Buy cheap website traffic
آیا وب 3.0 از وب سایت ها و تبلیغات محتوا پشتیبانی می کند؟

آیا وب 3.0 از وب سایت ها و تبلیغات محتوا پشتیبانی می کند؟

وب 3 و تبلیغ یک نکته خیلی مهم برای داندگان محیط تبلیغاتی در وب و شبکه های اجتمایی است . بسیاری هنوز اشنایی کامل با این تکنولوژی جدید ندارند و به دنبال یافتن منابع اطلاعاتی هستند .

و بسیاری نیز هستند که نگران تبلیغ های خود در اینترنت و هزینه و البته درآمد زایی هستند .

ارز دیجیتال. بلاک چین. متاورس. واقعیت مجازی. وب 3.0. همه اینها جدیدترین مفاهیم و کلمات رایج پیرامون دنیای فناوری هستند.

تا به حال، ممکن است در مورد Web3 که به عنوان Web 3.0 نیز شناخته می شود، شنیده باشید. اما این دقیقا چیست؟ ما در مورد چگونگی حرکت همه چیز و همچنین اینکه وب 3.0 به کجا می رود صحبت خواهیم کرد.

تکامل اینترنت

ابتدا، تکرارهای قبلی وب چیست؟ اجازه دهید به طور خلاصه به عقب برگردیم تا درک بهتری پیدا کنیم.

وب 1.0 اولین مرحله اینترنت بود. اواخر دهه 1980 تا اواخر دهه 1990 / اوایل دهه 2000 زمانی بود که این تغییر در حال رخ دادن بود. اینترنت در این مرحله از زمان فقط خواندنی بود، به این معنی که تعامل کاربر بسیار کمی مانند آنچه امروز می بینیم وجود داشت. هدف اصلی آن انتشار اطلاعات، مانند یک دایره المعارف بود.

پس از حباب دات کام، وب 2.0 یا وضعیت فعلی اینترنت آمد. همانطور که می دانید، ما اکنون روی برنامه های کاربردی غنی، محتوای تولید شده توسط کاربر و افزایش تعامل متمرکز شده ایم. به اطلاعات شخصی فکر کنید.

نگاهی به این خلاصه کوتاه از تفاوت های بین نسخه ها بیندازید. در اینجا تعدادی از ویژگی ها و ویژگی های تعیین کننده هر تکرار را مشاهده خواهید کرد.

Screen Shot 2022 01 10 at 11.44.44 AM

وب 3.0 چیست؟

وب 3.0 به راحتی خلاصه نمی شود. شما نمی توانید تعریفی بر روی یک پایگاه دانش اینترنتی عینی پیدا کنید.

به طور خلاصه می توان آن را تکامل استفاده و تعامل وب توصیف کرد که شامل تغییر وب به یک پایگاه داده است. پس از مدت زمان طولانی تمرکز روی قسمت جلویی، ارتقاء سطح پشتی وب را امکان پذیر می کند.

به وب 3.0 به عنوان اصطلاحی فکر کنید که برای توصیف بسیاری از تحولات استفاده از وب و تعامل بین چندین مسیر استفاده می شود. در این، داده‌ها در مالکیت نیستند، بلکه به اشتراک گذاشته می‌شوند، جایی که سرویس‌ها نماهای متفاوتی را برای یک وب/داده مشابه نشان می‌دهند.

پروتکل بلاک چین غیرمتمرکز وب 3.0 به افراد امکان می دهد به اینترنت متصل شوند که در آن مالکیت داشته باشند و به درستی برای زمان و داده های خود جبران شود. اینجاست که چیزهایی مانند ارزهای دیجیتال و NFT ها وارد عمل می شوند.

قیاس دیگری که به ذهن می رسد Pied Piper و رویای آنها برای اینترنت غیرمتمرکز است. بازگرداندن وب به دست کاربران

وب 3 و تبلیغ

وب 3 و تبلیغ چرا مهم است

این حرکت یا ابتکار اگر بخواهید، بر بازگرداندن قدرت به کاربران و دوری از شرکت های بزرگ متمرکز است. همانطور که در سال های اخیر به خوبی تبلیغ و بحث شده است، کسب درآمد از داده های شخصی کاربر بخشی از زندگی روزمره ما است که با اکراه پذیرفته شده است.

اگر به امکان بازپس گیری مالکیت داده های شخصی خود اهمیت می دهید، باید به وب 3.0 اهمیت دهید. اگر می خواهید از اینترنت استفاده کنید که مزایای یکسانی را برای همه کاربران فراهم می کند، می توانید در مورد Web 3.0 هیجان زده باشید.

علاوه بر این، اگر مزایای تمرکززدایی را درک می کنید، زمان آن رسیده است که اهمیت وب 3.0 را درک کنید. اگر چشم انداز اصلی شبکه جهانی وب را به خاطر دارید، وب 3.0 از بسیاری جهات جلوه ای از آن است. چند ترفند انجام شده است، اما به نظر می رسد که به آغاز این دوره جدید نزدیک می شویم.

تاثیر بر سایت های محتوا

اکنون، موضوع بحث این است که سایت‌های محتوا در رابطه با تلاش‌های جدید Web 3.0 در کجا قرار خواهند گرفت.

سایت‌هایی که هدف اصلی آن‌ها ارائه اطلاعات یا سرگرمی است، به وضوح با آن‌هایی که به‌عنوان یک سرویس کار می‌کنند یا افرادی با مقادیر زیادی داده کار می‌کنند متفاوت هستند – مانند هر نوع سایت محتوای وب 2.0 تولید شده توسط کاربر مانند فیس‌بوک.

از نظر تبلیغات، همه نشانه‌ها به فرصت‌های غنی و تعاملی‌تر از آنچه در حال حاضر وجود دارد، اشاره می‌کنند. آیا ساختار خرید و فروش آگهی تغییر خواهد کرد؟ این امکان پذیر است و به احتمال زیاد برای بهتر شدن.

پیش‌بینی‌ای که تا حدودی در مورد گوگل اتفاق افتاده است این است که جایگاه‌ها و دسته‌بندی‌های سایت‌هایی با مخاطبان مشابه در کنار هم قرار می‌گیرند. به این ترتیب آن دسته از شرکت‌هایی که این تبلیغات را خریداری می‌کنند، مخاطبان متناسب با نیازهای خود را به دست می‌آورند و صاحبان سایت‌ها نرخ تبلیغات بالاتری دریافت می‌کنند.

در این لحظه، منحنی یادگیری عظیمی برای کسانی که به دنبال پیاده سازی اصول وب 3.0 در یک نوع محتوای سایت هستند، وجود دارد.

اصطلاحاتی که به صورت آنلاین و از طریق خبرچینان دره سیلیکون می خوانید، همیشه ساده ترین هضم نیست. در وب 3.0 جاهای زیادی برای کاوش وجود دارد، اما همین اوایل، دشوار، گران است و بسیار متفاوت از آنچه در رسانه می خوانید خواهد بود.

با این گفته، شما هنوز نمی توانید برای یک روند خیلی زود باشید. اینترنت زنجیره‌های بلوکی واقعاً فرصت‌های منحصربه‌فردی برای ناشران دارد، اما ممکن است در ابتدا برای ناشرانی که از نظر فنی باهوش‌تر هستند و می‌خواهند در لبه‌های پیشرفته باشند، در نظر گرفته شود.

اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید، به برخی از برندها یا افراد مورد علاقه خود نگاه کنید تا ببینید آیا آنها وقت خود را برای این انقلاب سرمایه گذاری می کنند یا خیر.

106895726 1623412670817 gettyimages 1317721355 ajr 2436 20210512104604219

به طور خلاصه

نکته اینجاست که وب 3.0 در حال حاضر شروع شده است. به احتمال زیاد، تا 10 سال آینده به رشد و تکامل خود ادامه خواهد داد. آیا پهنای باند و قدرت محاسباتی در این لحظه در آن وجود دارد؟ نه.

زمانی که مهندسان دیرینه اعتراف می‌کنند که از نو شروع کرده‌اند و احساس می‌کنند هیچ چیز نمی‌دانند، لحظه‌ای فروتنانه است. تعجب می کنم که چه احساسی به بقیه ما می دهد.

به طور خلاصه، ما به دورانی نزدیک می‌شویم که شبیه به آنچه در اواخر دهه 1990 اتفاق می‌افتاد است. مالکیت دیجیتالی چیزی از طریق بلاک چین روندی مخرب است که انتظار می رود رشد کند. تاکنون در ژانویه 2022، بیش از 1 میلیارد دلار تراکنش در OpenSea صورت گرفته است – بازاری برای NFT ها و فقط بزرگتر می شود.

حرکت ما به سمت فناوری بلاک چین و یک سیستم غیرمتمرکز باید هیجان انگیز باشد. و در حالی که بدون درز یا یک شبه نخواهد بود، انتظار داشته باشید که با گذشت زمان بیشتر بشنوید.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *