؛ عوارض و قوانین سختگیرانه ای اعمال می شود.در اکثر موارد، در صورتی که در یک پیشنهاد برنده شوید، به صورت اتومات 8درصد از کارت اعتباری ای که در زمان ثبت نام درج کردید؛ کم می شود.

ممکن است تعجب کنید که بتوانید بر روی چیزهایی دست بگذارید که دولت دیگر آنها را نمی خواهد.سایت Municibid بهترین گزینه برای این کار است.در واقع این یک وب سایت که  سازمان های دولتی، مدارس، مقامات و موسسات رفاهی می توانند اموال مصادره شده یا اقلام مازاد خود را مستقیما به مردم بفروشند. اقلام حراجی شامل اتومبیل، قایق، مبلمان، کامپیوتر، تجهیزات آشپزخانه و غیره.

Webstore.com : کالاهای نادر و کلکسیونی

webstore
نقاط قوت:دسته بندی های عجیب اقلاماگر کار با سایت eBay را بدانید؛ می توانید با سایت Webstore.com ارتباط برقرار کنید.نقاط ضعف:طراحی ناموزون سایتتبلیغات – تبلیغات بسیار زیاد

Webstore.com یک سایت حراجی است که از طریق کمک های مالی و تبلیغات تامین هزینه می شود. بنابراین هزینه اقلام در این سایت کم است و نیازی به پرداخت هزینه ی عضویت نیست. اگر چه همه نوع محصولی در این سایت حراجی فروخته نمی شود، اما مزایده های آنلاین آن برای کالاهای کمیاب و کلکسیونی  و همچنین آخرین تکنولوژی های روز دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. دسته بندی های حراجی شامل دوربین؛ آثار هنری، افتخارات ورزشی، مشاور املاک و غیره می باشد.

ضرورت طراحی سایت مزایده به صورت موبایل فرندلی

برای اینکه کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت مزایده، راحت و بدون دردسر از طریق گوشی موبایل وارد سایت شوند، شما موظف هستید که این صفحه را بر اساس قوانین و الگوریتم های گوگل که یکی از آنها موبایل فرندلی بودن سایت است، طراحی کنید.

معمولاً افزایش سرعت بارگذاری در تلفن همراه یک راه حل بسیار آسان برای یک توسعه دهنده حرفه ای است. گاهی اوقات فایل ها، تصاویر، فیلم ها و … بسیار بزرگ و حجیم هستند که می توانند سرعت شما را تا حد چشمگیری کاهش دهند.

سرعت بارگذاری وبسایت هم یکی از مواردی است که به موبایل فرندلی بودن آن صفحه بسیار کمک می کند و کاربران در این حالت، می توانند بدون کوچک ترین مشکلی به صفحه سایت وارد شوند.

سایت مزایده و حراجی به چند دسته تقسیم می شوند؟

این دسته از وب سایت ها در فضای موتورهای جستجوگری مثل گوگل به اشکال مختلفی طراحی می شوند.

این دسته بندی ها عبارتند از:

  • طراحی وب سایت مزایده خودرو و موتورسیکلت
  • طراحی سایت مزایده گوشی موبایل
  • طراحی وبسایت مزایده کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ
  • طراحی سایت مزایده برای خرید و فروش طلا و زیورآلات
  • طراحی حرفه ای سایت برای مزایده لوازم قدیمی و عطیقه جات
  • طراحی تخصصی سایت مزایده برای خرید و فروش لوازم مد و پوشاک
  • طراحی و ساخت وبسایت مزایده برای خرید و فروش لوازم آرایشی _ بهداشتی
  • طراحی سایت برای به مزایده گذاشتن کتاب و ملزومات فرهنگی
  • طراحی و پیاده سازی صفحه وب مزایده برای ملزومات خانه و آشپزخانه
هزینه طراحی سایت مزایده

هزینه (قیمت) طراحی سایت  مزایده چقدر است؟

قطعا هر  مجموعه یا فردی که قصد طراحی سایت را  دارد یکی از سوالات و ابهامات مهم در این زمینه برای آن ها قیمت و تعرفه های مربوط به طراحی سایت است.

به طور کلی بیان هزینه دقیق در فرایند طراحی سایت با توجه به ایده ها و امکاناتی که کارفرمای محترم در نظر دارد متفاوت است. اما برای دریافت اطلاعات بهتر در این زمینه شما میتوانید از صفحه مربوط به تعرفه های طراحی سایت از طریق لینک زیر دیدن فرمایید. در غیر این صورت از طریق شماره تماسهای موجود در بالا و پایین صفحه میتوانید با کارشناسان شرکت همیار توسعه در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *