Buy cheap website traffic
چطور برای سایت خود مشتری ایجاد کرده و فروش تان را افزایش دهید؟

چطور برای سایت خود مشتری ایجاد کرده و فروش تان را افزایش دهید؟

حتما همه شما میدونید چطور برای سایت خود مشتری ایجاد کرده و فروش تان را افزایش دهید؟و برای کسب درآمد اینترنتی باید حتما محصول یا سرویسی برای فروش داشته باشید.

اما برای محصول یا خدماتی که ارائه میدهید چطور مشتری جذب کنید تا فروشتان افزایش پیدا کند؟

در واقع میتوان گفت یکی از مهمترین مشکلات اکثر وب مسترها و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی نداشتن مشتری و یا تعداد مشتری کم هست.

در این آموزش قصد داریم تا به شما روش ها و تکنیک هایی رو آموزش بدیم که اولا جزو مهمترین اقدامات یک صاحب کسب و کار اینترنتی برای جذب مشتری است دوما این راه کارها به شما کمک میکند تا مشتریان محصولات خود را افزایش داده و فروش بیشتری رو از کسب و کار اینترنتی خود تجربه کنید.

خیلی از کسب و کارهای اینترنتی، این مورد مهم را نادیده گرفته اند!

این روزها با وجود تلگرام و اینستاگرام شاهد این هستیم که خیلی از کسب و کارها صرفا فقط روی این دو پلتفرم تمرکز کرده و تمام محصولات و خدمات خود را از طریق این شبکه ها و اپلیکیشن ها به فروش میرسونن.

اما همین چندی قبل دیدید که خیلی راحت هر کدوم از این دو پلتفرم و حتی اپلیکیشن های مشابه میتونن از دسترس خارج بشن و شما به راحتی ظرف چند روز تمام مشتریان خود و فروش تان را از دست دهید.

با تکیه صرف به این چنین پلتفرم هایی کسب و کارتون رو به خطر خواهید انداخت.

در قدرتی که در این شبکه های اجتماعی هست، شکی نیست اما شما به عنوان کسی که یک کسب و کار دارید و قصد دارید محصولات و خدماتی را به فروش رسانده و مشتریان دائمی برای خود ایجاد کنید، باید حتما حتما و در اولین فرصت یک وب سایت برای خود ایجاد کنید.

داشتن وب سایت به چند دلیل برای کسب و کار اینترنتی موفق و داشتن مشتری و فروش بالا ضروری است:

  1. اختیار وب سایت در دست شماست و مانند شبکه های اجتماعی نیست که به صورت ناگهانی از دسترس خارج شوند ( دقت داشته باشید که برای راه اندازی سایتی که با مشکلات فیلترینگ مواجه نشود مسلما باید قوانین کشوری که در آن زندگی میکنید را رعایت کنید )
  2. دست شما در ارائه خدمات و محصولات متنوع در سایت تان بسیار بازتر است.
  3. وب سایت برای کسب و کار شما اعتبار ایجاد میکند.
  4. با داشتن وب سایت و استفاده از تکنیک هایی که در ادامه این مقاله خواهید خواند میتوانید مشتریان بسیاری را به کسب و کار خود جذب کرده و فروش بیشتری را تجربه کنید.

دقت داشته باشید که شما باید حتما یک وب سایت داشته و از شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن هایی چون تلگرام در کنار وب سایت تان استفاده کنید.

پس اگر هنوز برای کسب و کار اینترنتی خود به فکر ایجاد وب سایت نیفتاده اید بهتر است تا دیر نشده از همین امروز دست به کار شوید.

اگر وب سایت ندارید شک نکنید که دیر یا زود کسب و کار اینترنتی شما با مشکلات جدی مواجه خواهد شد.

اما اگر سایت خود را ایجاد کرده و هنوز به اندازه کافی مشتری ندارید بهتر است به ادامه این مقاله توجه کنید.

سایت تان بازدید کننده دارد ولی کسی از شما خرید نمیکند؟

یکی از مهمترین وظایف یک وب سایت تبدیل بازدید کننده به مشتری است.

مسلما قرار نیست سایت تان فقط زیبا باشد، بلکه وب سایتی موفق است که بتوانید بازدید کننده ای را که وارد آن میشود به مشتری تبدیل کنید.

اما برای اینکه بتوانید مشتریان زیادی داشته باشید باید نرخ تبدیل سایت شما بالا باشد.

نرخ تبدیل یعنی چی؟ یعنی از x تعداد بازدید کننده ای که وارد سایت شما میشود چند درصد تبدیل به مشتری میشود؟

مثلا اگر ۱۰۰ نفر به صفحه فروش محصول شما سر بزنند و از این تعداد ۵ نفر محصول شما را خریداری کنند، نرخ تبدیل این صفحه فروش سایت شما ۵ درصد خواهد بود.

هر چه نرخ تبدیل یک سایت یا صفحه خاصی از یک سایت بالاتر باشد بهتر است.

به صورت معمول نرخ تبدیل برای سایت های تازه تاسیس بین ۱ الی ۳ درصد است. که البته نرخ تبدیل ۳ درصد بسیار عالی است.

کاری که شما باید انجام دهید این است که این نرخ تبدیل را افزایش دهید.

با پیاده سازی یک قیف فروش روی سایت تان میتوانید سایت خود را تبدیل به یک ماشین پولسازی کنید، یک قیف فروش اصولی باید بتواند بازدید کننده ای که وارد سایت شما میشود را تبدیل به مشتری کند.

مهمترین قسمت و در واقع اولین مرحله قیف فروشِ سایت شما، محتوای سایت است.

مورد بعدی برای تبدیل بازدید کننده به مشتری این است که به صفحه فروش محصول یا خدمات خود توجه ویژه ای داشته باشید.

در صفحه فروش سایت خود از تصاویر جذاب و واقعی استفاده کنید.

اگر بتوانید یک فیلم معرفی و بررسی از محصول در صفحه فروش تان قرار دهید بسیار عالی خواهد بود.

توضیحات کامل و جامعی از محصول یا سرویس خود ارائه دهید.

به پرسش های متداول مشتریان و مخاطبان خود در مورد محصولات و خدمات تان پاسخ دهید.

به صورت دقیق نحوه سفارش و رساندن محصول به دست مشتری را ذکر کنید.

اگر خدماتی ارائه میدهید، حتما مشخص کنید که مشتری بعد از خرید چه چیزی از شما دریافت خواهد کرد.

اگر ضمانت بازگشت وجه ارائه مدهید حتما این مورد را در صفحه محصول خود عنوان کنید.

در صفحه محصول یکی از مهمترین تکنیک هایی که میتواند بازدید کننده را برای خرید ترغیب کرده و او را به مشتری سایت تان تبدیل کند استفاده از تکنیک کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی موثر هست.

شما باید بتوانید از عناوین و محتوای جذاب در صفحه فروش خود استفاده کنید تا بازدید کننده را برای خرید محصولات و خدمات تان مشتاق تر کند.

از دیگر روش های ایجاد مشتری در سایت و در صفحه فروش این است که از تخفیفات ویژه برای محصولات خود استفاده کنید.

این تخفیفات بهتر است محدود به زمان یا تعداد باشد.

در نهایت در صفحه فروش به نیاز مخاطب و راه حلی که ارائه میدهید توجه داشته باشید.

برای مشتری مهم نسیت که محصول شما چقدر عالی، چقدر حرفه ای و دارای چند صد ویژگی خاص باشد.

آنچه برای مخاطب شما مهم است اینه که بعد از خرید از شما، چه چیزی به دست خواهد آورد؟

به عبارت بهتر چطور مشتری میتواند با خرید محصولات یا خدمات شما به وضعیت مطلوب مورد نظر خود برسد.

پس در صفحه فروش مصحولات خود همواره به این نکته توجه داشته باشید که محصول شما چطور میتواند مشتری را از وضعیت فعلی به وضعیت مطلبوش برساند.

با در نظر گرفتن این نکته میتوانید ویژگی های محصول خود را با توجه به نیاز مخاطب و نتیجه ای که به دنبال آن است طرح ریزی کرده و فروش بیشتری را تجربه کنید.

اما چطور میتوانید نرخ تبدیل سایت خود را اندازه گیری کنید؟

بهترین روش برای بررسی نرخ تبدیل سایت و یا صفحات خاصی از سایت تان استفاده از ابزار Google Analytics است.

با ثبت سایت خود در این سرویس گوگل میتوانید به راحتی مشخص کنید که صفحات فروش سایت شما چه نرخ تبدیلی دارند

سپس میتوانید با آزمایش و خطا و استفاده از روش هایی که گفته شد، این نرخ تبدیل را بالاتر ببرید، مشتریان بیشتری برای سایت خود ایجاد کرده و از فروش بیشتر کسب و کارتان لذت ببرید.

اگر بازدید کننده هدفمند نداشته باشید مشتری زیادی هم نخواهید داشت.

دقت کنید که مهم نیست صفحات فروش شما چقدر عالی باشد، مهم نیست محصول یا سرویسی که ارائه میدهید چقدر با کیفیت باشد و یا چقدر بتواند عالی نیاز مخاطب را بر طرف کند.

حتی اگر تمام نکات مربوط به صفحه فروش رو که در بالا به آن اشاره شد را هم رعایت کنید، اما بازدید کننده سایت تان هدفمند نباشد، نه تنها مشتری زیادی نخواهید داشت بلکه هر کاری هم کنید نمیتوانید نرخ تبدیل سایت تان را افزایش دهید.

پس اگر میخواهید مشتریان زیادی برای سایت خود داشته باشید، یا اگر تا امروز هر کاری کرده اید و با وجود ترافیک و بازدید بالا برای سایت خود باز هم فروش تان کم است، بهتر است نگاهی به بازدیدی که وارد سایت تان میشود داشته باشید.

مشتری

بازدید کننده هدفمند چیست؟

فرض کنید قصد خرید کفش دارید، زمانی که شما وارد مغازه کفش فروشی میشوید یک مشتری بالقوه و هدفمند برای آن مغازه محسوب خواهید شد.

مسلما برای خرید کفش شما به فروشگاهی که تلویزیون میفروشد نخواهید رفت.

پس شما به هیچ عنوان یک بازدید کننده هدفمند برای یک فروشنده تلویزیون نخواهید بود.

اما اگر به فروشگاهی بروید که در آن علاوه بر کفش کیف هم فروخته میشود، نه تنها یک بازدید کننده هدفمند هستید و ممکن است از این فروشگاه کفش خریداری کنید، بلکه حتی ممکن است از این فروشگاه یک کیف هم خریداری کنید.

متوجه نکته شدید؟ یعنی اگر بازدید کننده ای که وارد سایت شما میشود هدفمند باشد، نه تنها میتوانید محصولات و خدمات خود را به او بفروشید بلکه حتی میتوانید محصولاتی که مرتبط هستند را هم به او معرفی کرده و فروش بیشتر از یک مشتری هدفمند داشته باشید.

این کار را بسیاری از سایت های فروشگاهی مثل دیجی کالا انجام میدهند.

زمانی که شما در دیجی کالا به دنبال یک کالای خاص هستید، در پایین صفحه ای که محصول مورد نظر شما نمایش داده میشود، محصولات مرتبط دیگری هم به شما نشان داده میشود که شما را برای خرید ترغیب میکنند.

پس برای اینکه بتوانید مشتریان سایت خود را افزایش دهید، باید شروع به افزایش بازدید سایت تان کنید.

بازدید کننده هدفمند در اینترنت میداند به دنبال چیست و زمانی که وارد سایتی میشود اگر بتواند پاسخ نیازش را در سایت شما پیدا کند، یک بازدید کننده هدفمند است که میتواند تبدیل به مشتری شود.

اما اگر بازدید کننده سایت تان هدفمند نباشد یا سایت و محتوا و محصولات شما ارائه دهنده راه حل برای نیاز او نباشد فورا سایت شما را ترک خواهد کرد.

چطور بازدید کننده هدفمند سایت خود را افزایش دهیم؟چطور برای سایت خود مشتری ایجاد کرده و فروش تان را افزایش دهید؟

یکی از بهترین روش های افزایش بازدید کننده هدفمند سایت سئوی محتوا است.

روزانه افراد بسیاری در گوگل عبارات مختلفی رو جستجو میکنند، به عنوان مثال کسی ممکن است در گوگل عبارت خرید تلویزیون را جستجو کند، پس این فرد قصد و نیتش از جستجوی چنین عبارتی احتمالا خرید تلویزیون یا کسب اطلاعاتی در مورد تلویزیون دلخواهش یا راهنمای خرید آن است.

پس هدف این فرد مشخص است، حال اگر شما در حوزه فروش تلویزیون فعالیت میکنید باید سایت خود را برای چنین عبارتی و عبارات مشابه آن بهینه سازی یا به اصطلاح سئو کنید.

به این ترتیب این فرد با جستجوی عبارت مورد نظر خود در گوگل سایت شما را خواهد دید و چون هدفش مشخص است و سایت شما هم محتوایی مرتبط با نیاز او ارائه میدهد، او وارد سایت شما شده و یک بازدید کننده هدفمند برای سایت شما محسوب خواهد شد.

پس بهترین روش افزایش بازدید کننده هدفمند سایت، استفاده از روش سئو سایت و محتوای آن است.

از دیگر روش های افزایش بازدید کننده هدفمند برای سایت میتوان به تبلیغات در گوگل با استفاده از گوگل ادوردز اشاره کرد.

این روش نیاز به هزینه دارد و معمولا برای کسانی که تازه سایت خود را راه اندازی کرده اند و بودجه کافی برای تبلیغات ندارند این روش پیشنهاد نمیشود.

اما در صورتی که بودجه کافی برای تبلیغات دارید میتوانید علاوه بر تبلیغات در گوگل از روش تبلیغات در سایت های مرتبط با حوزه فعالیت خود نیز استفاده کنید.

دقت داشته باشید که سئوی محتوا اولین مهمترین و بهترین روش برای افزایش بازدید هدفمند سایت است.

در عین حال این روش زود بازده نیست و نیاز به زمان دارد، اما اگر بودجه برای تبلیغات دارید میتوانید از روش های تبلیغاتی گفته شده استفاده کرده و با استفاده از ابزار Google Analytics نرخ تبدیل سایت خود را بررسی کنید و سعی کنید با استفاده از تکنیک هایی که گفته شد این نرخ تبدیل را افزایش دهید.

نکته بسیار مهم در استفاده از روش های جذب بازدید کننده هدفمند این است که در هر زمان فقط روی یکی از روش های گفته شده تمرکز کنید و به هیچ عنوان هر سه روش را با هم انجام ندهید.

پیشنهاد ما این است که با سئوی محتوا شروع کرده و کم کم که بازدید سایت تان افزایش پیدا کرد و فروش بیشتری را تجربه کردید از محل درآمد خود برای تبلیغات استفاده کنید.

پس با استفاده از آزمون های A/B testing و آزمایش و خطا نرخ تبدیل سایت خود را بالا برده و در نهایت یک کمپین تبلیغاتی موفق را انتخاب کرده و آن را تا جایی که برای تان سود آور باشد تکرار کنید.

چطور فروش تان را افزایش دهید؟ 34243

برای افزایش مشتری سایت خود از ویدیوها غافل نشوید.

متاسفانه یکی از مهمترین اشتباهاتی که بسیاری از سایت های فروشگاهی انجام میدن نداشتن ویدیوهای واقعی از محصولاتی است که ارائه میدن.

فرقی نمیکنه فروشنده محصول فیزیکی باشید، خدماتی ارائه دهید، نرم افزار یا اپلیکیشن به فروش برسانید یا حتی دوره های آموزشی به صورت آنلاین ارائه دهید.

برای هر چیزی که میفروشید باید از ویدیوها استفاده کنید.

با استفاده از ویدیو میتوانید دقیقا به مشتری خود نشان دهید که محصول شما چیست، خدمات شما چیست؟

اپلیکیشن یا نرم افزار شما چگونه کار میکند؟

محصول شما چه ویژگی هایی دارد؟ همه این ها را باید در یک ویدیوی کوتاه نشان دهید.

با انجام این کار به تنهایی میتوانید نه تنها از رقبای خود پیشی بگیرید بلکه میتوانید فروش خود را چندین برابر کنید.

یکی از عوامل موفقیت سایتی مثل دیجی کالا قرار دادن ویدویوهای تخصصی از محصولات خود بود.

پس حتما سعی کنید برای محصولات و خدماتی که ارائه میدهد ویدیو تهیه کنید.

میتوانید به راحتی و با استفاده از موبایل خود از محصولات تان ویدیو تهیه کرده و آن را در سایت خود نمایش دهید.

برای ایجاد این ویدیوها باور کنید که نیازی به پرده سبز و دوربین های حرفه ای نیست.

فقط کافی است محصولاتی که به فروش میرسانید را در ویدیوهای خود بررسی کرده و از تمام زوایا آن را نشان دهید، کار کرد آن را نشان دهید تا به این ترتیب اعتماد مشتری را افزایش داده و او را برای خرید از سایت خود تشویق کنید.

اگر دوره های آموزشی آنلاین هم به فروش میرسانید میتوانید قسمتی از آموزش ها را به صورت رایگان در اختیار بازدید کنندگان قرار دهید.

برای اپلیکیشن ها یا نرم افزارها میتوانید نحوه عملکرد آن را نمایش دهید.

دقت داشته باشید که ویدیوهای شما صرفا جنبه تبلیغات و فروش محصول نداشته باشد.

سعی کنید در هر ویدیو که تهیه میکنید حتما نکات آموزشی نیز در آن بگنجانید.

ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین روش های افزایش مشتری و تبدیل او به مشتری وفادار است.

یکی از موفقیت های هر کسب و کاری این است که مشتریان وفادار داشته باشید، مشتریانی که نه یکبار بلکه چندین بار از آن کسب و کار خرید کنند.

هدف بلند مدت شما در کنار افزایش مشتری باید وفادار نمودن مشتریان به کسب و کارتان باشد.

هر زمانی که محصول یا سرویس جدیدی ارائه دهید، باید مشتریان شما برای خرید از شما مشتاق باشند.

یکی از بهترین تکنیک ها، استفاده از ایمیل مارکتینگ است.

بهترین مهارت‌های کسب‌وکار و درآمدزایی

ایمیل مارکتینگ نه تنها یکی از مهمترین اجزای قیف فروش شماست و وظیفه آن تبدیل بازدید کننده به مشتری است بلکه با استفاده از ایمیل مارکتینگ میتوانید مشتریان دائمی و وفادار برای سایت و کسب و کار خود ایجاد کنید.

از همان روز اول که سایت خود را ایجاد کردید، به فکر ایجاد لیست ایمیل برای خود باشید، با استفاده از این لیست ایمیل و روش های ایمیل مارکتینگ میتوانید بازدید کنندگان سایت خود را به مشتری تبدیل کنید.

دقت داشته باشید که روزانه بازدید کنندگان زیادی ممکن است وارد سایت شما شوند، اما این بازدید کنندگان چند صفحه ای از سایت شما را مطالعه کرده و از آن خارج خواهند شد و شما دیگر دسترسی به آن ها نخواهید داشت.

به همین منظور باید لیستی از ایمیل بازدید کنندگان خود ایجاد کنید.

با استفاده از این لیست ایمیل میتوانید هر گاه مطلب جدیدی در سایت خود منتشر کردید آن ها را مطلع کنید، یا هر گاه محصول یا سرویس یا تخفیف ویژه ای ارائه دادید آن ها را مطلع کرده و فروش تان را افزایش دهید.

دقت داشته باشید که برای اینکه لیست ایمیل شما بتواند رشد کرده و تعداد ایمیل های آن افزایش پیدا کند باید حتما بازدید کننده سایت تان هدفمند باشد.

با استفاده از بازدید کننده هدفمند، روش های ایمیل مارکتینگ، ویدیوهای معرفی محصولاتی که حاوی نکات آموزشی هم باشند، صفحات فروش قدرتمند و محصولات و خدمات حرفه ای و با کیفیت میتوانید مشتریان سایت و فروش خود را چندین برابر افزایش دهید.

آنچه گفته شد جزئی از بدیهیات موفقیت یک کسب و کار اینترنتی و از جمله مهمترین وظایف وب مسترها برای افزایش فروش و سودآوری است.

اگر مشتریان سایت و فروش تان کم است، بهتر است هر کدام از راه کارهایی که در این مقاله به آن اشاره شده را بررسی کرده و ببینید نقطه ضعف سایت تان کجاست.

مطمئن باشید با اصلاح هر کدام از این مراحل میتوانید فروش خود را افزایش دهید.

مراحل طراحی مسابقه اینستاگرامی : چطور برای سایت خود مشتری ایجاد کرده و فروش تان را افزایش دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *