Buy cheap website traffic
معرفی برترین استارت‌آپ‌ برای تماشا در سال 2022

معرفی برترین استارت‌آپ‌ برای تماشا در سال 2022

برترین استارت‌آپ‌ لس‌آنجلس همچنین مسیر آسان‌تری برای دسترسی به بودجه دارند، با بیش از ۱۲۰ شرکت VC که ۹.۱ میلیارد دلار دارایی را مدیریت می‌کنند.

اکوسیستم واقعی استارتاپ در لس آنجلس در مجموع 119 میلیارد دلار ارزش دارد که بسیار بالاتر از میانگین جهانی 28.6 میلیارد دلار است. لس آنجلس همچنین دارای یک مجموعه استثنایی از استعدادهای فناوری برای انتخاب است که این منطقه نهمین منطقه برتر در آمریکای شمالی برای این نوع استعدادها است. این استعدادها به ویژه از USC، UCLA، CalTech و UC Irvine – که همگی دانشگاه های مشهور جهانی هستند، ظهور می کنند.

فقط داشتن یک ایده و استعداد کافی نیست، شما هنوز هم نیاز به چرخش کسب و کار دارید و شبکه قوی بیش از 30 شتاب دهنده و انکوباتور در این منطقه، با فراهم کردن فضای اداری بسیار مورد نیاز، شروعی برای استارت آپ های موفق متعددی بوده است. تامین مالی، پشتیبانی قانونی و فرصت های شبکه سازی.

1. بعد از مهمانی

سال تاسیس: 2021

مقر: لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

سایز: 11-50

بنیانگذاران: دان رحمل، دیوید فیلدز، ایتان الباز

Afterparty LA Startupstash min

اولین استارت آپی که در این لیست در سال 2022 تماشا می شود، شرکت فناوری کالیفرنیا Afterparty است. این کشور مشغول ایجاد خانه ای برای خلاقان، از هنرمندان، کلکسیونرها، موسیقی دانان و سازندگان بیشتر است. پلتفرم دیجیتال Web3 است که به عنوان وب معنایی شناخته می شود، که به مشتریان اجازه می دهد تا از اقتصاد مبتنی بر توکن با فناوری بلاک چین استفاده کنند. Afterparty این پلتفرم را طراحی کرده است تا به سازندگان اجازه دهد تا جمع‌آوری NFT (توکن‌های غیرقابل تعویض) را مدیریت کنند و روابط بین سازندگان و طرفداران ایجاد کنند.

Afterparty توسط Dan Rahmel، David Fields و Eytan Elbaz در سال 2021 تأسیس شد، بنابراین برای دنیای استارت آپ های فناوری بسیار جدید است. دفتر مرکزی در لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا مستقر است و این شرکت دارای یک کارمند کوچک بین یازده تا پنجاه نفر به عنوان بخشی از تیم است. تا کنون، این استارت آپ دو دور تامین مالی را تکمیل کرده است و مجموع 7 میلیون دلار سرمایه را با بیست و سه سرمایه گذار جذب کرده است.

2. زورا

سال تاسیس: 2020

مقر: لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

سایز: 1-10

بنیانگذاران: دای هووی، دی گونز، اتان دایا، جیکوب هورنای، اسلاوا کیم، تایسون باتیستلا

Zora LA Startupstash min

Zora به عنوان یک استارت آپ بازار از کالیفرنیا در رتبه بعدی لیست قرار دارد. این استارت آپ در تلاش است تا با ایجاد یک زیرساخت کاملاً جدید برای از بین بردن سیستم فعلی، مالکیت خلاقیت در دنیای هنر را پس بگیرد. زورا یک بازار ارز دیجیتال ایجاد کرده است تا هر دو طرف تلاش های خلاقانه بتوانند به گونه ای معامله کنند که احساس رضایت کنند. این شرکت اساساً واسطه‌هایی را که معمولاً بیشترین درآمد را از یک معامله به دست می‌آورند، از بین می‌برد.

در سال 2020، دای هووی، دی گونز، اتان دایا، جیکوب هورن، اسلاوا کیم و تایسون باتیستلا زورا را تأسیس کردند. این پایگاه در لس آنجلس کالیفرنیا است و شرکت در حال حاضر بین یک تا ده نفر کار می کند. بدیهی است که افرادی هستند که به طور جدی از راه اندازی حمایت می کنند، زیرا تنها در سه دور سرمایه گذاری، 52 میلیون دلار از مجموع بودجه بسیار چشمگیر با ده سرمایه گذار جمع آوری شده است.

3. لوس بودن

سال تاسیس: 2014

مقر: لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

سایز: 51-100

بنیانگذاران: آرون ساموئلز، جف نلسون، جاناتان جکسون، مورگان دیباون

Blavity LA Startupstash min

استارت‌آپ بعدی این لیست، Blavity است . این شرکت در زمینه رسانه های دیجیتال و اجتماعی و ایجاد یک شبکه اجتماعی فعالیت می کند. بلاویتی به طور خاص با هزاره‌های سیاه‌پوست کار می‌کند و به‌عنوان تاسیس و رهبری سیاه‌پوستان/آفریقایی‌آمریکایی‌ها و تأسیس و رهبری زنان برجسته شده است. این پلتفرم به گونه ای طراحی شده است که فضایی برای خلاقیت، سرگرمی و اطلاع رسانی به جوامع رنگی باشد.

Blavity در سال 2014 توسط مورگان دیباون و با مشارکت آرون ساموئلز، جف نلسون، جاناتان جکسون تاسیس شد. دفتر مرکزی در لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا واقع شده است و این استارت آپ بین پنجاه و یک تا صد کارمند دارد. شش دور تأمین مالی تاکنون تکمیل شده است. آنها بین مارس 2016 و ژوئیه 2018 انجام شدند و مجموعاً 9.4 میلیون دلار بودجه جمع آوری کردند.

4. VideoAmp

سال تاسیس: 2014

مقر: لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

سایز: 251-500

بنیانگذاران: دیو گالو، راس مک‌کری

VideoAmp LA Startupstash min

بعدی در لیست نیز از سال 2014 وجود داشته است، اما قطعا ارزش تماشای آن در سال 2022 را دارد تا ببینید به کجا می رسد. این چیزی نیست جز نرم افزار راه اندازی VideoAmp . این استارت آپ به طور خاص برای صنعت تبلیغات کار می کند و ابزارهایی برای اندازه گیری و بهینه سازی اکوسیستم ارائه می دهد. داده محور بودن شرکت را قادر می سازد تا بهترین راه حل تبلیغاتی ممکن را در چندین پلتفرم به مشتریان خود ارائه دهد.

دیو گولو و راس مک‌کری بنیان‌گذارانی بودند که VideoAmp را در سال 2014 ایجاد کردند. اکنون بیش از دویست و پنجاه و یک و کمتر از پانصد نفر استخدام کرده و دفتر مرکزی آن در لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا است. این شرکت برخی از بالاترین اعداد را از نظر کل بودجه جمع آوری شده دارد. شش دور تأمین مالی کل بودجه 456.6 میلیون دلاری را به همراه داشت .

5. سه بعدی واگرا

سال تاسیس: 2014

مقر: لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

سایز: 101-250

بنیانگذاران: کوین سینگر

Divergent LA Startupstash min

Divergent 3D در فهرست استارت‌آپ‌های LA برای تماشا در سال 2022 در رتبه بعدی قرار دارد. چاپ سه‌بعدی حوزه تخصص Divergent 3D است، زیرا این شرکت قصد دارد صنعت خودرو را متحول کند. Divergent 3D یا Divergent Technologies نیز از داده ها برای بهبود ساخت خودرو و سازگاری بیشتر با محیط زیست استفاده می کند. یکی از راه حل های Divergent 3D راه حل سخت افزاری نرم افزاری آن DAPS است که مخفف Divergent Adaptive Production System است.

در سال 2014، کوین زینگر Divergent 3D را تأسیس کرد که از آن زمان به بعد رشد کرده و بیش از صد و یک و کمتر از دویست و پنجاه نفر را استخدام کرده است. دفتر مرکزی در منطقه بزرگ لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا است. دورهای تامین مالی که برای این استارت آپ صورت گرفته نیز بسیار چشمگیر است، با مجموع 248 میلیون دلار بودجه در سه دور تامین مالی با سیزده سرمایه گذار جمع آوری شده است.

6. شکر

سال تاسیس: 2019

مقر: لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

سایز: 11-50

موسس: فاطمه دیکو

Sugar LA Startupstash min

Sugar یک استارت آپ از لس آنجلس است که در صنعت مهمان نوازی، املاک، نرم افزار، خدمات مبتنی بر مکان و صنایع مدیریت املاک فعالیت می کند. این یک شرکت درخشان دیگر سیاه‌پوست/آفریقایی‌آمریکایی است که تأسیس و رهبری می‌کند و زنان شرکتی را تأسیس و رهبری می‌کنند. شکر، یا به عنوان Jetpack نیز شناخته می شود، تجربه بهتری را برای جوامع مسکونی ایجاد می کند. این کار را با ارائه پورتالی انجام می دهد که به ساکنان اجازه می دهد بین یکدیگر ارتباط برقرار کرده و رویدادها را برنامه ریزی کنند.

Sugar در سال 2019 توسط Fatima Dicko تاسیس شد. این شرکت بین یازده تا پنجاه نفر استخدام می کند و دفتر مرکزی آن در لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا قرار دارد. در سه دور تأمین مالی، این شرکت با بیست و سه سرمایه گذار 3.5 میلیون دلار کل سرمایه جذب کرده است.

7. شفا دهید

سال تاسیس: 2014

مقر: لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

سایز: 101-250

بنیانگذاران: گرگ دروبنیک، جیسون شفتون، مایک وورتسمن، نیک دسای، رنی دوآ

Heal LA Startupstash

Heal یک استارت آپ از LA است که در صنعت مراقبت های بهداشتی کار می کند. هدف آن این است که مراقبت های بهداشتی در منزل را آرامش بخش تر و موثرتر کند. هنگامی که ویزیت در منزل گزینه بهتری برای بیمار است، حفظ آسایش آنها و ایجاد یک رابطه قابل اعتماد بین بیمار و متخصص مراقبت بهداشتی حیاتی است. Heal می‌خواهد با ارائه خدمات در منزل که با سرعت مناسب و همچنین پشتیبانی تلفنی انجام می‌شوند، وارد اینجا شود.

Heal در سال 2014 توسط Greg Drobnick، Jason Shafton، Mike Wortsman، Nick Desai و Renee Dua تأسیس شد. دفتر مرکزی در لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا قرار دارد و تعداد کارکنان آن بین صد و یک تا دویست و پنجاه نفر است. 164.1 میلیون دلار در ده دور تأمین مالی که توسط سی و دو سرمایه گذار حمایت شد، جمع آوری شد.

8. روث سلامت

سال تاسیس: 2019

مقر: لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

سایز: 1-10

بنیانگذاران: آلیسون گرینبرگ، آدری وو

RuthHealth LA Startupstash min

شماره هشت در لیستی که باید در سال 2022 تماشا کنید، استارت آپ لس آنجلس Ruth Health است. این استارت آپ نسبتاً منحصر به فرد است زیرا مخاطبان هدف زنان باردار هستند. Ruth Health به مشتریان خود مراقبت های بارداری با کیفیتی را ارائه می دهد که برای نیازهای هر فرد خاص است. از افرادی که قصد بچه دار شدن دارند، والدین منتظر و حتی والدین پس از زایمان را پشتیبانی می کند. طیف وسیعی از خدمات ارائه شده از آموزش و ریکاوری کف لگن، ریکاوری بخش c و غیره وجود دارد.

این استارت آپ تا کنون چهار دور تامین مالی را به پایان رسانده است که مجموع سرمایه 3.1 میلیون دلاری شرکت را افزایش داده است. چهارده سرمایه گذار از این دورها با یک سرمایه گذار اصلی حمایت کردند. Ruth Health در سال 2019 توسط آلیسون گرینبرگ و آدری وو تاسیس شد. تعداد کارمندان این شرکت بین یک تا ده نفر است و دفتر مرکزی آن در لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا واقع شده است.

9. پاپایا

سال تاسیس: 2016

مقر: لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

سایز: 51-100

بنیانگذاران: جیسون ملتزر، پاتریک کان

Papaya LA Startupstash min

پاپایا یک استارت آپ در لس آنجلس است که در سال 2016 تاسیس شد و در حال حاضر در شهر آفتابی مستقر است. این شرکت قصد دارد از طریق ایجاد اپلیکیشن‌های آنلاین موبایل و فناوری پرداخت پیشرفته، پرداخت قبض را برای مشتریان بسیار ساده‌تر کند. این راه حل، گرفتن عکس از صورتحساب خود را برای مشتریان آسان می کند، که سپس به صورت خودکار پرداخت می شود. این بدان معناست که مشتریان می توانند کمتر نگران پرداخت قبوض خود باشند.

این کسب‌وکار از زمان تأسیس، چهار دور تأمین مالی راه‌اندازی را پشت سر گذاشته است که آخرین دور آن در دسامبر 2021 تکمیل شد. این دورهای تأمین مالی توسط 13 سرمایه‌گذار حمایت شده‌اند. کل جمع آوری شده از این سرمایه گذاران به شرکت کمک کرده است تا 65.1 میلیون دلار جمع آوری کند.

10. Orca Security

سال تاسیس: 2019

مقر: لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

سایز: 251-500

بنیانگذاران: آوی شوآ، اتی اشپیگل هوبارا، گیل جرون، هاداس آمیتای، لیران آنتیبی، ماتان بن گور، شای فیلسوف، واگده زابیت

Orca LA Startupstash min

Orca Security یک استارت آپ در لس آنجلس است که در سال 2019 تاسیس شد و در حال حاضر در این شهر مشهور جهان مستقر است. این شرکت امنیت سطح بار کاری پیشرفته ای را برای چندین ابر مانند AWS، Microsoft Azure و Google Cloud فراهم می کند. این راه حل می تواند به راحتی بدافزار، پیکربندی نادرست و آسیب پذیری های متعدد دیگر را شناسایی کند.

این کسب‌وکار از زمان تأسیس خود پنج دور تأمین مالی راه‌اندازی را پشت سر گذاشته است، آخرین دور این تأمین مالی در اکتبر 2021 انجام شد. این دورهای تأمین مالی باعث شد که شرکت با 17 سرمایه‌گذار موافقت کند. مجموع جمع آوری شده از این سرمایه گذاران به رقم 632 میلیون دلار رسیده است.

11. موضوع

سال تاسیس: 2020

مقر: لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

سایز: 11-50

بنیانگذاران: فلیکس روانو، جاناتان کویروس، مایکل ویلاردو

Subject LA Startupstash min

Subject یک استارت آپ در لس آنجلس است که در سال 2020 تاسیس شد و در حال حاضر در شهر LA، کالیفرنیا مستقر است. این شرکت یک پلت فرم آموزشی معتبر ارائه می دهد که یک پلت فرم آنلاین برای مطالعه برنامه درسی سفارشی ساخته شده توسط معلمان فراهم می کند. این شرکت در مجموع 64 دوره در طیف وسیعی از موضوعات مختلف، از جمله اصلی، انتخابی و موارد دیگر ارائه می دهد.

از زمان تأسیس، این شرکت چهار دور تأمین مالی راه‌اندازی را پشت سر گذاشته است که آخرین دور آن در مارس 2022 انجام شده است. این دورهای تأمین مالی شاهد انعقاد قراردادهای شرکت با 40 سرمایه‌گذار بوده‌اند. مجموع جمع آوری شده از همه این سرمایه گذاران به رقم 34.7 میلیون دلار رسیده است.

12. هسته

سال تاسیس: 2016

مقر: لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

سایز: 51-100

بنیانگذاران: برایان جانسون

Kernel LA Startupstash min

Kernel یک استارت آپ لس آنجلس است که در سال 2016 تاسیس شد و در حال حاضر در این شهر پر ستاره مستقر است. این شرکت در حوزه علوم اعصاب پزشکی فعالیت می‌کند و در تحقیق و توسعه فناوری‌های جدید و راحت‌تر ضبط مغز تخصص دارد که به اندازه همتایان تهاجمی‌تر خود دقیق و مؤثر هستند.

از زمان تأسیس، این شرکت دو دور تأمین مالی راه‌اندازی را پشت سر گذاشته است که آخرین مورد از این دو در ژوئیه 2020 برگزار شد. این دورهای تأمین مالی توسط گروهی متشکل از شش سرمایه‌گذار حمایت شده‌اند. کل جمع آوری شده از این سرمایه گذاران به رقم 107 میلیون دلار رسیده است.

13. Sunbit

سال تاسیس: 2016

مقر: لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

سایز: 251-500

بنیانگذاران: آراد لورتوف، اورنیت دوک مایزل، تال ریزنفلد، تامیر هازان

Sunbit LA Startupstash min

Sunbit یک استارت آپ در لس آنجلس است که در سال 2016 تاسیس شد و در حال حاضر در لس آنجلس، کالیفرنیا مستقر است. این شرکت راه‌حلی را برای مصرف‌کنندگان ایجاد کرده است تا توسط طیفی از خرده‌فروشان و مشاغل سفید شوند. این به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا اقلام مورد نیاز خود را در بیش از 7300 کسب‌وکار، از نمایندگی‌های خودرو گرفته تا دندان‌پزشکان و غیره، دریافت کنند.

این کسب‌وکار از زمان تأسیس هفت دور تأمین مالی استارت‌آپ را پشت سر گذاشته است که آخرین دور آن در ماه مه 2021 انجام شده است. در این دورهای تأمین مالی، شرکت در مجموع از 17 سرمایه‌گذار حمایت دریافت کرده است و این سرمایه‌گذاران به استارت‌آپ اجازه داده‌اند تا سرمایه‌ای را افزایش دهد. رقم 210 میلیون دلار

14. هیجان انگیز

سال تاسیس: 2018

مقر: لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

سایز: 1-10

بنیانگذاران: برد مالو، شیلا کیم پارکر

Thrilling LA Startupstash min

Thrilling یک استارت آپ لس آنجلس است که در سال 2018 تاسیس شد و در حال حاضر در شهر لس آنجلس مستقر است. این شرکت یک بازار آنلاین راه اندازی می کند تا ضایعات را محدود کند و به مردم کمک کند تا از طریق خرید و فروش اقلام قدیمی و دست دوم که به طور خاص انتخاب شده اند، جواهرات پنهان را پیدا کنند. این تیم بیش از 100 فروشگاه در 15 شهر در سراسر ایالات متحده دارد که پتانسیل رشد خود را نشان می دهد.

از زمان تأسیس، این شرکت چهار دور تأمین مالی راه اندازی را پشت سر گذاشته است که آخرین آن در ماه مه 2021 بوده است. این دورهای تأمین مالی در مجموع توسط هشت سرمایه گذار حمایت شده است. مجموع جمع آوری شده توسط استارتاپ از این سرمایه گذاران در حال حاضر 10.7 میلیون دلار در زمان نگارش مقاله است.

15. متافی

سال تاسیس: 2020

مقر: لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

سایز: 51-100

بنیانگذاران: جاش فابیان

Metafy LA Startupstash min

متافی یک استارت آپ در لس آنجلس است که در سال 2020 تاسیس شد و در حال حاضر در شهر لس آنجلس مستقر است. این شرکت پلتفرمی را برای گیمرها ایجاد کرده است که به آنها کمک می کند تا در مورد نحوه کسب درآمد و کسب درآمد از طریق سرگرمی مورد علاقه خود به آنها آموزش دهند. این امر از طریق کوچینگ و دوره‌های آموزشی خاص به دست می‌آید که این گیمرها را با ابزارهای مورد نیازشان مسلح می‌کند.

از زمان تأسیس، این شرکت سه دور تأمین مالی راه اندازی را پشت سر گذاشته است که آخرین دور آن در فوریه 2022 انجام شده است. این دورهای تأمین مالی منجر به موافقت شرکت با معامله با 27 سرمایه گذار شده است. از میان این سرمایه گذاران، این شرکت موفق شده است رقمی بالغ بر 33.7 میلیون دلار به دست آورد.

16. وانیل

سال تاسیس: 2019

مقر: لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

سایز: 11-50

بنیانگذاران: استیو لاکشین

Vanilla LA Startupstash min

Vanilla یک استارت آپ LA است که در سال 2019 تاسیس شد و در حال حاضر در شهر LA است. این شرکت یک پلتفرم آنلاین برنامه ریزی املاک ایجاد کرده است که به مشاوران برنامه ریزی املاک اجازه می دهد تا ارزش و کمک بیشتری را به مشتریان خود از طریق استفاده از یک پلتفرم آسان درک کنند که دردسر و غم و اندوه را از روند برنامه ریزی املاک خارج می کند و نتایج کلی مشتری را بهبود می بخشد. .

از زمان تأسیس، این کسب‌وکار دو دور تأمین مالی راه‌اندازی را پشت سر گذاشته است که آخرین آن در آوریل 2022 انجام شد. این دورهای تأمین مالی شاهد انعقاد قراردادهای شرکت با شش سرمایه‌گذار بوده‌اند. تلاش این سرمایه گذاران به کسب و کار اجازه داده است تا رقمی بالغ بر 41.6 میلیون دلار افزایش دهد .

17. بازی های اسطوره ای

سال تاسیس: 2018

مقر: لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

سایز: 101-250

بنیانگذاران: کامرون تاکر، کریس داونز، جیمی جکسون، جان لیندن، رودی کخ

Mythical LA Startupstash min

Mythical Games یک استارت آپ در لس آنجلس است که در سال 2018 تاسیس شد و در حال حاضر در شهر لس آنجلس مستقر است. این شرکت موتور بازی نسل بعدی را برای بازی هایی که از چشم انداز جدید مالکیت دیجیتالی دارایی ها بهره می برند، توسعه داده است. هدف ایجاد یک اکوسیستم و اقتصاد دارایی های متعلق به بازیکن است که تعامل و لذت کلی را افزایش می دهد.

از زمان تأسیس، این شرکت شش دور تأمین مالی راه اندازی را پشت سر گذاشته است که آخرین دور آن در نوامبر 2021 تکمیل شده است. این دورهای تأمین مالی از سوی 35 سرمایه گذار حمایت شده است و این سرمایه گذاران به کسب و کار اجازه داده اند تا رقمی بالغ بر 260 میلیون دلار در این زمینه جمع آوری کند. تامین مالی استارتاپ این شرکت همچنین سه خرید را تکمیل کرده است.

18. قرقره

سال تاسیس: 2016

مقر: لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

سایز: 1-10

بنیانگذاران: آلخاندرو کویلیچی، دانیلا کورنته

Reel LA Startupstash min

Reel یک استارت آپ لس آنجلس است که در سال 2016 تاسیس شد و در حال حاضر در شهری است که در آن تاسیس شده است. این شرکت یک پلت فرم بدون بدهی برای خرید ایجاد کرده است که به کاربران امکان می دهد اقلام مورد نظر خود را با پس انداز اقساط افزایشی خریداری کنند. همچنین ارائه اهداف انگیزشی و هشدارهای قیمت برای اقلام مذکور. این امر نیاز به خرید-اکنون-پرداخت بعداً را از بین می برد، که به طور مداوم مصرف کنندگان را در بدهی غیرقابل مدیریت فرو می برد.

این کسب‌وکار از زمان تأسیس هشت دور تأمین مالی راه‌اندازی را پشت سر گذاشته است که آخرین دور آن در ماه مه 2021 انجام شد. این دورهای تأمین مالی باعث شد که شرکت با ده سرمایه‌گذار موافقت کند. مجموع جمع آوری شده از این سرمایه گذاری ها به رقم 250000 دلار رسیده است .

19. PlayVS

سال تاسیس: 2018

مقر: لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

سایز: 51-100

بنیانگذاران: دلان پارنل

PlayVS LA Startupstash min

PlayVS یک استارت آپ در لس آنجلس است که در سال 2018 تاسیس شد و در حال حاضر در این شهر مستقر است. این شرکت پلتفرمی ایجاد کرده است که به کالج‌ها و دبیرستان‌ها اجازه می‌دهد تا مسابقات ورزشی الکترونیکی خود را میزبانی کرده و ایجاد کنند که بستری را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا به صورت رقابتی در یک محیط امن بازی کنند.\
این کسب‌وکار از زمان تأسیس، پنج دور بودجه راه‌اندازی را پشت سر گذاشته است. ، با آخرین دور در اکتبر 2020. این شرکت همچنین یک خرید را تکمیل کرده است. این دورهای مالی توسط 28 سرمایه گذار حمایت شده است که به استارتاپ اجازه داده است 106.2 میلیون دلار جمع آوری کند.

20. جامعه والنس

سال تاسیس: 2019

مقر: لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

سایز: 1-10

بنیانگذاران: امیلی اسلید، کوبی فولر، لامر واکر

Valence LA Startupstash min

Valence Community یک استارت آپ LA است که در سال 2019 تاسیس شد و در حال حاضر در شهر لس آنجلس مستقر است. این شرکت به جامعه حرفه ای سیاه پوست در ایالات متحده و در سراسر جهان کمک می کند و با ایجاد ارتباط بین متخصصان سیاه پوست با فرصت های کاری و مربیگری، دید و توانمندی را برای این متخصصان شاغل فراهم می کند تا زمینه بازی را با همتایان اکثریت قومی یکسان کنند.

از زمان تأسیس، این شرکت دو دور تأمین مالی راه اندازی را پشت سر گذاشته است که آخرین دور آن در آگوست 2020 انجام شده است. در این دورهای تأمین مالی، شرکت با ده سرمایه گذار موافقت کرده است و مجموع جمع آوری شده از این سرمایه گذاران به 7.8 میلیون دلار رسیده است. .

21. LinearB

سال تاسیس: 2018

مقر: لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

سایز: 11-50

بنیانگذاران: Dan Lines، Ori Keren

LinearB LA Startupstash min

LinearB یک استارت آپ LA است که در سال 2018 تاسیس شد و در حال حاضر در لس آنجلس، کالیفرنیا مستقر است. این شرکت یک راه‌حل تحلیلی برای شرکت‌های توسعه نرم‌افزار ارائه می‌کند که به سازمان‌ها اجازه می‌دهد از بینش‌های مبتنی بر داده برای بهبود بهره‌وری با شناسایی مناطق مشکل‌دار در محیط کار استفاده کنند.

از زمان تأسیس، این شرکت چهار دور تأمین مالی راه اندازی را پشت سر گذاشته است که آخرین دور آن در ماه مه 2022 انجام شده است. این دورهای تأمین مالی توسط گروهی متشکل از شش سرمایه گذار حمایت شده است و این سرمایه گذاران به شرکت کمک می کنند تا رقمی را افزایش دهد. 70.6 میلیون دلار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *