Buy cheap website traffic
چطور وبسایت خود را تبلیغ کنیم؟

چطور وبسایت خود را تبلیغ کنیم؟

تبلیغ وب سایت  بدین معنا است که در رسانه های اجتماعی، دایرکتوری های آنلاین و انواع روش های دیگر برای اینکه روزانه وبسایتتان تکرار شود.

زمان زیادی را برای وبسایت صرف کنید:اینترنت تقریبا در تمامی صنایع جز در دسترس ترین ابزار به مصرف کنندگان است پس کسب و کار شما هم قطعا به وبسایت و فضای مجازی نیاز دارد، پس باید به بهترین نحو وبسایت خود را طراحی کنید به یاد داشته باشید که لازم نیست حتما قیمت های خود را در آن عنوان کنید.

اما باید تمرکز دقیقی بر روی مهارت های خود داشته باشید شاید برخی از بازدیدکنندگان اطلاعاتی را از شما داشته باشند  اما برخی از مشتری ها هم وجود دارند که از شما اطلاعات ندارند پس به نحوی باشید که مشتریان بتوانند به راحتی به روش کسب و کار شما و نمونه کارهایتان دسترسی داشته باشند با این تفاسیر باید وبسایت شامل خدمات شما، نمونه هایی از کارها، اطلاعات تماس، مطالب آموزشی از شما باشد.

پرداخت بابت تبلیغات آنلاین :برای افزایش بازدید وبسایت بهتر است لیست وبسایت های تبلیغاتی با ترافیک بالا را پیدا کنید، با آنها وارد مذاکره شوید و سپس بنرهای تبلیغاتی خود را در وبسایتشان قراردهید و با اینکار هر یک از بازدیدکنندگان آنها ممکن از با دیدن بنر

ایمیل مارکتینگ: یکی از راه های افزایش بازدید وبسایت ارسال ایمیل های گروهی  مهندسی شده است که می تواند شمار ورودی های سایت شما را با درج یک متن تبلیغاتی به همراه لینک در انتهای آن بالا ببرد، برای نگارش متون تبلیغاتی نیازمند دانستن بازاریابی محتوا هستید. اما در شروع اینکار از مشاوران این فن بهره ببرید و با آنها مشورت کنید.

تبادلات: برای اینکه وبسایت خود را تبلیغ کنید، به وبسایت ها و وبلاگ های دیگر بروید و در کامنت های آنها نظر دهید و لینک اطلاع رسانی در مورد مقاله ای که به کامنتتان مرتبط است را وارد کنید با این روش هم فعالیت مجموعه خود را نشان می دهید و هم بازدیدکنندگان هم می توانند شما را ببینند و دنبال کنند.

تبلیغات کلیک: با پرداخت هزینه به ازای هر کلیک بر روی بنر تبلیغیتان بازدید،می توانید وبسایت خود را تبلیغ کنید اینکار علاوه بر اینکه موجب مطرح شدن وبسایت شما می گردد موجب برندسازی شما نیز می گردد از لحاظ هزینه هم شاید گران باشد اما نرخ بازگشت سرمایه خوبی را به ارمغان برایتان می آورد.

بخش انتخاب ما: یکی از راه های افزایش تعداد بازدید وبسایت این است که بخشی از وبسایت را به موضوع دلیل انتخابتان اختصاص دهید و بگویید که مزایای انتخاب شما را در آن شرح دهید و در موردخدماتتان هم می توانید توضیح دهید با اینکار بازدید کننده  با ورود به وبساییتان می تواند متوجه شود که در صورت استفاده از محصولات و یا خدمات شما از چه مزیت هایی بهره مند خواهد گشت.

فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی بالا ببرید:شبکه های اجتماعی جز مکان های هستند که می توانید مشتریان خود را در آن پیدا کنید و معمولا بسیاری از شبکه های اجتماعی به وبسایت شما متصل می شوند از جمله این موارد می توان فیس بوک و پینترست و … را نام برد که مشتریان فعلی و آینده شما در این فضا ها حضور دارند و از این طریق می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید و به این نحو می توانند در مورد گذشته، حال و مسیر شما مطلع گردند و حتی بعد از خرید از شما بازهم از شما یاد بگیرند. فعال شدن در مکان هایی که بازار هدف شما هستند و در جوامع مرتبط با صنعتتان یکی از مهمترین فضاها برای شما و کسب و کارهایتان به شمار می آید.

استفاده از جشنواره های فروش: برای بالا رفتن فروش خود و بیشتر دیده شدن از جشنواره های فروش استفاده کنید و هنگامی که این خریدها را تعریف می کنید بعنوان مثال این امتیاز را به بازدیدکنندگان خود بدهید که اگر از وبسایت خرید کنند از درصد تخفیفی بهره مند می گردند.

بهینه سازی موتور های جستجو: اجازه دهید که موتورهای جستجو شما را به طبیعی در تمام ساعات روز پیدا کنند و شما را به دیگران معرفی کنند، اگر شما با واژه سئو آشنا نیستید بهتر است با یک سئوکار را استخدام کنید، مردم انتظار دیده شدن در فضای اینترتی دارند به همین دلیل کانون آگهی و تبلیغات رسانه هنر برتر این خدمت را برای مشتریانش طراحی کرده است تا بتواند در کنار مشاور تبلیغ بودن خود هم بتواند در این راه به مشتریانش کمک رساند.

چگونه سایت خود را برای تبلیغات در گوگل ادز آماده کنیم؟

چه کارهایی انجام دهیم تا سایت بهتری داشته باشیم؟

تا اینجا فهمیدیم که هر چقدر سایت ما بهتر باشد (ویترین و طراحی داخلی مغازه ما شیک‌تر و جذاب‌تر باشد)، شانس فروش ما هم افزایش می‌یابد. بنابراین، قبل از آنکه تبلیغ در گوگل را شروع کنیم (یا حتی هر روش دیگر تبلیغات)، اول باید مطمئن شویم که سایت ما آمادۀ فروش است و کاربران برای نهایی کردن سفارش خود، هیچ مانعی بر سر راه خود نمی‌بینند.

در این بخش، هدف ما این است که مهم‌ترین این اقدامات را با هم مرور کنیم تا خیالمان از بابت سایتی که داریم راحت باشد.

مزایا و خدمات کسب و کارتان را در سایت معرفی کنید

یکی از مسائلی که تاثیر مستقیمی در افزایش نرخ تبدیل ورودی به مشتری شما دارد، این است که ورودی‌های سایت بتوانند به شما اعتماد کنند و اینکه بتوانید نظرشان را جلب نمایید تا از محصولات یا خدمات شما استفاده کنند.

راه‌های ارتباطی با خودتان را در معرض دید کاربر قرار دهید

قبل از پرداختن به این مسئله، اجازه دهید مثالی بزنم. هدف یکی از مشتریان گرامی ما این بود که کاربران پس از دیدن تبلیغ وارد سایت بشوند و سپس با او تماس بگیرند. اما شماره تماس خود را در سایت قرار نداده بود.

نحوۀ هدفگیری محصولات و خدمات در سایت را مشخص کنید

قبل از شروع تبلیغات بهتر است برای هدفگیری محصولات و خدماتی که در سایت دارید برنامه‌ریزی کنید.

فرض کنیم شما یک فروشگاه لوازم خانگی دارید و محصولات زیادی از قبیل یخچال، هود، فر و… را به فروش می‌رسانید. خب، به نظر شما، کاربری که کلمه کلیدی «خرید اینترنتی هود» را جستجو می‌کند، باید به  کدام صفحه از سایت شما وارد شود؟ بهترین حالت برای این کاربر این است که به طور مستقیم وارد صفحه محصولات هود شما شود. به همین شکل، کاربری که «خرید یخچال» را سرچ می‌کند، به صفحه محصولات یخچال شما هدایت گردد.

البته شما انتخاب‌های دیگری نیز دارید. مثلاً اینکه همه کاربران را بدون در نظر گرفتن چیزی که جستجو می‌کنند، به صفحه اصلی سایت بفرستید که البته این کار را توصیه نمی‌کنم. زیرا کاربری که دنبال خرید هود است، نیازی به دیدن سایر محصولات شما ندارد و این کار ممکن است او را سردرگم کند.

پس قبل از هر چیزی لازم است تکلیف محصولات یا خدمات خودتان در سایت را مشخص نمایید. دسته‌بندی محصولات باید مشخص شود و باید برنامه‌ریزی کنید که قرار است چگونه محصولات / خدمات خودتان را هدفگیری نمایید.

مطمئن شوید سایت شما سرعت مناسبی دارد

شاید هیچ چیزی به اندازه سرعت پایین یک سایت اعصاب خوردکن نباشد! البته، یک راهکار بسیار ساده برای جلوگیری از این اعصاب خوردی وجود دارد، آن هم این است که هرچه سریع‌تر از سایت خارج شویم! پس دوستان عزیز، اگر می‌بینید که سایت شما به دلیل مشکلات فنی سرعت پایینی دارد هرچه سریع‌تر دست به کار شوید و مشکل را برطرف کنید. زیرا نه خدا از سایت کند خوشش می‌آید، نه خلق خدا و نه گوگل ادز!

استفاده از گواهی SSL هم توصیه می‌شود

تبلیغ وب سایت

با استفاده از این گواهی (که از سرویس هاستینگ خود می‌توانید آن را دریافت کنید)، دامنۀ سایت شما از http به https تغییر می‌کند. البته بدون داشتن این گواهی همچنان می‌توانید در گوگل تبلیغ کنید، اما گوگل ادز توصیه می‌کند که تبلیغ‌دهندگان حتماً گواهی ssl را دریافت کنند و به سایت‌هایی که فاقد این گواهی هستند، اخطار می‌دهد.

تا جایی که ممکن است از پاپ-آپ‌ها استفاده نکنید

بالای 99% درصد پاپ آپ‌ها نتیجه‌ای جز پرت کردن حواس کاربران ندارند! شخص من از اینکه وارد سایتی شوم و پنجرۀ بزرگی، ناگهانی و ناخواسته در وسط صفحه برایم باز شود، احساس ناخوشایندی پیدا می‌کنم. بخصوص که دکمۀ بستن خیلی از ازن پاپ-آپ‌ها به سختی پیدا می‌شود!

گوگل ادز هم توصیه می‌کند که تا حد ممکن، از این ترفند بازاریابی استفاده نکنیم. زیرا تاثیر مستقیمی روی رضایت کاربر از صفحۀ فرود دارد و می‌تواند به راحتی او را از اهداف اصلی شما دور کند.

سایت بدون محتوا، مثل فروشگاه بدون فروشنده است و سایت با محتوای بد، همچون فروشگاهی است که یک فروشندۀ بداخلاق و نامحترمی دارد که مشتری بدون معطلی فروشگاهش را ترک خواهد کرد و دیگر هیچ وقت به آن مراجعه نمی‌کند.

بنابراین، تا جای ممکن سعی کنید در مورد محصولات و خدماتی که دارید محتوای ارزشمند و شفاف به کاربران ارائه دهید. به عبارتی دیگر، شما باید به خوبی کپی رایتینگ را انجام دهید. کپی رایتینگ یعنی نوشتن در مورد خدمات و محصولاتی با هدف فروش. در صورتیکه به این موضوع علاقمند هستید، از شما دعوت می‌کنم مقالۀ بهترین محتوا برای کسب و کارتان را مطالعه بفرمایید.

بهترین تبلیغ وب سایت

همچنین باید ویژگی‌های ظاهری محتوای سایت را هم درست کنید. تبلیغ وبسایت اندازۀ فونت‌ها، استفاده از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت، نوع فونت، ساختار محتوایی صفحه و… همگی باید به جلب نظر کاربران کمک کنند. محتوایی که دیجی‌کالا برای محصولاتش تولید می‌کند مثال خوبی از کپی رایتینگ مناسب و اصولی است. در این سایت، تولید محتوای قیمت‌ها، توضیحات، مشخصات فنی و ویژگی محصولات به خوبی انجام شده است و کاربران رضایت بالایی از حضور در این صفحات خواهند داشت.

جابه‌جایی کاربر در صفحات مختلف سایت را آسان کنید

ساختار سایت خودتان را به گونه‌ای بچینید که کاربر بتواند به راحتی در آن حرکت کند و از صفحات مختلف سایت شما باتوجه به نیازی که دارد، بازدید کند. به خاطر داشته باشید که حرکت راحت کاربر در سایت، شانس شما برای فروش سایر محصولات به او را هم افزایش خواهد داد و در نتیجه، رضایت کاربر از سایت شما هم بیشتر می‌‎شود.

بهترین روش های تبلیغ وب سایت

01. سئو وب سایت خود را تقویت کنید

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو ، یکی از م waysثرترین روشهای تبلیغ وب سایت است ، زیرا به بهبود رتبه سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو کمک می کند. بر خلاف تبلیغات جستجوی پرداخت شده ، سئو کاملاً رایگان است – این رقابت بر اساس کیفیت محتوایی که منتشر می کنید ، روان بودن مسیریابی که به بازدید کنندگان خود ارائه می دهید و تعداد پیوندهایی که از منابع خارجی دریافت می کنید ، برای همه آزاد است.

شما می توانید با قرار دادن کلمات کلیدی و عبارات خاصی در سرتاسر وب سایت خود ، افزودن متن alt به تصاویر و بهینه سازی عناوین خود به SEO قوی دسترسی پیدا کنید تا وب سایت شما در موتورهای جستجو پیدا شود.

از آنجا که سئو به زمان و تلاش نیاز دارد ، ابزارهای خودکار سئو فرآیند را کارآمدتر می کنند. به عنوان مثال Wix SEO از ابتدا تا انتها روند کار را طی می کند و یک چک لیست آسان از هر آنچه برای بهینه سازی وب سایت خود نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد تا در نتایج موتور جستجو قابل مشاهده باشد.

علاوه بر این ، همه وب سایت های Wix فوراً توسط Google نمایه می شوند ، که اولین قدم حیاتی برای دستیابی به وب سایت شما در Google است . این بستر تبلیغات وب سایت است ، زیرا تضمین می کند وب سایت شما توسط بازدید کنندگان جدید کشف شود.

02. از ایمیل مارکتینگ استفاده کنید

چطور تبلیغ وب سایت دلیلی وجود دارد که شما همیشه می بینید بازاریابی ایمیلی در مقالاتی که در مورد نحوه هدایت بازدید به وب سایت شما صحبت می کنند بسیار بالا است . چرا؟ زیرا ثابت شده است که بارها و بارها موثر است. در واقع ، نرخ متوسط ​​بازده آن می تواند تا 4400٪ یا 44 دلار برای هر دلار هزینه شده باشد.

خبرنامه ها به ویژه یک فرم موثر بازاریابی از طریق ایمیل هستند ، زیرا آنها ارتباط مستقیم بین شما و مشتریان بالقوه شما هستند. آنها همچنین به شما در به دست آوردن مشترک کمک می کنند و می توانند به رانندگی سایت شما کمک کنند. برای ایجاد یک خبرنامه جذاب ، محتوای خود را متناسب و مستقیم نگه دارید و از CTA های برجسته ای استفاده کنید که خوانندگان را به کلیک ترغیب می کند. این به شما کمک می کند تا محتوای شما از دریای خبرنامه های دیگری که مشترکین شما دریافت می کنند متمایز شود.

خدمات بازاریابی ایمیلی Wix به شما کمک می کند در عرض چند دقیقه خبرنامه های ایمیل حرفه ای و سایر کمپین های بازاریابی ایمیلی را ایجاد ، ارسال و به اشتراک بگذارید.

تبلیغ وبسایت

03. ایجاد یک وبلاگ

در هنگام بررسی نحوه تبلیغ وب سایت ، یک روش خوب ایجاد یک وبلاگ برای تقویت SEO و افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو است. وبلاگ نویسی باعث می شود افراد سایت شما را پیدا کنند و تجارت شما را کشف کنند. علاوه بر این ، به شما کمک می کند خود را به عنوان یک مرجع در زمینه فعالیت خود معرفی کنید و می تواند نرخ تبدیل شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد.

نوشتن پست های وبلاگ شما را مجبور به تحقیق در مورد بازار خود می کند ، و به نوبه خود دانش و مهارت های حرفه ای شما را گسترش می دهد. در مورد جنبه فنی راه اندازی یک وبلاگ ، Wix این روند را ساده می کند و افزودن وبلاگ به وب سایت شما را آسان می کند.

حتی اگر نویسنده زیادی نباشید ، باز هم می توانید از درج بلاگ در سایت خود بهره مند شوید. این راهنمای قطعی در مورد نحوه نوشتن پست وبلاگ به شما یاد می دهد که چگونه پست های استراتژیک ایجاد کنید که باعث ایجاد آگاهی از برند و افزایش بازدید وب سایت شما شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *